سرویس بهداشتی مدرن، ایده هایی که تکراری نیستند!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

عناصر کلیدی و مهم یک سرویس بهداشتی مدرن و نمونه‌های جدید از طراحی مدرن برای حمام و سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی مدرن، به سادگی از روی ظاهر و طراحی آن، مشخص می‌شود. استفاده از خطوط صاف و تمیز، فضاهای پیشخوان مرتب و اشکال هندسی در طراحی سرویس بهداشتی و حمام مدرن غالب هستند و کاملاً از مضمون طراحی داخلی سنتی قدیمی و آراسته با جزئیات فاصله دارند، در واقع، مفهوم آن دقیقاً برعکس است و اغلب به‌عنوان مینیمال، خنثی و جاودانه توصیف می‌شود.

همانطور که می‌دانید طراحی فضای داخلی مدرن، به‌طور باورنکردنی در حال حاضر محبوب است و معمولا در هنگام طراحی سرویس بهداشتی و حمام، این مدل از طراحی در اولویت قرار دارد.

بنابراین اگر در حال بازسازی سرویس بهداشتی هستید و می‌خواهید ظاهری جدید و مدرن را برای این فضا ایجاد کنید، حتما از مدل‌های سرویس بهداشتی مدرن که در ادامه اماده کردیم ایده بگیرید و از این طریق، ظرافت، تجمل و سادگی را در فضای سرویس بهداشتی خود به نمایش بگذارید.

 

پیشنهاد مطالعه: جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، دیوار لازم نیست!

 

عناصر کلیدی و مهم در سرویس بهداشتی مدرن

از آنجایی که هر روز از سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود، بنابراین باید متناسب با سبک شخصی شما طراحی شود. بنابراین اگر از طرفداران فضاهای تمیز و منظم و با طراحی پیچیده هستید، یک سبک سرویس بهداشتی مدرن ممکن است برای شما مناسب باشد. برخی از عناصر کلیدی این سبک عبارتند از:

 

وان حمام مستقل

وان حمام مستقل برای سرویس بهداشتی مدرن

وان، یک عنصر کلیدی در یک حمام به سبک مدرن است، بنابراین اگر فضای مناسبی برای قرار دادن وان دارید، برنامه ریزی کنید که این ویژگی نمادین را نیز در نظر بگیرید. با طراحی مدرن و هنری، یک وان مستقل یک نقطه کانونی قوی، مانند یک قطعه مجسمه، برای سرویس بهداشتی ایجاد می‌کند. 

وان های مدرن ممکن است بیضی شکل، مستطیل یا حتی برای قرار دادن در گوشه‌ای از سرویس بهداشتی طراحی شده باشند. عناصر اصلی در طراحی مدرن که باید به دنبال آنها باشید خطوط تمیز و لبه‌های باریک صاف هستند. علاوه بر این، شیرهای آب وان باید کاملاً تمیز و بدون تزئینات باشند.

 

آینه ها و نورپردازی ساده در سرویس بهداشتی مدرن

آینه ها و نورپردازی ساده برای سرویس بهداشتی مدرن

آینه های حمام و نور باید به خوبی با هم کار کنند تا راه حلی کاربردی برای انجام فعالیت‌هایی که معمولا در سرویس بهداشتی انجام می‌شود مانند اصلاح یا آرایش کردن ایجاد کنند. برای یک حمام مدرن، بهتر است که به دنبال خطوط تمیز و اشکال هندسی برای آینه ها و نورپردازی باشید.

آینه‌های مدرن با سبک‌های جدید فریم لس با تکنولوژی بالا در نورپردازی یکپارچه، یک انتخاب عالی برای آینه روشویی هستند. در واقع، انتخاب آینه با نور پس زمینه انتخاب خوبی است زیرا سایه‌های اطراف صورت شما را از بین می‌برد. همچنین این انتخاب باعث صرفه جویی در فضا می‌شود زیرا نیازی به اضافه کردن نور اضافی در اطراف آینه ندارید.

اگر به دنبال یک آینه استانداردتر یا کابینت آینه‌ای هستید، سبک و شکل قاب مدرن را انتخاب کنید. آینه های سبک مدرن یا بدون قاب خواهند بود یا ممکن است دارای قاب فلزی و نازکی باشند. در مورد شکل آینه نیز، سبک‌های هندسی به خوبی با این سبک ازطراحی هماهنگ هستند. بهترین شکل از آینه مدرن، آینه هایی با شکل مستطیل با لبه های مستقیم یا گرد است. انتخاب‌های دیگر نیز آینه‌هایی با شکل گرد، نامتقارن و بیضی هستند.

اگر آینه سرویس بهداشتی دارای روشنایی یکپارچه نیست، بهتر است به دنبال نورپردازی روشویی و همچنین نورپردازی برای سرویس بهداشتی یا فضای دوش گرفتن و نور کلی حمام باشید. برای اتاق روشویی، می‌توانید نورپردازی دیوارکوب را روی دیوار بالای آینه یا در هر طرف قرار دهید. برای سبک مدرن حمام، نور نواری یک انتخاب محبوب است که بلند و باریک با خطوط تمیز است و می‌توان آن را به صورت افقی بالای آینه یا به صورت عمودی در هر دو طرف نصب کرد. اکثر سرویس بهداشتی‌های مدرن دارای چراغ‌های سقفی فرو رفته نیز هستند. این چراغ‌ها، نور محیطی را در سراسر فضا ارائه می‌دهند و همچنین می‌توانند برای مناطق خاص استفاده شوند.

 

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین ایده های زیباسازی سرویس بهداشتی کوچک

 

شیرآلات و لوازم مینیمالیستی

شیرآلات و لوازم مینیمالیستی برای سرویس بهداشتی مدرن

سادگی، قانون کلی و مهم برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک مدرن است. بنابراین در هنگام طراحی سرویس بهداشتی مدرن، از وسوسه اضافه کردن شیرهای آب بیش از حد پیچیده اجتناب کنید، در عوض از شیرآلات مینیمالیستی استفاده کنید که با تم کلی سرویس بهداشتی مدرن شما همخوانی دارد. در واقع بهتر است شیرآلاتی را در نظر بگیرید که در طراحی ان از خطوط تمیز و طرح‌های ساده استفاده شده است. همچنین شیرآلات با دوام و کیفیت که دارای روکش‌های مقاوم در برابر خراش و کدر شدن هستند را انتخاب کنید. در حال حاضر، روکش کروم به دلیل تطبیق پذیری، یکی از پرطرفدارترین روکش‌ها در زمینه مواد ثابت است. وسایل کروم با پالت خنثی ساده، جز بهترین گزینه‌ها برای یک حمام و سرویس بهداشتی مدرن هستند. دیگر انتخاب‌های رایج برای سرویس بهداشتی و حمام مدرن، شیرآلات با روکش مشکی مات یا حتی طلایی است.

 

روشویی و توالت با طراحی مدرن و توکار

روشویی و توالت با طراحی مدرن و توکار

اگر در حال طراحی سرویس بهداشتی مدرن هستید، بهتر است به سراغ روشویی و توالت توکار بروید و مطمئن باشید با این انتخاب ظاهری فوق العاده مدرن و خاص برای این فضا ایجاد خواهد شد. زیرا روشویی‌های دیواری و توکار، توهم فضای بیشتری را ایجاد می‌کنند و دارای سبکی شیک و کاملاً مدرن هستند.

همچنین بهتر است روشویی‌هایی با ویژگی‌های مفید مانند کابینت و فضای پیشخوان را انتخاب کنید. وجود فضای کافی در روشویی به شما این امکان را می‌دهد که فضای دیوار و کف را آزاد کنید و حتی کوچکترین سرویس بهداشتی و حمام را بزرگ و مجلل جلوه دهید. همچنین پیشنهاد می‌شود یک میز سنگ مرمر یا کوارتز تمیز با حداقل خطوط دوغاب انتخاب کنید.

توالت‌های دیواری و توکار، یکی دیگر از عناصر سرویس بهداشتی به سبک مدرن هستند. توالت‌های شناور در حمام های بزرگ یا جمع و جور به خوبی کار می‌کنند تا همه چیز را ساده و بدون درهم و برهم نگه دارند و حتی کوچک‌ترین حمام‌ها را بزرگ‌تر و مدرن‌تر می‌کنند.

 

کاشی با اشکال هندسی خاص و زیبا در سرویس بهداشتی مدرن

کاشی با اشکال هندسی خاص و زیبا برای سرویس بهداشتی مدرن

کاشی با الگوهای هندسی، یکی از  انتخاب‌های خیلی خوب برای فضای داخلی سرویس بهداشتی و حمام مدرن است. خطوط تمیز و اشکال جالب که در این کاشی‌ها وجود دارد، توجه بصری را به یک فضای مدرن که بدون هیچ گونه تزیینات یا زواید بیش از حد است، اضافه می‌کند.

کاشی‌های شش گوش در حال حاضر مد هستند و یکی از گزینه‌های خیلی مناسب برای کفپوش یا دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام مدرن محسوب می‌شوند. همچنین کاشی‌های با فرمت بزرگ نیز به تقویت حس آرامش در این فضا کمک می‌کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چیست؟

 

طرح رنگ خنثی

طرح رنگ خنثی برای سرویس بهداشتی مدرن

وقتی صحبت از سبک مدرن برای سرویس بهداشتی و حمام می‌شود، رنگ سفید همیشه بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که رنگ سفید حالتی سبک و ارگانیک به این فضا می‌بخشد. اضافه کردن کاشی‌های مرمری به یک سرویس بهداشتی کاملاً سفید را در نظر بگیرید تا ظاهر آن را نرم‌تر و در عین حال لوکس نگه دارید. 

علاوه بر این، برای داشتن یک حمام مدرن لازم نیست فقط به سراغ رنگ سفید و درخشان بروید. اگر جز افرادی هستید که تمایل دارید از رنگ‌های مختلف برای طراحی داخلی هر فضایی استفاده کنید، بهترین پیشنهاد این است که از ترکیب رنگ سیاه و سفید  برای ایجاد کنتراست چشمگیر استفاده کنید. همچنین، بهترین ترکیب رنگ‌هایی که می‌توانید در سرویس بهداشتی مدرن خود استفاده کنید شامل ترکیباتی همچون موارد زیر نیز هستند:

  • سایه‌های خنثی رنگ قهوه‌ای و بژ با جزئیات چوبی
  • سایه‌های مختلف رنگ خاکستری
  • سایه‌های تیره

 

اگر شما نیز به فکر طراحی سرویس بهداشتی مدرن هستید، حتما این ایده‌ها و نکات را بررسی کنید تا حمام و سرویس بهداشتی خود را به یک واحه زیبا و مدرن تبدیل کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه، جزییاتی که دیده نمی‌شوند!

 

ایده‌های جدید و جذاب از سرویس بهداشتی مدرن

در ادامه نمونه‌های مختلفی از طراحی سرویس بهداشتی و حمام مدرن را برای ایده گرفتن شما همراهان عزیز اماده کردیم:

 

سرویس بهداشتی مدرن 1

 

سرویس بهداشتی مدرن 2

 

سرویس بهداشتی مدرن 3

 

سرویس بهداشتی مدرن 4

سرویس بهداشتی مدرن 5

 

سرویس بهداشتی مدرن 6

 

سرویس بهداشتی مدرن 7

 

سرویس بهداشتی مدرن 8

 

سرویس بهداشتی مدرن 9

سرویس بهداشتی مدرن 10

 

سرویس بهداشتی مدرن 11

 

سرویس بهداشتی مدرن 12

 

سرویس بهداشتی مدرن 13

 

سرویس بهداشتی مدرن 14

 

سرویس بهداشتی مدرن 15

 

سرویس بهداشتی مدرن 16

 

سرویس بهداشتی مدرن 17

 

سرویس بهداشتی مدرن 18

 

سرویس بهداشتی مدرن 19

 

سرویس بهداشتی مدرن 20

 

سرویس بهداشتی مدرن 21

 

سرویس بهداشتی مدرن 22

 

سرویس بهداشتی مدرن 23

 

 24سرویس بهداشتی مدرن 24

 

سرویس بهداشتی مدرن 25

 

کلام آخر

طراحی به سبک مدرن برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. برخی از رایج‌ترین عناصر مورد استفاده در طراحی سرویس بهداشتی و حمام‌های سبک مدرن عبارتند از: خطوط تمیز، حداقل بهم ریختگی، اشکال هندسی و رنگ های خنثی یا پایه. اگر قصد دارید حمام و سرویس بهداشتی خود را بازسازی کنید تا ظاهری مدرن به آن ببخشید، بهترین پیشنهاد این است که ابتدا نمونه‌های مختلف از این مدل طراحی را برای تجسم ایده‌های طراحی خود استفاده کنید. با این کار، می‌توانید گزینه‌های مختلف را بررسی کنید، ایده‌ها را با اعضای خانواده یا دکوراتور خود در میان بگذارید و در نهایت در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید تا به سرویس بهداشتی مدرن و  رویایی خود برسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله