راهنمای خرید ظروف پذیرایی با جنس چینی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر فکر تهیه چینی با کیفیت، شیک و جذاب هستید، حتما باید راهنمای خرید و انتخاب چینی را بخوانید.

مقدمۀ راهنمای خرید ظروف پذیرایی چینی

هم‌اکنون در دوره‌ای قرار داریم که هر سال ده‌ها مدل و جنس جدید از ظروف سرو و آشپزی مد شده و به تولید انبوه می‌رسند و در این میان مردم نیز از طرح‌های متنوع این ظروف استقبال کرده و میزان تقاضا برای خرید ظرف‌های شیک در بازار بالا است.

در میان تمام ظروف سرو و پذیرایی‌، جنس چینی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین ظرف‌های موجود در بازار است که هیچ خانم خانه‌دار و نوعروسی از خیر خرید آن نمی‌گذرد. البته باید توجه کنید که در خرید ظروف چینی دقت کافی داشته و به نکاتی که در ادامه برای خریداری این ظروف بیان می‌کنیم توجه کنید.

 

چرا باید سرویس چینی بخریم؟

قطعا با توجه به نام این ظروف می‌توانید حدس بزنید که خواستگاه ظروف چینی کشور چین است و مردم چین بیشتر از 1500 سال است که ساخت ظروف چینی را آغاز کرده‌اند. امروزه اما در تمام جهان مدل‌های متنوعی از این ظروف تولید و استفاده می‌شود.

برای تمام افرادی که به یک مهمانی دعوت شده‌اند کیفیت و زیبایی ظروف پذیرایی از فاکتورهای مهم هنگام سرو غذا است. هر شخصی ترجیح می‌دهد در یک ظرف تمیز، زیبا و مرغوب غذایش را میل کند و قطعا توجه به این موضوع در مقبولیت شما به عنوان میزبان نیز اثرگذار خواهد بود.

 ظروف چینی از بهترین و سالم‌ترین ظروف پذیرایی برای طبخ غذا هستند چرا که در برابر قطرات آب و ذرات غذا نفوذناپذیر بوده و مواد تشکیل دهنده ظرف به جهت لعابی که دارد به هیچ وجه با غذا ترکیب نمی‌شود.

سرویس پذیرایی با جنس چینی زحمت شما را برای برق انداختن ظرف کم می‌کند زیرا لکه پذیری ناچیزی نسبت به دیگر ظروف داشته و همیشه تمیز و براق به نظر می‌رسد. لکۀ آب به ندرت روی ظروف چینی دیده می‌شود. به علاوه این جنس کدر نشده و همواره شفافیت لازم را دارد.

 

 

سرویس چینی تنوع بسیاری در بازار داشته و مقبولیت بالایی بین خانم‌هایی که در پی تهیۀ جهیزیه هستند‌‌ دارد. به‌علاوه جنس چینی بیشترین سهم تولید از ظروف پذیرایی‌ را به جهت مقاومت در برابر خط و خش و استقامت گرمایی بالا به خود اختصاص داده است.

اگر در انتخاب جنس ظروف پذیرایی دچار تردید شده‌اید پیشنهاد ما خرید ظروف چینی است چرا که این ظرف‌ها یک کالای لوکس و مجلل برای پذیرایی در مهمانی‌های رسمی بوده و قیمت خریدشان نسبت دیگر ظروف سرو و پذیرایی مناسب‌تر بوده به همین جهت خریداران بیشتری هم دارند.

نکات طلایی راهنمای خرید ظروف پذیرایی با جنس چینی

خیلی مهم است که قبل از تدارک یک مهمانی به ظروفی که قرار است در آن انواع دسر، خوراکی و غذا سرو شود توجه کنید. همانطور که نوع پوشش و استایل شخصی شما در مهمانی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد کیفیت و زیبایی ظرف‌ها در مهمانی نیز مهم است. بنابراین اگر با کاربرد ظروف آشنایی ندارید یا به‌طور قطعی نمی‌دانید که چه ظروفی به کار شما می‌آیند حتما ادامه مطلب را دنبال کنید.

همه چیز بستگی به سبک زندگی شما دارد! اگر خانوادۀ پرجمعیتی داشته و اهل معاشرت هستید حتما از ظروف چینی مرغوب با تعداد بالا خریداری کنید چرا که ظروف مدام در حال استفاده هستند.

بنابراین لازم است از ضخامت و کیفیت خوبی برخودار باشند تا در برابر ضربات مقاومت نسبی داشته و طولانی مدت سالم بمانند و در کنار این موضوع توجه کنید به تعداد حداکثر نفراتی که در هر مهمانی دعوت دارید ظروف پذیرایی تهیه کنید تا همه چیز با هم هارمونی داشته و مجبور نشوید از ظرفی با مدل دیگر استفاده کنید.

 

 

اگر اهل زندگی ساده و سبک مینیمال هستید قطعا ترجیح می‌دهید قفسه‌ها پر از ظرف نشود و تنها یک سرویس ساده  و سب‍ُک را  برای استفاده طولانی مدت انتخاب خواهید کرد. در این مدل خریدها باید توجه کنید تا از ظروف پذیرایی با طراحی ساده و رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید که با گذشت زمان دل‌زدگی ایجاد نکرده و از مد نرود.

به شکل ظروف توجه ویژه داشته باشید. طراحی آن به گونه‌ای باشد که به راحتی شسته شده و  وزن آن خیلی سنگین نباشد. به علاوه لازم است سطح ظروف را با دقت نگاه کنید تا به صورت یکنواخت لعاب خورده و دچار ناهمواری‌ نباشد. ضمناً قبل از خرید به این موضوع که ظروف در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند یا خیر توجه کنید.

هفت نکته قابل توجه و راهنمای خرید ظروف پذیرایی با جنس چینی

  1. از برندهای معتبر و دارای ضمانت پایداری رنگ خرید کنید تا در صورت بروز مشکل پاسخگوی شما باشند.
  2.  سعی کنید ظروف سبک با ضخامت مناسب خریداری کنید چرا که این ظروف کیفیت بیشتری دارند. البته اندازه ظرف در وزن آن تأثیرگذار است پس این مورد را مد نظر داشته باشید.
  3. حتما به نشان‌های استانداردی که پشت ظروف حک می‌شوند توجه کنید تا از اصالت ظروف پذیرایی مطمئن شوید.
  4.  شفافیت ظرف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضروری است که تمام سطح ظرف صاف و بدون موج باشد چرا که بیانگر ساخت دقیق و لعاب باکیفیت آن است.
  5. لطفاً به قابل استفاده بودن چینی در مایکروویو توجه کنید.
  6. دنبال ظروفی باشید که با قیمت مدنظر شما هماهنگ باشد که برای خرید آن از نظر اقتصادی تحت فشار قرار نگیرید.
  7.  سعی کنید مطابق سلیقه خود خرید کنید تا همیشه نسبت به ظروف احساس خوبی داشته باشید و به قول معروف دل‌تان را نزند.

 

 

کلام آخر

می‌شود گفت مطالب فوق یک راهنمای خرید ظروف پذیرایی با جنس چینی تمام عیار هستند و در صورتی که قصد سفارش این ظروف را داشته باشید به انتخاب بهتر شما کمک می‌کنند.

ظروف چینی که بعد از رنگ‌آمیزی لعاب می‌خورند کیفیت و ماندگاری رنگ و طرح بیشتری داشته و یک ظرف مادام العمر برای شما هستند. خرید ظروف پذیرایی چینی نیاز شما به هر ظرف سرو دیگری را برطرف کرده و یک محصول کاملاً کاربردی در آشپزخانه شما خواهد بود.

کسی چه می‌داند شاید سرویس پذیرایی چینی‌ای که امروز سفارش داده و خریداری می‌کنید سالها بعد در گنجه نوادگان شما تبدیل به نوعی عتیقه قیمتی و یک یادگاری از اجدادشان شود. بنابراین طرحی شیک و جنس مرغوبی را سفارش داده و از آن مراقبت کنید تا همیشه از خوش‌سلیقگی شما تمجید شود. برای خرید و مشاهده محصولات ظروف پذیرایی چینی به سایت آویز سربزنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید