دکوراسیون اتاق خواب دخترانه 2024 شیک و لاکچری+ عکس اتاق خواب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۲۰
۴.۷

آیا از دکوراسیون اتاق خواب خود راضی نیستید؟ ما در این مقاله ایده هایی جذاب به همراه عکس برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان 2024 قرار داده ایم.

اتاق خواب از فضاهای مهم و اصلی هر خانه ای است که صاحب اتاق بعد از یک روز سخت برای گرفتن آرامش و استراحت راهی آن می‌شود. گاهی نیز صاحب اتاق، بیشتر وقت خود را در اتاق خواب می‌گذراند، پس اتاق خواب باید به گونه ای دیزاین شود که تمام نیازهای او را در کنار آرامش برطرف کند. دکوراسیون اتاق خواب با جنسیت صاحب اتاق رابطه مستقیم دارد. یعنی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با دکوراسیون اتاق خواب پسرانه تفاوت دارد. احساسات، سلیقه و دقت در دکوراسیون اتاق دخترانه بیشتر دیده می‌شود. پس از جنسیت، سن است که در دیزاین اتاق خواب تاثیرگذار است.

یعنی چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان یا کودک تفاوت‌هایی دارد. برای طراحی اتاق خواب دخترانه باید از نظرات صاحب اتاق و نیازهایش آگاه باشید، سپس تا می‌توانید، از عکس اتاق خواب دخترانه گوناگون به کمک سرچ در اینترنت، ایده بگیرید تا با خلاقیت خود، بهترین و شیک ترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان 2024 را طراحی کنید.

ما در این مقاله، کار شما را آسان کردیم. عکس‌هایی جمع آوری کرده ایم به صورتی که به همراه هر عکس اتاق دخترانه نکته ای نیز قرار دادیم که به راحتی ایده بگیرید و به دیزاین اتاق خواب دخترانه بپردازید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

طراحی و اجرای بهترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با طراحان و مجریان اتاق کودک و نوجوان در بساز و بچین

اگر با مبانی دکوراسیون داخلی آشنا نیستید، برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دست نگه دارید. شما می‌توانید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای طراحی و اجرا کمک بگیرید. طراحان و مجریان دکوراسیون اتاق کودک و نجوان در بساز و بچین از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی هستند که بهترین بودن را نه تنها در حرف بلکه در عمل اجرا کرده‌اند.

دکوراسیون اتاق خواب دختر جوان به رنگ مشکی و سفید

دکوراسیون اتاق خواب دختر جوان به رنگ مشکی و سفید

دکوراسیون اتاق دخترانه به سبک سال جدید

دکوراسیون اتاق دخترانه به سبک سال جدید

 

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان با طرح رنگین کمان

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان با طرح رنگین کمان

 

دکوراسیون جدید اتاق خواب دخترانه به سبک بوهو

دکوراسیون جدید اتاق خواب دخترانه به سبک بوهو

 

دکوراسیون چوبی اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون چوبی اتاق خواب دخترانه

 

عکس اتاق خواب دخترانه رویایی نوجوان

چیدمان اتاق خواب دخترانه جوان بسیار اهمیت دارد. چیدمان و دکوراسیون هر فضایی در درجه اول به متراژ آن فضا بستگی دارد. برای مثال دکوراسیون اتاق خواب 6 متری دخترانه به خاطر کوچک بودن فضا با خود محدودیت‌هایی به همراه دارد که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. شما باید در انتخاب رنگ دیوارها، مبلمان، رنگ وسایل اتاق خواب دخترانه و دیگر موارد دقت بیشتری نسبت به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه که متراژ بالاتری دارد و دست شما بازتر است، به خرج بدهید.. تزیین اتاق خواب دخترانه در کنار چیدمان مناسب میتواند تاثیر مثبتی در زیبایی فضا داشته باشد.

حتما بخوانید: جذابترین ایده ها برای تزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده و دور ریختنی

به «تصویر یک» نگاه کنید، در چیدمان اتاق به سبک توجه شده است. اتاق خواب مدرن دخترانه را می‌توانید در عکس مشاهده کنید. از سوی دیگر به کار بردن تزیینات چوبی منحصر به فرد در اتاق خواب با نور پردازی شیک بر روی دیوار، موفق به ایجاد یک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری شده است. استفاده از رنگ‌هایی مثل صورتی و طوسی در کنار هم، ساختاری شیک و بی نظیر را عرضه کرده است. اگر شما نیز طرفدار دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری هستید، می‌توانید با دیزاین زیر ایده بگیرید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال ایرانی

 

به «تصویر دو» توجه کنید، در چیدمان اتاق دخترانه نکاتی را باید رعایت کرد. برای مثال تخت خواب در عکس، زیر پنجره قرار نگرفته است. در ناحیه بالای تخت خواب استایل چستر یا لمسه را مشاهده می‌کنید. رنگ کفپوش نرم اتقا خواب با رنگ تخت خواب هارمونی دارد و فضایی شیک و جذاب خلق شده است.  این اتاق به راحتی با اضافه کردن چند المان ساده و اکسسوری شیک، می‌تواند بهترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان باشد.

تزیین اتاق خواب دخترانه

تزیین اتاق خواب دخترانه

 

به «تصویر سه» دقت کنید، از فضا بهینه استفاده شده است. برای فضای زیر پنجره، شاه نشینی به سبک دخترانه طراحی شده، از فرورفتگی دیوار به عنوان قفسه استفاده شده است. این طراحی به راحتی مناسب دختر خانم‌ها در سنین نوجوانی و جوانی است. هرچند استفاده از رنگ صورتی در آن بیش از اندازه دیده می‌شود، اما احتمالا نتیجه حاصل از دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان عاشق این رنگ است. اگر شما نیز علاقه مند به رنگ خاصی باشید، می‌توانید به شکل لکه های رنگ در دکوراسیون از آن بهره ببرید و مراقب خستگی چشم ناشی از رنگ‌های تیره و قوی نباشید.

مدل اتاق خواب دخترانه

مدل اتاق خواب دخترانه

 

مدل تزیین اتاق خواب دخترانه نوجوان

تزیین اتاق دخترونه یکی از ترفندهایی است که نیازمند خلاقیت و سلیقه شما است. خرید لوازم تزیینی و اکسسوری‌ها، هزینه زیادی به شما تحمیل می‌کند که گاهی امکان پرداخت آن را ندارید. اما بهتر است بدانید که اصلا نیازی نیست تا تمامی وسایل تزیینی را خریداری کنید. شما می‌توانید با استفاده از وسایل ساده، دست سازه‌هایی طراحی کنید و به کمک آن‌ها اتاق خواب دخترانه زیبایی را دیزاین کنید. خلاقیت و ایده گرفتن از عکس‌ها، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دونفره را بچینید. با کمک تعدادی ریسه نورانی، کاغذ رنگی و عکس، بهترین ایده های دکوراسیونی را عملی کنید. یادتان باشد که هرچه برای تزیین اتاق خواب زمان بیشتری اختصاص دهید و خلاقانه تر عمل کنید، موفق به دیزاین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دونفره و شیک خواهید شد.

حتما بخوانید: 10 ترفند بهاری برای تزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده و ارزان

 

در «تصویر چهار» برای تزیین اتاق خواب دخترانه به کمک ریسه‌های نوری، عکس‌ها و یادداشت‌های مختلف دیوار را از سادگی خارج کرده است. کافی است تعدادی ریسه ال ای دی خریدارید کنید و ریسه ها را، به وسیله سوزن ته گرد بر روی دیوار فیکس کنید. سپس با استفاده از گیره های دکوراتیو ظریف، عکس‌ها، یادگاری ها و المان‌های خاص را روی آن فیکس کنید. با کمی خلاقیت می‌توانید ریسه را به شکل خاصی بر روی دیوار نصب کنید. رایج‌ترین شکل نصب ریسه نورانی، نصب به شکل درخت کاج با حالتی رفت و برگشتی از بالا (باریک ترین ناحیه) به پایین (عریض ترین ناحیه) است.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال

 

در «تصویر پنج» برای تزیین اتاق دخترانه از کاغذ رنگی‌های مختلف استفاده کرده و دیوار اتاق را از سادگی دراورده است. کمک گرفتن از خلافیت و ایده های نو در رنگ آمیزی یا استفاده از مقواهای رنگی بریده شده، به شما کمک می‌کند تا ساده ترین فضا را شیک و زیبا جلوه دهید. اگر در خانه مستاجر هستید و تمایلی به تغییر رنگ اتاق خواب دخترانه خودتان ندارید، استفاده از این تکنیک بهترین گزینه است. با خرید چند ورق مقوا و استفاده از طرح‌هایی که می‌توانید از اینترنت دانلود کنید، زیباترین چیدمان را در اتاق ایجاد کنید.

تزیین اتاق دخترانه

تزیین اتاق دخترانه

 

در «تصویر شش» می‌توانید آموزش تزیین اتاق دخترانه به کمک یک قاب شیک که دست ساز است را ببینید. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت با کمک چنین کارهای دستی می‌تواند تبدیل به یک اتاق هنری شیک شود. در این قاب مشاهده می‌کنید که مقوای کارتن بلا استفاده ای به شکل قاب برش خورده است و روی آن به وسیله رنگ گواش، اکرلیک یا اسپری، به رنگ آبی در آمده است. از سوی دیگر تعدادی تخم مرغ را به رنگ آبی در طیف‌های مختلف رنگ آمیزی شده است. در آخرید مرحله تخم مرغ‌ها شکسته شده‌اند تا امکان چسباندن آن بر روی قاب فراهم شود. باقی ماجرا به وسیله یک چسب مایع با کیفیت انجام می‌شود. استفاده از چنین کارهای دستی به شدت جذاب است. پس سعی کنید ایده بگیرید و زیباترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را بچینید.

مدل اتاق دخترانه

مدل اتاق دخترانه

 

رنگ اتاق خواب دخترانه ایرانی

رنگ اتاق خواب دخترانه، مانند رنگ هر فضای دیگری روی دکوراسیون اتاق دخترانه، احساسات و رفتارهای صاحب اتاق در دراز مدت تاثیرگذار است. درست است که رنگ‌ها با خود روانشناسی به همراه دارند اما در درجه اول سلیقه و نظر صاحب اتاق مهم است. پس با توجه به سلیقه او، رنگ دیوار اتاق خواب دخترانه را انتخاب کنید. انتخاب رنک اشتباه در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت، می‌تواند آرامش موردنیازتان را ازبین ببرد. درحالی که استفاده از رنگ زیبا و مناسب برای اتاق خواب، می‌تواند دکوراسیون شیک و جذابی را بچیند. یادتان باشد، اگر اتاق خواب دو نفره استفاده می‌شود، از ایده‌های نو برای رنگ آمیزی استفاده کنید. در بعضی مواقع دو نفر در انتخاب رنگ اختلاف نظر دارند. در این شرایط از دو رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌شود و فضا به دو بخش مختلف تقسیم می‌شود. چنین ایده‌ای برای دوقلوها نیز قابل اجرا است. پس برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دونفره، خلاقانه تر عمل کنید.

همانطور که می‌دانید، رنگ‌ها هر کدام با خود روانشناسی به همراه دارند. شما می‌توانید برای دانستن روانشناسی هر رنگ در آپارتمان، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حتما بخوانید: ویژگی و روانشناسی رنگ در آپارتمان

 

به «تصویر هفت» توجه کنید، رنگ اتاق دخترانه به رنگ سبز کم رنگ است که با تابلوهایی به رنگ سبز اما پر رنگ به فضا جلوه ویژه ای داده است. ایجاد هارمونی در چیدمان و رنگ آمیزی، به کمک اکسسوری‌ها و رنگ‌های به کار رفته در پرده اتاق، فرش اتاق خواب، چراغ خواب و موارد اینچنینی بسیار جذاب است. سعی کنید خلاقانه با توجه به این ایده ها عمل کنید و دیزاین جذابی را تدارک ببینید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده

 

در «تصویر هشت» هماهنگی ترکیب بنفش و سفید به خوبی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان دیده می‌شود. استفاده از رنگ‌هایی مثل صورتی، بنفش، نارنجی و زرد از جمله محبوب‌ترین رنگ‌هایی است که برای اتاق خواب دخترانه استفاده می‌شود. شما می‌توانید به راحتی و بدون هرگونه مشکل، المان‌های مختلف در اتاق خواب را ست کنید. کمک گرفتن از رنگ‌های خنثی در چنین دکوراسیونی، بهترین کار است.

عکس اتاق خواب دخترانه ساده

عکس اتاق خواب دخترانه ساده

 

در «تصویر نه» می‌توان عکس دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را دید که به خوبی با ترکیب رنگی روشن و خنثی دیزاین شده  و اتاق خوابی رویایی را طراحی کرده است. رنگ‌های خنثی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری بیشترین کاربرد را دارند. سعی کنید با استفاده از عکس دکوراسیون مختلف، ایده بگیرید و از رنگ‌های خاص برای جان بخشیدن به فضای خنثی استفاده کنید. استفاده از صورتی و بژ در کنار فلز برنز می‌تواند نتیجه فوق العاده‌ای داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی دخترانه

 

کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه ساده ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک نیازمند توجه و سلیقه شما است. اگر به هر دلیلی دوست ندارید از رنگ برای اتاق خواب دخترانه استفاده کنید، بهتر است، انواع مدل کاغذ دیواری اتاق خواب نوجوان دخترانه را بررسی کنید و شیک ترین آن را با توجه به سلیقه خودتان خریداری کنید. طرح و رنگ کاغذ دیواری به متراژ اتاق خواب شما نیز بستگی دارد، اگر اتاق دخترانه کوچکی دارید بهتر است از کاغذ دیواری‌های ساده با رنگ روشن استفاده کنید. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری باید دارای کاغذ دیواری شیک و مناسبی باشد. استفاده از کاغذ دیواری با طرح فکر شده و حساب شده، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. سعی کنید از رنگ‌های طلایی به میزان زیاد استفاده نکنید.

 

تزیین اتاق خواب دخترانه با کاغذ دیواری

اگر فکر میکنید از کاغذ دیواری فقط میتوانید برای دیوارها استفاده کنید در اشتباهید. شما میتوانید از باقی مانده کاغذ دیواری برای تزیین اتاق خواب دخترانه نیز استفاده کنید. از جمله برای زیبایی میزها و کشوها. استفاده خلاقانه از امکانات موجود بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. اگر دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت مدنظرتان است، با اضافه کردن کاغذ دیواری به سطح سایر لوازم موجود در اتاق خواب، استایل خاصی به دکوراسیون‌تان ببخشید. یادتان باشد خلاقیت می‌تواند دیزاین شما را خاص و جذاب جلوه دهد.

 

حتما بخوانید: جذاب ترین رنگ ها برای اتاق خواب دخترانه + تصاویر

 

به «تصویر ده» توجه کنید، در پشت تخت خواب یعنی دیوار مرکزی اتاق خواب از کاغذ دیواری طرحدار استفاده شده است. چنین کاری موجب می‌شود تا تخت خواب شما در هیچ فروشگاهی دیده نشود و یکی از دکوراسیون های خاص را داشته باشید.

کاغذ دیواری اتاق خواب نوجوان دخترانه

کاغذ دیواری اتاق خواب نوجوان دخترانه

 

به «تصویر یازده» نگاه کنید، رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه جوان هماهنگ با رنگ روکش تخت خواب ها است و این موضوع باید دیزاین اتاق دخترانه با نمایی شیک و لاکچری شده است. استفاده از لوستر با فریم طلایی متناسب با رنگ رویایی ابی و صورتی، ایده فوق العاده خوبی است. برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دونفره جذاب، حتما خلاقانه و فکر شده عمل کنید. بهره گیری از رنگ‌هایی که باهم در هارمونی جذابی هستند و در یک طیف رنگی قرار ندارند، بهترین کاری است که باید انجام دهید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان

 

به «تصویر دوازده» توجه کنید، از یک کاغذ دیواری طرح گل که مختص اتاقی دخترانه است استفاده شده و فضایی رویایی و شیکی را ایجاد کرده است. در انتخاب این سبک باید دقت زیادی داشته باشید. زیاده روی در رنگ‌ها و استفاده از کاغذ دیواری با رنگ طلایی یا رنگ‌های تیره میتواند نتیجه بسیار بدی داشته باشد. رمز و راز زیبایی این دکوراسیون، استفاده از کاغذ دیواری با تم طوسی روشن و ست شدن آن با ترکیب رنگ صورتی و طوسی است. قاب عکس و شلف موجود بر روی دیوار، زیبایی دو چندانی در این دکوراسیون ایجاد کرده است.

دکوراسیون اتاق خواب 9 متری دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب 9 متری دخترانه

 

پرده اتاق خواب دخترانه فانتزی

چیدمان اتاق دخترانه، زمانی شیک و زیبا به نظر می‌آید که بین رنگ دیوارها و مبلمان، طرح وسایل، رنگ، طرح و فرم سرویس اتاق خواب دخترانه و وسایل دیگر هماهنگی وجود داشته باشد. پس بهتر است پرده ای که برای دیزاین اتاق دخترانه خریداری می‌کنید از نظر طرح، رنگ و جنس با دکوراسیون فضا هماهنگی داشته باشد. معمولا ظاهر پرده اتاق خواب، با اکسسوری‌ها و فرش ست می‌شود. درواقع، زمانی که به عکس یک دیزاین اتاق خواب نگاه می‌کنید، ظاهری جذاب از حضور رنگ‌ها و هارمونی آن در گوشه و کنار اتاق مشاهده می‌شود. همین موضوع موجب جذابیت بیش از پیش یک دکوراسیون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پرده دخترانه [کودک، نوجوان و جوان]، برای اتاق خوابی به زیبایی سلیقه او

 

در «تصویر سیزده» می‌توانید هماهنگی بین پارچه پرده و روتختی را ببینید. استفاده از یک طرح و رنگ برای دوخت روتختی و پرده اتاق، ایده خلاقانه و جذابی است که موجب زیبایی بیش از اندازه این دکوراسیون شده است. چنین کارهای خلاقانه‌ای می‌تواند فضا را زیباتر کند و هزینه‌های شما را کاهش دهد.

مدل پرده اتاق کودک دخترانه

مدل پرده اتاق کودک دخترانه

 

به «تصویر چهارده» نگاه کنید، می‌توانید برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از پرده‌هایی با طرح‌های خاص و فانتزی استفاده کنید. طرح های فانتزی و شیک بهترین گزینه هستند. استفاده از پرده‌هایی که با طرح شخصیت های کارتونی چاپ شده‌اند، درصورتی که از همان شخصیت‌ها در فضا استفاده شده باشد، نتیجه عالی خواهند داشت.

پرده اتاق کودک دخترانه

پرده اتاق کودک دخترانه

 

در «تصویر پانزده» می‌توانید هماهنگی رنگ پرده و دیگر وسایل موجود در اتاق باید شیک شدن فضا شده است. استفاده از دو رنگ آبی و زرد در رنگ پرده، بهترین انتخاب است. زیبایی بصری با یک نگاه به عکس قابل تشخیص است. سعی کنید با همین دقت‌های ریز و درشت، فضای اتاق را رویایی بچینید.

طراحی اتاق خواب دخترانه جوان

طراحی اتاق خواب دخترانه جوان

 

تخت خواب های دخترانه

یکی از مبلمان‌های مهم و اصلی اتاق خواب دخترانه جوان، تخت خواب است. هر فضایی به کمک یک مبلمان اصلی و یک دیوار، نقطه کانونی آن فضا را تعریف می‌كند. در اتاق دخترانه، تخت خواب و دیوار پشت آن، نقطه کانونی اتاق را تعریف می‌کند. تخت خواب های دخترانه، انواع مختلفی دارند که باید با توجه به نیاز صاحب اتاق و فضای اتاق خواب دخترانه بهترین نوع آن خریداری شود. برای مثال اگر اتاق خواب، دو نفره است و متراژ کمی دارد، بهتر است از تخت خواب های دو طبقه کم جا استفاده کنید. انتخاب مبلمان تختخوابشو و کمد تخت دار کم جا نیز، گزینه‌های جذابی برای اتاق خواب هستند.

حتما بخوانید: انواع سرویس خواب ارزان و شیک + تصاویر

 

«تصویر شانزده» نوعی تخت خواب مخصوص اتاق خواب کودک دخترانه است که با فرمی خاص طراحی شده است. استفاده از چوب برای ساخت یک تخت خواب و یک خانه چند منظوره برای بازی های کودکانه، ایده عالی برای اتاق خواب کودک محسوب می‌شود.

سرویس اتاق خواب دخترانه جوان

سرویس اتاق خواب دخترانه جوان

 

 در «تصویر هفده» می‌توانید تختی با شکلی متفاوت مشاهده کنید. شما می‌توانید هر فرمی و شکلی را برای تخت خواب دخترانه خود انتخاب کنید. کافی است مدل آن را برای ساخت سفارش دهید.دقت کنید که این مدل با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه هماهنگ باشد. این استایل اتاق خواب، معمولا تا سن و سال خاصی قابل استفاده است. پس اگر قصد تعویض دکوراسیون اتاق خواب دخترانه در سال‌های بعدی را ندارید، چندان سراغ این مدل دکوراسیون نروید.

طراحی اتاق خواب دخترانه جوان

طراحی اتاق خواب دخترانه جوان

 

«تصویر هجده» اتخت خواب دو نفره کم جا است. اگر متراژ اتاقتان محدود است این مدل تخت خواب ها بهترین انتخاب هستند. این مدل تخت خواب به شکلی کشویی در دل تخت خواب بالایی قرار می‌گیرد. از این سبک تخت می‌توانید برای استفاده مهمان نیز ایده بگیرید. تخت خواب‌های دارای باکس تشک، بهترین انتخاب برای فضاهای محدود هستند.

سرویس اتاق خواب دخترانه نوجوان

سرویس اتاق خواب دخترانه نوجوان

 

ست تختخواب و میز آرایش دخترانه

ست اتاق خواب نوجوان دخترانه کار را برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان راحت می‌کند. این ست می‌تواند، ست تختخواب و میز ارایش دخترانه باشد یا ست تخت خواب و میز تحریر دخترانه باشد. شما می‌توانید با توجه به نیازها و راحتی خودتان هر وسیله ای که نیاز داشتید را در هنگام خرید، برای ساخت سفارش دهید تا یک سرویس کامل اتاق خواب را تحویل بگیرید. استفاده از یک میز آرایش هماهنگ با استایل تخت خواب، ایده فوق العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا هارمونی طرح و رنگ را، در اتاق خواب دخترانه حفظ کنید.

 

در «تصاویر نوزده، بیست و بیست و یک» سرویس اتاق خواب دخترانه جوان را با فرم‌ها و سبک‌های خاص نشان می‌دهد.

تخت خواب زیبا دخترانه

تخت خواب زیبا دخترانه

 

ست اتاق دخترانه

ست اتاق دخترانه

 

عکس سرویس اتاق خواب دخترانه

عکس سرویس اتاق خواب دخترانه

 

آینه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری

امکان ندارد دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را بررسی کنید و در آن آینه نبینید! آینه برای اتاق دخترانه از وسایل مهم و ضروری است که معمولا بر روی دیوار یا روی میز ارایش قرار دارد.  جذابیت دکوراسیون اتاق خواب، به المان‌های موجود در آن بستگی دارد. آینه می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر نشان دهد و استایل شیک و مناسبی برای فضا پدید آورد. سعی کنید با کمک یک آینه شیک و زیبا، فضا را زیباتر کنید و لذت ببرید.

 

«تصویر بیست و دو» اتاق خواب دخترانه جوانی است که در آن از آینه قدی با قابی طلایی ست شده با فضا استفاده کرده است. استفاده از این مدل آینه در اتاق خواب، فضا را دلبازتر می‌کند و ظاهر اتاق خواب را بیش از پیش زیبا می‌کند.

آینه اتاق خواب دخترانه

آینه اتاق خواب دخترانه

 

 در «تصویر بیست و سه» اتاق دخترانه ای را می‌بینید که به کمک آینه در اتاق تقارن ایجاد کرده است. آینه برای اتاق خواب‌هایی با فضای کوچک بهترین انتخاب هستند زیرا فضا را بزرگ تر نشان می‌دهند. استفاده از چنین تکنیک‌هایی برای فضای اتاق موجب می‌شود تا فضا بزرگتر به نظر برسد و دلبازتر باشد. سعی کنید از همین تکنیک‌های ساده برای اتاق خواب کوچک استفاده کنید.

آینه اتاق خواب دخترانه 2024

آینه اتاق خواب دخترانه 2024

 

آباژور اتاق خواب دخترانه جوان

آباژور یکی از وسایل اتاق دخترانه نوجوان است که انواع مختلفی دارد. که می‌توانید با توجه به فضای مدنظرتان آباژو اتاق خواب دخترانه را خریداری کنید. استفاده از نور در اتاق خواب، معجزه می‌کند. پس سعی کنید با کمک آباژور فضای شیک و باکلاسی را بسازید. یادتان باشد که مدل آباژور اتاق خواب جوان باید متناسب با سن و سال، سبک دکوراسیون، هارمونی رنگ و علاقه شخصی انتخاب شود. پس سعی کنید با دقت به این پارامترها، بهترین مدل آباژور را باتوجه به کاربرد شخصی آن انتخاب کنید.

 

«تصویر بیست و چهار» نوعی آباژور ایستاده است. اگر فضای بزرگی در اتاق خواب دخترانه خود دارید، این مدل آباژورها بهترین انتخاب هستند. آباژورهایی با شیلد طرح دار که طرح آن مطابق با رنگ‌های موجود در اتاق خواب است، بهترین گزینه برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به حساب می‌آیند.

آباژور اتاق خواب دخترانه

آباژور اتاق خواب دخترانه

 

«تصویر بیست و پنج» نوعی آباژور با طراحی خاص است. به کمک این مدل آباژورها می‌توانید به اتاق خود شخصیت مشخصی بدهید. آباژور دکوراتیو فضا را زیباتر جلوه می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس رنگ خاصی که در اتاق خواب استفاده کرده‌اید، المان خاصی را در آباژور استفاده کنید تا حس و حال کلی اتاق خواب را تداعی کنید. در این عکس فلامینگو با اشاره به بدن صورتی و سفید و هارمونی آن با دیوار و دکوراسیون، بهترین انتخاب است. 

آباژور اتاق خواب دخترانه 2024

آباژور اتاق خواب دخترانه 2024

 

«تصویر بیست و شش» نوعی آباژور کنار تختی است. اگر میزی کنار تخت خود دارید برای زیبایی آن می‌توانید از این مدل آباژورها استفاده کنید. استفاده از آیاژور کلاسیک، آباژور با استایل چراغ مطالعه و آباژورهای شیک و جذاب با لامپ ادیسودی، بهترین انتخاب برای استفاده بر روی پاتختی است.

آباژور اتاق خواب دخترانه جوان 2024

آباژور اتاق خواب دخترانه جوان 2024

 

مدل لوستر اتاق خواب دخترانه نوجوان ساده

لوستر از وسایلی که معمولا کمتر کسی به آن برای دکوراسیون اتاق خواب جوان دخترانه توجه می‌کند. در حالی که لوستر اتاق خواب دخترانه نیز انواع مختلفی دارد که به چیدمان اتاق خواب دخترانه شخصیت می‌دهد. نورپردازی هوشمندانه می‌تواند بهترین و شیک‌ترین ایده برای اتاق خواب باشد. اگر علاقه مند به دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری هستید، حتما برای انتخاب لوستر اتاق خواب وقت کافی اختصاص دهید. لوستر آویز مدرن، لوستر فانتزی و لوستر کلاسیک رنگی از جذاب‌ترین انواع روشنایی مخصوص اتاق خواب است.

 

«تصویر بیست و هفت» نوعی لوستر ساده که برای اتاق خوابی به سبک مدرن یا مینیمال مناسب است. به این مدل لوستر، لوستر مدرن گفته می‌شود. دکوراسیون اتاق خواب با رنگ سفید و صورتی تلفیق شده است. به همین دلیل لوستر مدرن نیز، با رنگ سفید انتخاب شده است.

مدل لوستر اتاق خواب دخترانه

مدل لوستر اتاق خواب دخترانه

 

«تصویر بیست و هشت» نوعی لوستر با فرمی خاص مخصوص اتاق خواب دخترانه نوجوان یا کودک است. این سبک لوستر که به چراغ سقفی دکوراتیو یا فانتزی معروف است، انتخاب فوق العاده‌ای برای اتاق خواب فانتزی است. طرح و نقش‌های این مدل چراغ بسیار متنوع و جذاب است. 

مدل لوستر اتاق خواب دخترانه 2024

مدل لوستر اتاق خواب دخترانه 2024

 

«تصویر بیست و نه» نوعی لوستر کلاسیک مناسب برای اتاق دخترانه است. در هنگام انتخاب لوستر به سبک اتاق نیز توجه کنید. از این لوستر با رنگ گل های صورتی و شیک، در اتاق خواب دخترانه با سبک کلاسیک یا لوکس استفاده می‌شود. این مدل لوستر معمولا برای دکوراسیون با تم رنگی صورتی و سفید بهترین انتخاب است.

 لوستر اتاق خواب دخترانه

 لوستر اتاق خواب دخترانه

 

کمد دیواری اتاق خواب دخترانه شیک

طراحی کمد دیواری برای اتاق نوجوان دخترانه به عوامل مختلفی اعم از متراژ فضا، نیازمندی صاحب اتاق به کمد و موارد دیگر بستگی دارد. که باید با توجه به این موارد کمد دیواری اتاق خواب دخترانه طراحی شود. ساماندهی لباس‌ها به شما کمک می‌کند تا خلاقانه‌تر از فضا استفاده کنید و لذت ببرید.

حتما بخوانید: جدیدترین مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک

 

«تصویر سی» مدل کمد دیواری اتاق دخترانه است که به سبک کلاسیک هماهنگ با سبک اتاق طراحی شده است.

مدل کمد دیواری نوجوان دخترانه

مدل کمد دیواری نوجوان دخترانه

 

«تصویر سی و یک» نوعی کمد روباز است که برای اتاق خواب دخترانه طراحی شده است.

مدل کمد دیواری نوجوان دخترانه 2024

مدل کمد دیواری نوجوان دخترانه 2024

 

در «تصویر سی و دو» می‌توانید کمد دیواری که در کنار تخت خواب و میزتحریر طراحی شده است را مشاهده کنید.

طرح کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

طرح کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

وسایل اتاق دخترانه جدید 2024

وسایل اتاق دخترانه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تخت خواب: تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب است و باید به اندازه کافی راحت و جادار باشد. تخت خواب های دخترانه در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که با سلیقه دخترتان مطابقت داشته باشد.
  • پاتختی: پاتختی ها برای قرار دادن وسایلی مانند چراغ خواب، تلفن، ساعت و کتاب استفاده می شوند. پاتختی ها نیز در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند.
  • میز آرایش: میز آرایش یکی از وسایل ضروری اتاق خواب دخترانه است. میز آرایش ها معمولاً دارای آینه، کشو و قفسه هستند تا دخترتان بتواند لوازم آرایشی و وسایل شخصی خود را در آن ها قرار دهد.
  • دراور: دراور ها برای قرار دادن لباس، کیف و کفش استفاده می شوند. دراور ها نیز در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند.
  • کمد لباس: کمد لباس ها برای قرار دادن لباس، کیف و کفش استفاده می شوند. کمد لباس ها معمولاً بزرگ تر از دراور ها هستند و فضای بیشتری را برای ذخیره سازی وسایل فراهم می کنند.
  • میز مطالعه: میز مطالعه برای انجام کارهای مدرسه و مطالعه استفاده می شود. میز مطالعه باید به اندازه کافی جادار باشد تا دخترتان بتواند کتاب، لپ تاپ و سایر وسایل خود را در آن قرار دهد.
  • صندلی مطالعه: صندلی مطالعه باید راحت و از نظر ارگونومیک طراحی شده باشد تا دخترتان بتواند به راحتی روی آن بنشیند و مطالعه کند.
  • آباژور: آباژور ها برای ایجاد نور ملایم در اتاق خواب استفاده می شوند. آباژور ها در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند.
  • ساعت رومیزی: ساعت رومیزی برای اطلاع از زمان استفاده می شود. ساعت های رومیزی نیز در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند.
  • قاب عکس: قاب عکس ها برای قرار دادن عکس های خانوادگی و دوستانه استفاده می شوند. قاب عکس ها در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند.
  • گلدان: گلدان ها برای قرار دادن گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده می شوند. گلدان ها می توانند به زیبایی اتاق خواب کمک کنند.
  • فرش: فرش می تواند به گرم و راحت شدن اتاق خواب کمک کند. فرش ها نیز در انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها موجود هستند.

علاوه بر این وسایل، می توان از وسایل تزئینی دیگری نیز برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده کرد. این وسایل می تواند شامل تابلوهای دیواری، چراغ های سقفی، پرده ها و سایر موارد باشد.

در هنگام انتخاب وسایل اتاق خواب دخترانه، مهم است که به سلیقه دخترتان توجه کنید. همچنین باید فضای اتاق را نیز در نظر بگیرید تا وسایلی را انتخاب کنید که مناسب اندازه اتاق باشند.

وسایل اتاق خواب دخترانه

وسایل اتاق خواب دخترانه

 

لوستر اتاق خواب دخترانه جدید

لوستر اتاق خواب دخترانه جدید

 

تخت خواب دخترانه جدید

تخت خواب دخترانه جدید

 

دیزاین دیوار اتاق خواب دخترانه

دیزاین دیوار اتاق خواب دخترانه

 

مبل اتاق دخترانه

مبل اتاق دخترانه

 

دیزاین اتاق خواب دختر جوان جدید

دیزاین اتاق خواب دختر جوان جدید

 

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان

دکوراسیون اتاق دختر نوجوان

 

طراحی جدید اتاق دخترانه

طراحی جدید اتاق دخترانه

 

اتاق دخترانه صورتی به سبک بوهو

اتاق دخترانه صورتی به سبک بوهو

 

دکور اتاق دختر جدید

دکور اتاق دختر جدید

 

سخن آخر

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان 2024 نیازمند سلیقه و احساسات دخترانه است. ما در این مقاله سعی کردیم عکس های اتاق خواب دخترانه را به همراه نکاتی ارزشمند برایتان قرار بدهیم تا شما در کنار سلیقه و خلاقیتتان اتاق خواب رویایی دخترانه خود را طراحی کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال ایده هایی خلاقانه هستید، مقاله دکوراسیون اتاق خواب دخترانه + 11 ترفند خلاقانه را مطالعه کنید.

نظرات خود را درباره این مقاله برایمان بنویسید.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
Nazi
۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

خیلی عالی هست مطالبتون ...درباره موضوعات اینچنینی بیشتر بنویسید🌹

پاسخ
فاطمه روزبهانی
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

چه عکسای رویایی... ولی آدم دلش میخواد اتاقش رو زودتر این شکلی کنه، من که امروز شروع می کنم.

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید