دکوراسیون آشپزخانه حصیری، همه چیز سبد حصیری نیست!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

نکات و ایده‌های جدید دکوراسیون آشپزخانه حصیری، کابینت حصیری، لوستر و آباژور حصیری، مبلمان و صندلی حصیری، شلف حصیری و...

حصیر که معمولاً در مناطق گرمسیری آسیا، آفریقا و استرالیا یافت می‌شود، گونه‌ای از نخل است که به دلیل تمایل به بالا رفتنش شناخته می‌شود. حصیر در اولین استفاده‌های مستند خود به دلیل آسان‌تر بودن رشد، برداشت و حمل و نقل آن در مقایسه با الوار چوبی،  محبوب شد. همچنین، ماهیت سبک، بادوام و انعطاف‌پذیر حصیر، آن را برای طیف وسیعی از اقلام راحت کرده است، که قابل توجه‌ترین آنها سبد حصیری است که امروزه تقریباً در هر خانه‌ای، یک شکل و مدل از آن یافت می‌شود.

در چند سال اخیر، استفاده از مبلمان و اکسسوری‌های حصیری در دکوراسیون و چیدمان منزل محبوبیت بسیار زیادی کرده و افراد مختلف، با توجه به سلیقه و ترجیحات خود، نمونه‌های مختلف از مبلمان و صندلی حصیری، سبدهای حصیری، لوستر حصیری و غیره را در دکوراسیون قسمت‌های مختلف به کار می‌برند و حال و هوایی بوهمیایی و متفاوت را برای دکوراسیون منزل خود ایجاد می‌کنند.

اگر شما نیز به اکسسوری‌ها و وسایل حصیری علاقه‎مند هستید و می‌خواهید در یک بخش از خانه خود از حصیر استفاده کنید، بهترین پیشنهاد این است که دکوراسیون آشپزخانه حصیری را بیشتر مورد بررسی قرار دهید. مطمئن باشید این سبک از دکوراسیون، ظاهری کاملا متفاوت و خاص را برای آشپزخانه شما ایجاد خواهد کرد.

در ادامه با بساز و بچین همراه باشید تا با نکات و ایده های جدید و عالی برای دکوراسیون آشپزخانه حصیری بیشتر آشنا شوید.

پیشنهاد مطالعه: 30 مدل چیدمان دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

 

ایده‌های جدید برای دکوراسیون آشپزخانه حصیری

اگرچه در گذشته استفاده از حصیر فقط در مجموعه مبلمان فضای باز و سبدهای پیک نیک محدود می‌شد، اما در حال حاضر به یکی از گزینه‌های محبوب در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. در واقع وسایل حصیری یک متریال انعطاف‌پذیر و پویا هستند که می‌توان در چندین اتاق خانه گنجاند و آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت و خاص را برای دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید، استفاده از مبلمان، سبدها و اکسسوری‌های حصیری می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. در ادامه نمونه‌های عالی از دکوراسیون آشپزخانه حصیری را ببینید و ایده بگیرید:

 

کابینت حصیری

کابینت حصیری

اگر می‌خواهید چیزی متفاوت و خاص را برای دکوراسیون آشپزخانه خود اجرا کنید، می‌توانید بخشی از کابینت‌های آشپزخانه را به شکل حصیری سفارش دهید و شکل و ظاهری خاص و زیبا را برای این قسمت از خانه ایجاد نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه: ایده‌های کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن، جا کم نمی‌آورید!

 

مبلمان و صندلی آشپزخانه، بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه حصیری

دکوراسیون آشپزخانه با صندلی های حصیری و کابینت های آبی تیره

بافت طبیعی حصیر، به خوبی با طیف وسیعی از سبک‌ها و مواد مختلف هماهنگی دارد و به همین دلیل انتخابی همه کاره برای مبلمان آشپزخانه خواهد بود.

اگر می‌خواهید میز ناهارخوری کوچکی در آشپزخانه قرار دهید و یا چند صندلی پایه بلند را در اطراف کانتر یا جزیره آشپزخانه داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که به سراغ صندلی حصیری بروید و از این طریق دکوراسیون آشپزخانه حصیری منحصر به فرد و شیکی را برای آشپزخانه خود ایجاد نمایید. صندلی‌های ناهارخوری حصیری بسیار سبک و در عین حال مستحکم و راحت هستند و با یک میز حصیری و شیشه ای یا چوبی، مکان مناسبی برای صرف یک صبحانه عالی با خانواده یا انجام کارهای روزمره در طول روز را فراهم می‌کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین و جدیدترین مدل های صندلی اپن آشپزخانه 2022

 

لوستر و آباژور حصیری، انتخاب شیک برای دکوراسیون آشپزخانه حصیری

لوستر حصیری برای آشپزخانه

لوستر حصیری از دیگر مواردی است که می‌توانید با استفاده از آن، آیتم‎‌های حصیری را به دکوراسیون آشپزخانه خود اضافه کنید. امروزه مدل‌های چراغ‌ها و لوسترهای حصیری، بسیار خلاقانه هستند و می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، بهترین و مناسب‌ترین مدل از لوستر حصیری را برای کامل کردن دکوراسیون آشپزخانه حصیری خود انتخاب کنید. لوسترهای حصیری می‌توانند فوراً حسی دنج و آرام را در آشپزخانه شما ایجاد کنند.

همچنین می‌توانید یک آباژور بزرگتر را برای برجسته کردن میز آشپزخانه خود انتخاب کنید، یا آویزهای روی جزیره را با قطعات حصیری کوچکتر بپوشانید تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشید.

 

سبدهای حصیری، کاربردی‌ترین گزینه برای دکوراسیون آشپزخانه حصیری

سبد حصیری در کابینت اشپزخانه

سبدها در سایزها و اندازه‌های مختلف، تاثیر بسیار خوبی در نظم‌دهی و سازماندهی وسایل مختلف در فضای آشپزخانه دارند. شما می‌توانید نمونه‌های بسیار زیبا و خاص از سبد حصیری را روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید و علاوه بر اینکه از زیبایی این سبدهای حصیری در دکوراسیون آشپزخانه خود بهره مند شوید، وسایل مورد نیاز خود را در آشپزخانه سازماندهی کنید و همه چیز را تمیز و مرتب نگه دارید.

 

شلف حصیری، انتخاب مناسب برای تزیین دیوارهای آشپزخانه

شلف حصیری برای تزیین دیوار آشپزخانه

اگر می‌خواهید دکوراسیون آشپزخانه حصیری شیک‌تر و زیباتری داشته باشید، می‌توانید دو یا سه شلف حصیری را روی دیوار آشپزخانه قرار دهید و از آن برای نگهداری ماگ، فنجان، بشقاب‌های زیبا، گلدان‌های کوچک دکوری و سایر وسایل و لوازم دکوری در آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: 50 مدل کاشی آشپزخانه 2022 [گلدار، ساده و مدرن]

 

زیر بشقابی و گلدان حصیری

زیر بشقابی حصیری

گلدان حصیری

از دیگر مواردی که می‌توانند دکوراسیون آشپزخانه حصیری را کامل کنند، زیر بشقابی و گلدان حصیری است که اگر رنگ و طرح آن با سایر وسایل حصیری مورد استفاده در آشپزخانه هماهنگ باشد، زیبایی خیره کننده و خاصی را برای فضای آشپزخانه ایجاد خواهند کرد.

 

نمونه‌های خاص و جدید از دکوراسیون آشپزخانه حصیری

در ادامه نمونه‌های بیشتری از کاربرد وسایل و اکسسوری‌های حصیری در دکوراسیون آشپزخانه را آماده کردیم که می‌توانید از این مدل‌ها ایده بگیرید و یک دکوراسیون شیک و متفاوت برای آشپزخانه خود ایجاد کنید:

 

دکورایون آشپزخانه کلاسیک با صندلی حصیری

 

صندلی اپن حصیری

 

صندلی های حصیری در دکوراسیون آشپزخانه

 

دکوراسیون آشپزخانه با وسایل و اکسسوری های حصیری

 

سبد حصیری برای نظم دهی وسایل آشپزخانه

 

شیک ترین مدل صندلی حصیری برای آشپزخانه

 

سبد حصیری در سایزهای مختلف برای دکوراسیون آشپزخانه

 

کلام آخر

با استفاده از وسایل و اکسسوری‌های حصیری، می‌توانید به سادگی حسی متفاوت و شیک را به دکوراسیون آشپزخانه یا سایر قسمت‌های خانه خود اضافه کنید. خوشبختانه گزینه‌های تقریبا نامحدودی برای دکوراسیون آشپزخانه حصیری وجود دارد که می‌توانید با کمی خلاقیت، بهترین استفاده را از اکسسوری‌ها و وسایل حصیری در دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

شما چه پیشنهادی در این زمینه دارید؟ ایده‌های خود را در قسمت کامنت با ما و همراهان بساز و بچین به اشتراک بگذارید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید