بهترین تولید کننده فینگر جوینت تمام اتوماتیک کدام است ؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

پانل های تمام چوب فینگر جوینت، نوعی تخته هستند که از اتصال نوارهای بلند چوب به یکدیگر ساخته می شوند. عرض این پانل ها، بین 2 تا 5 سانتی ‌متر است و شیارهای نازک چوب می ‌توانند به اندازه خود تخته کامل یا حدود 20 یا 30 سانتی ‌متر طول داشته باشند و با فینگر جوینت به هم متصل شوند تا به طول دلخواه برسند.

تولید تمام اتوماتیک پانل های تمام چوب فینگر جوینت توسط رستا چوب نوین

پانل های تمام چوب فینگر جوینت، نوعی تخته هستند که از اتصال نوارهای بلند چوب به یکدیگر ساخته می شوند. عرض این پانل ها، بین 2 تا 5 سانتی ‌متر است و شیارهای نازک چوب می ‌توانند به اندازه خود تخته کامل یا حدود 20 یا 30 سانتی ‌متر طول داشته باشند و با فینگر جوینت به هم متصل شوند تا به طول دلخواه برسند.

بزرگترین مزیت این نوع پنل های چوبی این است که می ‌توانیم پانل ‌های بزرگ چوبی بسازیم که دستیابی به آن با یک کنده چوب، امکان ‌پذیر نیست. علاوه بر این، از آنجایی که این پانل ها، با تخته های کوچک چوبی ساخته شده اند، ثبات ابعادی بیشتری را فراهم می کنند. هنگام ساخت این پانل ها، طرح طبیعی موجود در چوب، متناوب می شوند تا پیچش در پانل ها، کاهش یابد.

در ادامه این بخش، اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ساخت پانل های تمام چوب فینگر جوینت کسب خواهید یافت. همچنین بهترین شرکت برای خرید فینگر جوینت را به شما معرفی مکنیم .

پانل های تمام چوب فینگر چوینت چیست؟

فینگر جوینت (Finger-joint) یا اتصال انگشتی که به نام مفصل شانه نیز شناخته می شود، یک اتصال نجاری است که با برش مجموعه ای از پروفیل های مکمل و به هم پیوسته در دو تکه چوب ساخته می شود که سپس به یکدیگر چسبانده می شوند. سطح مقطع مفصل شبیه به قفل شدن انگشتان بین دو دست است، از این رو به آن "فینگر جوینت" می گویند. به طور کلی، فینگر جوینت، برای اتصال قطعات کوتاه چوب به یکدیگر برای تشکیل واحدهایی با طول بیشتر استفاده می شود.

پانل های تمام چوب فینگر جوینت، پانل های تک لایه ای هستند که از بهترین چوب طبیعی ساخته می شوند. از آنجا که  این پانل های چوبی، دوام و مقاومت بالا داشته و از کیفیت بسیار خوبی برخودار هستند، شکل خود را به خوبی حفظ می کنند و ویژگی های طبیعی و ظاهر چوب جامد را دارند و برای تولید مبلمان با کیفیت بالا و دکوراسیون داخلی مانند راه پله ها و قاب پنجره ایده آل هستند. همچنین تولید تمام اتوماتیک پانل های تمام چوب فینگر جوینت، سبب شده تا سرعت تولید بالا رفته و این محصولات دارای قیمت رقابتی باشند.

پانل های تمام چوب فینگر جوینت، عمدتا از چوب راش و بلوط ساخته می شوند، اما از چوب گیلاس و افرا نیز برای ساخت این پانل ها استفاده می شود. به طور کلی، یک پانل فینگر جوینت، از قطعات جداگانه تشکیل شده است؛ لایه هایی که از نظر طول و عرض به هم چسبیده اند و یک بلوک بزرگتر را تشکیل می دهند.

اطلاعات فنی در رابطه با تولید پانل های تمام چوب فینگر جوینت

قطعات چوبی که باید به هم متصل شوند، به شکل پروفیل های دارای فینگر جوینت، ماشین کاری می شوند، سپس روی این پروفیل ها چسب اعمال می شود و اتصالات به هم فشار می آورد تا چسب سخت شود. این روش به گره های جانبی موجود در چوب، اجازه می دهد که به هم بچسبند، که پیوند بسیار قوی تری نسبت به چسباندن گره انتهایی دو قطعه به یکدیگر در یک اتصال لب به لب ایجاد می کند.
این فینگر جوینت ها یا اتصالات انگشتی، ممکن است به موازات وجه پهن یا باریک چوبی که به هم متصل می شود، بریده شوند. و سپس از چسب های مناسب برای کاربردهای داخلی و برای محصولاتی که ممکن است شرایط بیرونی را تجربه کنند استفاده می شود.

رستا چوب نوین، اولین تولید کنده صنعتی پنل های تمام چوب فینگر جوینت است و تولید تمام اتوماتیک فینگر جوینت رستا چوب نوین سبب شده تا این برند محصولاتی با کیفیت، با دوام و مقاومت بالا و محصولات صادراتی تولید کنند.
شرکت رستا چوب نوین با هدف ارتقای سرعت، کیفیت، زیبایی و مقاومت در مواد اولیه صنایع پایین ‌دستی مانند تولیدکنندگان ظروف چوبی، طراحان دکوراسیون داخلی، فعالین در حوزه CNC، تولیدکنندگان اسباب ‌بازی چوبی و بخصوص نجاران، اقدام به تحقیقات گسترده در بازارهای داخلی و خارجی نموده و پس از بررسی اطلاعات جمع ‌آوری شده و همچنین بر پایه دانش روز صنعت چوب و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و زبده و به روزترین ماشین‌آلات در سال 1396 اقدام به راه‌اندازی خط تولید پانل ‌های تمام چوب فینگر جوینت با انواع گونه ‌های چوب و ابعاد مختلف در شهرک صنعتی ایوانکی نموده و در کمترین زمان موفق شد رضایت فعالین در صنعت چوب را جلب نموده و با تمامی برندهای وارداتی رقابت نماید.
از ویژگی های شرکت رستا چوب نوین می توان به موجودی انبار همیشه بالا، خشک کن مدرن و اتوماتیک، پانل آماده به کار با ابعاد استاندارد، خط تولید تمام اتوماتیک و کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرکت رستا چوب نوین، می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:
آدرس: 
•    تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11
شماره تماس:
•    09123072538
•    09126106119
•    02334583597

برچسب ها:
چوب
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید