جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، دیوار لازم نیست!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

نکات قبل از خرید جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، ایده های کاربردی برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی

گاهی اوقات ممکن است به دلیل محدودیتهایی که در فضا یا طراحی یا خانه و اپارتمان وجود دارد، محل قرار گیری سرویس بهداشتی مناسب نباشد و درب سرویس بهداشتی به داخل اتاق پذیرایی یا نشمین باز شود که در چنین حالتی، بسیاری از صاحبان خانه تمایل دارند تا با استفاده از بهترین ایده‌های جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، قسمت سرویس بهداشتی را از اتاق نشمین یا پذیرایی جدا کرده و یک فضای مناسب و به دور از دید برای سرویس بهداشتی ایجاد کنند.

اگرچه استفاده از پارتیشن های جدا کننده، ممکن است اولین ایده‌ای باشد که برای این منظور به ذهن برسد، اما با کمی خلاقیت و ایده گرفتن از نمونه‌های مختلف از جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی که در ادامه این بخش از بساز و بچین اماده کردیم، می‌توانید این موضوع را به یک فرصت عالی برای افزایش زیبایی دکوراسیون منزل خود تبدیل کرده و با استفاده از خاص‌ترین نمونه از جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، نه تنها این فضا را خصوصی‌تر کنید بلکه زیبایی دکوراسیون منزل خود را نیز چند درجه ارتقا دهید.

 

نکات قبل از خرید جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای جدا کردن سرویس بهداشتی از فضای نشمین یا پذیرایی خانه خود انتخاب کنید:

 

اندازه و سایز جدا کننده

اولین کار این است که یک تقسیم کننده با اندازه مناسب برای فضای خود انتخاب کنید. بنابراین فضایی که می‌خواهید با استفاده از پنل جدا کنید را با دقت اندازه گیری کنید تا بتوانید بهترین طرح و مدل از جدا کننده را انتخاب نمایید بدون اینکه احساس بسته بودن برای فضای خانه خود ایجاد نمایید، انتخاب کنید.

 

عملکرد جداکننده

اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید، استفاده از یک جداکننده اتاق می‌تواند کل جریان شما را تغییر دهد. بنابراین در هنگام انتخاب بهترین جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، حتما عملکرد این جدا کننده را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید از ان به عنوان یک فضای کاربردی و مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از یک پنل جدا کننده که به شکل قفسه بندی طراحی شده باشد، به شما این امکان را می‌دهد که یک فضای عالی برای قرار دادن کتاب‌ها یا سایر وسایل ضروری یا دکوری داشته باشید و از این جداکننده، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

 

طرح و مدل پنل جدا کننده

در هنگام انتخاب پنل جدا کننده، لازم است که حتما طراحی دکوراسیون منزل خود را مشخص کرده و متناسب با آن، یک پنل جدا کننده برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی انتخاب کنید تا دکوراسیون یکپارچه و زیبایی داشته باشید.

پنل جداکننده ساده و زیبا

 

پیشنهاد مطالعه: پارتیشن ورودی منزل، از راهنمای خرید تا جدیدترین ایده‌ها

 

ایده های کاربردی برای جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تعریف فضا در خانه، استفاده از یک تقسیم کننده یا جدا کننده ساده و در عین حال شیک است. بنابراین چه به دنبال ایجاد حریم خصوصی یا تعیین فضاهایی برای فعالیت‌های مختلف باشید، یک جداکننده ممکن است تنها راه حل تزئین برای فضای شما باشد.

گزینه‌هایی که می‌توانید از ان به عنوان جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی استفاده کنید بسیار متنوع و زیاد که در ادامه تعدادی از شیک‌ترین ایده‌ها را آماده کردیم که مطمئنا شما نیز آنها را می‌پسندید:

 

دیوار قفسه بندی شده به عنوان جداکننده

 یک دیوار قفسه بندی شده به عنوان پنل جدا کننده

قفسه بندی که برای تعیین مرز برای قسمت‌های مختلف استفاده می‌شود، یک حریم خصوصی جزئی بین دو فضا ایجاد می‌کند و بسته به آنچه در قفسه‌ها قرار می‌دهید، نگاهی اجمالی به سمت دیگر ارائه می‌دهد. نحوه استایل دادن به این قفسه بندی، ترفند واقعی برای کارآمد کردن آن است. چیدمان اشیاء در قفسه‌ها باید از همه جهات خوب به نظر برسد، تا یک طرف اتاق به خاطر طرف دیگر آسیب نبیند. همچنین باید به فضای منفی انتخاب‌هایتان در قفسه نیز فکر کنید. بار کردن آن با کتاب، دیوار محکم‌تری ایجاد می‌کند، که ممکن است گاهی مفید باشد، اما برای حفظ حس باز بودن اتاق، استفاده از وسایل کوچک‌تر مانند مجسمه‌ و وسایل دکوری نیز جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند و چشم‌انداز فضای بعدی را حفظ می‌کند. حتی می‌توانید قسمت‌هایی از قفسه‌ها را خالی بگذارید تا دید از طرف دیگر تقسیم‌کننده تسهیل شود.

 

پارتیشن با طراحی مدرن و زیبا برای جدا کردن سرویس بهداشتی

پارتیشن با طراحی مدرن و زیبا

پارتیشن‌ها و تقسیم‌کننده‌های تخته‌ای یک پدیده معماری هستند و اگر به دنبال ایده‌های مدرن و خاص برای جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی هستید، می‌توانید به آن توجه کنید. استفاده از الوار با رنگ روشن گرما را به فضا می‌بخشد، در حالی که همچنان مدرنیته سبک چوبی را حفظ می‌کند، در حالی که ترکیب طرح‌های چوبی و فلزی تیره، به حس لوکس بودن فضا می‌افزایند.

 

استفاده از پرده مناسب برای جدا کردن دو فضا از هم

 پرده مناسب برای جدا کردن دو فضا از هم

در یک خانه، می‌توان به روش های مختلفی، از پرده برای تقسیم بندی یک فضا استفاده کرد. در واقع، پرده یک افزودنی نرم به طراحی اتاق نشیمن یا پذیرایی است و می‌تواند به سادگی قسمت سرویس بهداشتی را از پذیرایی جدا کند و در عین حال، یک صفحه نمایش زیبا را نیز برای اتاق پذیرایی یا نشمین نیز فراهم می‌کند.

 

ایجاد یک دیوار جدا کننده با طراحی شومینه درون آن

دیوار جدا کننده با طراحی شومینه درون آن

اگر می‌خواهید دیوار جداکننده‌ای که در قسمت پذیرایی استفاده می‌کنید علاوه بر ایجاد احساس خصوصی‌تر برای قسمت سرویس بهداشتی، احساس دنج و جذابی را نیز برای قسمت پذیرایی یا نشمین نیز ایجاد کنید، شاید استفاده از این مدل دیوار جدا کننده که درون آن یک شومینه خاص طراحی شده است، ایده مناسبی باشد. 

 

طراحی کمد و قفسه به عنوان جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی

کمد و قفسه به عنوان جداکننده سرویس بهداشتی از پذیرایی

اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری در خانه نیاز دارید، می‌توانید از این ایده کاربردی به عنوان یک جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی استفاده کنید. قسمت پایین جداکننده را به شکل کشو یا باکس طراحی کنید تا فضای خصوصی بیشتری برای وسایل خود داشته باشید و قسمت بالایی آن را به شکل قفسه بندی باز طراحی کنید تا بتوانید از ان به عنوان کتابخانه یا یک فضای مناسب برای قرار دادن وسایل هنری و دکوری استفاده کنید.

 

پنل جدا کننده با طرح و مدل خاص و تزیینی

پنل جدا کننده با ترکیب فلز و شیشه مات و آینه

پنل جدا کننده با ترکیب فلز و چوب

اگر به ناچار باید از یک پنل جداکننده در خانه خود استفاده کنید، بهتر است آن را کاملا تزیینی و زیبا انتخاب کنید تا در کنار عملکردی که دارد، زیبایی بیشتری را نیز به دکوراسیون خانه ایجاد کند. استفاده از جزئیات فلزی، درخشش شیشه یا حتی گرمای چوب یک تغییر خوشایند است. یک صفحه نمایش ساده و شیک که به شیشه های رنگی یا مات و یا آینه طراحی شده و یا حتی یک توری فلزی که با تکه‌های چوبی ادغام شده، می‌تواند زیبایی و خاص بودن را به دکوراسیون منزل شما اضافه کند.

 

پارتیشن حصیری از جنس بامبو برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی

پنل جدا کننده با چوب بامبو و حصیری

اگر به استفاده از وسایل طبیعی در دکوراسیون خانه علاقه مند هستید، احتمالا این مدل پارتیشن زیبا که از چوب بامبو یا حصیر ساخته شده است، جز اولین انتخاب‌هایتان برای جدا کردن سرویس بهداشتی از فضای نشمین یا پذیرایی خواهد بود.

 

پیشنهاد مطالعه: دکوراسیون آشپزخانه حصیری، همه چیز سبد حصیری نیست!

 

پارتیشن تزیینی و شیک

پنل جدا کننده به شکل پارتیشن یکپارچه و با طراحی زیبا

اگر قسمت سرویس بهداشتی و پذیرایی فاصله خیلی زیادی از هم ندارند و نمی‌توان برای جدا کردن این دو فضا از پارتیشن های قفسه بندی شده استفاده کرد، بهترین گزینه این است که به سراغ این پارتیشن های تزیینی و زیبا بروید و متناسب با فضایی که دارید، بهترین سایز و مدل از پارتیشن را سفارش دهید و این فضا را به بهترین شکل ممکن خصوصی سازی کنید.

 

ایده ساده و ارزان برای جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی

دیوار جدا کننده ساده و کم هزینه

اگر به ایده‌های ارزان و خانگی علاقه مند هستید، می‌توانید این دیوار جدا کننده ساده و در عین حال زیبا را با استفاده از وسایل ساده و در دسترس، مثل ورق های نئوپان و حلقه‌های فلزی درست کنید و از این طریق، یک جدا کننده کاملا مناسب و ارزان را برای فضایی که در اختیار دارید، داشته باشید.

 

پارتیشن شیشه‌ای زیبا برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی

پارتیشن شیشه ای و مات برای جدا کردن سرویس بهداشتی از پذیرایی

اگر می‌خواهید بعد از استفاده از پارتیشن یا جدا کننده نیز همچنان نور محیط را به بهترین شکل ممکن  داشته باشید، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای یک پیشنهاد عالی است. این پارتیشن‌ها از شیشه های مخصوص و مات ساخته می شوند که هم نور را به خوبی عبور می دهند و هم به عنوان یک جدا کننده مدرن برای تقسیم بندی دو فضا هستند.

 

کلام آخر

استفاده از یک دیوار جدا کننده سرویس بهداشتی از پذیرایی، نه تنها این امکان را فراهم می کند تا قسمت سرویس بهداشتی را خصوصی‌تر کنید بلکه یک فرصت عالی برای اضافه کردن یک بخش جذاب برای دکوراسیون منزل نیز خواهید داشت که می‌توانید با یک انتخاب هوشمندانه و عالی، از آن در جهت افزایش زیبایی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

شما چه ایده ای برای جدا کردن سرویس بهداشتی از قسمت پذیرایی یا نشمین دارید؟ به نظرتان کدام ایده می‌تواند بهترین گزینه برای خانه‌های ایرانی باشد؟

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید