ایده‌های طراحی کف آشپزخانه با کاشی و تایل + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

نکات مهم انتخاب کاشی و تایل کف آشپزخانه، ایده های طراحی کف آشپزخانه با کاشی و تایل، سوالات متداول درباره کاشی و تایل کف آشپزخانه

فهرست موضوعات

انتخاب یا تغییر در کفپوش آشپزخانه یکی از چالش‌های مهم در بازسازی و طراحی داخلی است. کاشی‌های رنگی یا کاشی‌هایی الگو نسبتا شلوغ می‌توانند ظاهری مدرن و جذاب ایجاد کنند. همین آیتم به ظاهر ساده در فضای آشپزخانه می‌تواند به عنوان یک نقطه کانونی مورد توجه قرار گیرد. یک کفپوش سنتی می‌تواند آیتمی ماندگار برای باقی آشپزخانه شما باشد که هرگز از مدل نمی‌افتد! این کاشی‌ها گاهی به عنوان پس زمینه استفاده می‌شوند. جالب است بدانید که استفاده از کاشی‌های زینتی می‌تواند به یک آشپزخانه کوچک، حسی یک فضای بزرگ‌تر، جذاب‌تر و خاص‌تر ببخشد.

انتخاب کاشی کف آشپزخانه تاحدی مهم است که باید در این مقاله به صورت مجزا در خصوص آن اطلاعاتی را ارائه کنیم.

پس همراه ما باشید تا جزییات را به دقت بررسی کنیم.

 

نکات مهم انتخاب کاشی کف آشپزخانه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب کفپوش باید به آن توجه کنید، شکل و فرم آشپزخانه است. کاشی‌های زینتی در فضای آشپزخانه باتوجه به شکل آشپزخانه انتخاب می‌شود. اگر آشپزخانه در طراحی به شکل U باشد، قطعا نیاز دارید تا فضا را به شکلی خاص و جذاب و یادآوری فرم U طراحی کنید. کاشی‌های فضاهای کوچک باید حتما رنگ روشن باشند تا بزرگی فضا را به شکل بصری نشان دهند. کف آشپزخانه باید مقاومت کافی در برابر آب و رطوبت داشته باشد، زیرا در این فضا احتمال نفوذ آب و ایجاد رطوبت خیلی زیاد است. از سوی دیگر مقاومت کاشی‌ها نیز اهمیت دارد. انتخاب یک کفپوش با مقاومت خوب به سایش می‌تواند هزینه‌های بازسازی سریع را کاهش دهد. سهولت در تمیز شدن نیز اهمیت دارد! کفپوش آشپزخانه باید به راحتی تمیز شود و نسبت به لکه‌ها مقاومت خوبی داشته باشد.این مقاومت در برابر حرارت نیز ضروری است. جذابیت بصری کاشی‌ها با طرح‌های گوناگون نیز پارامتر مهمی در انتخاب است. همان‌طور که در این مقاله مطالعه خواهید کرد، طراحان داخلی مشهور، همگی نسبت به انتخاب کاشی کف آشپزخانه بسیار هوشمندانه و با ظرافت عمل کرده‌اند. ایده گرفتن از محیط و انتخاب‌های جسورانه رمز موفقیت طراحی اجرا شده هرکدام است.

 

1- کاشی آشپزخانه با طرح شطرنجی سفید و مشکی

کفپوش آشپزخانه با طرح شطرنجی سفید و مشکی

شاید تصور کنید که این مدل کفپوش آشپزخانه قدیمی شده است! اما جالب است بدانید که آشپزخانه با کف شطرنجی همچنان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌هایی است که توسط طراحان به نام انتخاب می‌شود. طرح شطرنجی کف آشپزخانه در لوکس‌ترین ویلاهای ویکتوریایی نیز وجود دارد. حتی پس از بازسازی این فضا، کاشی‌های سیاه و سفید آشپزخانه سر جای خودشان باقی مانده‌اند تا حسی از گذشته و تاریخ این خانه را بیان کنند. زیبایی بصری این مدل کاشی آشپزخانه نیز جذابیت خاص خودش را دارد.

 

2- کاشی کف آشپزخانه با طرح مراکشی

کفپوش آشپزخانه با طرح مراکشی

کاشی کف مراکشی به عنوان یک گزینه محبوب در ذهن افراد وجود دارد. شما می‌توانید با یک انتخاب هوشمندانه در این حوزه، زوایای خاصی را نشان دهید. کاشی مراکشی حس خاصی از گرما را انتقال می‌دهد و برای کاشی آشپزخانه یک گزینه بسیار عالی است. زیبایی بصری کاشی‌های مراکشی نیز بسیار اثبات شده است و سلیقه‌های مختلفی در سراسر دنیا عاشق آن هستند.

 

3- کفپوش آشپزخانه با طرح آجر تراکوتا سنتی

کفپوش آشپزخانه با طرح آجر تراکوتا سنتی

تراکوتا یک مدل آجر نوستالژیک است. این مدل آجر، برای افرادی مناسب است که از طراحی سنتی و ماندگار استقبال می‌کنند. این مدل کفپوش‌ها معمولا در کاخ‌های قدیمی دیده می‌شدند اما به مرور در سبک طراحی آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار گرفت. جالب است بدانید که دیزاین فضا با این متریال، حسی از گرما را به محیط می‌بخشد. درآشپزخانه کلاسیکی که تصویر آن را مشاده می‌کنید، یک آشپزخانه در خانه‌ای انگلیسی است که برای بازسازی و دیزاین آن، شرکت دوول کیچنز از کاشی‌های تراکوتایی از Floors of Stone استفاده کرده است. رنگ زنگاری موجود در این کاشی‌ها با رنگ‌هیا سفید دیوار و کابینت تضاد فوق العاده‌ای ایجاد کرده است. کنار هم قرار گرفتن این زیبایی‌ها موجب شده تا آشپزخانه‌ای با سبک کلاسیک و تضاد نسبتا زیاد طراحی و پیاده سازی شود.

 

4- کاشی آشپزخانه با طرح گرافیکی بزرگ

کفپوش آشپزخانه با طرح گرافیکی بزرگ

استفاده از طرح های گرافیکی در کف آشپزخانه بسیار چاشل برانگیز است. کمتر کسی عواقب احتمالی چنین طرح‌های جسورانه‌ای را می‌پذیرد. تصویری که مشاهده می‌کنید یک خانه ویکتوریایی است که در بوستن واقع شده است. مشیل گرسون طراح داخلی از نیویورک مسئولیت طراحی و بازسازی آن را برعهده دارد. در این فضا استفاده از طرح گرافیکی بزرگ در کفپوش آشپزخانه به وضوح پیدا است. خطوط سیاه و سفید زیگزاگ تمام فضای آشپزخانه را در بر گرفته است.

 

5- کف آشپزخانه با طرح گل

کفپوش آشپزخانه با طرح گل

این آشپزخانه کاملاً سفید از Hamsa Home با کاشی‌هایی که طرح گل بر روی آن ها قرار دارد، حسی از شادی و نشاط را به فضا می‌بخشند. الگوهای این مدل آشپزخانه‌ها به شکلی است که همه چیز در یک نظم مطلوب قرار داده شده است. کاشی‌ها با الگویی از گل یکی از محبوب ترین انتخاب‌هایی است که به فضای شما حس فانتزی بودن و جذابیت فراوانی می‌بخشد. اگر طرفدار این مدل طرح‌ها هستید، خیلی حساب شده و هوشمندانه دست به انتخاب بزنید. یادتان باشد، کاشی‌های کف آشپزخانه می‌توانند با رنگ کابینت یا رنگ دیوار تطابق پیدا کنند و یک آشپزخانه‌ با ظاهری یک رنگ ایجاد نمایند. هرچند در خلق یک اثر هنری برای آشپزخانه، باید نسبت به انتخاب کاشی‌ها هوشمندانه عمل کنید.

 

6- تایل آشپزخانه با طرح گرافیکی کوچک

کفپوش آشپزخانه با طرح گرافیکی کوچک 

همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، طراح معمار Mona Ying Reeves مستقر در کالیفرنیا، از تایل با طرح گرافیکی ریز استفاده کرده است. این خانه ییلاقی اسپانیایی که در سال 1920 ساخته شده است، برای بازسازی به معمار منا یینگ ارجاع شد. بازسازی خانه‌های قدیمی ییلاقی که حال و هوای ساحلی دارند، باید متناسب با همین ویژگی انجام شود. به همین دلیل انتخاب کاشی های سیاه و سفید با ساختاری فوق العاده جذاب از طرح های گرافیک کوچک، اصلی‌ترین عامل برای ساحلی کردن این فضا بود. یک لمس گرافیکی فوق العاده جذاب که می‌تواند حسی از تلالو خورشید و آبی دریا را نشان دهد.

 

7- کف آشپزخانه با کاشی های سکه ای

کفپوش آشپزخانه با کاشی های سکه ای

کاشی‌های سکه‌ای یک از محبوب ترین انواع کاشی برای کفپوش آشپزخانه است. این کاشی‌ها در ابعاد فوق العاده ریزی عرضه می‌شوند و معمولا با کنارهم قرار دادن آن می‌توان ساختاری بی نقص ایجاد کرد. وجود این مدل کفپوش به تنهایی و ساده یا به صورت الگویی و طرح دار، انتخاب فوق العاده جذابی است.  طبق تصویری که مشاهده می‌نیم، این کفپوش آشپزخانه با الگوی گل‌های مریم از Blakes London  ایده گرفته است و فضای آشپزخانه را در یک طراحی باز و متنوع نشان می دهد. استفاده از این الگوی شاد و جذاب با پس زمینه سفید و سبز می‌تواند یک طراحی ارگانیک و فوق العاده چشم گیر را نشان دهد.

 

8- کفپوش آشپزخانه با کاشی های برش خورده در گوشه ها

کفپوش آشپزخانه با کاشی های برش خورده در گوشه ها

همان طور که در این تصویر مشاهده میکنید، کاشی‌های زمینی جذاب به تعریف این آشپزخانه کوچک با فرم ال شکل کم‌جزئیات کمک می‌کنند. این سبک کاشی آشپزخانه که در یک فضای کوچک حوالی پاریس توسط توسط Neva Interior Design طراحی شده  است، تلاش میکند تا بخشی از آشپزخانه را نشان دهد و متناسب با هویت آن کفپوشی مناسب را انتخاب نماید. به دلیل محدودیت فضا، در نزدیکی همین فضای آشپزخانه، میز ناهارخوری و نشیمن واقع شده است. آشپزخانه با طراحی باز است و برای کف آن هیچ مرزی وجود ندارد. به همینن دلیل طراح ساختاری را ایجاد کرده است تا بتواند فضایی مجزا با هویتی مجزا خلق کند. عدم ایجاد گرفتگی در فضا نیز نکته مهمی است که از هنر و خلاقیت طراح تراوش کرده است. استفاده از کاشی های طرح دار سیاه و سفید در کنار آبی، پیوندی با ساختاری کابینت ها، رویه، شیر آلات و کفی نشیمن ایجاد کرده است. حتی خلاقیت طراح برای تحت پوشش قرار دادن هارمونی رنگ با دیوار نیز شایان توجه است.

 

9- کف آشپزخانه با کاشی های فان و بامزه

 کفپوش آشپزخانه با کاشی های فان و بامزه

کاشی‌های سیاه و سفید با الگوی خمیده در این آشپزخانه، هنر و خلاقیتی است که از طراحی داخلی کارولین آندرئونی بروز کرده است. ایده اصلی این طرح با الهام گرفتن از ماهی بوده! کاشی‌های سقف یا هر چیز دیگری که در الگوی کف این طراحی مشاهده میکنید، به شدت برای ایجاد یک فضای پویا و بانمک مناسب هستند. تراکم بالای این طرح موجب شده است تا سیاهی و تیرگی پس زمینه آن چندان احساس نشود. شما به راحتی میتوانید با انتخاب یک فضای دلنشین، لمسی از شادابی را به آن اضافه کنید. این آشپزخانه با ایجاد حسی مشابه و نمایش تراکم بالا هارمونی خوبی نسبت به دیوار و کابینت جزیره ایجاد کرده است.

 

10- کفسازی آشپزخانه با کاشی رترو دو رنگ

 کفپوش آشپزخانه با کاشی رترو دو رنگ

استفاده از کاشی هایی با طرح رترو یک ایده بسیار شگفت انگیز است که می تواند برای شما خوش آیند به نظر برسد. استفاده از رنگ مشکی و سفید در این طرح حسی از نوستالژی شطرنجی را به یاد می آورد. این ایده خلاقانه توسط معمار معاصر از Jean Liu Design رقم خورده است. انعکاس نور صورتی رنگ حسی از گرما برای محیط ایجاد میکند. جالب است بدانید که پالت رنگ صورتی، مشکی و سفید در این تصویر موجب شده است تا سردی فضا که ناشی از لوازم نقرهای رنگ ایجاد شده، همگی به بهترین شکل ممکن کاهش یابد و فضا برای یک ساختار بی عیب و نقص فراهم شود.

 

11- کاشی مرز زیگزاگی

کفپوش آشپزخانه با کاشی مرز زیگزاگی

در این آشپزخانه شگفت‌آور انگلیسی از Blakes London، کاشی‌های قرمز و سفید با الگوی ژئومتریک انتزاعی، به عنوان کفپوش آشپزخانه انتخاب شده اند تا فضای آشپزخانه را به شکلی جذاب تر نمایش دهند. این آشپزخانه با طراحی باز ایجاد شده است و در واقع فضای آن به باقی قسمت‌های منزل باز است. کاشی‌ها با کفپوش چوبی که در مجاور آن قرار دارد، ساختار ناهماهنگی ایجاد میکنند. به همین دلیل طراح با ایده ایجاد خطوط زیگزاک یک لبه پویا و جذاب ایجاد کرده است. این لبه به عنوان مرز جدا کننده فضای نشیمن و آشپزخانه مدنظر قرار میگیرد. شاید شما چندان به این مدل مرز بندی غلاقه ای نداشته باشید، اما به هر حال یک تکنیک جالب و خلاقانه برای این کار است.

 

12- کاشی باریک چندتایی

کفپوش آشپزخانه با کاشی باریک چندتایی

کاشی نازک با طرح برگرفته از کفپوش‌های کلاسیک اروپایی در این بازسازی آشپزخانه از We Are True Home الهام گرفته شده است. این مدل کاشی آشپزخانه ضمن تداعی حس نوستالژیک کفپوش های تراکوتا، میتواند نظم، زیبایی و جذابیت حضور در یک فضای فاخر، کلاسیک اما طبیعی را تداعی کند. چنین آشپزخانه ای همه جزییات را برای نمایش یک ساختار بسیار شیک و مناسب نشان می دهد. شما به راحتی میتوانید در این فضا نمایی از زندگی نئو کلاسیک را مش اهده کنید. سفیدی و تیرگی این کاشی در طیفی بسیار دلپذیر میتواند نمایش داده شود.

 

13- کف آشپزخانه با کاشی های سکه ای پاستلی

 کفپوش آشپزخانه با کاشی های سکه ای پاستلی

اگر شما نیز عاشق خلاقیت و ایجاد یک تغییر کوچک اما محسوس هستید، بی شک این ایده مناسب شما است. همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، برای تعریف منطقه آشپزخانه در این استودیو کوچک که در پاریس واقع شده و توسط شرکت طراحی داخلی Neva ایده پردازی شده است، کاشی های سکه ای یک انتخاب بسیار جذاب ایجاد کرده است. کاشی های سکه ای با ساختاری جذاب در فضای آشپزخانه چیده شده اند. رنگ هلویی و سفید یک هارمونی بی نظیر با کابینت ها و فضای خارجی ایجاد کرده است. نکته قابل توجه استفاده از کاشی های سکه ای در هر دو رنگ، به صورت پراکنده تا نزدیکی های ورودی این فضا است. به این ترتیب شما میتوانید جذابیت فضا را با استفاده از همین چند تغییر کوچک افزایش دهید و از نتیجه آن لذت ببرید.

 

14- خلاقیت در کف سازی آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه با یک لمس بامزه

قرار دادن کاشی‌های کوچک به صورت تصادفی که بر روی پارکت قرار گرفته اند، چیزی شبیه به افتادن سکه های طلا بر روی زمین است. این کار خلاقانه و بامزه میتواند فضای شما را تلطیف کند و حسی از زیبایی را ایجاد نماید. این قوه تخیل و ایده پردازی شما است که میتواند اقدامات مشابهی انجام دهد و یک فضای محدود را به وسیله جزییات اینچنینی بیش از پیش محبوب نشان دهد.

 

15- کفپوش آشپزخانه با طرح ظریف و ریز

کفپوش آشپزخانه با طرح ظریف و ریز

 در این آشپزخانه پاریسی اکه طراحی داخلی آن توسط Caroline Andréoni انجام شده است، یک ایده خلاقانه برای کفپوش آشپزخانه بسیار جلب توجه میکند! متریالی که در این آشپزخانه استفاده شده است، یک متریال با پس زمینه ساده به رنگ روشن است که بافت آن با رنگ های متفاوت و هیجان انگیز خودنمایی می کند. جالب است بدانید که فضای این آشپزخانه با وجود چنین کاشی‌هایی، لکه ها را نشان نمی دهد و در تمیز ماندن بسیار ایده مناسبی است. وجود بافت متراکم، یکسان و جذاب در این فضا موجب شده است تا به عنوان یک ایده جذاب و خلاقانه درد ذهن باقی بماند.

 

16- طرح خاص کاشی سکه ای در کف آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه با طرح خاص کاشی سکه ای

استفاده از یک متریال ساده و کلاسیک مقل کاشی‌های سکه‌ای در طرح و چینش مدرن، یک ایده بسیار جذاب است. همان طور که در این تصویر مشاهده میکنید، کاشی های سکه ای در کف آشپزخانه با یک نظم خاص طرحی دوست داشتنی ایجاد کرده است. این آشپزخانه که در خانهای پاریسی توسط Space Factory طراحی و اجرا شده است، شکلی از چند ضلعی را نشان میدهد که به وسیله سه رنگ مختلف کاشی سکه ای اجرا شده است. رنگ صورتی، سفید و مشکی در این کاشی ها به چشم میخورد. از نگاه دیگر با کمی تامل متوجه هارمونی رنگ مشکی کاشی ها با المان های آشپزخانه میشوید. جالب است بدانید که رنگ سفید کاشی های سکه ای نیز، با رنگ دیوارها هارمونی دارد و در ایجاد یک فضای مناسب و پویا به شدت کارساز است.

 

17- کفپوش آشپزخانه با طرح صنعتی

کفپوش آشپزخانه با طرح صنعتی

کفپوش های بتنی صیقلی از ویژگی های بارز دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی در همه جا هستند. اما می‌توانید ظاهر بتن ریخته‌شده را با استفاده از کاشی‌های جلوه‌دار بتن با فرمت بزرگ با دوغاب خاکستری منطبق تکرار کنید تا ظاهری صنعتی ایجاد کنید که نصب آن آسان است، مانند این تبدیل انبار صنعتی در مرکز شهر پیتسبورگ از Leanne Ford Interiors.

بیشتر بخوانید: کفپوش بتنی، این خاکستری‌‌‌‌‌‌‌‌رنگ جذاب و مینیمال

 

18- تایل آشپزخانه با بافت خاص

 کفپوش آشپزخانه با بافت خاص

در این خانه سنتی که واقع در روسیه و سن پترزبورگ است، همه جزییات توسط طراح داخلی Leanne Ford Interiors ایجاد شده است. کاشی‌های سنگی تیره ای که در این آشپزخانه به چشم میخورد، با کمی فاصله و اختلاف سطح در جایخودشان قرار گرفته اند. همین اقدام انعکاس نور را به شکلی خاص تغییر داده است. نکته قابل توجه مرز بندی به وسیله همین سایه ها و خطوطی است که در بین کفپوش آشپزخانه ایجاد شده است. خلاقیت در تمام ابعاد این ماجرا به چشم میخورد و میتواند یک انتخاب هوشندانه را رقم بزند.

 

19- کفپوش آشپزخانه با تلفیق روستیک و صنعتی

کفپوش آشپزخانه با تلفیق روستیک و صنعتی

در این خانه با سبک لاج استایل از دیزاینر داخلی لیان فورد، کاشی‌های سنگی ارزان و مهم برای خانواده در کف فضای آشپزخانه وسیع استفاده شده‌اند. این کفپوش با پوشش مخملی بتن سه‌بعدی روی دیوارها و تزئینات چوب طبیعی هماهنگ است و به تعریف فضای آشپزخانه از اتاق نشیمن مجاور کمک می‌کند، در حالی که حس فضای بازی که با ساقه کوبی بین دیوارها حاصل شده‌است، حفظ می‌شود.

 

25- کف سازی آشپزخانه با کاشی لانه زنبوری

کفپوش آشپزخانه با کاشی لانه زنبوری

استفاده از تایل های لانه زنبوری در آشپزخانه، فضایی شیک و منحصربه فرد ایجاد می کند. این مدل کفپوش ها هرکدام به دلیل وجود ساختاری خاص، میتوانند ظاهر چشم گیری را رقم بزنند. به دلیل ساختار خاص، معمولا این سبک کافی بدون طرح یا ساده انتخاب میشود تا نحوه چینش آن دیده شود.

 

21- کاشی سکه ای طرح کلاسیک

 کفپوش آشپزخانه با کاشی سکه ای طرح کلاسیک

در این بازسازی سنتی که توسط Leanne Ford Interiors انجام شده است، آشپزخانه ویکتوریایی با استفاده از  کاشی های کلاسیک سکه ای سفید و مشکی، یک طرح جذاب و ساده را رقم زده است. این کاشی های سکه ای به صورت تک رنگ و ساده چیده شده اند اما با یک فریم دو لاینه از کاشی سکه ای مشکی، ساختاری متمایز برای خودشان ایجاد کرده اند. چنین ساختاری قطعا برای داشتن یک آشپزخانه کلاسیک ایده مناسب است/

 

22- کف آشپزخانه با کاشی های ساده

کفپوش آشپزخانه با کاشی های ساده

سادگی همیشه پر از زیبایی است. همان طور که در این آشپزخانه مدرن مینیمالیستی کالیفرنیایی مشاهده می کنید، ساختار کف آشپزخانه که توسط Cathie Hong Interiors طراحی و اجرا شده است، به صورت بسیار ساده و هر گونه طرحی انتخاب گردیده. کاشی‌های مستطیلی ساده و خنثی در سایه‌های خاکستری با الگوی پلکانی چیده شده‌اند و هارمونی رنگ آن ها با لوازم نقره ای رنگ آشپزخانه، استایلی شیک را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه ساده برای شما که ساده‌پسندی!

 

23- کفپوش آشپزخانه با کاشی های فرشی

 کفپوش آشپزخانه با کاشی های فرشی

یکی از ایده های جذاب در آشپزخانه، ایجاد تایل هایی شبیه به فرش در ناحیه آشپزخانه است. این استایل کف آشپزخانه معمولا به شکل مطلوبی در فضا اجرا میشود تا همه جزییات قابل مشاهده باشد. در این خانه دره‌ای روستایی که توسط Leanne Ford Interiors دیزاین شده است، بخشی از کاشی های طرح دار در ناحیه زیر جزیره کار شده اند تا حالتی شبیه یک فرش ایجاد نمایند. این مدل دیزاین آشپزخانه باید هوشمندانه و با درنظر گرفتن هارمونی رنگ ها انجام شود. کنار هم قرار گرفتن کفپوش های چوبی و تایل های طرح دار موجب خلق یک اثر هنری شده است.

 

24- کاشی های بزرگ مربعی در کف آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه با کاشی های بزرگ مربعی

کاشی های مربعی بزرگ در این فضا، حسی از جذابیت و زیبایی را به ارمغان می آورند. جالب است بدانید که هارمونی کاشی های خاکستری رنگ با لوازمی مثل کاز موجب شده است تا یک فضای بسیار هوشمندانه اما ساده ایجاد شود.

 

23- کفپوش آشپزخانه با سنگ مرمر کلاسیک

 کفپوش آشپزخانه با سنگ مرمر کلاسیک

در این بازسازی خانه سنتی از Leanne Ford Interiors، کف‌پوش‌های مرمری خاکستری و سفید (و رنگ پشتی همسان) یک انتخاب طبیعی و کلاسیک هستند که به نظر می‌رسد همیشه وجود داشته و در عین حال حس لوکس بودن را به طراحی اضافه می‌کنند. این نوع تایل بیشتر به عنوان یک پس‌زمینه عمل می‌کند تا رویداد اصلی، و آن را به یک فویل خنثی برای یک رانر قدیمی یا طرح‌دار تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون آشپزخانه لاکچری، هر آنچه برای لوکس بودن نیاز دارید!

 

سوالات متداول درباره کاشی و تایل کف آشپزخانه

تایل آشپزخانه شیک

کدام نوع کاشی برای کف آشپزخانه مناسبتر است؟

نوع مناسب کاشی برای کف آشپزخانه شما به سبک آشپزخانه شما بستگی دارد. اگر قصد دارید یک بیانیه بسازید، کاشی‌های رنگی یا الگوهای جسور را انتخاب کنید. یا اگر به دنبال یک ظاهر ماندگار هستید، از کاشی‌های کف آشپزخانه سنتی مانند موزاییک کاشی پنی یا الگوی مهره‌ای می‌توانید استفاده کنید.

 

کدام رنگ برای کاشی کف آشپزخانه بهتر است؟

رنگ مناسب برای کاشی کف آشپزخانه، رنگی است که شما دوست دارید و می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. انتخاب‌های مانند سیاه یا سفید که خنثی هستند هیچ وقت اشتباه نمی‌کنند. برای ظاهری سنتی می‌توانید از کاشی‌های تراکوتا استفاده کنید یا از کاشی‌های الگویی جسور و رنگارنگ برای تطابق با یک آشپزخانه پررنگ با رنگ‌های آبی، قرمز، زرد، سبز یا هر رنگ دیگری که دوست دارید انتخاب کنید.

 

چه جنسی ماندگارترین برای کف آشپزخانه است؟

ماندگارترین جنس برای کف آشپزخانه مرمر است، ساده یا با الگوی مهره‌ای سیاه و سفید. کفپوش چوبی نیز یک گزینه ماندگار دیگر است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. گزینه‌های دیگری مانند کفپوش موزاییک پنی و کاشی‌های الگویی نیز از جمله گزینه‌هایی هستند که با نگهداری صحیح به مدت طولانی ایستادگی می‌کنند. انتخاب کفپوش با جنسیت با کیفیت و مقاوم به مدت زمان طولانی می‌تواند به شما کمک کند.

برای سفارش و اجرای انواع کفپوش در دکوراسیون منزل یا محل کار خود می‌توانید با ثبت درخواست در بساز و بچین از بهترین فروشندگان و مجریان باخبر شوید.

 

کلام آخر

اگر شما نیز عاشق آشپزخانه هستید و میدانید که قلب خانه با بازسازی یا تعویض یک المان مهم مثل کفپوش متحول میشود، حتما نسبت به این کار قدام کنید. ایده گرفتن از جزییات این مقاله به شما کمک میکند تا ساختاری بسیار شیک و جذاب بسازید.

انتخاب شما کدام یک از این ایده ها است؟ حتما نظرتان را برای ما بنویسید.

 

برچسب ها:
کفپوش
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات