نصب پارتیشن شیشه ای چطور انجام می‌شود؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به بررسی نصب پارتیشن شیشه ای پرداخته‌ایم.

پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن فریم لس (بدون فریم) جزو محصولات مدرن در حوزه‌ی طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی است که برای فضاسازی و زیباسازی مکان‌های اداری لوکس، خانه‌های مدرن، مجتمع‌های مسکونی، آرایشگاه، ادارات، فروشگاه‌ها و غیره کاربرد دارد. با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید به راحتی و به سبک جدید دفتر اداری و فضای مورد نظر خود را بدون تخریب به فضایی زیبا و دلنشین تفکیک کنید.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نصب پارتیشن شیشه ای اداری توضیح دهیم. پس با شرکت مرانتی همراه باشید.

 

پارتیشن شیشه ای چیست و چه مزایایی دارد؟

پارتیشن شیشه ای یا پارتیشن شیشه ای فریم لس در واقع پارتیشن بدون قاب و به صورت شیشه‌ای است. این پارتیشن‌ها در دو مدل پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره با ضخامت شیشه ده میلی متر و سکوریت (مقاوم در برابر خردشدن)تولید می‌شوند.

 

استفاده از پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد؟

۱- پارتیشن شیشه ای اداری یا همان فریم لس، به دلیل نداشتن فریم اضافی مابین شیشه ها به هنگام نصب بر روی زمین جای کمتری را می‌گیرند.

۲- این پارتیشن‌ها به دلیل نداشتن فریم مابین شیشه‌ها، در فضایی مثل ادارات و شرکت‌ها سطح دید بیشتری را در اختیار افراد قرار می‌دهد. بنابراین انتخاب پارتیشن شیشه ای یکی از راهکارهای مناسب جهت ایجاد وسعت دید بالاتر و شفافیت است.

۳- پارتیشن شیشه ای، زیبایی و جذابیت خاصی را نسبت به پارتیشن‌های دیگر به فضا می‌دهند.

۴- پارتیشن شیشه ای اداری نسبت به پارتیشن‌های دیگر سریع‌تر نصب و پیاده سازی می‌شوند.

۵- برای زیباسازی فضا می توان از پانل‌های شفاف، مات و شیشه‌های رنگی بر روی پارتیشن شیشه ای ایجاد کرد که فضا را بزرگتر و از لحاظ بصری گسترش می‌دهد.

۶- پارتیشن شیشه ای از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که می‌توانید برای پیکربندی مجدد ساختار دفاتر استفاده کنید و فضای دکوراسیون خود را تغییر و سازماندهی کنید.

 

عوامل مهم در انتخاب "پارتیشن شیشه ای" مناسب چیست؟

انتخاب پارتیشن شیشه ای دو جداره مناسب، ارتباط مستقیمی با نوع نیاز شما دارد. اینکه چه توقعی از محیط اجرای پروژه دارید و می‌خواهید در پایان، چه شرایطی برایتان میسر شود.

 اگر می‌خواهید عایق صوتی و حرارتی خوبی داشته باشید و نمادی از استحکام را در فضای خود به رخ بکشید پارتیشن دو جداره انتخاب مناسبی برای شماست که امکان نصب کرکره و پرده در بین جداره‌ها می‌تواند قابلیت شخصی سازی خوبی در فضا فراهم کند.

همچنین اگر به دنبال زیبایی و خاص نشان دادن فضا هستید و دوست دارید دید کاملی به کل محیط داشته باشید، پارتیشن های شیشه‌ای فریم لس دید کاملا باز و بدون مانعی به شما می‌دهد. البته پارتیشن دو جداره فریم دار با ترکیب استیل هم بسیار چشم گیر هستند. میزان نوری که می‌خواهید در محیط جریان یابد و حتی عایق بندی صوتی و ارتفاع و ضخامتی که برای پنل‌های شیشه‌ای مدنظر دارید همه و همه در انتخاب پارتیشن شیشه ای شما دخیل هستند.

 

پارتیشن شیشه ای مدرن

 

با مراحل نصب پارتیشن شیشه ای آشنا شوید

امروزه مدیران شرکت‌ها در محیط کاری خود به یک فضای حریم خصوصی با خواص آکوستیک نیاز دارند تا بتوانند افراد و تیم‌های کاری مختلف را از یکدیگر جدا کنند. شما با انتخاب پارتیشن شیشه ای اداری به راحتی می‌توانید در فضای کاری خود اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر مناسب ایجاد کنید و با ایجاد فضایی دلنشین ابتکار و خلاقیت را در بین کارمندان خود افزایش دهید.

برای نصب پارتیشن، قبل از اجرا و پیاده سازی طرح، نیاز است توسط ابزاری مثل دوربین و تراز لیزری محل مورد نظر را علامت گذاری نمایید، سپس بعد از این مرحله ابعاد شیشه مشخص و برای ساخت تولید می شود. سپس پروفیل های آنادایز شده در کارخانه سایز ابعاد مورد نظر برش داده می شود و لاستیک های ضربه گیر در آن جاگذاری می شود و به محل نصب ارسال می گردد.

 

مدل جدید پارتیشن شیشه ای

 

برای نصب پارتیشن های فریم لس ، در محیط‌های اداری و شرکت‌ها تنها در قسمت‌های بالا و پایین پارتیشن، پروفیل آلومینیوم به کار می‌رود که بر روی دیوار شیشه‌ای به هیچ عنوان دیده نخواهد شد.

جلوه زیبایی پارتیشین شیشه‌ای به دقت و تمیز کاری آن در موقع نصب بسیار موثر می‌باشد. این محصول از سبک‌های نوین و طرح‌های زیبایی برخوردار است.

 

جهت خرید پارتیشن شیشه ای از کجا شروع کنیم؟

اگر قصد دارید که برای پارتیشن بندی فضای خود از نوع پارتیشن فریم لس استفاده کنید، توجه داشته باشید که پارتیشن‌های شیشه‌ای در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. با توجه به هدفی که برای خرید پارتیشن دارید، میتوانید از انواع پارتیشن انتخاب و خریداری کنید. فراموش نکنید که شیشه به عنوان جزئی جدانشدنی از زندگی بشر می‌تواند به نحوی خاص و متفاوت به محیط کار و زندگی‌ شما جلوه دهد.

با انتخاب پارتیشن از شیشه، جذابیت خاصی به محیط زندگی و کار خود ببخشید.

این مقاله برایتان مفید بود؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید