جدیدترین مدل سرویس خواب عروس 2022-1401

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۳.۷
دسته ها:

وقتی اسم عروس و داماد میاد یا وقتی عروس و دامادی رو می‌بینیم ناخودآگاه ذهن آدم به سمت جهیزیه و خرید سرویس خواب عروس و وسایل آشپزخونه و چیزهای دیگر!

سرویس خواب عروس چیست؟

سرویس خواب عروس از چه اجزایی تشکیل شده است؟

هنگامی که به فروشگاه‌های مختلف سر می‌زنید سرویس خواب‌ها با اجزای مختلف در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارند. که ممکن است سردرگم شوید و ندانید باید چه وسایلی را تهیه کنید. با ما دراین مقاله از بساز و بچین همراه باشید تا با انواع مختلف و مدل‌‌های جدید سرویس خواب عروس آشنا شوید.

 

 

سرویس خواب عروس داماد

اتاق خواب عروس و داماد فضایی شخصی و خصوصی است که قرار است در آن لحظات خوب، به یاد ماندنی و عاشقانه سپری شود. همچنین بسیاری از وسایل همچون پوشاک، رختخواب، لوازم بهداشتی و آرایشی در آن جاسازی شود. اتاق خوابی که اجزای آن بر اساس روحیه و سلیقه عروس و داماد چیده شود آرامش زیادی را به دنبال خواهد داشت. سرویس خواب عروس اصلی‌ترین و جذاب‌ترین آیتمی است که در اتاق خواب دیده می‌شود.

شاید هنگام شنیدن سرویس خواب عروس یاد روزهایی بیفتید که در فروشگاه‌ها و سایت‌های فروش اینترنتی به دنبال سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب خود می‌گشتید یا این روزها که قرار است یک زندگی جدید را آغاز کنید دنبال خاص‌ترین و شیک‌ترین مدل سرویس خواب عروس می‌گردید تا توسط آن هم اتاق خود را به زیبایی چیدمان کنید و هم پاسخگوی نیازهای شما باشد. در نتیجه انتخاب سرویس خواب یکی از هیجان انگیزترین انتخاب‌ها است که سایت بساز و بچین به آن پرداخته است.

 

حتما بخوانید: 10 ترفند برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک و نقلی + تصاویر

سرویس خواب عروس کامل

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب کامل عروس کدام است؟

سرویس خوابی که خریداری می‌شود اجزای مختلفی دارد. هر فرد با توجه به نیاز، بودجه، سلیقه، و متراژ اتاق خواب تصمیم می‌گیرد که کدام یک از اجزای سرویس خواب را داشته باشد. اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عروس به طور کلی شامل آیتم‌های زیر است:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • میز توالت (میز آرایش)
  • آینه
  • کمد
  • پاف
  • دراور

اگر سرویس خواب عروس همه موارد نام برده شده در بالا را داشته باشد، سرویس خواب کامل خواهد بود.انتخاب شما کدام است؟

ترجیح می‌دهید کدام یک از آیتم‌ها را داشته باشید و از کدام یک از آن‌ها صرف نظر می‌کنید؟

 

یک خبر خوش داریم!

هر یک از اجزای سرویس خواب که انتخاب شما باشد می‌توانید آن را به صورت آماده خرید کرده و یا اینکه مدل مورد نظر خود را سفارش دهید تا جداگانه ساخته شود. در ادامه با رایج‌ترین انواع سرویس خواب عروس که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند آشنا خواهید شد.

 

سرویس خواب عروس جدید

شما چه نوع سرویس خوابی را برای اتاق خواب خود می‌پسندید؟

سرویس خواب عروس با توجه به سبک در سه نوع ارائه می‌شوند که هرکدام از آن‌ها علاوه بر سلیقه با توجه به متراژ اتاق و نور کاربردی هستند:

مدل سرویس خواب عروس سلطنتی

طرفدار ظاهر لوکس و پر زرق و برق هستید؟

سبک سلطنتی همانطور که از نامش پیداست مخصوص کسانی است که به کالاهای اشرافی گونه و گران قیمت علاقمند هستند. معمولا سرویس خواب عروس سلطنتی به رنگ طلایی یا بژ ساخته می‌شود که روی آن کنده کاری‌ها و جزئیات زیادی دیده می‌شود.

سرویس خواب سلطنتی در کدام اتاق قشنگ‌تر دیده می‌شود؟

اگر قصد دارید اتاق خواب را با سرویس خواب عروس سبک سلطنتی چیدمان کنید توصیه می‌کنیم متراژ اتاق را در نظر بگیرید. سبک سلطنتی نیاز به اتاق خوابی دارد که بزرگ بوده تا جلوه بیشتری داشته باشد در غیر این صورت بسیار شلوغ و دلگیر کننده دیده می‌شود.

 

اگر اتاق خوابی با متراژ کم و کوچک دارید، هیچ جای نگرانی و ناراحتی وجود ندارد زیرا با سبک‌های دیگر می‌توانید سرویس خواب عروس خود را انتخاب کنید. همراه ما باشید.

 

مدل سرویس خواب عروس اسپرت | مدل سرویس خواب عروس ساده (مدرن)

مدل سرویس خواب عروس اسپرت، سبکی به دور از پیچیدگی دارد. ساده‌ترین طرح‌ها و شکل‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا سبکی خاص و منحصر به فرد بسازند. یکی از ویژگی‌های خاص سرویس خواب ساده، مناسب بودن برای هر متراژی از اتاق خواب (کم، متوسط و بزرگ) است.

با انتخاب سرویس خواب عروس ساده، ظاهری مدرن و حتی فانتزی به اتاق خواب خود بدهید. کافی است سبک اکسسوری‌ها، فرش، لوستر، پرده و غیره نیز ساده و مدرن بوده تا یک اتاق شیک و امروزی داشته باشید. حتی می‌توانید رنگ این وسایل را متفاوت از رنگ سرویس خواب انتخاب کرده تا جلوه بیشتری داشته باشد.

 

مدل سرویس خواب عروس کلاسیک

سبک کلاسیک چیست؟

سبک کلاسیک، یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها است که نه تنها انتخاب بسیاری از زوج‌های جوان بوده بلکه در همه سنین از آن استقبال شده است. کلاسیک سبکی میان دو سبک ساده و سلطنتی است که ویژگی‌های مشترک هر دو گروه را دارد. سرویس خواب عروس سبک کلاسیک نه بسیار ساده و نه کاملا سلطنتی است، از این رو به آن نیمه استیل هم گفته می‌شود.

 

مدل سرویس خواب عروس سفید

سفید، رنگی خنثی است که به راحتی با سایر رنگ‌ها ست و هماهنگ می‌شود. آیا شما هم سرویس خواب سفید دوست دارید؟

سفید رنگی رویایی و آرام بخش است که باعث می‌شود اتاق خواب بزرگ‌تر دیده شود. یکی از مزایای سرویس خواب عروس سفید روشن‌تر نشان دادن اتاق است. پس اگر اتاق خوابتان کم نور است یا در آن پنجره‌ای وجود ندارد، یکی از بهترین رنگ‌ها برای سرویس خواب، سفید است. اگر در سرویس خواب عروس تمایلی به استفاده از رنگ سفید خالص ندارید می‌توان از سفید صدفی، سفید شیری و یا ترکیبی از سفید با سایر رنگ‌ها استفاده کرد.

برای اینکه سرویس خواب عروس سفید، جلوه بیشتری داشته باشد ملافه تشک و روتختی را از رنگ‌های سرد و یا گرم انتخاب کنید. مزیت سفید این است که به راحتی با هر رنگی ست می‌شود. انتخاب شما برای ملافه و روتختی چه رنگی است؟

 


حتما بخوانید: معرفی بهترین رنگ ها برای اتاق خواب عروس 2022

 

مدل سرویس خواب عروس قهوه‌ای (کرم)

در اطرافیان خود چند نفر را می‌بینید که سرویس خواب آن‌ها قهوه‌ای است؟

قهوه‌ای رنگی است که از گذشته‌ها تا به امروز بسیار مورد استقبال بوده است. طیف رنگ قهوه‌ای از بسیار روشن (شیری، کرم) شروع شده و تا بسیار تیره (قهوه‌ای سوخته) ادامه دارد. سرویس خواب قهوه‌ای به دلیل رنگ گرمی که دارد محیط بسیار دلنشینی را به وجود می‌آورد.

تقریبا به هر فروشگاه و سایت‌های اینترنتی که سر بزنید، حدقل یک نمونه سرویس خواب عروس قهوه‌ای دیده می‌شود. تفاوت درجه رنگ قهوه‌ای معمولا به جنس چوب به کار رفته بستگی دارد. اگر اتاق خواب کوچک است بهتر است از قهوه‌ای تیره استفاده نشود.

 

جنس سرویس خواب عروس

آیا سرویس خواب از متریال‌های مختلفی تهیه می‌شود؟

بله، سرویس خواب عروس از متریال‌های مختلفی تهیه می‌شود که می‌تواند استیل، چرم، پارچه‌ای یا چوبی باشد. هرچند سلیقه در انتخاب متریال تاثیر گذار است اما معمولا برای سرویس خواب عروس از چوب استفاده می‌شود که ظرافت دلنشین آن حس خوبی به فرد می‌دهد.

چوب‌هایی که در ساخت سرویس خواب استفاده می شود از درخت گردو، صنوبر، راش و غیره هستند که به دلیل استحکام و ماندگاری قیمت بالاتری دارند. اگر قصد دارید سرویس خواب عروس را از خانواده چوب ولی با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید، موارد زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

 

سرویس خواب عروس ام دی اف

ام دی اف (MDF) چیست؟

ام دی اف یکی از مشتقات چوبی است از ترکیب خمیر چوب با چسب مخصوص تحت فشار بالا تولید می‌شود. تراکم بالای ام دی اف باعث می‌شود که محصول به دست آمده، محکم بوده و توانایی تحمل فشار و وزن بالا را داشته باشد. سرویس خواب عروس از جنس MDF به دلیل دوام بالا و زیبایی منحصر به فرد یکی از پر فروش‌ترین انواع سرویس‌ها است که قیمت آن نسبت به سرویس خواب چوبی ارزان‌تر است.

پلیمر چیست؟

ارتیاط پلیمر به ام دی اف چیست؟

در حقیقت ام دی افی که با لایه‌ای از چسب PVC به سطوح زیرین چسبیده شده باشد، پلیمر نامیده می‌شود. پلیمرها نوعی ابر مولکول هستند که خاصیت روکش دهی به سطوح برش خورده و حکاکی شده می‌بخشند که پوششی با جلوه بسیار خاص ایجاد می‌کنند.

 

 

سرویس خواب عروس نئوپان

نئوپان چیست؟

نئوپان یکی از مصنوعات چوبی است که از خرده چوب فشرده شده در ترکیب با چسب تولید می‌شود. تراکم نئوپان نسبت به ام دی اف کمتر است در نتیجه استحکام و قیمت آن نیز در مقایسه با MDF نیز کمتر است. معمولا سرویس خواب نئوپان انتخاب افرادی است که بسیار محتاط بوده و سبک وزن هستند. همچنین افرادی که به دنبال محصول ارزان‌تری هستند می‌توانند سرویس خواب عروس را از جنس نئوپان سفارش دهند.

 

 

قیمت سرویس خواب عروس

اکنون به بحث مالی می‌رسیم!

قطعا هنگامی که قصد خرید سرویس خواب عروس را دارید مهم‌ترین سوالی که در ذهن به وجود می‌آید این است که: قیمت سرویس خواب عروس چند است؟

قیمت سرویس خواب عروس به موارد متعددی بستگی دارد، از جمله:

  • جنس و متریال استفاده شده
  • مدل سرویس خواب
  • سایز سرویس خواب
  • تعداد اجزای سرویس خواب
  • ظرافت و کنده کاری‌های به کار رفته
  • دستمزد سازنده
  • فروشنده

در سال 1401 سرویس خواب ساده حدودا از 10 میلیون به بالا شروع می‌شود و تا قیمت‌های بسیار بالاتر نزدیک به 200 میلیون تومان ادامه دارد. برای اینکه همگان بتوانند سرویس خواب تهیه کنند فروشندگان و سازندگان تلاش کرده‌اند تا رنج قیمت‌ها را طوری تنظیم کنند تا توانایی تهیه آن برای اکثریت فراهم باشد.


حتما بخوانید: دکوراسیون اتاق خواب دوقلو (دخترانه، پسرانه، نوزاد و کودک)

 

 

سخن آخر

تنوع سرویس خواب عروس به قدری متعدد و گسترده است که هرچقدر بیشتر بجوییم، کمتر می‌یابیم! مجله اینترنتی بساز و بچین در کنار شما خوانندگان گرامی است تا بتوانید در یک مقاله چکیده و جامع هر چیزی را که نیاز دارید بیابید.

ضمن تبریک آغاز زندگی مشترک، در این مقاله انواع سرویس خواب عروس به ویژه محبوب‌ترین آن‌ها بررسی شد. انتخاب شما کدام است؟ چه تجربه‌ای از خرید سرویس خواب دارید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید