پارتیشن شیشه ای اداری مناسب چه فضاهایی است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اتاق های ادارات و محیط های کاری با استفاده از شیشه و یا چوب از یکدیگر تفکیک می شوند. برای حفظ حریم شخصی در محیط های اداری، از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند.

استفاده از این نوع پارتیشن، برای جداسازی محیط و اتاق ها روشی مدرن محسوب می شود. امروزه  ابزار های مدرن مانند پارتیشن اداری شیشه ای جایگزین مناسبی برای دیوار ها به شمار می روند.

محیط های کار و اداره جات دارای یک سالن بزرگ هستند، که با استفاده از تفکیک فضا به قسمتهای کوچکتری تقسیم بندی می شوند. پارتیشن ها در طرح ها و ابعاد گوناگون قابلیت اجرا دارند به همین خاطر از محبوبیت ویژه برخوردار هستند. این پارتیشن ها به دلیل انعطاف پذیری زیاد، قابلیت اجرا مطابق با سلیقه های متفاوت را دارند. پارتیشن هایی که در محیط اداری مورد استفاده قرار می گیرند به عنوان یک دیوار موقت عمل می‌کنند و سبب تغییر محیط اداری نمی شوند.

پارتیشن شیشه ای اداری، بهترین نوع پارتیشن محسوب می شود؛ چرا که با استفاده از شیشه های مرغوب ساخته شده و طراحی منحصر به فردی دارند. این نوع پارتیشن ها در ضخامت و ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. به طور کلی پارتیشن های مناسب برای محیط های کاری در سه نوع تمام ارتفاع، ارتفاع متوسط و ارتفاع کوتاه ساخته شده اند.

شما می توانید بر حسب دکوراسیون محیط اداره خود بهترین نوع محصول را نصب و اجرا نمایید. همچنین یراق آلات مورد استفاده برای نصب پارتیشن های شیشه ای از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند؛ و در نهایت موجب دوام و طول عمر بیشتر پارتیشن می شوند.

فواید نصب پارتیشن اداری در محیط کاری

پارتیشن شیشه ای که به عنوان پارتیشن اداری در محیط های کاری اجرا و نصب می شود، دارای مزایا و فواید بسیار زیادی می باشد. امروزه در اداره ها پارتیشن بندی بسیار مرسوم شده است و کارفرما ها بدون نیاز به صرف هزینه بالا می توانند محیطی شیک و حریم خصوصی را ایجاد کنند.

برخی از مهمترین فواید پارتیشن اداری را در ادامه برای شما شرح می دهیم.

  • دیوارهای شیشه ای در فضا، موجب رسیدن نور طبیعی در تمام فضای محیط کاری می شوند.
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس فاقد قاب است و نیاز افراد را به نور اضافه کاهش می دهد. میزان شفافیت این نوع پارتیشن بسیار زیاد بوده به همین خاطر کارمندان یک اداره و ارباب رجوع می توانند با یکدیگر تماس چشمی برقرار کنند.
  • فضای بیشتر اداره‌ها و محیط‌های کاری محدود است و پارتیشن بندی مناسب موجب بازتر نشان دادن محیط میشود. دکوراسیون اداری پارتیشن ساز با پارتیشن بندی مناسب می‌تواند اتاق ها را به صورت استاندارد از یکدیگر تفکیک کند.
  • پارتیشن اداری شیشه ‌ای موجب حفظ حریم خصوصی برای کارکنان و کارمندان می‌شود. همچنین حس تمرکز در کارکنان را در زمان انجام وظیفه افزایش می دهد.
  • پارتیشن ها قابلیت نظافت راحت و آسانی دارند. در صورت کثیف شدن شما می توانید با استفاده از مواد شوینده مناسب، سطح آنها را از هرگونه آلودگی پاک و تمیز کنید و موجب تمیزتر جلوه دادن محیط شوید.
  • پارتیشن های استاندارد در برابر رطوبت و برودت مقاومت بی نظیر را از خود نشان می دهند. همچنین این محصولات موجب جلوگیری از گسترش صدا می شوند و به عنوان عایق صدا شناخته شده‌اند.
  • دیوارهای شیشه‌ای دارای تنوع بسیار زیادی هستند. سرعت نصب و اجرای بسیار بالایی دارند و برای کارفرما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند. قیمت اجرای پارتیشن های شیشه ای بار مالی کمتری را در محیط ایجاد می کند.
  • دیوار این پارتیشن ها قابلیت تنظیم داشته و به دلیل ثابت و متحرک بودن در محیط‌های اداری دارای کاربرد بسیار زیادی هستند.

انواع پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن شیشه ای اداری بر دو اساس یعنی نوع شیشه به کار رفته در آن و نوع نصب طبقه بندی می شود؛ و هر کدام از این مدل ها در پروژه های مختلفی کاربرد دارند. پارتیشن هایی که بر اساس نوع شیشه طبقه بندی شده اند شامل پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دوجداره می باشند. نوع دیگری از تقسیم بندی پارتیشن ها مربوط به نوع قاب دور آن ها می باشد. پارتیشن های شیشه ای که قاب دارند به پارتیشن فریم دار معروف هستند و به پارتیشن های فاقد قاب، پارتیشن شیشه ای فریم لس می گویند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس با استفاده از پروفیل های آلومینیوم فلزی نصب می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. معمولاً از این پارتیشن ها برای تفکیک و جداسازی فضاهای کوچک استفاده می کنند.  تفکیک سازی محیط با استفاده از این نوع پارتیشن موجب دید واضح تر و شفافیت بالاتر می شود.  پارتیشن تک جداره شیشه ای انتخاب مناسبی برای تفکیک فضاهای کوچک است و نصب آن سریع و آسان می باشد؛ در نتیجه اگر شما عجله برای پارتیشن بندی دارید، این پارتیشن ها بهترین گزینه برای شما به شمار می روند.

دکوراسیون اداری پارتیشن ساز قادر به ارائه خدمات بی نظیر در این زمینه می باشد و می تواند به راحتی تمامی مشتریان خود را راهنمایی کند. اطلاعات و آگاهی های لازم قبل از خرید پارتیشن و اجرای آن کمک بسیار خوبی به مشتریان خواهد کرد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار نوع دیگری از پارتیشن می باشد؛ و عایق بسیار خوبی برای کنترل سر صدا در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد است. اگر محیط و فضای کار شما شلوغ است، می توانید با استفاده از این پارتیشن ها موجب کاهش سر و صدا شوید. تفکیک بندی در این مدل با استفاده از یک فریم آلومینیومی میباشد که موجب زیباتر شدن پارتیشن می شود.

 

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

اگر شما قصد تفکیک کردن محیط کارتان را دارید، بهتر است از پارتیشن های اداری استفاده نمایید. این پارتیشن ها دارای قیمت مطلوب و مناسبی هستند و روش مقرون به صرفه ای برای تغییر دکوراسیون محیط اداره به شمار می روند. قیمت پارتیشن شیشه ای به عوامل مختلفی وابسته است. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن شیشه ای متراژ و ابعاد آن است. ضخامت و رنگ شیشه ای سکوریت می‌توانند در قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. پارتیشن های شیشه ای که دارای کیفیت بالاتری هستند، قیمت بیشتری دارند. البته شفافیت بالا و تضمین کیفیت این محصول موجب جلب رضایت خریداران شده است.

پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل مقاومت بالای شیشه سکوریت و قیمت پایین دارای طرفداران بسیار زیادی است. این نوع پارتیشن ها قابلیت نصب در هر فضایی را دارند و به دلیل قیمت مقرون به صرفه، مورد استقبال قرار گرفته اند. پارتیشن ساز می تواند با کمترین هزینه بهترین نوع پارتیشن شیشه ای را در اختیار شما قرار دهد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید