ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

اگر به دنبال جذابترین دکوراسیون حمام هستید، در این مقاله ایده هایی كاربردی و مفید كه ارزان و ساده هستند را برای دکوراسیون حمام قرار داده‌ایم.

دکوراسیون خانه تنها زمانی جذابیت مطلوبی دارد که زیبایی در تمامی قسمت‌های خانه دیده شود. پیروی از سبک دکوراسیون خاص به شما این اجازه را می‌دهد تا خلاقانه و زیبا در عین حال یکپارچه عمل کنید. زیبایی و جذابیت دکوراسیون حمامهای مدرن و لوکس این روزها به شدت ترند شده است. اگر قصد بازسازی دارید یا درحال ساخت خانه جدیدی هستید، حتما باید جزییات و ایده های جدیدی در خصوص دکوراسیو حمامهای لاکچری و شیک بدانید. مشاهده انواع مدل حمامهای جدید به ذهن شما اجازه می‌دهد تا خلاقانه عمل کنید. این کار نتیجه‌ای غیر از زیبایی دکوراسیون مدنظرتان نخواهد داشت.

با بسازو بچین همراه شوید، تا با ایده های ساده و ارزان به دکوراسیون داخلی حمام خود تغییری اساسی بدهید و از آن لذت ببرید. 

 

چگونه حمام لوکس و شیک داشته باشید؟

چگونه حمام لوکس و شیک داشته باشید؟

 

زیبایی یکی از ویژگی‌های بصری است که اکثر ما به آن میل داریم. ذات انسان از مشاهده زیبایی لذت می‌برد، پس طبیعی است که پیوسته به دنبال کسب آن در فضاهای مختلف باشد. دکوراسیون حمام نیز، بخش مهمی از خانه را دربر می گیرد. معمولا برای جذابیت بیشتر این فضا، باید از ایده‌های نو استفاده کنید. دکوراسیون حمامهای مدرن و لوکس، بسته به سبک طراحی و دیزاین می‌تواند متفاوت باشد. مدل حمامهای جدید بسیار ساده، کاربردی و جذاب است. بهره گیری از نورپردازی یک المان شیک و خاص در دیزاین حمام محسوب می‌شود. از سوی دیگر استفاده از شلف و قفسه‌های نظم دهنده خاص در محیط حمام نیز، این روزها بیشتر به چشم می‌خورد. استفاده از ایده های نو برای ساخت دکوراسیون حمامهای مدرن، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. سعی کنید به جزییات اهمیت داده و همه چیز را طبق ایده‌هایی که در ذهن‌تان ثبت کرده‌اید، تهیه کنید. استفاده بیش از اندازه، از رنگ طلایی می‌تواند فضای شما را به بدترین شکل ممکن نشان دهد. پس لوکس بودن را منحصر به این رنگ نکنید و با رعایت تعادل، بهترین تصمیم را بگیرید. در این مقاله ایده های جدید و خاص برای داشتن یک دکوراسیون حمام لاکچری و مدرن را بررسی می‌کنیم.

 

استفاده از رنگ برای حمام

استفاده از رنگ برای حمام

 

یكی از گزینه هایی كه ارزان و مقرون به صرفه است و سرعت استفاده از آن بالا است، رنگ است. دیوارهای حمام را به كمك رنگ های مخصوص و ضد رطوبت تغییر بدهید. رنگ های روشن باعث بزرگتر شدن فضایتان و رنگ های تیره فضایی درام را ایجاد میكند. اگر انتخاب شما رنگ تیره باشد، بهتر است برای نورپردازی آن بهتر و حرفه‌ای تر عمل کنید. یادتان باشد که در رنگ‌های تیره بهترین راه برای ایجاد فضای لوکس، استفاده از رنگ‌های دارای شاین در جزییات است. به کار بردن رنگ طلایی، بژ و نقره‌ای در این فضا معجزه می‌کند. سعی کنید رنگ های روشن را بر روی دیوارهای بزرگ و رنگ های تیره را بر روی ریزه كاری ها استفاده كنید. هم چنین به تاثیری كه نورپردازی بر روی رنگ می گذارند نیز توجه كنید. یادتان باشد که خلاقیت حرف اول را می‌زند. پس هیچ احتیاجی به کپی برداری ندارید؛ تنها ایده خودتان را با مشورت فرد متخصصی در حوزه دکوراسیون عمل کنید. دکوراسیون حمام های مدرن باید با کم‌ترین جزییات و ساده ترین ایده رنگ آمیزی شوند.

 

حتما بخوانید: دکوراسیون جذاب برای حمام های ایرانی لوکس و جدید

 

نورپردازی در حمام

نورپردازی در حمام

 

از مهم ترین و ساده ترین كارهایی كه می توانید برای حمام خود انجام دهید و با تغییری اساسی روبرو شوید تغییرات بر روی نورپردازی فضا است. اگر نورپردازی كه انتخاب می كنید به همراه رنگ باشد علاوه بر محیط تاثیر زیادی روی انسان دارد.  امروزه براحتی میتوان وسایل روشنایی از جمله انواع لامپ و چراغ را در فروشگاه ها یا به صورت آنلاین سفارش بدهید. اما خوب است بدانید استفاده از لامپ های LED برای حمام مناسب تر هستند زیرا گرمای اضافی به فضای حمام شما نمی دهند. با کمک نورپردازی در فضاهای کوچک می‌توانید دیزاین شیک و مناسبی ایجاد کنید. استفاده از نور مخفی در نواحی خاصی از حمام که رطوبت چندانی در آن وجود ندارد نیز، ایده فوق العاده‌ای برای رسیدن به دکوراسیون حمامهای مدرن و لاکچری است. سعی کنید خط نور را کنترل کنید و ساختار شیک و بی نظیری را رقم بزنید. معمولا کمک گرفتن از زیبایی بصری مثل نور برای جذابیت یک محیط مثل حمام، ایده‌ای حرفه‌ای است.

 

 

خالی نبودن دیوارهای حمام

خالی نبودن دیوارهای حمام

 

حتما نباید دیوارهای حمام خالی باشند شما می توانید به كمك نقاشی ها و تابلوها آن ها را پر كنید و از زیبایی آن نیز لذت ببرید. و این ایده در كنار زیبایی مقرون به صرفه است و تغییرات اساسی هم به فضای شما می دهد. اگر از این ایده میخواهید استفاده كنید توجه داشته باشید كه از بوم های نقاشی استفاده كنید زیرا در برابر رطوبت مقاوم هستند. همچنین می توانید به نقاش كار خود را سفارش بدهید تا تابلویی كه در فضا می گذارید علاوه بر اینكه چیزی باشد كه مد نظر شما است به فضایتان بیاید. استفاده از اکسسوری های مخصوص حمام می‌تواند گزینه خوبی برای اینکار باشد. این اکسسوری ها از متریال خاصی ساخته شده اند که هیچ مشکلی در مقابل رطوبت برای آن‌ها ایجاد نمی‌شود. استفاده از اکسسوری های طبیعی مثل ستاره دریایی و موارد اینچنینی نیز، ایده فوق العاده جذابی است. یادتان باشد در استفاده از این اکسسوری‌ها و المان‌های دکوراتیو زیاده روی نکنید و سادگی را در فضا حفظ کنید.

 

حتما بخوانید: 10 ترفند جدید برای طراحی دکوراسیون حمام کوچک

 

بروزرسانی كاشی های حمام

بروزرسانی كاشی های حمام

 

اگر از كاشی های حمام یا سرویس بهداشتی خود خسته شده اید به راحتی می توانید آن ها را از طریق چسب هایی كه دارای طرح های متنوع هستند بپوشانید. این چسب ها نصب و جداسازیشان كار راحتی است. به كمك این چسب ها شما میتوانید هر زمان كه احساس كردید نیاز است كاشی ها تغییر پیدا كنند، تعویض كنید بدون آنكه سطح كاشی تخریب شود. این روزها استفاده از برچسب های ضد آب دکوراتیو به شدت محبوب شده است. شما می‌توانید برای پوشش سطح کاشی و سرامیک از همین برچسب‌ها استفاده کنید. طرح های مختلف در این برچسب‌ها به شما اجازه می‌دهد تا تغییر دکوراسیون اساسی و جذابی داشته باشید. معمولا توصیه می‌شود تا از این برچسب ها در فضای نزدیک دوش استفاده نگردد. سعی کنید در زمان خرید متری این برچسب‌ها، کمی اضافه تر از نیازتان خرید کنید. با این کار می‌توانید هر زمان نیاز به ترمیم وجود داشت، از برچسب ذخیره استفاده کنید و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشید. هرچند ماندگاری این سبک تغییرات خیلی طولانی مدت نیست، اما بسیار کاربردی و جذاب است.

 

تغییرات بر روی شیرآلات و دیگر وسایل حمام

تغییرات بر روی شیرآلات و دیگر وسایل حمام

 

تغییر بر روی قفسه ها، کابینت ها، شیرآلات، میله حوله و دیگر وسایل موجود در حمام باعث تغییر اساسی بر روی دکوراسیون داخلی حمام می شوند. حتی اگر امکان تغییر آن ها را نداشتید می توانید زمان بگذارید وآن ها را به صورت کامل تمیز کنید و یا وسایل جدید به فضا اضافه کنید. استفاده از شلف های مخصوص حمام این روزها به شدت محبوب شده است. از سوی دیگر می‌توانید از حوله خشک کن‌های دکوراتیو برای فضای حمام استفاده کنید تا دکوراسیون حمامهای لاکچری را تداعی کنید. گاهی با تغییر شیر آلات و استفاده از مدل خاصی از آن می‌توانید تغییر فوق العاده‌ای در فضا ایجاد کنید. این روزها رنگ‌های مخصوصی برای شیرآلات وجود دارد که با مشورت متخصصین حوزه رنگ و ابزار می‌توانید تهیه کنید. یادتان باشد که سادگی را در این تغییرات نیز حفظ کنید و خیلی شیک عمل کنید. زیاده روی در استفاده از شلف و المان‌های تزیینی نتیجه‌ای غیر از شلوغی و کاهش جذابیت بصری نخواهد داشت.

 

تغییر کفپوش حمام

تغییر کفپوش حمام

 

کفپوش های متنوعی وجود دارد اما بهترین آن ها برای حمام، کفپوش وینیل است. این کفپوش ها مقرون به صرفه و در برار رطوبت نیز مقاوم هستند. در فروشگاه های مختلف موجود و تنوع زیادی در بافت ها و رنگ ها دارند. نصب آن ها به نسبت کفپوش های دیگر آسان تر است. هم چنین این کفپوش ها دارای بالشتک هایی هستند که احساس راحتی را به کف حمام ایجاد می کنند. چسباندن کاشی حمام جدید بر روی کفپوش‌های قبلی نیز، ایده مطلوبی است. با این کار چند میلیمتر سطح حمام بالاتر می‌آید، اما تاثیر زیبایی و جذابیت آن فوق العاده است. سعی کنید با کمک تغییر در کفپوش، رنگ و استایل فضا را متحول کنید. پس انتخاب طرح تکراری را کنار بگذارید و جسورانه عمل کنید.

 

حتما بخوانید: جدیدترین ایده های زیباسازی سرویس بهداشتی کوچک

 

ذخیره سازی بهتر در فضای حمام

ذخیره سازی بهتر در فضای حمام

 

طراحی قفسه یا کابینت برای نگهداری وسایل مورد نیاز شما از عوامل مهم است که بر روی ساختار حمام شما تاثیر می گذارد. اگر حمام کوچکی دارید سعی کنید از قفسه ها به تعداد کم و به صورت بهینه بهره ببرید. و سعی کنید برای آن ها در پوشی قرار بدهید تا فضا کمتر شلوغ شوند. یک ایده دیگری برای حمام با فضای کوچک وجود دارد استفاده از مبلمانی در حمام است که دارای فضایی برای ذخیره سازی هستند. در این حالت به اصطلاح میتوان گفت: با یک تیر دو نشان می زنید. هم صندلی یا نیمکت در حمام دارید هم فضایی برای ذخیره سازی! استفاده از متریال ضد آب برای ایجاد شلف و طبقه بسیار مهم است. اگر فضای چندانی در حمام شما وجود ندارد، از شلف فلز و چوب استفاده کنید و تنها برای نظم دهی حوله ها برنامه ریزی کنید. از شلف‌های ساده در حمام می‌توانید برای قرار دادن گیاهان خاص نیز استفاده کنید. یادتان باشد که جذابیت بصری، باید با ایجاد هارمونی رنگ و طرح انجام شود.

 

تعویض حوله و فرش حمام

تعویض حوله و فرش حمام

 

این كار جزوء مراحل پایانی است. حوله های قدیمی را تعویض کنید و سعی کنید حوله ای که قرار می دهید رنگ و بافتش مشابه دکوراسیونی باشد که طراحی کرده اید. اگر در فضای حمام، فرش یا پرده هم دارید آن را به مانند حوله تعویض کنید و به رنگ و بافتش نیز توجه کنید. استفاده از رنگ‌های شاد در فضاهایی که تمامی رنگ‌ها خنثی است، می‌تواند بهترین ایده باشد. اگر طرفدار دکوراسیون حمامهای مدرن هستید، می‌توانید با کمی خلاقیت رنگ حوله، صابون های دکوراتیو و گلدان حمام را ست کنید و از آن لذت ببرید. استفاده از رنگ در فضای حمام های خنثی بهترین ایده برای ایجاد حس و حال خوب در این فضا است. سعی کنید حوله های حمام را به شکل منظم و زیبا مدل دهید و چیدمان شیک و جذابی پدید آورید.

 

قرار دادن اکسسوری موجود در حمام

قرار دادن اکسسوری موجود در حمام

 

برای تکمیل طراحی حمام خود از اکسسوری های مختلف در فضایتان استفاده کنید. گیاهان زنده، گلدان، ظرف صابون، دستگاهی برای ایجاد رایحه تازه و... تغییر این ریزه کاری، فضایتان را با حس و حالی تازه روبرو میکند. معمولا استفاده از اکسسوری ها برای دکوراسیون بهترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید. پس حتما سعی کنید از اکسسوری استفاده کنید اما به شکلی هوشمندانه. اکسسوری باید با دکوراسیون هارمونی داشته باشد. برای مثال استفاده از اکسسوری دکوراتیو بنتی در فضای مدرن بسیار جذاب است، اما کاربرد آن در فضای لوکس اصلا مناسب نیست. استفاده از گلدان هایی با فریم ظریف و بژ می‌تواند فضای شما را متحول کند. پس حتما به حال و هوای دکوراسیون حمام توجه کنید و سپس برای آن اکسسوری مناسب تهیه کنید. استفاده از صابون به عنوان اکسسوری می‌تواند ایده خوبی باشد. حتی اگر کمی به جزییات پایبند باشید، می‌توانید از مواد شوینده در ظروف خاص برای تزیین حمام استفاده کنید و فضایی لوکس و حرفه‌ای تدارک ببینید.

 

ایده دکوراسیون حمام

اگر به دنبال پیدا کردن یک چیدمان زیبا و ایده خلاقانه برای دیزاین حمام هستید، بهترین کار مشاهده عکس های دکوراسیونی از حمام است. با استفاده از تحریک حس خلاقیت می‌توانید دکوراسیون شیک و جذابی در خانه ایجاد کنید. یادتان باشد که حمام بخش مهمی از منزل شما است که در آن آرامش دارید. پس حتما ایده‌های نابی برای آن پیدا کنید. با استفاده از عکس‌هایی که در ادامه قرارداده‌ایم و تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل ممکن دکوراسیون حمام را بچینید.

 

تعویض حوله و فرش حمام

خلاقانه ترین و خاص ترین ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان با استفاده از کاشی های طرح دار و شلف ساده سفید رنگ مناسب چیدمان شوینده ها و گلدان

 

ایده دکوراسیون حمام

جذاب ترین و خاص ترین ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان با استفاده از شلف ساده مشکی رنگ مناسب چیدمان زیبای لوازم بهداشتی و شوینده ها

 

ایده دکوراسیون حمام

ساده ترین و شیک ترین ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان با استفاده از برچسب های طرح دار نواری بر روی دیوار و تزیین حمام با فانوس های فلزی

 

ایده دکوراسیون حمام

شیک ترین و مدرن ترین ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان با استفاده از گلدان طبیعی سبز، چهارپایه مخصوص قراردهی شامپو و شوینده ها

 

ایده دکوراسیون حمام

ساده ترین و خاص ترین ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان با استفاده از المان های دکوراتیو شیک و شلف ساده سفید رنگ به همراه گیاه طبیعی سبز و خاص

 

دکوراسیون حمام

جدیدترین و خاص ترین ایده کاربردی برای دکوراسیون حمام با چند طراحی زیبا و ارزان با استفاده از شلف های کاربردی نظم دهنده به همراه آویز حوله ساده و شیک

 

خلاصه مطلب

دکوراسیون حمامهای مدرن و لوکس، باید به بهترین شکل چیده شوند. ایده گرفتن از انواع عکس و توصیه‌هایی که در این مقاله به آن اشاره شد، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. اگر شما نیز طرفدار دکوراسیون حمامهای لوکس هستید، حتما از این توصیه ها استفاده کنید. مشاهده عکس‌هایی که از دکوراسیون حمام‌های مدرن و لوکس قرارداده ایم، به شما کمک می‌کند تا بهتر عمل کنید و فضای جذابی داشته باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید