دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک ایرانی جدید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

در این مقاله با تحلیل و انالیز نمونه تصاویری از دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک جدید به معرفی ایده های دکوراسیونی 2021 پرداخته ایم.

دکوراسیون و رعایت اصول طراحی سرویس بهداشتی در طراحی فضاهای داخلی مسکونی، تجاری، اداری و موارد دیگر با کاربری های متفاوت از آخرین طراحی هایی است که معمولا در دیزاین فضاهای مختلف به آن فکر می شود و این استراتژی در طراحی فضاها بسیار کار اشتباهی است زیرا طراحی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای هر ساختمانی با هر کاربریی بسیار اهمیت دارد و باید متناسب با آن فضا بهترین ایده و طراحی را در نقشه سرویس بهداشتی ایرانی اجرایی کرد.

اغلب ما ایرانی ها از آشپزخانه گرفته تا بالکن و تک تک اتاق ها به دیزاین و طراحی اش توجه می کنیم اما زمانی که نوبت به طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی می رسد هیچ ایده و نظری نداریم و با این جمله که :"چه کسی سرویس بهداشتی را می بیند؟!" از طراحی اصولی و شیک آن می گذریم!

با وجود تمامی موارد زمانی که تصویری از سرویس بهداشتی مدرن و زیبا را میبینیم دوست داریم همانند آن را در محل زندگی خود داشته باشیم تا در طی شبانه روز حضور در آن فضا را تجربه کنیم. اما بسیاری از ما به بهانه اینکه سرویس بهداشتی کوچکی داریم از طراحی و دیزاین شیک سرویس بهداشتی منزلمان عبور می کنیم.

ما در این مقاله با تحلیل و آنالیز نمونه تصاویری از دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک جدید به معرفی ایده های دکوراسیونی 2021 پرداخته ایم.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های سرویس بهداشتی معرفی شده میتوانید با بساز و بچین در ارتباط باشید.  تلفن : 02188888884

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از قفسه ها برای دکوراسیون حمامهای ایرانی یا سرویس های بهداشتی با ابعاد کوچک بسیار کارساز است. فرقی نمیکند این قفسه ها روکار باشند یا توکار و در دل دیوار طراحی شوند مهم نحوه عملکرد آنها است که باعث می شود از حداکثر فضا بهترین استفاده را داشته باشید. پس طراحی و تعبیه قفسه را در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک جدی بگیرید!

دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی

استفاده از قفسه‌ قدی فلزی برای نگهداری وسایل مختلف در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

 

در نمونه زیر در انتهای دیوار سرویس بهداشتی به دلیل کوچک بودن فضا از قفسه توکار استفاده شده است. این مدل قفسه‌های توکار می تواند فضای داخلی سرویس بهداشتی یا دکوراسیون حمامهای ایرانی را کارامدتر جلوه بدهد و گزینه بهترین به نسبت قفسه های روکار باشد!

نقشه سرویس بهداشتی ایرانی

نمونه دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی با طراحی قفسه توکار شیک و لوکس

 

استفاده از کاشیکاری سرویس بهداشتی با هر طرح و رنگی می تواند حس و حال دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی منزل شما را از این رو به اون رو کند و حس و حال متفاوتی را به آن القا کند. پس استفاده از آن را در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک هم فراموش نکن!

اما در انتخاب و خریداری کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک و نقلی باید مراقب باشید و با دقت و وسواس کاشی مدنظرتان را خریداری کنید. در نمونه زیر به خوبی با نصب کاشی محدوده کاسه توالت را از روشویی جدا کرده است و از کاشی ها به نحو احسنت بهره برده است.

طراحی سرویس بهداشتی کلاسیک

نمونه دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی به همراه نصب کاشی هایی با طرح کوچک

 

در نمونه زیر از کاشی های مراکشی در دیوار انتهایی سرویس بهداشتی که سرویس فرنگی به آن نصب شده است استفاده شده و این کاشی ها نیز فکر شده انتخاب شده اند. زیرا وجود رنگ های متنوع در دل کاشی‌ها فضای سرویس بهداشتی را از یکنواختی خارج کرده است، کاشی ها در دیوار انتهایی استفاده شده اند و به فضای دستشویی عمق داده اند و به خوبی محدوده ای که سرویس فرنگی وجود دارد را نشان داده اند!

تزیین دیوار دستشویی ایرانی

نصب کاشی مراکشی برای تزیین دیوار دستشویی ایرانی

 

آینه را در دکوراسیون و دیزاین سرویس بهداشتی مدرن کوچک فراموش نکنید. آینه باعث انعکاس نور می شود و همین عمر برای فضاهای کوچک بسیار کارساز است و باعث می شود فضا دلبازتر احساس شود. اگر آینه را با فرم و فریم خاصی نیز انتخاب کنید باعث می شود فضای سرویس بهداشتی مدرن کوچک منزلتان زیباتر از پیش دیده شود.

یکی از ترندهای دکوراسیون حمام 2021، استفاده از آینه است پس حضور آینه چه در حمام چه در سرویس بهداشتی از واجبات است:))

دکوراسیون حمام 2021

استفاده از آینه با فرم دایره در دیزاین سرویس بهداشتی کوچک و شیک

 

آینه ای که در حمام یا سرویس بهداشتی استفاده می کنید هر چقدر بزرگ تر باشد فضای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را دلبازتر جلوه می دهد. پس تا جایی که امکان دارد از آینه‌های بزرگ استفاده کنید!

کاشیکاری سرویس بهداشتی

دکوراسیون داخلی لوکس و شیک سرویس بهداشتی کوچک و نصب آینه بزرگ با فرم مستطیل

 

استفاده از کمدهایی که در زیر روشویی برای دستشویی کوچک هستند یکی دیگر از آیتم‌هایی است که میتواند در طراحی سرویس بهداشتی کوچک به کمک شما بیاید. اگر در حال حاضر نیز روشویی دارید که در زیر آن کمد دارد اما کمد زیبایی خود را از دست داده است با بازسازی آن و جایگزینی اش با یک کمد زیبای دیگر میتوانید به دکوراسیون سرویس حس و حال تازه ای بدهید!

مدل دستشویی ایرانی

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک با تعویض روشویی و فضای ذخیره زیر آن

 

اگر به طرح های کلاسیک و نئوکلاسیک علاقه مند هستید میتوانید با خرید یک کمد با طرح کلاسیک دکوراسیون سرویس بهداشتی را تا حدودی به سبک کلاسیک جلوه بدهید. البته بساز و بچین به شما پیشنهاد می کند تا جای امکان از سبک کلاسیک برای فضاهای کوچک و نقلی پرهیز کنید!

سرویس بهداشتی مدرن کوچک

طراحی سرویس بهداشتی کلاسیک با استفاده از رنگ سفید و کمدی با طراحی شیک

 

وجود نور چه طبیعی چه مصنوعی یکی از الزامات فضاها کوچک است که میتواند فضا را دلباز و روشن تر جلوه دهد پس سعی کنید تا جایی که در پروژه امکان پذیر است از یک نور طبیعی در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی استفاده کنید و اگر این امکان وجود نداشت نگران نباشید امروزه چراغ‌های بسیاری برای فضای داخلی سرویس بهداشتی ها طراحی شده اند که شما میتوانید متناسب با فضا و طبق سلیقه خودتان یک مدل را خریداری کنید و روشنای مطلوب دکوراسیون سرویس بهداشتی را فراهم کنید!

تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده

طراحی پنجره کوچک به عنوان نورگیر طبیعی در دل سرویس بهداشتی عمومی مدرن

 

حتما بخوانید: دکوراسیون جذاب برای حمام های ایرانی لوکس و جدید

نقشه سرویس بهداشتی ایرانی

استفاده از نورگیر طبیعی برای سرویس بهداشتی کوچک و شیک

 

انتخاب رنگ مناسب یکی از مهم ترین و اصلی ترین آیتم هایی است که باید در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام های کوچک و نقلی با دقت و ظرافت خاصی استفاده شود تا فضا دلگیر و کسل کننده احساس نشود!

در نمونه زیر به خوبی دیوارهای فضا با استفاده از رنگ سفید و آجر سفید پوشانده شده اند و برای اینکه فضا تضاد خاصی داشته باشد و با سفیدی مطلق پر نشود از رنگ مشکی برای کف استفاده شده است و فضایی مدرن و لوکس را طراحی کرده اند.

دکوراسیون حمامهای ایرانی

استفاده از کاشی های طرح آجر به رنگ سفید برای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک

 

در این مدل فضای داخلی سرویس بهداشتی نیز اینگونه است؛ از رنگ سفید برای دیوارها استفاده شده است اما در کف از کاشی های طرحدار به رنگ سفید و مشکی به کار رفته و فضا را از یکنواختی خارج کرده است!

طراحی سرویس بهداشتی لوکس

نمونه مدل سرویس بهداشتی کوچک مدرن و زیبا

 

استفاده از گل و گیاه و موجودات زنده را در دل سرویس بهداشتی نیز فراموش نکنید این موجودات دوست داشتنی می توانند در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی منزل شما معجزه کنند و حس و حال تازه ای را در فضا ایجاد کنند!

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

استفاده از گلدلن شیک و ساده به همراه گیاه آپارتمانی در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

 

گل ها و گیاهان بسیار وجود دارند که انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی یا حمام های کوچک هستند میتوانید به فروشگاه های مخصوص گل و گیاه بروید و از آن ها بخواهید گیاهان مناسب اینگونه فضا ها را در اختیار شما قرار دهند!

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک

نمونه مدل سرویس بهداشتی شیک و مدرن تزیین شده با گیاه مخصوص

 

عکس دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک

دکوراسیون حمامهای ایرانی

استفاده از گیاه کاکتوس به همراه رنگ سفید در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک

 

سرامیک حمامات

نمونه مدل دیزاین سرویس بهداشتی با استفاده از کاشی های طرحدار، قفسه های چوبی و گیاه

 

روشویی برای دستشویی کوچک

استفاده از کاشی های طرحدار در دیزاین سرویس بهداشتی کوچک 2021

 

تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده

استفاده از رنگ سفید برای دیزاین فضای داخلی کوچک

 

اصول طراحی سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ سفید در دیزاین سرویس بهداشتی کوچک

 

تزیین حمامهای کوچک عروس

استفاده از کاشی طرحدار ساده به رنگ روشن در فضای کوچک

 

ابعاد توالت فرنگی سایز کوچک

نمونه مدل دیزاین سرویس بهداشتی دیزاین شده با کاشی طرحدار مراکشی

 

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی سرویس بهداشتی مهم ترین المان در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. البته ناگفته نماند انتخاب بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی نقش مهمی دارد. پس قبل از طراحی دکوراسیون بهتر است رنگ قالب در سرویس بهداشتی را تعیین کنید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

نصب شیک ترین و زیباترین مدل کاشی سرویس بهداشتی به رنگ آبی با طراحی شیک

 

کاشی سرویس بهداشتی کوچک

نمونه مدل شیک ترین و زیباترین کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک

 

حتما بخوانید: جدیدترین مدل های شیرآلات لاکچری و باکیفیت + تصاویر

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

استفاده از ترکیب رنگی سفید و بنفش برای سرویس بهداشتی لاکچری و شیک


تزیین سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

تزیین سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

استفاده از انواع اکسسوری برای تزیین سرویس بهداشتی کوچک و شیک

 

تزیین سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

استفادخ از طبقات چوبی رو باز برای چیدمان دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی کوچک

تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده

تزیین سرویس بهداشتی یکی از ساده‌ترین و البته هیجان انگیزترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. اگر قادر به عوض کردن کاشی‌ها، روشویی، کاسه توالت فرنگی یا کابینت دستشویی نیستید با وسایل ساده به راحتی می‌توانید دستشویی فوق العاده زیبایی داشته باشید. سایت بساز و بچین شما را برای تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده راهنمایی می‌کند:

 

کاغذ دیواری برچسبی

شاید با دیدن نام کاغذ دیواری برچسبی در لیست تزیین دستشویی متعجب شده باشید اما قسمتی از دستشویی که زیاد با آب در تماس نیست و بیشتر اوقات خشک می‌ماند را به راحتی می‌توانید با کاغذ دیواری برچسبی ضد آب و حتی نوارهای باریک از کاغذ برچسبی به دیواره‌ها بچسبانید و آن‌ها را تزیین کنید.

 

تزیین حوله دستشویی

حوله‌ها وسیله کاربردی هستند که گاه نادیده گرفته می‌شوند. می‌توانید از تعدادی حوله‌های رنگی یا هم طیف برای تزیین دستشویی استفاده کنید. البته اگر به هنر علاقه داشته باشید می‌توانید حوله‌ها را به کمک نگین، مروارید و حتی روبان تزیین کنید. کافی است در اینترنت و فضای مجازی گشتی بزنید، ایده‌های مختلفی برای تزیین حوله‌ها وجود دارد. اگر احساس می‌کنید جایی برای قرار دادن حوله‌های تزیینی وجود ندارد، فضای بالای سیفون دستشویی یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای قرار دادن حوله‌های تزیینی است.

 

شمع و عود

شمع و عود سال‌هاست که جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند. از شمع و عود نه تنها در دکوراسیون منزل، بلکه در تزیین سرویس بهداشتی هم می‌توان استفاده کرد. برای اینکه بابت قطره‌های شمع خیالتان راحت باشد می‌توانید از جا شمعی‌های پهن استفاده کنیدو یا اینکه شمع‌ها را درون لیوان‌های بزرگ یا تنگ‌های کوچک قرار دهید. برای روشن کردن عود و جلوگیری از پخش شدن خاکسترهای آن از جای مخصوص عود استفاده کنید. با این کار علاوه بر تزیین سرویس بهداشتی، دستشویی هم خوشبو خواهد شد.

 

تابلوهای هنری

تابلوهای هنری و نقاشی با موضوعات مختلف مانند منظره می‌توانند چهره دستشویی را زیباتر کنند. برای تابلو محدودیتی وجود ندارد ولی اگر دستشویی کوچک است پیشنهاد می‌شود از تابلوهای کلاسیک استفاده نکنید.

 

موجودات دریایی

موجودات دریایی همچون صدف، مرجان، ستاره دریایی و گوش ماهی باعث می‌شوند که فضای دستشویی زیباتر شود و فضای دریا را به درون دستشویی مهمان کنید. برای تزیین دستشویی می‌توانید از موجودات واقعی دریایی یا بدل آن‌ها استفاده کنید.

 

جا مایع

مایع دستشویی یکی از واجبات هر دستشویی است. جا مایع فضایی برای ریختن مایع دستشویی درون آن است. می‌توانید با توجه به سلیقه خود از جا مایع‌های ساده، شیک و لاکچری استفاده کنید. اگر بدنه جا مایع شفاف است می‌توانید از دو رنگ مایع دستشویی برای پر کردن آن استفاده کنید. به عنوان مثال نصف آن را با مایع دستشویی سفید و نیمه دیگر را با مایع دستشویی صورتی پر کنید.

 

پنجره مجازی

برای تمام سرویس بهداشتی‌ها این امکان وجود ندارد که پنجره‌ای رو به فضای باز داشته باشند. پنجره‌های مجازی این امکان را می‌دهند که از درون دستشویی با منظره‌های دلخواه رو به رو شوید. پنجره‌های مجازی شکل و طرح‌های مختلفی دارند که در فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس هستند. کافی است پنجره‌های مجازی را با دقت و تمیز به دیوار بچسبانید تا سرویس بهداشتی زیبایی داشته باشید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری

سرویس بهداشتی بخشی از خانه است که چه بخواهیم چه نخواهیم روزانه چندین بار از آن استفاده می‌کنیم، پس چه بهتر است که دستشویی را زیبا تزیین کنیم تا دقایقی که در آنجا سپری می‌شود از زیبایی لذت ببریم. برای داشتن یک دستشویی لاکچری اولین گزینه پس از کاشی‌ها که به تفصیل در این مقاله درمورد آن صحبت شد، استفاده از شیر آلات لاکچری است. شیر آلات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است که با توجه به رنگ اکسسوری‌ها و کاشی‌های موجود در دستشویی می‌توانید از میان آن‌ها یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید.‌

همچنین روشویی المان دیگری است که باید در انتخاب آن دقت کرد. روشویی‌ها با توجه به فضای دستشویی در شکل‌ها و فرم‌های مختلف تولید شده‌اند. با توجه به فضای دستشویی می‌توانید از روشویی‌های گرد، زاویه دار و روشویی‌های مخصوص گوشه استفاده کنید. روشویی می‌تواند پایه دار یا به دیوار متصل باشد. معمولا از روشویی‌های سفید استقبال بیشتری می‌شود اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید از روشویی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

دستگیره در دستشویی شاید بی اهمیت به نظر برسد اما این نکته را در نظر بگیرید که قرار است در هر بار استفاده از سرویس بهداشتی، چندین بار در توسط دستگیره باز و بسته شود. بنابراین بهتر است از دستگیره‌های با کیفیت و زیبا استفاده شود تا زیبایی سرویس بهداشتی تکمیل شود.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی که به سبک مدرن طراحی شده است دست شما را در انتخاب المان‌ها باز می‌گذارد زیرا ‌مدرن با سادگی در ارتباط است و هر چیزی که شکل و فرم ساده‌تری دارد راحت‌تر با فضا ست می‌شود. کافی است در انتخاب هر جزئی از سرویس بهداشتی ساده‌ترین آن‌ها را در نظر بگیرید مانند:

  • کاشی
  • آینه
  • روشویی
  • شیر آلات
  • ست سرویس بهداتشتی
  • ...

نکته دیگری که برای سرویس بهداشتی مدرن می‌توان به آن اشاره کرد، سقف دستشویی است. شاید ایده سقف دستشویی کمتر مورد استقبال قرار گرفته باشد اما با اجرای آن خواهید دید که چقدر دستشویی شیک و مدرن‌تر شده است. برای سقف دستشویی مدرن می‌توانید از سقف کاذب، سقف طلقی و سقف پی وی سی استفاده کنید. البته اگر داخل سرویس بهداشتی پنجره‌ای نسبتا بزرگ وجود دارد می‌توانید از سقف چوبی از جنس افرا، راش، گردو، ساج و ملچ نیز استفاده کنید.

آینه سرویس بهداشتی کوچک

آینه سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از آینه با لبه گرد برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

 

آینه سرویس بهداشتی

نمونه مدل اینه گرد در طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی کوچک


چیدمان سرویس بهداشتی کوچک

چیدمان سرویس بهداشتی کوچک

زیباترین و شیک ترین چیدمان سرویس بهداشتی کوچک با طراحی لاکچری

 

چیدمان سرویس بهداشتی

نمونه مدل چیدمان سرویس بهداشتی کوچک با طراحی ساده و شیک

 

سخن آخر

موارد گفته شده برای تمامی سرویس بهداشتی‌ های کوچک جدید 2021 قابل اجرا هستند. شما باید ببینید کدام یکی از موارد در فضای داخلی سرویس بهداشتی منزل شما قابل اجرا و مقرون به صرفه است. در طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی کوچک ایرانی باید پیش از شروع به کار و اجرا بسیاری از موارد را مانند نوع کفپوش و کاشی یا تزیین دیوار دستشویی ایرانی را در نظر گرفت. اما نگران نباشید در بین ایده ها مواردی نیز وجود دارد که اگر به فکر بازسازی هستید از آن استفاده کنید و خلاقانه ترین ایده ها را در آن اجرا کنید.

نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله