اصول دکوراسیون اتاق خواب سه نفره دخترانه و پسرانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۵

خانواده‌هایی هستند که سه فرزند دارند. داشتن سه فرزند همانقدر که شیرین است نیاز به چالش کشیدن زندگی را هم دارد. در اینجا ایده های دکوراسیون اتاق خواب سه نفره را برای شما به نمایش دراورده ایم.

خانواده‌هایی هستند که سه فرزند دارند. داشتن سه فرزند همانقدر که شیرین است نیاز به چالش کشیدن زندگی را هم دارد. اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که دو خوابه یا حتی یک خوابه است احتمال اینکه لازم باشد از اتاق به عنوان مکانی برای خواب و استراحت سه نفر همزمان استفاده کنید زیاد است.  البته که فقط دکوراسیون اتاق خواب سه نفره مخصوص فرزندان نیست بلکه هنگامی که سه نفر همزمان با هم در یک خانه زندگی می‌کنند ممکن است نیاز به طراحی ویژه برای اتاق خواب داشته باشند.

 

 

دکوراسیون اتاق خواب سه نفره

در یک اتاق خواب برای سه نفر نیاز است یک بررسی کلی داشته باشیم زیرا دکوراسیون اتاق خواب سه نفره وابسته به سن افراد نیز می‌باشد. اگر افراد ساکن در اتاق همگی کودک هستند علاوه بر تخت نیاز به میز و کمد است. همچنین وسایلی هستند که خارج از کمد قرار می‌گیرند. بنابراین ممکن است نیاز به قفسه، شلف و کتابخانه هم باشد تا بتوان انبوهی از کتاب، اسباب بازی، لوازم ورزشی، وسایل موسیقی، اکسسوری و سایر ملزومات را در آن جاسازی کرد.

 

 

اگر افراد ساکن در اتاق بزرگسال هستند با توجه به فعالیت روزمره خود نیاز است وسایلی همچون کمد، تخت، میز تحریر، میز توالت، دراور، عسلی، کتابخانه و غیره را در اتاق جاسازی کنند. اگر هم قرار باشد فرد بزرگسال و کودک همزمان با هم از اتاق استفاده کنند، هرکدام از آن‌ها نیاز ویژه‌ای خواهند داشت. سایت بساز و بچین در کنار شما است تا توانید به راحتی یک دکوراسیون اتاق خواب سه نفره شیک، خاص و البته کاربردی داشته باشید.

 

 

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه سه نفره

چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه سه نفره بسیار جذاب و شیرین است. کافی است نگاهی به عکس‌ها بیندازید تا ببینید که چگونه به زیبایی تمام یک دکوراسیون اتاق خواب سه نفره پسرانه طراحی و چیده شده است. تخت خواب‌های سه طبقه امکان این را فراهم می‌آورند که بتوان از باقی مانده فضای اتاق برای موارد دیگری استفاده کرد زیرا این تخت خواب‌ها به جای اشغال فضای طولی و عرضی، از ارتفاع استفاده می‌کنند.

اگر ارتفاع سقف اتاق خواب کم است می‌توانید سقف تخت دو طبقه تهیه کرده و یک تخت تک نفره را در قسمتی دیگر قرار دهید. البته نوع دیگری از تخت خواب‌ها وجود دارند که کمجا و دیواری هستند. تخت‌های کمجا، تاشو و دیواری به هنگام استفاده باز شده و هنگامی که نیازی به آن نیست در دیوار جمع می‌شوند. در کنار مزایای استفاده از این نوع تخت خواب، یک عیب هم وجود دارد و آن این است که حتما هنگام باز کردن آن باید زیر آن خلوت و آزاد باشد تا پایه‌ها به درستی در زمین قرار گیرند. در غیر این صورت در صورت عدم تمایل یا حتی وجود فضای کافی در اتاق می‌توان از تخت خواب‌های تک نفره جداگانه استفاده کرد.

 

 


چیدمان اتاق خواب ۱۲ متری دخترانه و پسرانه

 

 

 تخت خواب در هر حالتی که باشد توصیه می‌شود حتما یک شکل یا یک رنگ باشند تا هماهنگی و یکدستی در اتاق خواب به وجود آید. استفاده از روتختی‌های هم شکل یا هم رنگ باعث ایجاد هماهنگی بیشتر در فضای اتاق می‌شود.

کمدها می‌توانند مابین هر تخت قرار گیرند یا اینکه گوشه‌ای از اتاق به قرارگیری کمدها اختصاص یابد. استفاده از کمد دیواری باعث جمع و جورتر دیده شدن فضا می‌شود. استفاده از تخت‌هایی که زیر آن‌ها کمد (کابینت)یا کشو تعبیه شده است یکی دیگر از گزینه‌های ایده آل برای دکوراسیون اتاق خواب سه نفره به شمار می‌آید. میز تحریری که در اتاق قرار می‌گیرد نیز می‌تواند جداگانه باشد تا هرکس فضای اختصاصی خود را داشته باشد در غیر این صورت می‌توان از میز تحریرهای سفارشی که به درازا کشیده شده‌اند استفاده کرد تا سه نفر به طور همزمان بتوانند از آن استفاده کنند.

 

به دلیل اینکه سه نفر همزمان از اتاق استفاده می‌کنند ممکن است اتاق خواب شلوغ به نظر برسد بنابراین بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده شود. اگر مایل به استفاده از رنگ‌هایی که پسران می‌پسندند هستید می‌توانید دیوارها و سرویس چوب را به رنگ روشن و روتختی، فرش، پرده و غیره را به رنگ دیگری انتخاب کنید.

 

 

برای اتاق خواب چه سرویس خوابی بخریم؟

 

 

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه سه نفره

چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب سه نفره برای دختران تنوع بسیار زیادی دارد. قوه تخیل باعث شده است که بتوان به روش‌های مختلفی یک اتاق را مناسب استفاده همزمان سه نفر کرد. به طور کلی مدل‌های مختلفی که می‌توان برای سه چیدمان تخت خواب‌های سه دختر در یک اتاق خواب انتخاب کرد عبارتند از:

  1. یک تخت خواب کشویی دو نفره با یک تخت خواب تک نفره ساده
  2. یک تخت خواب کشویی سه طبقه
  3. تخت خواب سه طبقه
  4. تخت خواب دو طبقه با یک تخت خواب ساده تک نفره
  5. سه تخت خواب تک نفره با چیدمان L یا U شکل
  6. یک تخت خواب تک نفره در بالا و قرار دادن دو تخت خواب تک نفره در زیر آن
  7. سه تخت خواب دیواری کمجا
  8. استفاده از تخت خواب کینگ (دو نفره عریض) یا کوئین (ملکه)

ایده هشتم شاید برای هر کسی ایده آل نباشد اما می‌تواند انتخاب افراد جسوری باشد خواهان استفاده از فکرهای ناب هستند. البته بهتر است تخت خواب کینگ (پادشاهی) و کویین برای دختر خانم‌هایی استفاده شود که ریز نقش و لاغر هستند تا به راحتی بتوانند هنگام خواب جا به جا شوند.

 

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه 2022 شیک و لاکچری+ عکس اتاق خواب

 

 

استفاده از نور طبیعی و پرده به رنگ روشن در کنار دیوار و سرویس خواب روشن ایده‌ای است که باعث بزرگ‌تر و دلبازتر دیده شدن اتاق می‌شود. معمولا در اتاق خواب دخترانه میز توالت دیده می‌شود. هنگامی که قرار است میز توالت تهیه کنید بهتر از میز توالت‌هایی که آینه بزرگی دارند استفاده کرده و اندازه یا دراور آن به گونه‌ای باشد که سه نفر بتوانند همزمان وسایل خود را در آن جاسازی کنند. استفاده از مقسم‌ها یکی از راه‌ها برای جداسازی وسایل شخصی از یکدیگر و مرتب‌تر کردن کشو یا میز توالت است.

 

 

 

دکوراسیون اتاق خواب سه نفره خود را بساز و بچین

سایت اینترنتی بساز و بچین در کنار شما است تا بتوانید دکوراسیون اتاق خواب سه نفره را به بهترین نحو اجرا کنید. زمانی که اینترنت در دسترس است میان انبوهی از مطالب و تصاویر ایده‌هایی برای ساخت یک اتاق عالی برای اتاق خواب سه نفره وجود دارد. بساز و بچین تمام ایده‌های ممکن را در یک مقاله جمع کرده تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بزرگترین تصمیم خود برای دکوراسیون اتاق خواب سه نفره یا دکوراسیون اتاق خواب سه قلوها را بگیرید.

 

 


جدیدترین مدل مبل تختخواب شو دخترانه 2022 (شیک و لاکچری)

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید