رنگ کابینت جدید، رنگ‌هایی که قهوه‌ای و سفید را از یادتان می‌برد!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این بخش از سایت بساز و بچین با انواع رنگ کابینت جدید که این روزها بسیار مورد پسند واقع شده‌اند آشنا خواهیم شد.

قدم به هر آشپزخانه‌ای که بگذاریم قطعا در نگاه اول کابینت‌ها جلب توجه می‌کنند. کابینت‌ها از هر جنسی که باشند رنگ‌های مختلفی دارند. در گذشته‌های نه چندان دور رنگبندی کابینت‌ها محدود بود و حق انتخاب چندان زیادی وجود نداشت اما امروزه رنگبندی‌های بسیار متنوع در واقع کار را سخت‌تر کرده‌اند زیرا انتخاب از میان هزاران رنگ متفاوت سخت است! در این بخش از سایت پر بازدید بساز و بچین با انواع رنگ کابینت جدید که این روزها بسیار مورد پسند واقع شده‌اند آشنا خواهیم شد.

برای سفارش هر مدل و رنگ کابینت آشپزخانه با طراحان و سازندگان کابینت در بساز و بچین ارتباط بگیرید.

 

رنگ کابینت جدید، انتخابی جسورانه

رنگ کابینت جدید، خردلی

هنگامی که صحبت از رنگ‌های جدید می‌شود دیگر قرار نیست همچون گذشته مدام از رنگ‌های تکراری استفاده شود زیرا رنگ‌بندی‌های متنوع وجود داشته که کاملا با رنگ‌های قبلی متفاوت هستند. انتخاب رنگ جدید برای کابینت اعتماد به نفس و جسور بودن صاحبخانه را می‌رساند و زمینه را برای متفاوت بودن از سایرین فراهم می‌سازد.

در گذشته بیشتر کابینت‌ها سفید، کرم، قهوه‌ای و طوسی بودند اما استفاده از این رنگ‌ها به حد اشباع رسیده است و اکنون فرصتی فراهم شده تا رنگ‌های دیگر خودنمایی کرده تا بتوان ظاهر آشپزخانه را کاملا متفاوت و جدید دید.

بعضی از رنگ‌ها آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند که این امر شاید برای خانه‌هایی با متراژ کم مناسب باشد اما برای خانه‌های بزرگ چندان جالب نیست زیرا فضایی سرد و بی روح به وجود می‌آورند از این رو نه تنها جسارت در انتخاب رنگ بلکه رعایت اصول نیز الزامی‌ است تا حس گرما و لطافت به افراد ساکن در منزل و مراجعه کنندگان القا شود.

 

معرفی رنگ کابینت جدید

رنگ کابینت جدید، صورتی

کابینت‌های موجود در بازار جنس‌های مختلفی دارند که عبارتند از:

  • تمام چوب
  • روکش چوب
  • ام دی اف
  • ملامینه
  • پلی استر
  • هایگلاس
  • پلی گلاس
  • پلی وود
  • فلزی
  • وکیوم (ممبران)
  • پی وی سی (PVC)
  • لوورد
  • ...

متراژ آشپزخانه، میزان نورگیری، بودجه، سلیقه، دکوراسیون داخلی منزل و ... از عواملی هستند که بر انتخاب متریال کابینت آشپزخانه تاثیر می‌گذارند. هر کدام از کابینت‌ها را می‌توان در رنگ‌های دلخواه سفارش داد که در ادامه به معرفی جدیدترین رنگ‌ها پرداخته‌ شده است:

 

مشکی مات، رنگ کابینت جدید

رنگ کابینت جدید، مشکی مات

رنگ کابینت جدید، مشکی

رنگ کابینت جدید، مشکی مات تیره

رنگ مشکی رنگی است که ظاهری خاص و جسورانه داشته و نمایی شیک به وجود می‌آورد. کابینت مشکی مات را می‌توان به تنهایی به کار برد یا اینکه صفحه رویی کابینت را به رنگ دیگری مانند سفید سفارش داد. مشکی جلوه‌ای خاص در آشپزخانه به وجود آورده و با وسایل سفید، سیلور و حتی مشکی ست می‌شود. لوازم برقی‌هایی وجود دارند که رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و ... داشته که می‌توان آن‌ها را به راحتی در آشپزخانه‌ای با کابینت مشکی مورد استفاده قرار داد.

اگر تمایلی به استفاده رنگ بسیار تیره در کابینت‌ها وجود ندارد می‌توان رنگ زغالی را جایگزین مشکی مات کرد که علاوه بر سفید و طیف‌های رنگ قهوه‌ای، در کنار زرد و سرخابی شیک و زیبا دیده می‌شود. رنگ زغالی مات یک درجه از مشکی روشن‌تر بوده و مورد استفاده در بسیاری از خانه‌های ایرانی است.

 

کابینت آبی تیره

رنگ کابینت جدید،سرمه ای تیره

تم‌های مختلف آبی تیره ترند رنگ کابینت 2023  بوده که سایه‌های آن حس گرما به محیط داده و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. در کنار رنگ آبی تیره می‌توان از دستگیره‌های طلایی استفاده کرد و در صورت تمایل به استفاده از رنگ کابینت دیگر، سفید یا خاکی خنثی گزینه‌ای بسیار ایده‌آل هستند.‌

 

کابینت جدید به رنگ صورتی چرک

رنگ کابینت جدید، صورتی چرک

صورتی چرک، رنگ کابینت جدید

رنگ کابینت جدید، صورتی چرکین

صورتی چرک که به آن کالباسی نیز گفته می‌شود، رنگ جدید برای کابینت بوده که بی‌نهایت زیبا و دلنشین است. صورتی چرک بهترین انتخاب برای کابینت‌های نئوکلاسیک بوده که حس مینیمالیسم در آشپزخانه ایجاد کرده و به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. بژ، سفید، سبز تیره و زغالی جزو رنگ‌هایی هستند که می‌‌توان از آن‌ها در کنار کابینت صورتی چرک استفاده کرد.

 

کله غازی، از رنگ های جدید کابینت

رنگ کابینت جدید، کله غازی

رنگ کابینت جدید، کله غازی

سبز کله غازی رنگی فوق العاده خاص است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود. سبز کله غازی در کنار رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید زیبا دیده می‌شود که می‌توان آن را در خانه‌ای با دکوراسیون سبز تیره تصور کرد. در اکسسوری‌ها می‌توان از رنگ‌های قرمز، نارنجی، سرمه‌ای، خاکستری، بژ و ... استفاده کرد تا آشپزخانه‌ای شیک و تک به وجود آید.

 

کابینت آشپزخانه بادمجانی

رنگ کابینت جدید، بادمجانی

رنگ کابینت جدید، بنفش بادمجانی

رنگ کابینت جدید، بادمجانی - بنفش

رنگ کابینت جدید، بادمجانی زیبا

رنگ بنفش طیف‌های مختلفی دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها بادمجانی است. رنگ کابینت بادمجانی یک فضای ایده آل در آشپزخانه خلق کرده که به راحتی با رنگ‌های سفید، گلبهی و نارنجی روشن ست می‌شود. در کابینت‌های بادمجانی رنگ می‌توان کاشی آشپزخانه را زرد یا شیری انتخاب کرد تا در کنار یکدیگر ترکیب دلنوازی به وجود آورند.

 

بخوانید: اکسسوری کابینت چیست؟ بهترین اکسسوری های کابینت

 

رنگ کابینت جدید فانتزی

رنگ کابینت جدید، زرد

رنگ کابینت جدید، نارنجی

رنگ کابینت جدید، صورتی سرخابی

لزوما همیشه نباید تابع اصول و قواعد بود. بسیاری از افراد متفاوت بودن را دوست دارند که اگر شما هم یکی از این افراد هستید می‌توانید از رنگ‌های فانتزی برای متحول کردن آشپزخانه استفاده کنید. رنگ‌های فانتزی که می‌توان به عنوان رنگ‌های جدید در کابینت استفاده کرد، عبارتند از:

  • زرد
  • قرمز
  • نارنجی
  • صورتی
  • آبی روشن

هر کدام از این رنگ‌ها زیبایی خاص خود را دارند و اگر در کنار رنگ متضاد یا هم تناژ خود به کار روند جلوه آن‌ها بهتر و بیشتر خواهد شد.

 

بخوانید:

 

دو یا چند انتخاب در رنگ کابینت جدید

رنگ کابینت جدید، دو رنگ کله غازی و کرم

برای انتخاب رنگ کابینت نیازی به استفاده از یک رنگ غالب نیست بلکه می‌توان از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کرد. دو یا هر چند رنگ متفاوت را می‌توان در کل کابینت یا فقط در درب‌ها اعمال کرد که گاهی از یک متریال و گاهی از متریال‌های مختلف هستند. معمولا رنگ‌های روشن در کابینت‌های بالایی و رنگ‌های تیره در کابینت‌های پایینی به کار می‌روند.

در صورتی که تمایل به تعویض کل کابینت‌های آشپزخانه نداشته باشید می‌توانید تنها یک یا چند مورد از درب‌های کابینت و کانتینر آشپزخانه را از رنگ‌های جدید سفارش دهید. با این کار آشپزخانه نمایی جدید پیدا کرده و جلوه‌ای بسیار شیک و منحصر به فرد به وجود می‌آید.

 

بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 2023

 

کلام آخر

انتخاب رنگ کابینت جدید بیشتر از هر چیزی بستگی به سلیقه فرد دارد. تیم بساز و بچین توصیه می‌کند در کنار علایق خود رنگی را انتخاب کنید که با سبک کابینت و دکوراسیون کل منزل همخوانی داشته باشد تا هماهنگی زیبایی در خانه به وجود آید.

اگر مقاله رنگ کابینت جدید مورد پسند شما واقع شده است آن را از طریق لینک‌های اشتراکی به دیگران هم ارسال کنید و با ستاره‌ها به ما امتیاز دهید. مشتاق خواندن نظرات شما هستیم.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله