بیش از 10 مورد از پرفروش ترین رنگ مبلمان سال را بشناسید!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بررسی پرفروش ترین رنگ مبلمان به شما کمک می‌کند که بتوانید متناسب با فضا و سلیقه خود و البته قوانین مد روز بهترین پارچه را انتخاب کنید. در این مطلب موارد مهمی مربوط به پرفروش‌ترین رنگ پارچه مبلمان نساجیت و قیمت پارچه مبلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

یکی از نکات مهم در مورد طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی، انتخاب مبلمان جذاب است؛ زیرا این آیتم تاثیر شگرفی در نمای کلی دارد. در همین راستا انتخاب رنگ پارچه مبلی، که مهم‌ترین بخش مبلمان محسوب می‌شوند، اهمیت بسیار زیادی دارد. بررسی پرفروش ترین رنگ مبلمان به شما کمک می‌کند که بتوانید متناسب با فضا و سلیقه خود و البته قوانین مد روز بهترین پارچه را انتخاب کنید. در این مطلب موارد مهمی مربوط به پرفروش‌ترین رنگ پارچه مبلمان نساجیت و قیمت پارچه مبلی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
/*

https://www.aparat.com/v/4DR6T
 

انتخاب رنگ پارچه مبلی

رنگ پارچه مبلی تاثیر چشمگیری در دکوراسیون داخلی دارد؛ چرا که مبلمان بیشترین فضا را اشغال می‌کنند و به شکل روزمره از آن‌ها استفاده می‌شود. در خرید مبلمان باید به نکات مختلفی مثل کاربری فضا، متراژ و سبک دکوراسیون توجه کرد. به علاوه این که رنگ پارچه باید به گونه‌ای باشد که بعد از مدتی از آن دلزده نشوید و برای تعویض آن مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف نباشید. مهم‌ترین نکته این است که پارچه مبلی مورد نظر شما باید متناسب با ساختار و سبک مبلمان انتخاب شود. بنابراین باید در انتخاب رنگ مبل، تمامی این شرایط را در نظر بگیرید و با دید باز و عاقلانه رنگ پارچه مبلی را انتخاب کنید.

پرفروش ترین رنگ مبلمان استیل

مبلمان استیل و سلطنتی که حالتی لوکس و اشرافی دارند از محبوب‌ترین مبل‌ها در بازار ایران به شمار می‌روند که معمولا در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. دسته‌ها، پایه‌ها و تاج این مبلمان دارای نقش‌های منبت‌کاری‌شده و معمولا به رنگ طلایی یا سفید است. پارچه‌ای که برای مبل‌های استیل یا سلطنتی انتخاب می‌شوند باید متناسب با ساختار کلی آن باشند. در ادامه برخی از پرفروش ترین رنگ مبلمان استیل را معرفی می‌کنیم و توضیحاتی را در مورد هر یک از آن‌ها ارائه می‌دهیم.

پرفروش ترین رنگ مبل استیل

مبل استیل با پارچه طلایی

اگر دوست دارید دکوراسیون داخلی منزل شما حالتی تجملاتی و باشکوه داشته باشد، رنگ طلایی یکی از بهترین گزینه‌ها است. این رنگ در ترکیب با رنگ‌های دیگری مثل سفید، کرم یا حتی صورتی نمای جذابی به وجود می‌آورد که نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. می‌توانید پارچه‌های طلایی را در انواع طرح‌های مختلف خریداری کنید. ازمحبوب‌ترین انواع این پارچه‌ها می‌توان به پارچه‌های سیم بافت، داماسک و پتینه طلایی اشاره کرد.

پارچه زرشکی؛ انتخابی شیک برای مبلمان استیل

از پرفروش‌ترین رنگ مبلمان استیل می‌توان به زرشکی اشاره کرد. پارچه زرشکی برای این نوع مبل می‌تواند نمایانگر احساس قدرت در کنار تجملات باشد. چینش درست این رنگ در پالت رنگی دکوراسیون می‌تواند نتیجه خیره‌کننده‌ای داشته باشد. بنابراین بهتر است برای خلق دکوراسیونی با رنگ‌های گرم، حتما زرشکی را در نظر داشته باشید. پارچه‌هایی با طرح داماسک، گل ریز، لوزی یا ساده می‌توانند گزینه‌های خوبی برای طراحی مبل سلطنتی با رنگ زرشکی باشند.

پارچه مبلی زرشکی کار شده در نساجیت

مبل استیل با پارچه سدری؛ حضور آرامش در دکوراسیون

استفاده از پارچه مبل سبز در کنار چوب سفید یا طلایی کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما واقعیت این است که سدری یکی از بهترین گزینه‌ها برای مبلمان استیل است. این رنگ اصالت زیادی به دکوراسیون می‌بخشد و در کنار رنگ‌های دیگر مثل طلایی نمای زیبایی دارد. رنگ سدری باعث می‌شود دکوراسیون منزل شما نمایی از طبیعت را در خود جای بدهد و همین مسئله باعث آرامش بیشتر در فضای خانه می‌شود. می‌توانید این رنگ پارچه را در طرح‌های مختلف خریداری کنید.

مبلمان استیل سفید

سفید همواره یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها بوده است که به راحتی با سایر رنگ‌ها ترکیب می‌شود. می‌توان سفید را از پرفروش ترین رنگ مبلمان استیل دانست؛ چرا که در کنار رنگ طلایی جلوه‌ بسیار زیبایی دارد. مبل سفید به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و علاوه بر شکوه، موجی از آرامش را در دکوراسیون فضا آزاد می‌کند! استفاده از رنگ سفید برای مبلمان باعث بزرگ‌تر دیده شدن محیط می‌شود و نور فضا را چند برابر می‌کند. بهتر است برای مبلمان استیل، از پارچه‌های سفید طرح‌دار مثل پارچه‌های سه گل، تک گل، راه راه یا گل محو استفاده کنید.

پرفروش ترین رنگ مبل راحتی

مبلمان راحتی، دسته‌ای از مبلمان مدرن هستند که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. وزن کم و اندازه نسبتا کوچک این مبل‌ها، آن‌ها را به گزینه خوبی برای آپارتمان‌های کوچک تبدیل کرده است. با توجه به طراحی ساده ست‌های راحتی، می‌توان از پارچه‌های مختلفی برای ساخت آن‌ها استفاده کرد. در ادامه مواردی از پرفروش ترین رنگ مبل راحتی را بررسی می‌کنیم.

پرفروش ترین رنگ مبل راحتی

مبلمان سبز؛ ترکیبی از طبیعت و آسایش

سبز رنگی ایده‌آل برای طراحی دکوراسیون یک فضای مدرن است، زیرا انسان را به یاد طبیعت و آرامش نهفته در آن می‌اندازد. به همین دلیل انتخاب پارچه مبلی سبز برای مبلمان راحتی یک اقدام هوشمندانه محسوب می‌شود. می‌توانید متناسب با سلیقه خود و پالت رنگی دکوراسیون، هر رنگی از طیف سبز را انتخاب کنید. جهت تکمیل دکوراسیونی با مبل‌های راحتی سبز ساده، می‌توان از کوسن‌های رنگی استفاده کرد. از سوی دیگر می‌توانید با استفاده از پارچه‌های طرح راه‌راه، داماسک یا پتینه، دکوراسیون مدرن را کمی مجلل‌تر نشان دهید.

مبل راحتی سرمه‌ای؛ یک انتخاب شیک

سرمه‌ای از آن دسته رنگ‌هایی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد! این رنگ بسیار شیک است و امکان ترکیب کردن آن با رنگ‌های مختلف وجود دارد. همین مسئله سبب شده است که سرمه‌ای به یکی از گزینه‌های موجود در لیست پرفروش ترین رنگ مبل بپیوندد. می‌توانید به راحتی مبلمان سرمه‌ای را با انواع رنگ‌های گرم مثل طلایی، زرد، نارنجی و کرم ترکیب کنید. از سوی دیگر اگر طرفدار رنگ‌های سرد هستید، ترکیب مبلمان سرمه‌ای با کوسن‌های سفید، سبز یا طوسی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

مبلمان راحتی طوسی

در چند سال اخیر پارچه مبل طوسی به عنوان پرفروش ترین رنگ مبلمان راحتی، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌ است. این رنگ که نسبتا خنثی و سرد است در کنار اکثر رنگ‌ها ترکیب خوبی می‌سازد و به همین دلیل کاربرد زیادی دارد. اگر دوست دارید دکوراسیون شما متمایل به سمت رنگ‌های گرم باشد، می‌توانید از پارچه مبلی رنگ موشی استفاده کنید. می‌توان این رنگ را ترکیبی از رنگ قهوه‌ای و طوسی به حساب آورد که جلوه‌ای منحصر به فرد و جذاب دارد.

پارچه مبلی طوسی

در هر صورت مبلمان راحتی طوسی یک گزینه عالی برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مدرن و مینیمال هستند. پارچه مبلی در هر طیفی از طوسی را می‌توان با کوسن‌های رنگی مختلف ست کرد. از محبوب‌ترین پارچه‌های مبلی با رنگ طوسی می‌توان به پارچه گونی بافت ساده و پتینه اشاره کرد.

انتخاب رنگ آبی برای مبل راحتی

آبی یک رنگ سرد و آرامش‌بخش است که در لیست پرفروش ترین رنگ مبلمان ۱۴۰۲ قرار داد. درخششی که این رنگ در فضا ایجاد می‌کند باعث می‌شود نگاه هر بیننده‌ای به آن خیره شود. پارچه‌های ساده مبل راحتی آبی را می‌توان با انواع کوسن‌های رنگی تزئین کرد. از طرف دیگر می‌توان از پارچه‌های مبلی طرح‌دار آبی رنگ در کنار کوسن‌های ساده استفاده کرد. انواع پارچه مبلی آبی در طیف‌ گسترده‌ای، از آبی روشن تا آبی کاربنی، تولید و در صنعت مبلمان‌سازی استفاده می‌شوند.

پارچه مبلی کرم  کار شده در نساجیت

پرفروش ترین رنگ مبلمان کلاسیک

مبل‌های کلاسیک دارای ساختاری ظریف و بااصالت هستند. این دسته از مبلمان که ریشه‌ای اروپایی دارند، در طی زمان دچار تغییرات بسیاری شده‌اند و حالا در شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند. در واقع می‌توان مبلمان کلاسیک امروزی را ترکیبی از مبل استیل و راحتی دانست. طی چند سال اخیر این مبل‌ها محبوبیت بالایی در بازار پیدا کرده‌اند و در رنگ‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. در ادامه برخی از موارد در لیست پرفروش ترین رنگ مبلمان کلاسیک را معرفی می‌کنیم.

مبل کلاسیک نسکافه‌ای؛ اصالت را به فضا هدیه بدهید!

می‌توان رنگ نسکافه‌ای را عضو جدا نشدنی از خانواده رنگ قهوه‌ای دانست. بکارگیری این رنگ در دکوراسیون می‌تواند فضا را بسیار دلنشین و آرام جلوه دهد. استفاده از این رنگ پارچه مبلی در دکوراسیون فضاهای بزرگ، حس گرما و مهمان‌نوازی را منتقل می‌کند. از سوی دیگر استفاده از مبل کلاسیک نسکافه‌ای به عنوان رنگ پایه در فضاهای کوچک باعث می‌شود فضا کمی دلبازتر به نظر برسد. در کل پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن یک دکوراسیون اصیل و شیک، از مبلمان کلاسیک با پارچه نسکافه‌ای استفاده کنید.

مبل کلاسیک با پارچه کرم

پارچه مبلی کرم در لیست پرفروش ترین رنگ مبلمان جایگاه مهمی دارد! این رنگ روشن و خنثی، به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود و آرامش زیادی را به فضا منتقل می‌کند. پارچه مبل کرمی  با روشن‌تر نشان دادن محیط سبب می‎شود فضای خانه یا محل کار شما دلبازتر به نظر برسد. استفاده از این پارچه مبل در کنار دسته‌های چوبی و قهوه‌ای رنگ در انواع مبلمان کلاسیک، هارمونی زیبایی را رقم می‌زند.

نمونه کار شده پارچه مبلی کرم

پارچه مبلی طلایی برای مبلمان کلاسیک

اگر دوست دارید دکوراسیون کلاسیک شما جلوه بیشتری از لوکس بودن را به نمایش بگذارد، می‌توانید از پارچه مبلی طلایی استفاده کنید. می‌توان از انواع پارچه شاین‌دار با طرح‌های راه راه، گل دار، پتینه یا لوزی برای دیزاین دکوراسیون کلاسیک استفاده کرد. جنس‌های شانل، ساتن و مخمل جزو بهترین گزینه‌ها برای پارچه مبلمان کلاسیک به رنگ طلایی هستند.

نکات مهم در خرید پارچه مبلی

هدف از انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان، افزایش زیبایی فضای دکوراسیون است. با این حال در روند خرید پرفروش ترین رنگ پارچه مبلی، باید عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید. با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها، باید پارچه‌ای را انتخاب کنید که از جنس خوبی برخوردار باشد. به این ترتیب می‌توانید از آسیب دیدن پارچه مبلی و هزینه‌های مربوط به تعویض آن جلوگیری کنید. در ادامه چند نکته مهم در مورد خرید پرفروش ترین رنگ مبلمان را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نکات مهم در خرید پارچه مبلی

توجه به تراکم بافت پارچه

به طور کلی هر چه تراکم بافت یک پارچه بالاتر باشد، آن پارچه از مقاومت بیشتری برخوردار است. در واقع با چنین معیاری می‌توان میزان تحمل پارچه در برابر فشارهای وارد شده ناشی از وزن افراد را محاسبه کرد.

خاصیت کشسانی پارچه

هر چه مقاومت پارچه در برابر کشش بیشتر و انعطاف‌پذیری کمتری داشته باشد، از کیفیت بهتری برخوردار است! پارچه‌های مقاوم در برابر کشش، در طول زمان ظاهر خود را حفظ می‌کنند و دچار چروک یا بد شکلی نمی‌شوند.

مقاومت پارچه در برابر لکه

یکی از نکات مهم در خرید پارچه، خصوصا در خانه‌هایی با حضور کودکان خردسال، در نظر گرفتن مقاومت پارچه در برابر لکه است. باید بررسی کنید که پارچه مبلی تا چه میزانی می‌تواند در برابر کثیفی مقاومت کند. به علاوه اینکه باید پارچه‌ای را انتخاب کنید که از دستور نگهداری آسانی برخوردار باشد.

نمونه های کار شده پارچه مبلی طرحدار

کارخانه تولید پارچه مبلی

محل تولید پارچه از آن نکاتی است که بر روی کیفیت و قیمت پارچه تاثیر چشمگیری دارد. بنابراین باید در هنگام خرید پارچه مبلی، به خوبی معتبر بودن کارخانه تولیدی را بررسی کنید. این روزها پارچه‌های مبلی که در داخل کشور تولید می‌شوند کیفیت بسیار خوبی دارند و با رقبای خارجی برابری می‌کنند. اگر می‌خواهید با صرف هزینه کمتر از پارچه با کیفیتی برخوردار شوید، می‌توانید پارچه‌های تولید شده در یزد و کارخانه نساجیت را در نظر بگیرید.

گروه تولیدی نساجیت، یکی از برترین تولیدکننده‌های پارچه دکوراتیو در ایران است که در طی سال‌ها توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. نساجیت تمامی پارچه‌ها را با مواد اولیه درجه یک تولید و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. طراحی و رنگبندی پارچه‌های این تولیدی، منحصر به فرد هستند و متناسب با سلایق متفاوت تولید شده‌اند و پرفروش‌ترین رنگ پارچه مبلی را نیز شامل می‌شوند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های هر پارچه، با مشاوران بازار آنلاین پارچه مبلی نساجیت در ارتباط باشید.

کارخانه پارچه مبلی نساجیت

کلام آخر

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که رنگ مبلمان تاثیر چشمگیری بر روی دکوراسیون داخلی منازل و سایر فضاها دارد. در انتخاب پرفروش ترین رنگ مبلمان باید با توجه به سبک مبل‌ها، پالت رنگ دکوراسیون، متراژ فضا و موارد این چنینی صورت بگیرد. از سوی دیگر باید در پروسه خرید این پارچه‌ها، کیفیت را نیز در نظر بگیرید. چرا که عدم توجه به جنس پارچه مبلی می‌تواند هزینه‌های اضافی را به شما تحمیل کند. با توجه به سابقه طولانی گروه نساجیت در حوزه تولید پارچه مبلی، پیشنهاد می‌کنیم محصولات این شرکت را در لیست خرید خود قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید پارچه با رنگ و طرح دلخواه خود می‌توانید با کارشناسان نساجیت در ارتباط باشید.

برچسب ها:
پارچه مبلی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله