ایده آل کردن فضای اداری با انتخاب مبلمان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر به فکر ایده آل کردن فضای اداری هستید و میخواهید مبلمان مناسب فضای اداری تهیه کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا جزییات این حوزه را بدانید.

میزهای قابل تنظیم در فضای اداری

خیلی از ما انسان ها زمانی که برای مدت طولانی روی صندلی پشت میز در فضایی مانند فضای اداری می نشینیم تمام تلاشمان را می کنیم با تاثیرات منفی آن با جابجایی پی در پی مبارزه کنیم. به همین علت امروزه میزهای مدرنی که ارتفاع بلندتری دارند و به اصطلاح به میزهای ایستاده معروف هستند که این اجازه را می دهند که در حالت ایستاده کار خود را انجام دهید در بین افراد محبوب شده اند. این میزهای مدرن قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا شما بتوانید هم در حالت نشسته و هم در حالت ایستاده فعالیت خود را انجام دهید.  

میزقابل تنظیم

میز اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع

طراحی منحصر به فرد با ترکیب مبلمان اداری

معمولا این موضوع در ذهن ما حک شده است که فضاهای اداری باید به گونه ای طراحی شوند که میز، صندلی و باقی مبلمان ما را در فضایی مکعبی شکل محصور کنند. اما به عکس زیر نگاه کنید با ایجاد یک فضای خصوصی به کمک ایده های عالی با مبلمان اداری و ترکیب درست آن ها توانسته است از فضای مکعبی و محصور شده خارج شود. اینگونه طراحی باعث میشود حس کسلی و خستگی کمتر به فرد وارد شود زیرا فضا برای کارمندی که پشت میز قرار دارد آزادتر است.

ترکیب مبلمان هاترکیب مبلمان اداری و ایجاد طرحی خاص

ایجاد طرحی سنتی در فضای اداری

اگر فضای اداری شما نیازمند یک طرح سنتی است، بهتر است از یک طرح هماهنگ چه از نظر مصالح و چه از نظر مدل و فرم استفاده کنید. این هماهنگی فضای شما را شیک می کند.

مبلمان هماهنگطراحی محصور با مصالح هماهنگ

طراحی قفسه بندی در فضای اداری

طراحی قفسه های منحصر به فرد در فضای اداری بر روی دیوار می تواند حس و حال فضا را کاملا تغییر دهد. قفسه هایی که می توانند با کتاب، گیاه، اشیاء تزیینی و ... پر شوند. این نوع طراحی باعث می شود فردی که در فضا قرار میگیرد احساس راحت تری داشته باشد و حس تعلق را نیز بالا میبرد و باعث میشود علاوه بر اینکه تمرکز بالا رود کار نیز پربازده باشد.

قفسه بندی طراحی قفسه بندی برای فضای اداری

استفاده از میز شیشه ای در فضای اداری

استفاده از میز شیشه ای برای میزکار، این قابلیت را دارد که علاوه ب اینکه فضا را بزرگتر نشان دهد نور را به خوبی در کل فضا منعکس کند. معمولا این نوع میز به علت اینکه تمرکز را بیشتر به سمت پایه های خود میبرد برای فضاهایی که مدرن و کمی صنعتی هستند کاربرد دارد. و حس سبک بودن را انتقال می دهند.

میزشیشه ایبکارگیری میزشیشه ای در فضای اداری

سبک صنعتی در فضای اداری

سبک صنعتی یکدیگر از گزینه های عالی برای فضای ادارای با مبلمان اداری است. در فضاهای اداری که از این نوع سبک در طراحی استفاده می کنند از مبلمان های صنعتی بهره می برند. به مبلمان هایی صنعتی گفته میشود که مصالح بکار رفته در آن ها فلز است گاهی نیز دارای حفره و تزئیناتی در دل خود هستند که آن ها هم از جنس فلز هستند.

سبک صنعتیاستفاده از مبلمان صنعتی در فضای اداری

طراحی فضای اداری در فضای باز 

اگر فضای اداری شما به گونه ای است که دارای فضای باز است و فضای کار در یک اتاق برای یک شخص خاص نیست میتواند به کمک میز بزرگی که مانیتورها در کنار هم روی آن نصب شده اند طراحی شود. هم چنین شما میتوانید با قرار دادن تخته های چوبی بین مانیتورها که از قبل آن ها را طراحی کرده اید در عین حال که افراد نشسته در پشت سیستم ها میتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند حریم هر شخص را مشخص کنید. این نوع طراحی برای فضایی با محیط کاری دیجیتال ایده آل است.  

طراحی در فضای باز  طراحی برای فضای اداری دیجیتال

مبلمان نشیمن در فضای اداری

چه فضای اداری در یک دفتر خصوصی مشخص باشد چه در یک فضای باز باشد. برای کارمندان، بازدیدکنندگان و... نیازمند مبلمان نشیمن برای بحث و گفتگو، میز برای سرو غذا و یا یک میز برای سرو چایی و قهوه در کنار یکدیگر است. قرار دادن این نوع مبلمان جدا از مبلمان های ادارای یکی دیگر از عوامی است که از خستگی افراد کم و کار را پربازده میکند.

مبلمان نشیمن  استفاده از مبلمان نشیمن در فضای اداری

اتاق جلسات در فضای اداری

در فضای اداری علاوه بر کارهای روتینی که روزانه در فضای باز یا در دفترخصوصی انجام میشود نیازمند فضایی برای جلسات است. اتاق جلسات نیز دارای مبلمان خاص خودش است تا افراد بتوانند در کنار یکدیگر به صحبت های جدی بپردازند. پس بهتر است این نوع مبلمان حس راحتی بیشتری داشته باشد همچنین ترکیب شده با رنگ باشد بجای اینکه از یک رنگ خنثی باشد. 

اتاق جلساتاتاق جلسات، ترکیب شده با رنگ

گاهی ممکن است دفاتر اداری دارای فضای کوچکی باشند در این حالت مبلمان های اداری وجود دارد که قابلیت را دارا هستند علاوه بر اینکه در یک فضا میز کار یک نفر را تشکیل دهد، به گونه ای تنظیم شود که از دو سمت باز شوند و تعداد بیشتری بتوانند در دور آن بنشینند؛ در عین حال که یک میز معمولی است میتواند به یک میز برای جلسات نیز تبدیل شود. این نوع مبلمان، مبلمانی مدرن، ساده و مینیمالیستی است که ایده ای عالی برای دفاتر اداری کوچک که نیازمند مبلمان های انعطاف پذیر هستند، است.  

و گاهی نیز ممکن است دفاتر اداری دارای فضای بزرگی باشند که اتاقی را به اتاق جلسات اختصاص بدهند. که میزهای کنفراس که امروزه در ابعاد، طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند بهترین گزینه برای این نوع فضاها هستند. 

میز برای فضای کوچکمیز کار انعطاف پذیر برای فضاهای کوچک

این را از بسازوبچین به یاد داشته باشید: امروزه که اوضاع اقتصادی مناسب نیست اگر قصد تغییرو تحول در فضای اداری خود را دارید چه برای دفاتر اداری بزرگ چه برای دفاتر اداری کوچک و یا حتی دفتر کار در خانه، تغییر دادن مبلمان دکوراسیون داخلی بهترین گزینه است اما با این حال به دنبال مبلمان در فروشگاهای بزرگ و گران قیمت نروید شما میتوانید با انتخاب مبلمان های ارزان قیمت اما متناسب با فضایتان علاوه بر تغییر و تحول، کار خود را پربازده تر کنید و همچنین باعث استقبال مشتریان برای حضور در دفتر شما میشوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید