انواع بین کابینتی جدید، ۳۰ مدل که آشپزخانه شما را خاص می‌کنند!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

انواع بین کابینتی جدید برای دکوراسیون آشپزخانه، طرح و رنگ و متریال‌های جدید و متنوع برای بین کابینت آشپزخانه

استفاده از انواع بین کابینتی جدید در آشپزخانه، یک فرصت عالی برای طراحی و استفاده از رنگ و طرح، آزمایش با مواد و افزودن شخصیت به پرکاربردترین فضای تجمع در خانه، یعنی آشپزخانه است. همچنین از انجایی که فضای بین کابینت‌های آشپزخانه بسیار کوچک و محدود است، لازم است که حتما در رابطه با آن خوب فکر کنید و یک انتخاب عالی و هوشمندانه انجام دهید تا تاثیر چشمگیری که انتظار دارید را در فضای آشپزخانه ایجاد کنید.

استفاده از یک الگوی کاشی با طراحی سفارشی، یک تخته سنگی قابل توجه، یک ماده غیر متعارف، بازی با رنگ، پرداخت فلزی یا یک کار تکمیل کلاسیک مانند کاشی مترویی، برای فضای بین کابینت آشپزخانه، معمولا جز انتخاب‌هایی هستند که می‌توانند زیبایی و خاص بودن را به فضای آشپزخانه اضافه کنند.

اگر شما نیز در حال انتخاب بین کابینتی هستید و می‌خواهید از بین انواع بین کابینتی جدید در آشپزخانه یک نمونه شیک و زیبا را انتخاب کنید، نگاهی به این ایده‌های الهام‌بخش بین کابینتی آشپزخانه که در این بخش از بساز و بچین آماده کردیم بیندازید تا خلاقیت خود را برانگیخته و آشپزخانه خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

 

بین کابینتی آشپزخانه با طرح گرافیک مدرن

بین کابینتی آشپزخانه با طرح گرافیک مدرن

برای این آشپزخانه زیبا با کابینت‌های سبز و دیوار صورتی، یک بین کابینتی سفید با طرح گرافیکی مدرن به رنگ مشکی انتخاب شده، که ساختاری بین رنگ‌بندی‌های زنده ایجاد می‌کند و کمک می‌کند تا طراحی را مطبوع و مدرن نگه دارد.

 

بین کابینتی آشپزخانه با طرحی که هیچ وقت از مد نمی افتد

بین کابینتی آشپزخانه با طرحی که هیچ وقت از مد نمی افتد

یک بین کابینتی با طرح سفید و آبی که حالت سنتی دارد، می‌تواند یک لمس تزئینی را برای آشپزخانه سفید ساده ایجاد کند. در واقع این مدل از بین کابینتی، یک دوز مناسب رنگ و طرح برای بیدار کردن کابینت و دیوارهای تمام سفید است و هرگز از مد نمی افتد.

 

بین کابینتی آشپزخانه با طراحی سفارشی و خاص

بین کابینتی آشپزخانه با طراحی سفارشی و خاص

این مدل از طراحی کاشی برای بین کابینتی، یک مدل سفارشی و خاص از انواع بین کابینتی جدید در آشپزخانه است که بر روی یک دیوار مشخص، به عنوان مثال، دیوار پشت اجاق گاز کار شده و زیبایی و خاص بودن این فضا را چند برابر کرده است.

 

بین کابینتی آشپزخانه با سنگ مرمر

بین کابینتی آشپزخانه با سنگ مرمر

اگر به استفاده از سنگ مرمر برای فضای بین کابینتی آشپزخانه علاقه مند هستید اما نمی‌خواهید بودجه زیادی برای این منظور کنار بگذارید، بهترین پیشنهاد این است که بر روی دیوار پشت اجاق گاز تمرکز کنید و با استفاده از یک تکه سنگ مرمر زیبا و خاص، این فضا را متمایز کنید. استفاده از رنگ آبی تیره برای سایر دیوارها، باعث شده تا سنگ مرمر مورد استفاده برای پشت اجاق گاز به زیبایی بدرخشد و یک نقطه کانونی ظریف و جاودانه‌ در آشپزخانه ایجاد کند.

 

پیشنهاد مطالعه: کابینت جزیره متحرک برای ایجاد تنوع در دکوراسیون آشپزخانه

 

بین کابینتی آشپزخانه با طرح ساحلی

بین کابینتی آشپزخانه با طرح ساحلی

همیشه نیازی نیست که از یک طرح و رنگ یکسان برای فضای بین کابینتی استفاده کنید. این نمونه از بین کابینتی که از پشت اجاق گاز از روی میز تا سقف، با استفاده از کاشی براق به رنگ آبی کار شده، توانسته تضاد را به دیوارهای چوبی غنی اضافه کند و یک طرح و رنگ متفاوت را برای آشپزخانه ایجاد کرده است. این یک رویکرد ساده و مدرن برای طراحی ساحلی است که حتی اگر در کنار اقیانوس زندگی نکنید نیز کار می‌کند.

 

بین کابینتی آشپزخانه با کاشی براق و سفید

بین کابینتی آشپزخانه با کاشی براق و سفید

اگر از بین انواع بین کابینتی جدید در آشپزخانه به دنبال نمونه‌های ساده و در عین حال شیک هستید، احتمالا این مدل کاشی مراکشی که ظاهری براق دارد، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در واقع استفاده از بین کابینتی سفید و روشن در کنار چوب‌های گرمی که روی زمین، جزیره، کابینت و صندلی‌های آشپزخانه به کار رفته، کنتراست جذاب و زیبایی را به این فضا اضافه می‌کند.

 

بین کابینتی آشپزخانه با الگوی ظریف

بین کابینتی آشپزخانه با الگوی ظریف

اگر می‌خواهید بین کابینتی که استفاده می‌کنید خیلی ساده نباشد و در عین حال، طرح و نقش خیره کننده و خاصی نیز نداشته باشد، شاید انتخاب این مدل کاشی که دارای یک الگوی هندسی با رنگ خنثی و ملایم است بتواند زیبایی و جذابیت آشپزخانه را چند برابر کند و ظاهری مدرن به آشپزخانه شما اضافه کند.

 

بین کابینتی آشپزخانه با سنگ مرمر و دیوارهای تیره

بین کابینتی آشپزخانه با سنگ مرمر و دیوارهای تیره

در این آشپزخانه سوئدی که توسط DeVOL Kitchens طراحی شده است، دیوارهای سبز مات تیره و چوبی با رنگ متوسط، فضایی آرام و غمگین را ایجاد می‌کند که با استفاده از بین کابینتی مرمری به رنگ بژ، کمی تسکین یافته است.

 

بین کابینتی آشپزخانه به شکل عمودی

بین کابینتی آشپزخانه به شکل عمودی

اگر به فکر ایجاد ظاهری متفاوت و خاص برای فضای بین کابینتی هستید، می‌توانید کاشی‌هایی با رنگ خاص که با رنگ کابینت‌ها نیز تضاد دارند را انتخاب کرده و با یک چیدمان متفاوت به شکل عمودی، درام و شخصیتی خاص را به فضای آشپزخانه بیافزاید.

 

پیشنهاد مطالعه: شیک ترین مدل های صفحه کابینت آشپزخانه 

 

بین کابینتی آشپزخانه به شکل پنل

بین کابینتی آشپزخانه به شکل پنل

برای داشتن این مدل از بین کابینتی، فقط کافیست پوشش چوبی کابینت آشپزخانه را تا حدی به سمت دیوار پشت لوازم بسط دهید تا یک پس زمینه یکپارچه ایجاد کنید. اگر می‌خواهید ظاهری هماهنگ ایجاد کنید که فضای بین کابینت‌ها را به بخشی از معماری اتاق تبدیل کند، این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید انجام دهید.

 

بین کابینتی آشپزخانه با ترکیب رنگ‌های سرد و گرم

بین کابینتی آشپزخانه با ترکیب رنگ‌های سرد و گرم

در این آشپزخانه خانه ساحلی پر زرق و برق، از بین کابینتی آینه‌ای و بلند استفاده شده که نور طبیعی را منعکس می‌کند و استفاده از این مدل بین کابینتی در کنار چوب، سنگ و فلزات، فضای آشپزخانه را چند برابر جذابتر کرده است.

 

بین کابینتی با کاشی رنگ تیره و درخشان

بین کابینتی با کاشی رنگ تیره و درخشان

استفاده از کاشی بین کابینتی با روکش براق، نور را به اطراف می‌تاباند و استفاده از لوازم خانگی و میزهای مشکی، لوله کشی‌های فولادی ضد زنگ و رنگ خاکستری روشن، حسی خنثی را برای این آشپزخانه زیبا ایجاد کرده‌اند.

 

بین کابینتی قاب گرفته شده، مدل شیک و متفاوت

بین کابینتی قاب گرفته شده، مدل شیک و متفاوت

اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت و خاص را برای کاشی بین کابینتی آشپزخانه خود ایجاد کنید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه باشد. در این فضا، تمام قسمت‌های بین کابینت آشپزخانه با کاشی ساده و سفید کار شده و یک قسمت از دیوار پشت اجاق گاز، با کاشی باریک و طرح چپ و راستی کار شده و با دقت و ظرافت قاب گرفته شده است. این مدل از بین کابینتی، تنوع ظریفی را ایجاد می‌کند و برای افرادی که به دنبال تنوع و استفاده از مدل‌های خاص هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

پیشنهاد مطالعه: 63 مدل کابینت سفید (مدل کابینت های گلاس سفید طلایی) جدید 

 

رنگ کردن کاشی بین کابینتی

رنگ کردن کاشی بین کابینتی

اگر احساس می‌کنید تغییر دادن کاشی‌های بین کابینتی کار سخت و پرهزینه‌ای است، بهترین پیشنهاد این است که یک رنگ زیبا و خاص را انتخاب کرده و با استفاده از ان، کاشی‌های بین کابینتی را با دقت رنگ کنید و از این طریق، با کمترین هزینه، زیباترین و بهترین تغییر را در فضای آشپزخانه ایجاد کنید.

 

استفاده از سنگ دراماتیک برای فضای بین کابینت آشپزخانه

استفاده از سنگ دراماتیک برای فضای بین کابینت آشپزخانه

استفاده از یک سنگ جذاب و دراماتیک، یکی دیگر از انواع بین کابینتی جدید در آشپزخانه، است که نقطه کانونی چشمگیری را در فضای آشپزخانه با رنگ روشن و خنثی ایجاد می‌کند.

 

بین کابینتی خاص با الگوی پویا

بین کابینتی خاص با الگوی پویا

اگر نمی‌خواهید از کاشی‌های ساده و همیشگی برای فضای بین کابینت آشپزخانه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل از کاشی بین کابینتی با اشکال گرد و الگوی پویا استفاده کنید و زیبایی این فضا را چند برابر نمایید.

 

بین کابینتی لوکس

بین کابینتی لوکس

اگر به فکر ایجاد ظاهری لوکس و ظریف برای فضای آشپزخانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک سنگ مرمر با طرح ظریف را به عنوان بین کابینتی انتخاب کنید و با استفاده از جزئیات برنزی و فلزی، لوکس بودن آشپزخانه را چند برابر کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: کابینت نئوکلاسیک تلفیق کلاسیک و مدرنیته + مدل ها و مزایا

 

بین کابینتی طلایی و درخشان

بین کابینتی طلایی و درخشان

اگر به فکر ظاهری متفاوت و درخشان در آشپزخانه خود هستید، شاید استفاده از کاشی‌های بین کابینتی به رنگ طلایی که شبیه به شمش طلا طراحی شده‌اند بهترین گزینه‌ای باشد که به دنبال آن هستید!

 

بین کابینتی با کاشی مترویی سایز بزرگ

بین کابینتی با کاشی مترویی سایز بزرگ

استفاده از کاشی‌های مترویی بزرگ و سفید با بند تیره، به این آشپزخانه حس تمیز و مدرن می‌دهد. علاوه بر این، استفاده از چوب گرم برای کابینتها و روکش فلزی دستگیره‌ها با رنگ طلایی، به گرمای این فضا افزوده است.

 

بین کابینتی با طرح آجری سفید

بین کابینتی با طرح آجری سفید

استفاده از روکش آجری تمام سفید برای فضای بین کابینت در این آشپزخانه، آن را گرم و دلپذیر می‌کند و ترکیب آن با کابینت‌های سفید و جزئیات طلایی و چوبی، آن را گرم‌تر و خاص‌تر کرده است.

 

استفاده از بین کابینتی خاص با دو جهت خاص

استفاده از بین کابینتی خاص با دو جهت خاص

اگر به فکر ایجاد تغییرات چشمگیر در آشپزخانه هستید، بهتر است به جای مدل‌ها همیشگی برای بین کابینتی، کمی خلاقیت به کار ببرید و یک بین کابینتی متفاوت ایجاد کنید. در این مدل، قسمت کاشی‌هایی که به صورت افقی بالای اجاق قرار داده شده است، دارای یک نقش برجسته ظریف است، در حالی که بقیه دیوارهای بالای کانترها با پوشش عمودی پوشیده شده است که تا سقف امتداد یافته و هود فر را می پوشاند و یک ترکیب خاص و خیره کننده را برای فضای بین کابینتی ایجاد کرده است.

 

پیشنهاد مطالعه: انواع کابینت برای آشپزخانه های پنجره دار، نکات و ایده‌های طراحی

 

کلام آخر

امروزه گزینه‌های بسیار متنوعی و زیبایی از انواع بین کابینتی جدید برای آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید با توجه به سبک طراحی آشپزخانه و ترجیحات و سلیقه خود، بهترین و خاص‌ترین نمونه از بین کابینتی را انتخاب کرده و ظاهری چشمگیر و زیبا را برای آشپزخانه ایجاد کنید.

به نظر شما کدام نمونه از بین کابینتی زیبایی بیشتری را برای آشپزخانه ایجاد کرده است؟ برای اجرای این بین کابینتی‌های مدرن و جدید می‌توانید از شرکت‌های طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه کمک بگیرید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید