معرفی بهترین ترندها در ساخت کابینت آشپزخانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به معرفی بهترین ترندهای سال برای ساخت کابینت آشپزخانه پرداخته‌ایم.

هرگز کارکرد و زیبایی در آشپزخانه تا به این اندازه محبوب نبودند. اگر شما هم می خواهید بدانید بهترین ترندهای سال در ساخت کابینت آشپزخانه چه هستند با ما همراه باشید تا با هفت ترند مهم آشنا شویم. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

برای اجرای مدل کابینت های ترند شده میتوانید از متخصصین کابینت چوبین گستر کمک بگیرید.  
واتس اپ : ۰۹۳۰۴۰۲۰۶۴۹
شماره تماس (حسن لنگری) : ۰۹۱۲۴۰۲۰۶۴۹

1. بازگشت چوب

طراحی کابینت آشپزخانه

 

امسال در ساخت کابینت آشپزخانه به طرح چوب بیشتر اهمیت داده می شود. مخصوصا کابینت های طرح چوب خاکستری. این کابینت ها برای فضاهای مدرن مناسب هستند. چون آرامش و راحتی را القا می کنند. به گفته نصاب های آشپزخانه کابینت چوبی فضا را گرم و دنج نشان می دهد. بنابراین از کابینت های سفید به سمت کابینت های رنگ چوب و تیره می رویم. 

 

2. توجه به جزئیات

امسال جزئیات فراوانی را در آشپزخانه میبینیم. چون رفته رفته آشپزخانه به فضایی شخصی و خصوصی بدل می شود که وقت زیادی را در آن می گذرانند. نصاب کابینت و طراح می تواند جزئیات بیشتری را درباره کابینت و دکوراسیون به مشتری پیشنهاد دهد. مشتری هم براساس سبک زندگی خود و میزان استفاده از آشپزخانه می تواند انتخاب کند. 

 

3. جزیره دوبل

جزیره دوبل هم فضای آشپزخانه را زیباتر می کند و هم فضای بزرگی برای آماده کردن غذا و دورهمی ها فراهم می آورد. با فضای بزرگ جزیره دیگر نگران کمبود فضای پیشخوان نیستید. جزیره های بزرگ فضای آشپزخانه را لوکس نشان می دهند.

 

4. کنار رفتن کابینت های ردیف بالا

با وجود جزیره دیگر به کابینت های ردیف بالا نیاز نداریم. چون دیگر با کمبود فضا مواجه نیستیم. به همین دلیل طرح اوپن محبوب شده است. اگر دوست دارید نشیمن و آشپزخانه یکی باشند می توانید از این ایده کمک گرفته و آن را در ساخت کابینت آشپزخانه پیاده کنید. در این صورت طاقچه گذاشته و ظروف و دکوری های خود را در معرض نمایش قرار دهید. 

 

5. آشپزخانه های هوشمند

طراحی آشپزخونه شیک

 

با هوشمند شدن وسایل دیگر می توانید توی آشپزخانه هم از وسایل هوشمند استفاده کنید. این تغییر بر سبک زندگی ما تاثیر گذاشته و هرروز پیشرفته تر می شویم. می توانید این تکنولوژی را به نفع خود استفاده کنید. مثلا شیرآلات هوشمند یکی از نمونه های آشپزخانه هوشمند می باشند. از آنجاییکه حالا بیش از هر وقت دیگری در آشپزخانه هستیم پس می توانیم از این تکنولوژی بهره ببریم و کارها را آسان تر کنیم. البته تکنولوژی می تواند به نفع محیط زیست هم باشد. مثل سیستم تهویه هوشمند. 

 

طراحی کابینت 2021

 

6. کابینت مخفی

برخی از افراد با ماندن در خانه علاقه به آشپزی را کشف کرده اند و لوازمی که سال ها توی کابینت ها خاک می خوردند را بیرون می کشند. اگر لوازم آشپزخانه تان زیاد است، می توانید از کابینت های مخفی کمک بگیرید. زیر پیشخوان، جزیره و سینک قسمت هایی قسمت که می توانید کابینت های مخفی قرار دهید و لوازم خود را پنهان کنید. پس این مورد را با نصاب کابینت در میان بگذارید تا حین ساخت کابینت آن را عملی کند. 

 

7. مواد مختلف

امروزه هودهای برنجی، پنل های مسی، کابینت چوبی، مرمر، چراغ های خاص، سینک هایی را روکش مختلف و غیره در آشپزخانه ها دیده می شوند. انتخاب مواد و روکش ها مهم ترین بخش در انتخاب فضای آشپزخانه و ساخت کابینت می باشند. بنابراین در آینده شاهد ترکیب مواد و بافت های مختلف خواهیم بود.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید