اکسسوری کابینت چیست؟ بهترین اکسسوری های کابینت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله شما را با معنی اکسسوری کابینت و انواعی از بهترین اکسسوری های کابینت آشنا کرده ایم.

آشپزخانه قلب هر خانه ای است؛ در واقع می‌توان گفت یکی از مهم ترین فضاها که علاوه بر عملکرد درست باید زیبایی نیز داشته باشد. این زیبایی و عملکرد را کابینت‌ها و اکسسوری آشپزخانه و اشپزخانه تکمیل می‌کنند. آشپزخانه‌های امروزی معمولا دارای فضای باز هستند یعنی دید از دیگر فضاهای خانه به داخل خانه‌ها وجود دارد پس بهتر است تا حد امکان فضای آشپزخانه مرتب و منظم دیده شود و وسایل‌ها جای مشخص خود را داشته باشند.

شما باید تا حد امکان از حداکثر فضای موجود در فضای داخلی کابینت‌ها استفاده کنید که اکسسوری کابینت می‌تواند به خوبی به شما کمک کند تا اگر آشپزخانه کوچکی دارید یا طرح کابینت‌ها به گونه ای که نمی‌توانید به خوبی از گوشه‌ها و فضاهای پرت آن استفاده کنید، به بهترین نحو وسایل‌های مختلف را با نظم بچینید و آشپزخانه زیبا و شیکی از نظر بصری و عملکرد داشته باشید.

ما در این مقاله شما را با معنی اکسسوری کابینت آشنا می‌کنیم و به معرفی بهترین اکسسوری های کابینت پرداخته ایم. 

اگر به دنبال زیبایی و عملکرد درست در فضای داخلی اشپزخانه منزلتان هستید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

اکسسوری کابینت چیست

احتمالا با خود می‌گویید "اکسسوری آشپزخانه چیست"، معمولا اکسسوری سالن پذیرایی را شنیده اید که به کمک آن‌ها به فضای داخلی خانه و دکوراسیون روح می‌دهید اما با اکسسوری کابینت اشپزخانه آشنا نبوده اید یا شاید دیده اید و در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید اما نمی‌دانستید که اسم اصلی آن اکسسوری است.

اکسسوری در معنی لغوی به معنای وسایل جانبی است و حال اکسسوری کابینت در واقع همان وسایل جانبی است که به کمک آن‌ها می‌توان فضای داخلی آشپزخانه را از شلوغی، هرج و مرج به فضایی منظم و شیک تبدیل کرد. همچنین اکسسوری‌ها به شما کمک می‌کنند از حداکثر فضای داخلی کابینت‌ها به نحو احسنت استفاده کنید. پس این ابزار یکی از بهترین انتخاب‌ها یا شاید اصلی ترین انتخاب برای آشپزخانه‌هایی است که فضای کوچکی دارند و مجبور به طراحی کابینت با فضای کم هستند.

اکسسوری‌ها با توجه به عملکرد و ویژگی‌هایی که دارند انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید از آن برای هر بخش از فضای داخلی کابینت‌ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع اکسسوری اشپزخانه پرداخته ایم:

 

اکسسوری آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با استفاده از اکسسوری کابینت گوشه

 

اکسسوری سبدهای سوپرمارکت

اکسسوری سبدهای سورپرمارکت در دو دسته اصلی زمینی و ایستاده طراحی می‌شوند که هر کدام مدل‌های مختلفی دارند از جمله سوپرمارکت نصف از کف، سوپر مارکت مواد شوینده، سوپر مارکت نصب از بغل، سوپر مارکت یخچالی و سوپر مارکت وسط. هر کدام از این مدل‌ها در دسته اکسسوری سوپرمارکت هستند که طراح کابینت می‌تواند با توجه به فضای موجود در اشپزخانه آن را طراحی کند و شما می‌توانید از آن برای نگهداری انواع شوینده و موادی مانند سیب زمینی و پیاز و غیره استفاده کنید. سوپرمارکت‌ها در دو نوع در لولایی و ریلی طراحی می‌شوند که تفاوت آن‌ها قیمت آن‌ها است که شما می‌توانید با توجه به بودجه مدنظرتان آن را سفارش بدهید.

 

اکسسوری کابینت آشپزخانه

دکوراسیون داخلی کابینت آشپزخانه با استفاده از سوپرمارکت ایستادی

 

اکسسوری کابینت

نمونه طراحی کابینت سوپرمارکت برای اشپزخانه شیک

 

اکسسوری سالن پذیرایی

اکسسوری سوپرمارکت برای اشپزخانه نقلی و کوچک

 

اکسسوری کابینت مجیک کرنر

یکی از معضل‌های اکثر خانم‌های خانه دار و بانوان ایرانی مرتب کردن و چیدمان کابینت‌هایی است که عمق زیادی دارند و در گوشه‌ها هستند. مجیک کرنر با نوع طراحی که دارد می‌تواند کار شما را راحت کند. این نوع اکسسوری در داخل کابینت نصب می‌شوند و به کمک ریلی به سمت بیرون هدایت می‌شوند تا در صورت نیاز به وسایل داخلی مجبور نباشید کل کابینت را بهم بریزید تا به یک وسیله دسترسی پیدا کنید.

اکسسوری کابینت گوشه یا همان مجیک کرنر نیز انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید با توجه به کابینت و هزینه ای که می‌خواهید خرج کنید از یک طراح کابینت بخواهید بهترین را برای شما طراحی کند.

 

معنی اکسسوری کابینت

طراحی اکسسوری برای کوشه کابینت

 

 اکسسوری کابینت شیک

نمونه طراحی اکسسوری کاربردی برای کابینت کنج اشپزخانه

 

اکسسوری آبچکان

احتمالا اسم این اکسسوری را شنیده باشید این اکسسوری برای زمانی که شما ظرف و ظروف را می‌شویید و نیازمند فضایی هستید تا آن‌ها خشک شوند سپس سر جای خودشان قرار بدهید، استفاده می‌شوند. این مدل اکسسوری در ابعاد یک تا چند طبقه با جنس‌های مختلف ساخته شده اند که قیمت‌های متفاوتی دارند که شما می‌توانید با توجه به فضای موجود و هزینه ای که می‌خواهید بابت این اکسسوری خرج کنید آن را انتخاب کنید.

 

سطل زباله فانتونی

نصب اکسسوری ابچکان در بالای سینک ظرفشویی

 

تجهیزات کابینت فراسازان

طراحی آبچکان برای قرار دادن ظروف شسته شده

 

مرکز فروش لوازم جانبی کابینت

مدل اکسسوری آبچکان نصب شده در بالای سینک ظرفشویی

 

اکسسوری کابینت آویزی

نوع دیگری از اکسسوری‌ها آویزی است همانطور که از اسمشان مشخص است وسایل به صورت آویزی روی آن قرار می‌گیرند این مدل اکسسوری را می‌توانید در کنار آبچکان برای قرار دادن لیوان‌ها پس از شستشو یا داخل کابینت‌ها (آویز کردن به در کابینت) برای چیدمان مرتب لیوان‌ها و فنجان‌های استفاده کنید.

 

قیمت سبدهای ریلی داخل کابینت

نمونه اکسسوری برای آویزکردن وسایل متنوع اشپزخانه

 

تجهیزات کابینت بهینه

آویزان کردن لیوان‌ها از کابینت با استفاده از اکسسوری

 

اکسسوری کابینت در اصفهان

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با استفاده از اکسسوری آویزی

 

اکسسوری کشویی

معمولا کشوها فضاهایی هستند که با توجه به عمق و فضایی که در اختیار دارند وسایل گوناگون را درون خود جا می‌دهند و معمولا به همین خاطر نامرتب هستند. اما انواع اکسسوری کشویی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان فضای داخل هر کابینتی را مرتب کرد و نظم داد. این نظم دهنده برای انواع قاشق و چنگال بشقاب، کاسه‌ها و وسایل دیگر موجود هستند. به طور خلاصه با استفاده از اکسسوری کشویی فضای داخل کشو را بهینه کنید.

 

حتما بخوانید: شیک ترین مدل های صفحه کابینت آشپزخانه 2020 + تصاویر

فیله داخل کابینت چیست

نظم دهی کشوی کابینت با استفاده از اکسسوری کشویی

 

اکسسوری آشپزخانه بلوم

طراحی داخلی کشوی داخل کابینت با استفاده از اکسسوری

 

اکسسوری آشپزخانه پلاتین

طراحی فضای داخلی کشوی اشپزخانه برای قرارگیری انواع وسایل مختلف

 

نگهدارنده قابلمه

یکی از دیگر از کاربردی ترین اکسسوری‌ها، نگهدارنده‌های قابلمه هستند این مدل نگهدارنده‌ها بهترین انتخاب برای قرار دادن قابلمه، ماهیتابه و درهای آن‌ها در درون کابینت‌ها هستند. از آنجایی که حداقل یک قابلمه یا ماهیتابه در اشپزخانه هر ایرانی وجود دارد که برای نگهداری آن و چیدمان در کابینت دچار مشکل هستند این اکسسوری می‌تواند به کمک شما بیاید.

 

اکسسوری آشپزخانه پلاتین

نمونه اکسسوری استفاده شده برای نگهداری قابلمه در کابینت اشپزخانه

 

قیمت اکسسوری

استفاده از اکسسوری برای قابلمه و در قابلمه

 

اکسسوری کابینت سطل زباله

زباله در هر اشپزخانه ای چه ایرانی چه خارجی یافت می‌شود که شکل زیبایی در دکوراسیون داخلی ندارد. با استفاده از انواع اکسسوری برای زباله می‌توان به خوبی آن‌ها را پوشش داد. این اکسسوری‌ها در ابعاد، اندازه و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و فضای مدنظر بهترین آن را خریداری کنید و از شر ظاهر زشت زباله‌ها راحت شوید.

 

قیمت سوپری داخل کابینت

نمونه مدل سطل زباله کوچک و نقلی رنگی نصب شده بر روی در کابینت اشپزخانه

 

اکسسوری کابینت سطل

نمونه مدل سطل زباله نصب شده بر روی در کابینت اشپزخانه

 

اکسسوری کابینت گوشه

نصب سطل زباله شیک خشک و تر بر روی در کابینت

 

مرکز فروش لوازم جانبی کابینت

بورس اکسسوری کابینت در تهران خیابان‌های میرزای شیرازی، سهروردی، بهشتی، شریعتی و میدان حسن آباد است که شما می‌توانید تنوع تجهیزات و لوازم آشپزخانه را در آن‌ها ببینید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای کابینت اشپزخانه منزلتان داشته باشید.

 

• سخن آخر

نظم در فضای داخلی آشپزخانه حرف اول را می‌زند پس استفاده از اکسسوری می‌تواند در ایجاد این نظم در فضای داخلی انتخاب مناسبی باشد اما پیش از خرید اکسسوری باید توجه داشته باشید اکسسوری را برای استفاده از چه چیزی خریداری کرده اید. چه ابعادی فضای مدنظر شما دارد، آیا اکسسوری انتخاب شده با فضای موجود مطابقت می‌کند؟ قرار است چه هزینه ای صرف خرید اکسسوری کنید؟ شما باید مشابه این موارد، با دقت بهترین و جدیدترین اکسسوری آشپزخانه را خریداری کنید تا یک وسیله کاربردی در فضای داخلی آشپزخانه منزلتان باشد.

نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید