کابینت سفید طوسی مدرن + معرفی اید‌های جذاب و کاربردی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

در ادامه این بخش از بساز و بچین، ایده های متنوع و جدیدی از کابینت سفید و طوسی مدرن آماده کردیم که می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها، بهترین طراحی را برای فضای آشپزخانه خود داشته باشید.

ایده های کابینت سفید و طوسی مدرن، یک انتخاب همه کاره برای طراحی داخلی فضای آشپزخانه هستند و ظااهر مدرن و امروزی را ایجاد خواهند کرد. همانطور که می دانید انتخاب یک پالت رنگ مناسب برای آشپزخانه یک تصمیم بزرگ است، اما ترکیب رنگ سفید و طوسی، یکی از سالم ترین و بهترین انتخاب هایی است که صرف نظر از سبک آشپزخانه، می توانید داشته باشید. 

در واقع، کابینت سفید و طوسی مدرن، یک پالت خنثی و مد روز است، تونالیته آن به این معنی است که به تنهایی با حداقل وقفه خوب کار می کند، یا به عنوان پایه ای عالی برای انتخاب رنگ های اضافی خواهد بود. این ترکیب رنگ بی انتها، برای هر سبک آشپزخانه ای، چه ظاهر سنتی و چه چیزی مدرن تر، کار می کند. همچنین، تغییر آشپزخانه سفید و طوسی، در طول زمان با تعویض لوازم جانبی یا افزودن چند لهجه جدید، آسان است.

در ادامه این بخش از بساز و بچین، ایده های متنوع و جدیدی از کابینت سفید و طوسی مدرن آماده کردیم که می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها، بهترین طراحی را برای فضای آشپزخانه خود داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: طراحی آشپزخانه کوچک با رعایت این نکات طلایی

 

چه رنگ هایی با کابینت سفید و طوسی در آشپزخانه ست می شوند؟

رنگ سفید و طوسی، پایه ای عالی برای ایجاد انبوهی از لهجه های رنگی مختلف در آشپزخانه هستند. می توانید رنگ طوسی را کم رنگ انتخاب کنید و با رنگ های پررنگ در ایده های کاشی و مبلمان آشپزخانه خود مداخله کنید و یک طراحی داخلی مدرن و عالی برای آشپزخانه ایجاد نمایید. از طرف دیگر، از جنبه خنثی رنگ سفید و طوسی، ست شدن با مواد طبیعی مانند چوب و سنگ مرمر رنگی را نیز امکان پذیر می کند تا طرحی ایجاد کنید که ظاهری فوق العاده زیبا و مدرن داشته باشد.

کابینت سفید و طوسی

پیشنهاد مطالعه: با ۱۰ اشتباه رایج در دکوراسیون آشپزخانه آشنا بشید!

 

چگونه می توان کمی گرما به آشپزخانه با کابینت سفید و طوسی مدرن اضافه کرد؟

اگر نگران این هستید که طرحتان خیلی سرد باشد، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کمی گرما به طراحی داخلی آشپزخانه خود اضافه کنید. در مرحله اول، به یاد داشته باشید که سایه های طوسی و سفید زیادی وجود دارد، بنابراین گزینه هایی با ته رنگ گرم انتخاب کنید. سپس مطمئن شوید که آشپزخانه شما به خوبی با نورهای گرم روشن شده است که پس از تاریک شدن هوا، درخشندگی دلپذیری به فضا می بخشند. در نهایت، به این فکر کنید که چه رنگ‌ های دیگری را به طراحی داخلی آشپزخانه با کابینت سفید و طوسی مدرن اضافه کنید؛ به عنوان مثال، چوب‌ هایی با ته‌ رنگ‌ های گرم بافت خوش‌ آمدگویی را به ارمغان می‌ آورند، در حالی که رنگ‌ های فلزی طلایی کمی تجمل به این فضا می‌ افزایند.

 

پیشنهاد مطالعه: طرح جلوی اپن آشپزخانه | 30 ایده جذاب از طرح های خلاقانه

 

ایده های متنوع از کابینت سفید طوسی مدرن

شما می توانید از ترکیب رنگ سفید و طوسی، برای کابینت ها، یوارها، کانتر و کف استفاده کنید و یک آشپزخانه مدرن با ترکیب رنگ سفید و طوسی زیبا داشته باشید. در ادامه، مجموعه ای از ایده های متنوع و خاص از کابینت سفید و طوسی مدرن را اماده کردیم که می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها، بهترین چیدمان و ترکیب رنگ را برای کابینت ها و فضای آشپزخانه خود انتخاب کرده و یک آشپزخانه مدرن و زیبا داشته باشید:

 

آشپزخانه مدرن با کابینت سفید و طوسی

کابینت های طوسی روشن بدون سخت افزار، ظاهری یکپارچه ایجاد می کنند. استفاده از صفحه کابینت سفید با طرح ماربل طوسی و کف چوبی، ظاهر آشپزخانه را گرم و مطبوع کرده است و استفاده از صندلی های ساده سه پایه آشپزخانه، نورپردازی مخفی و چراغ های آویز موج دار، ظاهر این فضا را کامل کرده اند.

 

کابینت آشپزخانه طوسی تیره و سفید مدرن

ظاهر مینیمالیستی کابینت های طوسی تیره و جزیره ای با پایه کرومی که با کابینت سفید برای قسمت بالای آشپزخانه ترکیب شده اند، ظاهر مدرن و زیبایی به این آشپزخانه بخشیده است. استفاده از یک صفحه کابینت با چوب، گرمای این فضا را کامل کرده است.

 

کابینت سفید و طوسی مدرن و شیک

ترکیب رنگ کاببینت سفید و طوسی مدرن به همراه رنگ چوب قهوه ای در این آشپزخانه، ظاهری جدید و منحصر به فرد ایجاد کرده است. 

 

شیک ترین مدل کابینت سفید و طوسی مدرن

کابینت‌های آشپزخانه بارنگ طوسی مات و روشن با واحدهای ذخیره‌ سازی به شکل قفسه های مشکی و باز ترکیب شده‌ اند و ظاهری متفاوت برای این آشپزخانه ایجاد کرده اند. 

 

آشپزخانه مدرن با کابینت طوسی تیره و سفید

این کابینت آشپزخانه به رنگ طوسی تیره به همراه سینک و صفحه کابینت سفید، سادگی و گرما را ارائه می دهد و یکی از انتخاب های بسیار عالی و خاص برای آشپزخانه مدرن خواهد بود.

 

پیشنهاد مطالعه: 7 ترند دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۴ به پیش‌بینی طراحان

 

کابینت سفید و طوسی متالیک

در این آشپزخانه زیبا از ترکیب کابینت سفید و طوسی متالیک استفاده شده است و با آویزهای کریستالی برای نورپردازی، ظاهری فوق العاده شیک و مدرن برای فضای آشپزخانه ایجاد کرده اند.

 

آشپزخانه شیک با کابینت سفید و طوسی

ترکیب رنگ کابینت سفید و طوسی مدرن در این آشپزخانه چشم ها را خیره می کند و برای اینکه کمی گرما و ظرافت به آن اضافه شود، از جزئیات نارنجی استفاده شده است.

 

کابینت سفید آشپزخانه با صفحه کابینت طوسی

این آشپزخانه خیره کننده سفید و طوسی، دارای کابینت های سفید، صفحه کابینت گرانیتی طوسی و یک چراغ ساده جزیره ای آویز 3 تایی است که با سخت افزار و لوازم خانگی مطابقت دارد و فضایی مدرن و جدید را برای آشپزخانه ایجاد کرده اند.

 

کابینت اشپزخانه طوسی و سفید

در این آشپزخانه مدرن، کابینت های طوسی روشن فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می کنند. استفاده از یک جزیره سفید در بالای پایه های چوب افرا، زیبایی و جذابیت این فضا را چند برابر کرده است.

 

پیشنهاد مطالعه: آشپزخانه مینیمال، بی‌نظمی کمتر جذابیت بیشتر

 

کابینت سفید و طوسی شیک دراشپزخانه

استفاده از رنگ طوسی در تناژهای مختلف برای کابینت ها، کف و فضای بین کابینت ها، فضای سردی را در این آشپزخانه ایجاد کرده است. اما به کار گیری کابینت های سفید به همراه صندلیهای زرد روشن در کنار کابینت های طوسی باعث شده تا این فضا بسیار زیبا و مدرن شود. همچنین پوشش پنجره ها با رنگ های سفید و خاکستری ظاهر را کامل کرده است.

 

طراحی آشپزخانه با کابینت سفید و جزئیات طوسی

طراحی کابینت های سفید و طوسی به سبک کمد در سمت راست این آشپزخانه، به عنوان یک انبار بزرگ خدمت می کنند. پیشخوان با صفحه و قفسه های طوسی نیز مکانی را برای نمایش لوازم جانبی، کتاب یا ظروف فراهم می کنند و استفاده از یک آویز بزرگ به رنگ مشکی در بالای جزیره برای نورپردازی، ظاهری عالی برای این آشپزخانه مردن ایجاد کرده است.

 

زیباترین مدل آشپزخانه سفید و طوسی

در این آشپزخانه با کابینت سفید و طوسی مدرن، طرح های رنگی توسط میوه‌ ها و گل‌ ها ارائه می‌ شود و ظاهری ساده و در عین حال مدرن را برای آشپزخانه ایجاد کرده است.

 

آشپزخانه شیک با کابینت طوسی تیره و سفید

جزئیات چوبی در کابینت زیر جزیره و بخشی از کابینت های دیواری با چوب کاج، گرمای خیلی خوبی را برای این آشپزخانه با کابینت های طوسی تیره ایجاد کرده است. استفاده از صفحه کابینت سفید نیز روشنی و مدرن بودن این فضا را کامل کرده است.

 

کابینت اشپزخانه طوسی روشن و سفید

در این آشپرخانه، کابینت ها و کف به رنگ طوسی است و استفاده از صفحه کابینت سفید کمک می کنند تا فضا خیلی سنگین و سرد نشود و یک طراحی مدرن و شیک را برای آشپزخانه ایجاد کرده است.

 

زیباترین مدل کابینت سفید و طوسی مدرن در اشپزخانه

این آشپزخانه دارای یک جزیره با صفحه مرمری، سینک و فضای بین کابینتی به رنگ طوسی است کهکابینت های سفید و ساده ترکیب شده اند و یک فضای مدرن و عالی را برای آشپزخانه ایجاد کرده اند.

 

کلام آخر

سفید و طوسی، هر دو رنگ های جاودانه برای آشپزخانه هستند، پس چرا آنها را با هم ترکیب نکنیم؟ شما می توانید رنگ طوسی و سفید را در کنار هم برای طراحی آشپزخانه خود در نظر بگیرید و یک طراحی داخلی مدرن و جذاب ایجاد نمایید. طوسی، یک رنگ بسیار متنوع است که می تواند در هر خانه ای کار کند. از سوی دیگر، رنگ سفید، یکی از رنگهای خنثی است که به این زودی ها از مد نمی افتد و زمانی که این دو رنگ با هم ترکیب شوند، می توانند فضای آشپزخانه را فوق العاده زیبا و مدرن نشان دهند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله