عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد + ایده و اجرا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر میخواهید برای بازسازی سرویس بهداشتی اقدام کنید، در این مقاله جزییات را همراه با مجموعه عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد مشاهده نمایید.

تا به حال در مورد بازسازی سرویس بهداشتی ایده پردازی کرده‌اید؟ سرویس بهداشتی یک بخش مجزا اما مهم در هر خانه و فضای اداری یا تجاری است. معمولا برای بازسازی این بخش از هر سازه، لازم است تا اقدامات مشخصی را انجام دهید و متناسب با سبک و تم رنگی، نسبت به تهیه متریال های جدید اقدام نمایید. مشاهده عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد به شما کمک می کند تا میزان تغییرات این فضا را درک کنید و متناسب با علایق و سلیقه شخصی، نسبت به انجام یا عدم انجام آن تصمیم بگیرید.

در این مقاله از بساز و بچین، ضمن بررسی نکات و اصولی که باید از بازسازی سرویس بهداشتی بدانید، مجموعه عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد را تهیه کرده‌ایم تا هر کدام را تحلیل و بررسی کنیم.

پس اگر تمایل دارید در این خصوص اطلاعاتی کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

 

چرا باید برای بازسازی سرویس بهداشتی اقدام کنید؟

 بازسازی سرویس بهداشتی مدرن و شیک

بازسازی سرویس بهداشتی یک فرآیند مهم و ضرور در حفظ سلامت عمومی و بهبود کیفیت زندگی افراد در یک محیط خاص است. دلایل متعددی برای اقدام به بازسازی سرویس بهداشتی وجود دارد. گاهی مشاهده عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد، موجب می‌شود تا انگیزه زیادی برای اقدام به دست آورید. اما لازم است تا در خصوص این موارد نیز اطلاعات کافی داشته باشید.

  • بهبود بهداشت و سلامت: سرویس بهداشتی فرسوده و ناکارآمد ممکن است منجر به انتشار میکروب‌ها و بیماری‌های مختلف شود. بازسازی سرویس بهداشتی به تمیزی و بهداشتی بودن محیط کمک می‌کند و سلامت افراد را حفظ خواهد کرد.
  • افزایش ارزش خانه: بازسازی سرویس بهداشتی می‌تواند ارزش خانه و ملک شما را افزایش دهد. سرویس بهداشتی مدرن و زیبا می‌تواند جذابیت ملک را بالا ببرد و برای فروش یا اجاره‌دهی ملک انگیزه بیشتری در ذهن مشتری بسازد.
  • افزایش کیفیت زندگی: یک سرویس بهداشتی نوساز و مدرن، تجربه زندگی را برای ساکنان بهبود می‌بخشد. به همین دلیل ساکنان از وجود تجهیزات بهداشتی مدرن و امکانات بهداشتی بهتری بهره مند می‌شوند.
  • صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی: بازسازی سرویس بهداشتی می‌تواند به بهره‌وری منابع آبی و انرژی کمک کند. انتخاب تجهیزات بهداشتی مدرن با کارایی بالا می‌تواند مصرف آب و انرژی را کاهش دهد.
  • حفظ محیط زیست: استفاده از تجهیزات بهداشتی با کارایی بالا و مصرف پایین منابع، به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. این اقدام می‌تواند کاهش مصرف آب، کاهش نرخ تبدیل آب شرب به آب فاضلاب و مواد آلاینده به محیط زیست را شامل شود.
  • رفع مشکلات ساختاری: سرویس بهداشتی ممکن است نیاز به تعمیرات ساختاری داشته باشد. این اقدام می‌تواند از تخریب ساختمان و هزینه‌های بزرگتر در آینده جلوگیری کند.
  • افزایش بهره‌وری: سرویس بهداشتی نوساز و به‌روز، به بهره‌وری کاربری آن کمک می‌کند. تجهیزات مدرن و عملی می‌توانند فرآیندهای روزمره را تسهیل کرده و زمان و انرژی را صرفه ‌جویی کنند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین چیدمان لوازم بهداشتی در حمام و سرویس بهداشتی

 

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

قبل و بعد  بازسازی سرویس بهداشتی

با مشاهده عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد می‌توانید به راحتی تاثیر بازسازی و تغییرات در فضاهای محدود را متوجه شوید. بازسازی هر خانه متناسب با سبک دکوراسیون مدنظر، اهداف بازسازی و بودجه می‌تواند متفاوت باشد. گاهی بازسازی یک فضا با هزینه محدود، صرفا با تعمیرات و استفاده از رنگ‌های ضد آب یا روکش‌های مخصوص برای تایل سرویس بهداشتی اجرایی می‌گردد. گاهی نیز تغییرات از بنیان انجام می‌شود و همه چیز به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا می‌شوند. در این شرایط پروسه کنده کاری و تغییرات پیچیده‌تر خواهد بود اما نتایج نیز چشم گیر است.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

در این عکس کابینت سرویس بهداشتی با رنگ پلی اورتان تغییر داده شده است و سقف با ساختاری ساده رنگ روشن شده است. برداشتن پارتیشن شیشه ای یا دیوار مابین وان حمام و سرویس بهداشتی وسعت دید را افزایش داده است. سنگ های ساده با هارمونی مطلوب نسبت به رویه روشویی ایده مطلوبی است تا یکپارچگی در فضا حفظ شود.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

برداشتن کابین دوش اولین اقدام در بازسازی این سرویش بهداشتی است. برداشتن وان به دلیل عرض کم و فضای محدود نیز ایده جذابی است تا از فضا به شکلی کاربردی استفاده شود. تغییر رنگ متریال با تم سفید نیز، موجب شده است تا همه چیز با تغییر روشن، عمیق و مطلوبی رقم بخورد و سبک مدرن با کمترین میزان پیچیدگی و بالاترین کاربرد، اجرا شود.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

در این سبک بازسازی، تکیه بر متریال های طبیعی به چشم میخورد. همه چیز در یک هارمونی شیک قرار دارند و رنگ دیوار و تایل های کناری با تم سفید خودنمایی میکند. یادتان باشد که متریال طبیعی و پتینه به شکل چوب طبیعی در روشویی انجام شده است تا هزینه خرید دوباره تحمیل نشود. با قرار دادن اکسسوری های شیک و مناسب، فضای سرویس بهداشتی کاملا متحول شده است.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

تغییر فرم بازسازی سرویس بهداشتی در این تصویر با حفظ کابین دوش فریم دار و استفاده از کابین دوش شیشه ای ایده مناسبی است که میتواند وسعت دید را افزایش دهد. تغییر تایل های سرویس بهداشتی و حمام به رنگ سفید تاثیر زیادی در بزرگ نشان دادن فضا دارد. این تغییرات در دیواره وان حمام نیز اعمال شده است. تمامی شیر آلات و لوازم اینچنینی بر جای خودشان هستند و هزینه مضاعفی ایجاد نکرده اند.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

همان طور که در این عکس مشاهده میکنید، تایل های سفید جایگزین رنگ یا سرامیک کرم رنگ قبل از بازسازی شده اند. تغییر کابینت روشویی و درب های آن به رنگ سفید، فضا را تلطیف کرده است. کفپوش لانه زنبوری مشکی عمق خوبی در این فضا خلق کرده است و سفیدی وان با دیوارها یکی شده است. به همین دلیل فضا را بزرگتر از قبل بازسازی احساس میکنید.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

ایده جذاب این بازسازی با تکیه بر کاهش بودجه انجام شده است. تایل کف تنها با تمیزی بیشتر خودش را نشان داده است. دیوارهای سفید رنگ با استیکرهای ساده به شدت تغییرات خوبی را خلق کرده اند. نصب اکسسوری های مناسب این فضا و نورپردازی متناسب با جزییات، ایده خوبی برای بازسازی کم هزینه است. در کابینت روشویی نیز، تنها تغییرات بر روی دستگیره درب انجام شده است تا همه چیز به شکلی زیبا خودش را نشان دهد.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

با مشاهده عکس قبل و بعد بازسازی سرویس بهداشتی، متوجه حذف کابینت بالای توالت فرنگی میشوید. با این اقدام و جایگزینی شلف در کنار تایل های دکوراتیو، همه چیز به شکلی ساختار یافته و زیبا خودش را نشان میدهد. جالب است به این نکته توجه کنید که با قرار دادن آینه روی شلف، آینه روشویی حذف شده است و تصویر قاب عکسی دکوراتیو در آن مشاهده میشود. رنگ مشکی پس زمینه این فضا نیز، حال و هوای خوبی ایجاد کرده است. این تغییرات به عنوان جدیدترین ایده های زیباسازی سرویس بهداشتی کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

با استفاده از لمینت تیره در کف سرویس بهداشتی، فضا به سمت یک دیزاین کلاسیک رفته است. تغییر روشویی و کابینت آن به یک کابینت چوبی تیره نیز، اقدام مهم دیگری است. حذف کابینت در بالای توالت فرنگی و جایگزینی شلف، ایده خوبی برای کاهش استفاده از فضا و باز شدن دید در سرویس بهداشتی است.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

در عکس قبل به دلیل وجود پارتیشن ریلی در ناحیه حمام، فضا به شدت درگیر است. در عکس بعد، استفاده از شیشه فضا را تا حد زیادی وسیع کرده است. تعویض کفپوش به رنگ روشن و دیوارپوش های باریک اما سفید رنگ، نکته مهمی است که در تغییرات بازسازی این فضا احساس می شود.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی

در این تصویر شاهد تغییر دیوارپوش و کفپوش ها هستیم. همه چیز با استایلی شیک و جذاب چیده شده است و شما میتوانید با تغییر رنگ، متوجه عمق و بزرگی فضا به دلیل انعکاس نور شوید. رویه کابینت با رنگ سفید و استایلی فاخر خودنمایی میکند و شیر آلات نیز استایلی کلاسیک و خاص به خود گرفته اند.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

تعییر رویه کابینت روشویی و رنگ کردن درب کابینت ها به همراه تعویض یراق آلات، ایده خوبی برای ایجاد تغییرات مطلوب در این ناحیه از سرویس بهداشتی است. تغییر در نورپردازی و دیوار کوب این فضا همراه با کاربردی کردن فضای فرو رفته پشت درب ورودی، از جمله تغییرات مثبتی است که فضای سرویس بهداشتی را کاربردی کرده است.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

اولین چیزی که به چشم میخورد، وان حمام و تغییر آن است. زیبایی بصری ایجاد شده به دلیل تعویض تایل های کفپوش و سفید شدن تایل دیوارهای این فضا، عمق خوبی را خلق کرده است. فضای مدرن، ساده و بدون پیچیدگی موفق به جلب رضایت صاحب خانه میشود.

عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد

با تغییر فضا و حذف وان حمام، همه چیز به شکلی جذاب تر خودنمایی میکند. فضای حمام با دارا بودن یک درب ریلی شیشه ای از سرویس بهداشتی جدا شده است. روشویی ساده و مدرن بدون هرگونه پیچیدگی و نقش و نگار، در ایجاد فضایی مطلوب و کاربردی دخیل است. این سرویس بهداشتی مدرن با کمترین هزینه قابل اجرا است.

 

صفر تا صد بازسازی سرویس بهداشتی

 بازسازی سرویس بهداشتی ساده و مینیمال

بازسازی سرویس بهداشتی یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و مراحل مشخص دارد. دانستن مراحلی که نیاز دارید برای بازسازی یک سرویس بهداشتی طی کنید، کمک می‌کند تا هوشمندانه برای آن اقدام نمایید. در این بخش مراحل معمول بازسازی سرویس بهداشتی را برای شما شرح می‌دهیم.

 

1. برنامه‌ریزی و طراحی

برنامه ریزی بازسازی سرویس بهداشتی

ابتدا باید برنامه‌ریزی کنید که قصد دارید، چه تغییراتی روی سرویس بهداشتی خود اعمال کنید. طراحی معمولاً شامل مشخص کردن تغییرات، نوع متریال، سبک و تغییرات در پارتیشن یا دیوارهای سرویس بهداشتی است. همچنین، باید از تخصصی‌ترین نفرات ممکن برای کمک در طراحی استفاده کنید تا بدون صرف هزینه‌ دوباره، به نتیجه مطلوب برسید.

 

2. خرید تجهیزات و متریال بازسازی

 بازسازی سرویس بهداشتی

بر اساس طراحی تایید شده توسط کارفرما، لیستی از تجهیزات و مواد مورد نیاز برای بازسازی سرویس بهداشتی مشخص می‌شود. بهتر است از محصولات با کیفیت و با توجه به استانداردهای بهداشتی استفاده کنید. هرچند این بخش ماجرا متناسب با بودجه مشخص شده جهت بازسازی تعیین تکلیف می‌شود.

 

3. تخریب یا تعمیر سرویس بهداشتی

تخریب سرویس بهداشتی

متناسب با شرایط و تغییرات مدنظر، ابتدا باید قسمت‌های قدیمی و آسیب‌دیده را تخریب کنید یا تعمیر آن‌ها را آغاز نمایید. این بخش شامل برداشتن کاشی‌ها، سرامیک‌ها، و تجهیزات قدیمی می‌شود.

 

4. نصب و اعمال تجهیزات جدید

 بازسازی سرویس بهداشتی با نصب متریال

بعد از تخریب، تجهیزات بهداشتی جدید نصب می‌شوند. این شامل تعویض توالت، سینک، وان، شوفاژ، بوت‌های حمام، و دیگر تجهیزات مشابه است. اگر استایل سرویس بهداشتی به طور کل تغییر می‌کند، باز هم نیاز دارید تا نسبت به دیوارکشی های جدید و اقدامات این‌چنینی اجرا کنید.

 

5. نصب سیستم‌های تأمین آب و فاضلاب

بازسازی سرویس بهداشتی و فاضلات

در پروسه بازسازی، می‌توانید سیستم‌های آب و فاضلاب جدید نصب نمایید. این پروسه شامل لوله‌کشی، شیرهای آب، چاه فاضلاب یا اگو، و دیگر اجزای مشابه است.

 

6. بازسازی نهایی و تزیینات جانبی

بازسازی سرویس بهداشتی

پس از نصب تجهیزات و سیستم‌ها، کاشی‌کاری، سرامیک‌کاری، و پایان‌کار، نوبت به تهیه اکسسوری‌ها و لوازم مخصوص سرویس بهداشتی می‌رسد. تزئینات دیواری، نورپردازی، و تزئینات دیگر جهت زیبایی و استفاده آسان از سرویس بهداشتی اهمیت بالایی دارند. همین لوازم می‌توانند شکل و استایل سرویس بهداشتی را متحول کنند.

برای بازسازی سرویس بهداشتی خود می‌توانید درخواست ثبت کنید تا همکاران ما در بساز و بچین بهترین گروه‌های بازسازی داخلی را به شما معرفی کنند.

کلام آخر

با توجه به جزییاتی که در بالا اشاره شد و ایده پردازی از عکس هایی که تحلیل کردیم، میتوانید با خیال آسوده نسبت به تغییرات بعد از بازسازی سرویس بهداشتی آگاه باشید. با مشاهده عکس بازسازی سرویس بهداشتی قبل و بعد، همه چیز روشن می شود. تا بتوانید تصمیم مطلوبی بگیرید.

شما چه ایده ای برای بازسازی سرویس بهداشتی مدنظر دارید؟ حتما برای ما بنویسید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید