تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد، ایده + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

ایده های تغییر دکوراسیون منزل و چیدمان به همراه تصاویر قبل و بعد، تغییر دکوراسیون اتاق خواب، تغییر چیدمان اتاق نشیمن و پذیرایی و...

تکراری بودن چیدمان وسایل فرد را کلافه می‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای عوض کردن حال و هوا، تغییر چیدمان است. تغییر دکوراسیون گاهی هیچ هزینه‌ای ندارد زیرا فقط شامل جابه‌جایی وسایل با یکدیگر است اما گاهی نیاز است که هزینه کمی صرف شود. برای آشنایی بیشتر با تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می‌کنیم.

 

تغییر دکوراسیون | Before & after

before and after تغییر دکوراسیون منزل

تغییر دادن دکوراسیون چیزی نیست که نیاز به آموزش اساسی داشته باشد. گاهی نیازها منجر به تغییر دکوراسیون می‌شوند و گاه خسته شدن از شرایط فعلی، فرد را وادار می‌کند تا به تغییر و تحول بپردازد. برای ایجاد زیبایی بیشتر می‌توان از خانه‌های افراد مختلف ایده گرفت، از مجلات دکوراسیون کمک گرفت و یا از عکس‌های موجود در فضای مجازی استفاده کرد. بساز و بچین به کمک شما آمده است تا با دیدن تصاویر مختلف قبل و بعد و خواندن توضیحاتی کوتاه پیرامون هرکدام از آن‌ها خانه رویایی خود را بسازید.

 

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

قبل تغییر دکوراسیون

بعد  تغییر دکوراسیون

در تصویر اول درب کمد دیواری بسیار ساده است و تنها آیتم چشمگیر اتاق خواب طرح رنگارنگ روتختی است. در تصویر دوم که بعد از تغییر دکوراسیون منزل را نشان می‌دهد دستگیره‌های درب کمد عوض شده‌اند و روی آن مستطیل‌هایی نصب شده است که درب را از تک کاربره بودن به چند کاربردی تبدیل کرده است. روی درب جدید می‌توان عکس و یادداشت چسباند یا حتی می‌توان به جای بُرد از آینه استفاده کرد که با انعکاس نور فضای اتاق خواب را هم بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

دیوارها کاغذ دیواری آبی شده‌اند که روتختی سفید با طرح آبی انتخاب شده است تا با دیوار ست شوند. آباژور نیز تغییر کرده و سفید ساده شده است که دکور اتاق را به سمت سبک مدرن پیش برده‌اند. پاتختی یا همان میز کوچک میز از جنس چوب انتخاب شده است که تغییر دادن آن دلخواه است.

 

تغییر دکوراسیون منزل با درب کمد

قبل تغییر دکوراسیون

اتاق بعد  تغییر دکوراسیون

همیشه عادت کرده‌ایم درب کمد از جنس چوب یا فراورده‌های چوبی مانند ام دی اف باشد که گاهی به دلیل کوچک بودن فضا از درب‌های چند تکه استفاده می‌شود. در تغییر دکوراسیون منزل می‌توان از ایده‌ای کاملا متفاوت استفاده کرد و آن اینکه به جای درب از پرده استفاده کرد. پرده حس نوستالژیک ایجاد کرده و دیگر نیاز به باز و بسته کردن تکه‌های درب کمد نیست. در این تصویر قبل و بعد همانطور که مشاهده می‌شود چوب پرده طلایی انتخاب شده است تا با لولای درب ست شود که نشان از توجه به جزئیات است.

 

نحوه تغییر دکوراسیون منزل با کنسول

 

 تغییر دکوراسیون

بعد تغییر دکوراسیون

آینه کنسول یکی از وسایل کاربردی هستند که از آن در کنار میز ناهار خوری استفاده می‌شود. در تصویر بالا یک کنسول منحنی دیده می‌شود که در کنار دیوار سبز ساده قرار گرفته است. تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد با کمی هزینه کردن انجام شده است که کنسول به شکل مستطیل ساده انتخاب شده و روی دیوار از آینه، تابلو، عکس، گل، اکسسوری و ... استفاده شده است. تغییر رنگ دیوار و قرار دادن درختچه آپارتمانی از تغییرات دیگری هستند که به زیبایی این بخش از منزل افزوده‌اند.

 

اتاق خواب و تغییرات قبل و بعد

 تغییر دکوراسیون

بعد  تغییر دکوراسیون و تحولات به وجود آمده

گاهی تغییرات با رنگ کردن دیوار به وجود می‌آیند. در چنین اتاق خوابی رنگ دیوار با سقف متفاوت شده است که به نوبه خود جلوه جالبی به وجود آورده است. عسلی یا پاتختی نیز با میز دیگری عوض شده است که در کل باعث تمیز و مرتب به نظر رسیدن اتاق خواب شده‌اند. روتختی نیز با رنگ دیوارها ست شده است.

 

تغییر دکوراسیون قبل و بعد آشپزخانه

قبل تغییر دکوراسیون

after  تغییر دکوراسیون

عوض کردن کابینت‌ها بسیار هزینه دارد در نتیجه می‌توان به جای عوض کردن درب و بدنه کابینت‌ها تنها صفحه را عوض کرد. در این تصاویر قبل و بعد صفحه از سفید به چوب تغییر کرده است و کاشی‌های بین دو کابینت کنده شده و به جای آن از دیوار ساده استفاده شده است.

بخوانید:

 

اتاق نشیمن و تغییرات قبل و بعد

اتاق نشیمن و تغییرات قبل

اتاق نشیمن و تغییرات بعد

در تصویر بالا اتاق نشیمن مدلی قدیمی دارد که کفپوش‌ها برای چندین سال قبل هستند و هنوز از بوفه استفاده می‌شود که قسمت پایین آن با پرده پوشانده شده است. در این تصویر نه تنها تغییر دکوراسیون بلکه کمی بازسازی هم انجام شده است. تغییر کفپوش‌ها، کابینت‌ها و ... نمای دیگری به وجود آورده‌اند. از سویی دیگر پس از تغییر دکوراسیون نحوه چیدمان مبل‌ها عوض شده که فضای بیشتری برای نشستن به وجود آمده است. با اضافه شدن میز ناهارخوری گرد به جای بوفه سمت راست نیز فضایی برای صرف غذا نزدیک به آشپزخانه به وجود آمده است.

پیشنهاد مطالعه: مدل‌های بوفه چوبی جدید و لوکس

 

تغییر دکوراسیون قبل و بعد در شومینه

قبل  تغییر دکوراسیون

بعد تغییر دکوراسیون

در بسیاری از خانه‌ها شومینه دیده می‌شود. بعضی از شومینه‌ها همچنان در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند پس بهتر است نمای زیبایی داشته باشند. همانطور که در شکل مشاهده می‌شود، قاب دور شومینه تعویض شده است که حتی می‌توان به جای تعویض قاب تنها شکل و رنگ بخش داخلی را عوض کرد. لینک راهنمای خرید شومینه و 6 نکته کلیدی و مهم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

ایجاد تغییر در دکوراسیون با پنجره‌ها

قبل  تغییر دکوراسیون

بعد تغییر دکوراسیون

پنجره‌ها بخشی از منزل هستند که گاه مورد غفلت قرار می‌گیرند. استفاده از پنجره‌هایی که نیاز به نصب کرکره و یا پرده ندارند راهی برای تغییر دکوراسیون در منزل است که باعث بهتر و زیباتر به نظر رسیدن خانه می‌شود.

 

تغییر دکوراسیون قبل و بعد در تی وی روم

قبل تغییر دکوراسیون

بعد  تغییر دکوراسیون

TV room فضایی است که افراد آنجا به تماشا و دیدن تلویزیون مشغول می‌شوند. تغییر رنگ دیوار از صورت یه به سفید، اضافه کردن تعدادی قاب عکس، تغییر مبلمان و میز تلویزیون بخشی از تحولات به وجود آمده در درون خانه هستند که باعث خودمانی‌تر شدن فضا شده‌اند.‌

 

تغییر دکوراسیون قبل و بعد در هال

قبل تغییر دکوراسیون

بعد تغییر دکوراسیون

هال یا همان اتاق نشسمن فضایی برای داشتن راحتی بیشتر است اما اینکه مبلمان پشت به تلویزیون باشند معنی ندارد. در تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد اولین چیزی که به چشم می‌آید تغییر در نجوه چیدمان مبل جدید است که رو به تلویزیون هستند و صندلی تک نفره به حالت مورب قرار گرفته است. اضافه شدن بوفه به کنار تلویزیون و تعویض فرش موارد دیگری هستند که به چشم می‌آیند.

بیشتر بخوانید: موثرترین روش ها برای تغییر دکوراسیون پذیرایی کوچک

 

نمونه‌ای دیگر از تغییر دکوراسیون قبل و بعد

قبل از انجام هرگونه تغییر دکوراسیون

بعد از تغییر دکوراسیون

قبل تغییر دکوراسیون

بعد از تغییر دکوراسیون و چیدمان

تغییر دکوراسیون به وجود آمده در شکل‌های بالا و پایین به قدری واضح است که ترجیح می‌دهیم مقایسه آن‌ها با یکدیگر را به عهده شما بگذاریم. شما بگویید، چه تغییراتی داشته‌اند؟

بیشتر بخوانید:

 

کلام آخر

مشاهده تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد باعث می‌شود توانایی شما در تصمیم‌گیری بهتر شده و بتوانید نمونه ذهنی خود را راحت‌تر پیاده سازی نمایید. کدام قسمت از منزل را ترجیح می‌دهید تغییر دکوراسیون ایجاد کنید؟

گروه مجریان و فروشندگان بساز و بچین در کنار شما هستند تا بتوانید تغییرات اساسی و زیبایی را در دکوراسیون منزل خود به وجود آورید. کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید