دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی + نکات طراحی دستشویی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه، ایده‌ها و نکاتی را برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی آماده کردیم که مطمئنا برای شما نیز مناسب خواهند بود.

اگر به این موضوع فکر می کنید که چگونه دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید به این فضا، بیشتر از یک فضای کاربردی نگاه کنید. خوشبختانه ایده‌های بسیار عالی و کاربردی برای این منظور وجود دارد که می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم، یک تغییر دکوراسیون عالی و شیک برای فضای حمام و دستشویی خود ایجاد کنید و این فضا را نیز مطابق با سلیقه شخصی خود دیزاین نمایید.

به همین منظور در ادامه این بخش از بساز و بچین، ایده‌ها و نکاتی را برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی آماده کردیم که مطمئنا برای شما نیز مناسب خواهند بود.

 

یک طرح رنگی زیبا و شیک برای فضای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید

یک طرح رنگی زیبا و شیک برای فضای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید

شما مجبور نیستید از رنگهای همیشگی مانند رنگ سفید برای فضای حمام و سرویش بهداشتی خود استفاده کنید. خوشبختانه طیفی از سایه‌های رنگی بسیار زیبا و متنوعی وجود دارند که متناسب با طرح دستشویی و حمام بوده و این فضا را شیک‌تر و زیباتر نشان می‌دهند.

در هنگام انتخاب رنگ برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، باید این موضوع را در نظر بگیرید که کدام رنگ می‌تواند بر روحیه و درک شما از فضا تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، رنگ سبز می‌تواند حس آرامش را به این فضا اضافه کند یا رنگ صورتی ملایم حال و هوای رمانتیک و سلطنتی ایجاد می‌کند.

برخلاف تصور رایج، می‌توانید از رنگ تیره برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی که دارای فضاهای کوچک هستند استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند  بدون توجه به متراژ، عنصری از تجمل و سبک را به این فضا اضافه کنند.

بنابراین از انتخاب رنگ‌های تیره و غنی، مانند نارنجی و قرمز، نترسید تا رنگ‌های شجاعانه‌تری داشته باشید. این رنگ‌ها صمیمیت و عمق را به ارمغان می‌آورند و در عین حال به شما اجازه می‌دهند شخصیت و استعداد خود را نشان دهید.

 

یک طرح متفاوت و خیره کننده برای کفپوش حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید

یک طرح متفاوت و خیره کننده برای کفپوش حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید

اگر می‌خواهید دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما ظاهری متفاوت و خاصی نسبت به سایر سرویس‌های بهداشتی داشته باشد، می‌توانید به سراغ کفپوش‌هایی بروید که دارای طرح و رنگ متفاوت و جذاب هستند. خوشبختانه تنوع متریالی که برای کفپوش سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار زیاد است و می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید و همچنین بودجه و سلیقه خود، یک طرح کاشی، سرامیک یا لمینت که دارای طرح و رنگ منحصر به فردی بوده و یه به شیوه‌ای متفاوت در کنار هم قرار می‌گیرند را انتخاب کنید و از این طریق، یک دکوراسیون شیک و متفاوت برای فضای حمام و دستشویی خود ایجاد کنید.

 

در مورد طرح و رنگ دیوارهای سرویس بهداشتی تصمیم بگیرید

در مورد طرح و رنگ دیوارهای سرویس بهداشتی تصمیم بگیرید

به طور کلی، هیچ باید و نبایدی برای انتخاب طرح و رنگ دیوارهای سرویس بهداشتی وجود ندارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، به سراغ انتخاب رنگ‌های خاص، سرامیک‌های جذاب و یا طرح‌های کاغذ دیواری شیک و زیبا بروید و تمام دیوارها و یا فقط یکی از دیوارهای سروس بهداشتی و حمام را با استفاده از این متریال دیزاین کنید و جلوه متفاوتی برای این فضا ایجاد کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی، برای تجربه‌ای غیر از کاشی!

 

در انتخاب سینک و شیر آب سرویس بهداشتی و حمام جسور باشید

در انتخاب سینک و شیر آب سرویس بهداشتی و حمام جسور باشید

هنگام فکر کردن به نحوه انتخاب سینک روشویی برای دستشویی و حمام، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، بنابراین قبل از اینکه تعهد مالی برای خرید داشته باشید، تصمیم بگیرید چه چیزی برای فضای شما از جمله ارتفاع و نوع شیر آب مناسب است. بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای طراحی شیک و منحصر به فردی هستند و در هنگام ورود به این فضا، تمام توجهات را به خود جلب می‌کنند!

 

فضای ذخیره سازی زیبایی برای حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید

فضای ذخیره سازی زیبایی برای حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید

هنگامی که به فکر ایجاد بهترین دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی هستید، بهتر است یک فضای ذخیره سازی برای این فضا در نظر بگیرید که هم شیک و هم کاربردی باشد. از ایده‌های کابینت حمام گرفته تا نردبان‌های لوکسی که ارتفاع را به فضا می‌افزایند و قفسه‌های مرتب شده‌ دارند، همگی از جمله مواردی هستند که می‌توانید در فضای حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار دهید. اما مهم است که عملکرد این وسایل و ظاهری که برای فضای توالت و حمام ایجاد می‌کنند را ارزیابی کنید و یک فضای ذخیره سازی عالی و کاربردی را تهیه کنید.

 

فضای خود را با آینه ها به حداکثر برسانید

فضای خود را با آینه ها به حداکثر برسانید

آینه، یکی از وسایل ضروری و کاربردی برای فضای حمام و سرویس بهداشتی است. بنابراین می‌توانید با یک انتخاب هوشمندانه و عالی، از این عنصر ضروری، به عنوان یک وسلیه تزیینی استفاده کنید و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی را به بهترین شکل ممکن کامل نمایید. آینه‌هایی با چراغ‌های ال ای دی یکی از ایده‌های شیکی هستند که آراستگی و زیبایی خیلی خوبی را برای فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می‌کنند و در عین حال نور مناسب برای بررسی چهره در آینه را فراهم خواهند کرد.

 

مجموعه ای از لوازم جانبی خوب را برای فضای حمام و سرویس بهداشتی تهیه کنید

مجموعه ای از لوازم جانبی خوب را برای فضای حمام و سرویس بهداشتی تهیه کنید

اکسسوری‌ها می‌توانند تاثیر فوری به فضا بیافزایند و تاثیر خیلی خوبی در افزایش زیبایی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دارند. البته لازم است به خاطر داشته باشید که شلوغی و درهم و برهمی جالب نیست. بنابراین به سراغ آیتم‌هایی بروید که در عین داشتن ظاهر زیبا، کاربردی نیز باشند و بتوانند فضای حمام و دستشویی شما را زیباتر و شکیل‌تر کنند.

گیاهان آپاراتمانی زیبا، سبد لباس، شمع، شلف‌هایی برای قرار دادن محصولات بهداشتی و حوله‌ها از جمله اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانید برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار دهید و این فضا را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: پارتیشن حمام، از کاربرد و مزایا تا مدل‌ها و قیمت

 

به نورپردازی سرویس بهداشتی و حمام توجه کنید

به نورپردازی سرویس بهداشتی و حمام توجه کنید

تغییر نورپردازی، یک ایده عالی برای دکوراسیون حمام و دستشویی است که معمولا کمتر مورد توجه قرار می گیرد اما ظاهری لوکسی به این فضا می‌بخشد. استفاده از یک لوستر کوچک با کریستال‌های کوچک را روی روشویی آویزان کنید تا نقطه کانونی پیچیده‌ای داشته باشید، یا نوارهای لامپ را در اطراف آینه با دیوارکوب‌های براق برای به‌روزرسانی فوری جایگزین کنید. همچنین قرار دادن چراغ‌هایی در سقف که می‌توانید با یک سوئیچ قابل کنترل آن‌ها را کم کنید، احساس آرامش را برای فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می‌کنند.

 

یک فرش یا پرده جدید برای حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید

یک فرش یا پرده جدید برای حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید

گاهی اوقات کوچکترین ایده دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، می‌تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از یک قطعه فرش در طرح و رنگ زیبا، ظاهری زیبا و خاص را برای این فضا ایجاد کنید و یا پنجره حمام را با یک مدل پرده جدید بپوشانید. بهتر است ترکیبی از الگوها را انتخاب کنید که با ترکیب پرده دوش و فرش هماهنگ هستند تا ظاهری یکپارچه و منسجم برای این فضا ایجاد کنید.

 

کلام آخر

با در نظر گرفتن ایده‌ها و نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کردیم می‌توانید دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و یک فضای عالی و شیک ایجاد کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید