رنگ کابینت ام دی اف چه تاثیری روی قیمت کابینت دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت کابینت تأثیرگذار است که عموماً بسیاری از افراد با آن‌ها آشنایی ندارند. در اینجا با مهم ترین این موارد و لیست قیمت کابینت اشنا شوید.

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت کابینت تأثیرگذار است که عموماً بسیاری از افراد با آن‌ها آشنایی ندارند. کابینت از جنس ام دی اف که کیفیت بسیار عالی و قیمت متناسبی دارد، از گذشته تا کنون طرفداران خاص خود را نیز حفظ کرده است. به همین جهت خانواده‌ها به عنوان اولین گزینه کابینت ام دی اف را برای آشپزخانه‌ی خود انتخاب می‌کنند و مایلند قیمت کابینت را به صورت دقیق در اختیار داشته باشند تا با آگاهی کامل خرید نمایند.

قبل از مطالعه ادامه مطلب با کابینت ام دی اف و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

 

کدام رنگ کابینت زیباتر است؟

 

 اولین موضوعی که خانواده‌ها درباره تغییر کابینت منزل خود مورد بحث قرار می‌دهند، انتخاب رنگ و مدل کابینت است. اصولاً خانواده‌ها تصور می‌کنند، هر چقدر مدل و ساخت کابینت ام دی اف پیچیده‌تر باشد، هزینه‌ها بالاتر خواهد رفت. اگر چه این موضوع از جمله موارد تأثیرگذار است، اما انتخاب رنگ برای کابینت موضوع مهم‌تری می‌باشد که به راحتی می‌تواند موجب بالا یا پایین رفتن قیمت کابینت شود.

 

قیمت روز کابینت آشپزخانه را از تولیدی کابینت بگیرید تا ضرر نکنید.

 

 از آنجا که رنگ‌ها در بزرگ یا کوچک جلوه دادن آشپزخانه تأثیر بسزایی دارند، اینکه روی انتخاب رنگ حساسیت بالایی به خرج داده شود یک امر بدیهی محسوب می‌شود. از جمله رنگ‌هایی که امروزه ترند یا مدرن به شمار می‌روند می‌توان به رنگ‌های سفید، طوسی، کرم، انواع طرح چوب و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که برخی از خانواده‌ها دو رنگ را برای ساخت کابینت انتخاب می‌کنند تا به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار بگیرد. حال سؤال ذهنی که ایجاد می‌شود این است که کدام رنگ کابینت گران‌تر است؟

 

رابطه‌ی قیمت کابینت با رنگ کابینت را بدانید!

 

پیش از هر چیز لازم است بدانید، کابینت کارها هیچ نقشی در بالاتر بودن رنگ برخی از کابینت‌ها ندارند. در اصل شرکت‌هایی که در زمینه تولید ورق ام دی اف با روکش‌ برای ساخت کابینت فعالیت می‌کنند، قیمت هر ورق را تعیین خواهند کرد. از آنجا ساخت برخی از رنگ‌ها برای روک کمی سختش بوده یا مواد و متریال گران‌تری دارد، قیمت کابینت در برخی از رنگ‌ها بالاتر می‌باشد. به طور مثال ورق‌های با روکش سفید به مراتب قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های رنگی یا طرح چوب دارند، همچنین براق یا مات بودن ورق ام دی اف هم بر قیمت آن تأثیر خواهد داشت. اگر به تازگی تصمیم به ساخت کابینت گرفته‌اید و در انتخاب رنگ کابینت مردد هستید، لازم است به چند نکته‌ی زیر توجه کنید:

 

اصول انتخاب رنگ کابینت را از طراحان حرفه ای نوین کابین بخواهید.

 

  1. کابینت‌های با رنگ براق خیلی سریع لک شده یا جای خط و خش را نشان خواهند داد. بنابراین با انتخاب کابینت با رنگ براق می‌بایست به صورت مداوم در حال تمیزکاری درب‌های آن باشید.
  2. اگر رنگ کابینت سفید باشد، آشپزخانه بزرگ‌تر از حد خود نشان داده خواهد شد. در مقابل دردسرهای کابینت سفید بیشتر است؛ چرا که لک و کثیفی و روغن را نشان می‌دهد.
  3.  انتخاب رنگ‌های گرم و انواع طرح چوب برای آشپزخانه‌ها و منازل بزرگ بسیار انتخاب عالی به شمار می‌رود و گرمای خاصی را به فضا منتقل می‌کند.

 

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده انتخاب رنگ مناسب و مدیریت قیمت کابینت آسان‌تر خواهد بود، برای اطلاع یافتن از قیمت دقیق رنگ‌های مختلف می‌بایست به کارگاه‌های فروشنده مراجعه کنید.

 

مشاوره بگیرید تا بهتر انتخاب کنید!

 

با وجود تأثیری که رنگ بر روی قیمت کابینت دارد، بسیاری از خانواده‌ها برای انتخاب رنگ دچار مشکل و تردید خواهند شد. در چنین شرایطی دریافت مشاوره بهترین راهکار خواهد بود، مسلماً مجموعه‌ها و استادکارانی که در زمینه ساخت کابینت ام دی اف فعالیت می‌کنند راهنماهای بسیار خوبی محسوب می‌شوند. متخصصین در حوزه ساخت کابینت اطلاعات دقیقی در رابطه قیمت‌های به روز رنگ‌های مختلف دارند و می‌توانند بسته به فضای منزل و بودجه‌ی شما بهترین رنگ را پیشنهاد کنند. پس اگر قیمت کابینت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پیش از هر اقدامی به دنبال یک سازنده‌ی خوب باشید تا از همه نظر اعم از رنگ و مدل طراحی بتواند به شما مشاوره دهد.

 طول عمر بالای کابینت ام دی اف

 

از جمله بزرگ‌ترین مزایای انتخاب چوب ام دی اف برای ساخت کابینت مدرن، کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر حرارت، آب و …. است که طول عمر آن را بالا می‌برد. بنابراین هر رنگ کابینت که انتخاب کنید و برای ساخت کابینت هزینه پرداخت نمائید، ارزشمند خواهد بود. به طور میانگین عمر مفید هر کابینتی که جنس mdf داشته باشد، بیش از ۱۵ سال بوده و به همین دلیل تقاضای کابینت ام دی اف بسیار بیشتر از سایر موارد می‌باشد.

 

برترین تولید کننده انواع کابینت را بشناسید!

 

دانش، توانایی و مهات از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در متخصصین حوزه ساخت و ساز انواع کابینت وجود داشته باشد، تا بتوانند بسته به شرایط بهترین مشاوره را ارائه کنند و از عهده ساخت هر مدلی بر بیاییند. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت، مجموعه‌ی نوین کابین یکی از بهترین تولید کنندگان کابینت هستند که قیمت کابینت را بسته به بودجه شما ارائه می‌کنند تا با بهترین انتخاب به کابینت دلخواه خود دست پیدا کنید. با مراجعه به نوین کابین هیچگونه نگرانی بابت قیمت کابینت وجود نداشته و مزایای متعدد دیگری هم شامل حال مشتریان خواهد شد. برخی از مهم‌ترین مزایای مجموعه نوین کابین عبارت هستند از:

 

  • توانایی و خلاقیت در طراحی مدل و ساخت کابینت سه بعدی
  •  سرعت عمل در تولید و ساخت
  • نصب سریع توسط استادکاران ماهر

 

بدون شک این مجموعه که هزاران مشتری راضی داشته، بهترین انتخاب برای پروژه‌های کوچک و بزرگ بوده و با این که دارای یک نمایشگاه دائمی در تهران است بدون مراجعه‌ی حضوری هم می‌توانید با ایشان ارتباط بگیرید. نوین کابین دارای وبسایتی پیشرفته است که با ارائه اطلاعات درباره قیمت کابینت و انواع رنگ و مدل آن می‌تواند به صورت آنلاین هم مشاوره ارائه کند. امکان دسترسی به کارشناسان نوین کابین از طریق واتس آپ این مجموعه اسان بوده و شما را در انتخابی دقیق و اصولی راهنمایی خواهد کرد. با اطمینان به نوین کابین، کابینت رویایی خود را با بهترین قیمت و رنگ تحویل خواهید گرفت، پس با خیالی آسوده نوین کابین را در گوگل سرچ کنید یا با شماره ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۶۷ – ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۸۱ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید