بهترین طراحی دکوراسیون دفتر کار + اصول طراحی محیط کار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اصول طراحی دفتر کار چیست؟ ما در این مقاله به کمک ایده هایی برای محیط کار و نمونه طراحی دفتر کار، شما را با اصول طراحی دفتر کار آشنا می‌کنیم.

طراحی دکوراسیون دفتر کار اهمیت زیادی دارد، احتما با خود می‌گویید؛ چرا؟! چه نیازی است به دکوراسیون محیط کار اهمیت بدهیم وقتی تنها ساعاتی از روز را در آن سپری می‌کنیم و سپس راهی خانه می‌شویم!

دفتر کار، محیطی است که هر فردی حداقل 7 ساعت از روز را در آن سپری می‌کند، فرقی ندارد طراحی دفتر کار در محیطی اداری باشد یا خانه! این فضا با هدف انجام کار طراحی شده است پس آرامش و تمرکز برای بالا بردن بازدهی کار در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق روانشناسی محیط، مبلمان و نوع دکور اتاق کار بر روی انسان، تمرکز، احساسات و موارد دیگر تاثیرگذار است. این موضوع نشان می‌دهد اگر با اصول طراحی دفتر کار آشنا شوید و با به کار بردن آن‌ها دیزاین اتاق کار را اجرا کنید، متوجه بالا رفتن تمرکز و بهبود روند فعالیت کاری خواهید شد!

ما در این مقاله به کمک ایده هایی برای دکوراسیون دفتر کار و نمونه طراحی دفتر کار، شما را با اصول طراحی دفتر کار آشنا می‌کنیم.

تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

ایده برای دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون اداری و دفتر کار مانند هر فضای دیگری دارای اصول و ایده هایی برای طراحی است. اگر تصمیم دارید دیزاین اتاق کار را تغییر دهید یا قرار است دکور اتاق کار را برای شروع کار طراجی و اجرا کنید. پیش از سپردن کار به یک معمارداخلی با تجربه خودتان فضا را با توجه به ایده های زیر بررسی کنید و نیازهای خود را به عنوان کارفرما با معمار درمیان بگذارید!

در هنگام طراحی دفتر کار لاکچری بهتر است از یک شرکت معماری در خصوص مشاوره و اجرای ایده کمک بگیرید. شرکت های دکوراسیون داخلی به دلیل تجربه زیاد ، نمونه کارهای فراوان، دسترسی به مواد اولیه با کیفیت ، آشنایی با اصول طراحی و ... طراحی حرفه ای و زیباتری را برای شما اجرا میکنند.

یکی از این شرکت ها، گروه معماری محمد آتشی است که با 15 سال سابقه در حوزه دکوراسیون داخلی و معماری توانسته است پروژه های زیادی را با موفقیت به اتمام برساند. این گروه معماری با بهره گیری از  متخصصان زیده ، دسترسی به بهترین برندهای موجود در بازار با قیمت مناسب ، طراحی اختصاصی دکوراسیون داخلی یکی از بهترین دکوراسیون های داخلی را اجرا میکنند. 

برای برقراری ارتباط با گروه معماری محمد اتشی به منظور طراحی دفتر کار لاکچری کلیک کنید.

 

دکوراسیون دفتر کار

طراحی لوکس ترین و شیک ترین دفترکار توسط گروه معماری محمد اتشی

 

طراحی و اجرای بهترین دکوراسیون دفتر کار و مدیریت با گروه زیگ دکور

اگر با مبانی دکوراسیون داخلی آشنا نیستید، برای طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن دست نگه دارید. شما میتوانید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای طراحی و اجرا کمک بگیرید. گروه معماری زیگ دکور یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی است که بهترین بودن را نه تنها در حرف بلکه در عمل اجرا کرده است.

12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است.

تنها لازم است از طریق لینک های زیر وارد سایت زیگ دکور شوید یا با شماره تماس های ارائه شده برای مشاوره تماس بگیرید. شما میتوانید از طرح های موجود در سایت یا طرح های مورد نظر خودتون به عنوان ایده اولیه برای اجرای پروژه با زیگ دکور کمک بگیرید .

اینستاگرام : zig.decor

وبسایت : zigdecor.co

تلفن : 88508632  - 88764236

آدرس : سهروردی شمالی، هویزه غربی، خیابان یوسفی، پلاک ۷، واحد ۹

نمونه طراحی و اجرای دکوراسیون توسط زیگ دکور :

 

        

 

 

 

 

ما در ادامه به 10 ایده برای دکوراسیون دفتر کار پرداخته ایم:

 

1. رنگ اتاق کار اداری را اصولی انتخاب کنید.

رنگ از عناصر تاثیرگذار در محیط کاری هستند که می‌توانند باعث تمرکز یا عدم تمرکز شما در محیط کاری شوند. به کمک رنگ می‌توان به عنصر یا محدوده ای تاکید کرد یا به کمک آن محدوده و قاب بندی فضا را طراحی کرد. سعی کنید از رنگ‌های شاد صرفا برای تاکید، نشان دادن محدوده کاری و جزییات استفاده کنید و تا جایی که می‌شود از رنگ‌هایی که توجه را به سمت خود نمی‌برند استفاده کنید. 

دکوراسیون داخلی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری با ترکیب زرد و طوسی

 

2. در دکوراسیون دفتر نقطه کانونی ایجاد کنید.

نقطه کانونی در هر فضایی باعث می‌شود توجه به دیگر دیوارهای محیط کار به حداقل برسد. پس با طراحی دیوار کانونی با استفاده از خلاقیت خاص با دکورهای متفاوت یا استفاده از کاغذ دیواری مناسب دفتر کار در پشت میز کار می‌توانید این کار را انجام دهید.

دیزاین دفتر اداری

دکوراسیون دفتر اداری با طراحی نقطه کانونی در پشت میز کار

 

3. بهترین مبلمان دفتر کار را خریداری کنید.

زمانی که گفته می‌شود اتاق کار و محیط کاری صرفا استفاده از یک میز و صندلی اداری نیست. در دکوراسیون دفتر باید از مبلمان راحتی اداری نیز استفاده شود تا در زمانی که مهمانی در فضا حضور پیدا کرد یا کسی باید منتظر می‌نشست از مبلمان استفاده کنید.

مبلمان دفتر کار

استفاده از مبلمان در محیط اداری

 

4. از تابلو برای دفتر کار استفاده کنید.

یکی از قوانین فنگ شویی اتاق کار استفاده از تابلو مناسب دفتر کار است. این تابلو بهتر است شامل تصاویر طبیعت باشد تا انرژی را در محیط کار افزایش دهد و احساسات خوب را در فضا ایجاد کند.

ما پیشنهاد می‌کنیم از یک تابلوی نسبتا بزرگ در دیزاین اتاق کار استفاده کنید تا استفاده از تابلوهای دکوراتیو را به حداقل برسانید. شوغی فضا خود عاملی برای از بین بردن تمرکز است.

تابلو برای دفتر کار

دکوراسیون اتاق کار کوچک با استفاده از تابلو دکوراتیو

 

5. تزیین دفتر کار با گل، ایده ای کم هزینه است.

انرژی گلهای آپارتمانی و انواع گیاهان از هیچکس پوشیده نیست. وجود انرژی در محیط اداری و اتاق کار الزامی است پس چه خوب است با استفاده از  تزیین دفتر کار با گل با کمترین هزینه این کار را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

گل و گیاه در دکوراسیون دفتر کار اداری

تزیین دفتر کار با گل آپارتمانی

 

6. نورپردازی در طراحی داخلی دفتر تاثیرگذار است.

طراحی داخلی دفتر اداری بدون نور و نورپردازی بی معنا است. سعی کنید تا حد امکان اتاقی را به اتاق کار تبدیل کنید که دارای پنجره‌های بزرگ است و در کنار آن از نورهای مصنوعی نیز برای تامین نور استاندارد استفاده کنید. 

 نورپردازی در طراحی داخلی دفتر

طراحی پنجره بزرگ در دکوراسیون دفتر اداری

 

7. با پارتیشن بندی دفتر کار به فضا نظم بدهید.

یکی از عناصری که در دکوراسیون داخلی دفتر کار مشاهده می‌شود، پارتیشن بندی دفتر کار است. پارتیشن‌ها با استفاده از کمترین فضا باعث فضاسازی محیط های اداری می‌شوند و زیبایی خاصی را به فضا انتقال می‌دهند. با استفاده از پارتیشن می‌توانید به محیط اداری نظم بدهید!

پارتیشن بندی دفتر کار

پارتیشن بندی دفتر کار

 

8. آکوستیک در دکوراسیون دفتر اداری حرفی برای گفتن دارد.

نبود صدا علاوه بر عدم شلوغی دکور اتاق کار به بالا رفتن تمرکز در محیط اداری بی تاثیر نیست. سعی کنید از دیوارهای آکوستیک برای  دکوراسیون داخلی دفتر کار استفاده کنید تا ورود صدا را به محیط داخلی دفتر کارتان به حداقل برسانید و تمرکز و آرامش تان در حین کار بالا ببرید.

 آکوستیک در دکوراسیون دفتر اداری

 دکوراسیون داخلی دفتر کار با استفاده از پنل‌های آکوستیک

 

9. طراحی داخلی دفتر کار کوچک را با قفسه و شلف منظم جلوه دهید.

تمامی محیط های کاری فضای بزرگ و گسترده ای ندارند. پس بهتر است برای طراحی داخلی دفتر کار کوچک از ترفندهایی استفاده کرد که بتوان از فضا به صورت بهینه استفاده کرد. یکی از این ترفندها در دکوراسیون اتاق کار کوچک طراحی قفسه و شلف‌های توکار است. با اینکار می‌توانید از حداکثر فضا استفاده کنید و به آن نظم بدهید.

نمای داخلی دفتر کار

طراحی قفسه برای دفتر کار کوچک

 

10. میز و صندلی با ارگونومی بدن خریداری کنید.

از مهم‌ترین مبلمان در محیط‌های اداری میز و صندلی است. این مبلمان باید استانداردهای ارگونومی را داشته باشند تا فرد در کوتاه مدت دچار آسیب و خستگی نشود و بتواند با احساس راحتی ساعت‌ها با نشستن بر روی صندلی در مقابل میز اداری کار خود را به سرانجام برساند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم بیشترین بودجه را برای خرید میز و صندلی اداری باکیفیت کنید تا کارمندان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و احساسی خستگی و بدن درد نکنند!

دیزاین دفتر اداری

دکوراسیون دفتر کار مدیریت با استفاده از میز و صندلی ایده آل

 

نمونه طراحی دفتر کار

با دیدن عکس دکوراسیون دفتر کار مختلف با طراحی‌های گوناگون می‌توانید خلاقیت خود را در طراحی اتاق کار بالا ببرید و ایده بگیرید!

 

طراحی دفتر کار مدرن

دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت در محیط اداری

 

عکس دکوراسیون دفتر کار

شیک ترین دکوراسیون دفتر کار اداری با استفاده از چوب

 

طراحی داخلی دفتر کار کوچک

چیدمان دفتر کار اداری با استفاده از دیوار آکوستیک و کمد

 

دیزاین اتاق کار

نمای داخلی دفتر کار طراحی شده با پارتیشن و مبلمان اداری

 

دیزاین اتاق کار اداری

دیزاین دفتر اداری مدرن با طراحی لوکس و شیک

 

دکوراسیون اداری و دفتر کار

دکوراسیون داخلی دفتر کار در محیط اداری با پارتیشن بندی

 

دکور دفتر مدیریت

دکوراسیون اتاق کار اداری با استفاده از پارتیشن و صفحات آکوستیک

 

دکوراسیون دفتر کار مدیریت

دکوراسیون دفتر اداری مدرن با استفاده از گیاه و قفسه

 

دکوراسیون دفتر اداری مدرن

دکور دفتر مدیریت با استفاده ار مبلمان اداری شیک

 

دکوراسیون اتاق کار اداری

دکوراسیون دفتر کوچک در اتاق خواب

 

سخن آخر

ایده برای دکوراسیون دفتر کار بسیار است. ما در این مقاله شما را 10 ایده طلایی به همراه عکس دکوراسیون دفتر کار گوناگون آشنا کردیم. اما خوب است برای اصول طراحی دفتر کار از یک معمارداخلی با تجربه کمک بگیرید تا با بررسی محیط کاری، متراژ فضا، سلایق و نیازمندی‌هایتان بهترین و شیک ترین طراحی داخلی دفتر کار را اجرا کند. فراموش نکنید که چیدمان دفتر کار باید به گونه ای باشد که آرامش و تمرکز را در فضا به مخاطب القا کند.

به نظر شما چه ایده های دیگری برای دیزاین اتاق کار اداری وجود دارد؟

نظرات خود را برایمان بنویسید.

 

حتما بخوانید: جذاب ترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت + تصاویر

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
حسین رسولی مسرور
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

سلام.

با 10 میلیون تومن میشه یک واحد آپارتمان (72 متر) رو به یک دفتر کار شخصی تبدیل کرد؟

اگه جوابتون منفی هستش، حداقل چقدر نیاز هستش؟

ممنون از راهنماییتون.

09123807053

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید