جدیدترین تصاویر دکوراسیون خانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید تجزیه و تحلیل اصولی دکوراسیون خانه سحر دولتشاهی را مطالعه کنید و عکس های آن را ببینید، همراه ما باشید.

حتما برای شما هم مثل بسیاری از افراد، دیدن دکوراسیون خانه سحر دولتشاهی جذاب است. سحر دولتشاهی، بازیگر محبوب کشور عزیزمان است که این روزها به دلیل بازی در سریال‌های جذاب بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. سحر دولتشاهی در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی و همچنین تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد را در رشته مترجمی زبان فرانسه به اتمام رسانده است . این هنرمند سرشنای فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و با حضور در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی به شهرت رسید. در این مقاله از بساز و بچین قصد دارید عکس‌های اندکی که از دکوراسیون خانه سحر دولتشاهی وجود دارد را بررسی کنید و سبک دکوراسیون منزل این هنرمند عزیز را تجزیه و تحلیل نماییم.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید که در این خصوص اطلاعاتی کسب کنید، همراه ما باشید.

 

با سحر دولتشاهی آشنا شوید

دکوراسیون خانه سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی یکی از هنرمندان بسیار حرفه‌ای ایرانی است که قطعا معرف حضور شما عزیزان است. این بازیگر برجسته موفق شده است تا کنون در فیلم‌های مختلفی بازی کند. در کارنامه هنری این بازیگر متشخص می‌توان به این موارد اشاره کرد.

 

کارهای سینمایی سحر دولتشاهی

  • طلا و مس (۱۳۸۷)
  • شهرزاد (۱۳۹۳)
  • چهارراه استانبول (۱۳۹۶)
  • عرق سرد (۱۳۹۶)
  • رضا (۱۳۹۷)

 

کارهای تلویزیونی سحر دولتشاهی

  • کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۶)
  • مسافران (۱۳۸۸)
  • قلب یخی (۱۳۸۹)
  • شهرزاد (۱۳۹۴-۱۳۹۷)

 

جوایز سحر دولتشاهی

  • این بازیگر مطرح، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم "طلا و مس" در جشنواره فیلم فجر شد.
  • او تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم "عرق سرد" در جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

 

زندگی شخصی سحر دولتشاهی

زندگی شخصی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی با نقش‌های متنوع و جذابش در سینما و تلویزیون به یکی از چهره‌های برجسته و محبوب تبدیل شده است. خوشبختانه عملکرد قوی، بازی درخشان و فن بیان این بازیگر موجب شده است تا خیلی سریع پله‌های رشد را طی کند. شاید جالب باشد که بدانید سحر دولتشاهی در سال ۱۳۸۷ با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی، ازدواج کرد. این زوج هنری به مدت چند سال با هم زندگی کردند و در نهایت، سال ۱۳۹۳، خبر طلاق آن‌ها منتشر شد و جدایی‌شان رسما اعلام گردید. پس از این رویداد سحر دولتشاهی به فعالیت هنری خودش ادامه داد و خیلی زود در حوزه‌های مختلف رشد کرد.

 

زندگی شخصی سحر دولتشاهی

همان‌طور که در این عکس به خوبی می‌توانید مشاهده کنید،  دیوارها به رنگ آبی روشن هستند که حس آرامش و فضای باز را القا می‌کنند. قاب‌های در و قرنیزهای سفید رنگ همگی ایجاد تضادی رویایی را با رنگ آبی ایجاد کرده‌اند که به شدت می‌تواند جذاب باشد. در گوشه تصویر می‌توان مبلمان راحتی به رنگ آبی تیره را مشاهده کرد که با دیوار یک هارمونی جذاب و شیک ایجاد کرده است. در طرف دیگر وجود میز کنسول چوبی دیده می‌شود که به خوبی فضا را برای یک دکوراسیون لوکس آماده کرده است. چراغ‌های دیواری که در پس‌زمینه عکس دیده می‌شوند، فضای کلاسیک و لوکسی را ایجاد کرده‌اند. آینه بزرگ با قاب طلایی که بالای میز کنسول نصب شده است، جلوه‌ای از لوکس بودن را به فضا اضافه می‌کند.  لوستر کریستالی نیز در بالا دیده می‌شود که نورپردازی مجللی را به این محیط اضافه کرده است.

از سوی دیگر فرش طرح‌دار در زیر صندلی‌ها دیده می‌شود که محیط را گرم و صمیمی می‌کند. استفاده از  پرده‌های بلند و ساده که حس و حالی امن و جذاب ایجاد کرده است و حریم خصوصی را به بهترین شکل ممکن حفظ می‌کند. به توجه به تمام این المان‌ها می‌توان مدعی شد که سحر دولتشاهی، بازیگر معروف ایرانی، سبک زندگی لوکس و شیکی دارد که در دکوراسیون خانه‌اش نیز منعکس شده است. خانه او با استفاده از المان‌های کلاسیک و مدرن، فضایی راحت و در عین حال شیک ایجاد کرده است که متناسب با شخصیت آرام، امن و گیرای این بازیگر مطرح است.

دکوراسیون داخلی سحر دولتشانی

این تصویر به عنوان یکی دیگر از عکس‌های دکوراسیون خانه سحر دولتشاهی منتشر شده است. این بخش از خانه با دیوارهایی به رنگ سفید یا کرم روشن خودنمایی می‌کند که فضایی تمیز، زیبا و باز را به نگاه ما القا می‌کند. جذابیت بصری این تصویر با لباس‌های تیره و شیک این بازیگر چند برابر شده است. یک پیانو بزرگ به رنگ مشکی در این تصویر دیده می‌شود که نمادی از شکوه و لوکس بودن این فضا است. سبد گل بزرگی که روی پیانو قرار گرفته، از نظر رنگ‌ها و طراوت گل‌ها، تضاد بسیار شگفت انگیزی در مقابل رنگ سیاه پیانو ایجاد کرده است. وجود  فرش ایرانی با طرح‌های سن تی که در قسمت پایین دیده می‌شود، نشان‌دهنده علاقه به هنر و فرهنگ ایرانی است و گرما چشمگیری به فضا اضافه می‌کند. قرنیزهای دیواری با طرح کلاسیک که جلوه‌ای شیک و سنتی به دیوارها داده‌اند. قاب بندی دیوار می‌تواند حال و هوای لوکس و کلاسیک در فضا اضافه کند.  روشنایی طبیعی که از طریق پنجره‌ها برای این محیط ایجاد شده است، حس و حال بی‌نظیری را خلق می‌کند.

دکوراسیون داخلی سحر دولتشانی 

عکس های شخصی از فضاهای مختلف خانه ای که احتمالا دارای پله های چوبی و فاخری است.

دکوراسیون داخلی سحر دولتشانی

 

دکوراسیون داخلی سحر دولتشانی

شاید جالب باشد که بدانید این تصاویری که از خانه سحر دولتشاهی منتشر میشود، در واقع خانه محمدرضا شجریان پدر همایون شجریان است.

 

کلام آخر

فضای داخلی در این تصاویر میتواند حال و هوای یک خانه لوکس و جذاب را نشان دهد. شما به راحتی میتوانید با مشاهده این عکس ها و توضیحاتی که در خصوص هرکدام ارائه کرده ایم، دکوراسیون داخلی خانه سحر دولتشاهی را تحلیل کنید.

ایده شما برای دیزاین چنین خانه ای چیست؟ دیدن خانه کدام سلبریتی برایتان جذابتر است؟ نظرتان را بنویسید.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله