با عمارت ۶۰ میلیون دلاری جنیفر لوپز و بن افلک آشنا بشید + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما هم مشتاق هستید که عمارت رویایی جنیفر لوپز را مشاهده کنید و نواحی اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی و ناهارخوری آن را مشاهده کنید، همراه ما باشید.

همیشه در هر کجای جهان، دیدن خانه سلبریتی‌ها برای بسیاری از مردم جذاب بوده و هست! در این مقاله از بساز و بچین عمارت رویایی جنیفر لوپز و بن افلک را بررسی می‌کنیم. این زوج معروف که هر دو از افراد مورد توجه جامعه محسوب می‌شوند، خانه جدیدشان را همراه یکدیگر خریداری کرده‌اند.این خانه به ارزش 60.9 میلیون دلار در ماه می به صورت نقدی خریداری شده است.! شاید جالب باشد که بدانید افراد مشهور هم وام دریافت می‌کنند! آن ها به تازگی وامی به مبلغ 20 میلیون دلار گرفته‌اند. این وام به گزارش رسانه US Sun در تاریخ 31 اگوست از بانک JP Morgan Chase به مدت باز پرداخت 6  ساله دریافت شده است. این وام به صورت اصطلاحی به مدت 6 سال با نرخ سود 5.5 درصد به صورت تنها سود اولیه بوده و تا نوامبر 2033 تنها سود و اصل وام پرداخت می‌شود.

اگر همچنان برای شما جذاب است که زیر و بم خانه عاشقانه جنیفر و بن افلک را مشاهده کنید، همراه ما بمانید.

 

خانه رویایی جنیفر لوپز

خانه رویایی جنیفر لوپز

این خانه رویایی توسط مشاور املاک لوکس، تونی ماریوتی برایجنیفر لوپز و بن افلک خریداری شده است. این دو سلبریتی برای دستیابی به این خانه زیبا وام سنگینی برداشته‌اند و  آمده است که جفت بن افلک و جنیفر لوپز ممکن است با گرفتن وام برای خانه‌ی جدیدشان حرکت هوشمندانه‌ای انجام داده باشند. آن‌ها از وامی با نرخ سود 5.5 درصد به مدت 6 سال با پرداخت سود استفاده کرده‌اند و تا نوامبر 2033 فقط سود و اصل وام را پرداخت خواهند کرد. این بازپرداخت، هر دو را مجبور می‌کند تا ماهیانه پول زیادی را بابت سود به بانک پرداخت کنند. بر اساس اظهارات ماریوتی (مشاور املاک) استفاده از این پول ممکن است برای بازسازی خانه جدید یا حتی پر کردن یک شکاف مالی تا زمانی که خانه بل‌ایر جنیفر لوپز فروخته شود، مناسب باشد. او افزوده است که "نرخ سود یک وام تضمین شده توسط ملک کمتر از نرخ وام است! و این سود قابل کسر مالیات است! بنابراین آن‌ها می‌توانند از این مبلغ تقریباً به هر شکلی که می‌خواهند استفاده کنند، که در صورت وجود وام بدون تضمین ممکن نبوده است. به همین دلیل، این یک حرکت مالی هوشمندانه است."

 

با خانه جنیفر لوپز آشنا شوید

با خانه جنیفر لوپز آشنا شوید

آگاهی از مشخصات خانه جنیفر لوپز برای همه ما جالب است! این خانه جدید که همراه با بن افلک خریداری شده، یک ملک فوق‌العاده  بزرگ و لوکس با 12 اتاق خواب و 24 حمام است!  خانه ابتدا با قیمت 135 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود، اما زوج سلبریتی با پرداخت نقدی کمتر از نصف این مبلغ (حدود 60.9 میلیون دلار) معامله خود را به اتمام رساندند. هرچند در خارج از ایران خرید نقدی به شدت می‌تواند آفر زیادی برای تجربه خرید موفقیت آمیز شما ایجاد کند. این خانه در منطقه بورلی هیلز با ورودی بسیار جذاب و سرایداری ایده‌آل برای زندگی خصوصی این جفت مشهور ارائه  می‌کند.

ملک خریداری شده، در دو طبقه ارائه می‌شود  و به تازگی بازسازی شده است. در این خانه از امکانات ویژه‌ای استفاده می‌شود. وجود اتاق سینما، اتاق ویسکی و اتاق ماساژ از جمله مهم‌ترین اقلامی است که در این مجموعه وجود دارد. همچنین این خانه دارای تجهیزات ورزشی داخلی گسترده‌ای است که شامل زمین بسکتبال و زمین ورزشی چند منظوره برای تنیس، بدمینتون و پینگ‌پنگ است. وجود یک سالن بدنسازی با وزنه و تجهیزات مناسب کاردیو، حلقه بوکس و گالری تماشای شیشه‌ای داشتن یک ویو کامل جهت مشاهده فضای داخلی این بخش‌ها، از جمله ویژگی‌های مهم این خانه است. خانه عاشقانه این زوج دارای استخر بسیار بزرگ با طول بیش از 50 متر و منظره ای جذاب است. این  خانه همچنین شامل پنت‌هاوس مهمان با مساحت 1524 متر مربع، همراه با خانه سرایداری و فضای مهمان دو خوابه‌ای را ارائه می‌کند.

شاید جالب باشد که بدانید قبل از خرید این خانه، جنیفر و بن افلک در خانه بل ایر جنیفر زندگی می‌کردند. آن ها پس از فروش این ملک به ارزش بیش از 34 میلیون دلار، به این خانه جدید نقل مکان کرده‌اند.

 

معماری عمارت رویایی جنیفر لوپز

معماری عمارت رویایی جنیفر لوپز

خانه جنیفر لوپز توسط معمار مشهور ساموئل مارکس ساخته شده است. محوطه سازی و پوشش فضای سبز در این عمارت به شکلی چشم گیر و زیبا مورد توجه قرار می‌گیرد. این خانه حس و حالی مشابه با خانه‌های خاص در فرانسه را بروز می‌کند. استفاده از تیرهای چوبی برهنه و جزئیات سنگی که در طراحی داخلی این خانه استفاده شده است، احساسی از شگفتی را بروز می‌دهد. در حالی که بخش‌های مدرن طراحی نواحی  مانند شومینه مرمر و پنجره‌های آفتاب‌گیر احساس لوکس بودن را نمایش می‌دهند، سایر فضاها حسی امن و جذاب برای گذراندن وقت ارائه می‌کنند. به اصطلاح، این ملک تا بالای لبه‌ها با امکانات لوکس پر است! یعنی هر چیزی که برای یک فضای لوکس مورد نیاز باشد در این خانه پیدا می‌شود. اتاق نمایش با 30 نفر برای تماشای فیلم‌های  جذاب آماده شده است تا این زوج هنری بتوانند لحظات خاصی را اینجا تجربه کنند. جزییات و ریزه کاری های این خانه آنقدر زیاد است که باید ساعت‌ها برای درک آن زمان اختصاص دهید.

 

1. سالن پذیرایی عمارت رویایی جنیفر لوپز

. سالن پذیرایی عمارت رویایی جنیفر لوپز

اگرچه لوپز با لباس‌های چشم‌نواز و درخشان روی صحنه بسیار لوکس و خاص جلوه می‌کند، اما شخصیت غیررسمی او واقعاً به سمت سبک روستیک ساده با حال و هوایی روستایی متمایل است.مثال این تفکر؛ همین سالن پذیرایی و نشیمنی است که با جزئیات خاص دکوراسیون روستیک مانند تیرهای چوبی برهنه و نرده‌های آهنی خودش را نشان می‌دهد. این عمارت زیبا پر از فضاهای این‌چنینی است که قطعا در سلیقه شخصی جنیفر و بن افلک جای دارد.

 

2. اتاق نشیمن خصوصی عمارت رویایی جنیفر لوپز

 اتاق نشیمن خصوصی عمارت رویایی جنیفر لوپز

حال و هوای اتاق نشیمن خصوصی کمی صمیمی تر است. در این فضا می‌توانید حس و حال صمیمیت و دوری از فضاهای لوکس را لمس نمایید. وجود یک شومینه جذاب همراه با دیوارهای سنگی، فضایی دلپذیر را ایجاد می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید این نشیمن خصوصی از دو طرف دیگر، دارای پنجره های قدی به جای دیوار است تا ویو بی نظیر و آرامش بخشی به فضای محوطه ایجاد کند.

 

3. آشپزخانه عمارت رویایی جنیفر لوپز

 آشپزخانه عمارت رویایی جنیفر لوپز

این آشپزخانه به قدری فوق‌العاده است که قطعا شما هم عاشق آن می‌شوید. اولین چیزی که در این آشپزخانه نظر شما را به خودش جلب می‌کند، آسمان است! دقیقا در وسط آشپزخانه یک نورگیر فوق العاده جذاب وجود دارد که به صورت سراسری جذابیت فضا را اضافه کرده است. این نورگیر در یک طرف با کابینت‌های ساده به رنگ روشن همه چیز را نظم داده و در طرف دیگر با قفسه های چوبی در رنگی مشابه با کابینت، خودش را نشان می‌دهد. این فضا با یک میز ناهار خوری جمع و جور چهار نفره تکمیل می‌شود.

 

4. اتاق ناهار خوری عمارت رویایی جنیفر لوپز

اتاق ناهار خوری عمارت رویایی جنیفر لوپز

شاید در ذهن شما اتاق ناهار خوری عمارت جنیفر لوپز، یک فضای فاخر پر از جزییات و مجسمه های خاص در کنار لوازم فوق العاده لوکس بوده باشد! اما تصورتان کاملا اشتباه است. این فضا پر از آرامش، سادگی و جذابیت بصری است. این محیط رنج با یک آینه گرد بر روی دیوار و قفسه‌های نورانی برای اکسسوری های مدرن و ساده خودش را نشان می‌دهد. وجود میز ناهار خوری در مرکز اتاق با یک فرش گرد و لوستر کروی مدرن که ما را به یاد جوجه تیغی می‌اندازد، تمام آن چیزی است که در این اتاق ناهار خوری ارائه شده است.

 

5. سینمای خانگی عمارت رویایی جنیفر لوپز

سینمای خانگی عمارت رویایی جنیفر لوپز

این زوج هنری با پیشینه ای هنری در بازیگری شناخته می‌شوند. پس طبیعی است که سرگرمی جذاب آن‌ها دیدن فیلم باشد. وجود یک سینمای خانگی زیبا با جزییات دوست داشتنی از مهم‌ترین پارامترهایی است که در این فضا دیده می‌شود. این سالن سینمای خانگی با ظرفیتی حدود 30 نفر می‌تواند میزبان جذابی برای ایونت‌های خصوصی فیلم دیدن باشد. در این خانه خبری از صندلی‌های تک نفره سینمایی نیست! بلکه مبلمانی خاص و راحت برای این کار طراحی شده است.

 

6. حمام عمارت رویایی جنیفر لوپز

 حمام عمارت رویایی جنیفر لوپز

سادگی در این فضا نیز قابل مشاهده است. این خانه به تعداد تمام اتاق خواب هایی که دارد، طراحی مستر با سرویس حمام و دستشویی ارائه شده است. اما یک حمام خاص در این عمارت وجود دارد که با ویو عالی و دسترسی مطلوب به حیاط پشتی، شرایطی دوست داشتنی را فراهم می‌کند. استفاده از این حمام به این زوج اجازه می‌دهد تا لذتی بی اندازه از ویو تجربه کنند. وان در مقابل یک کنسول روشویی چوبی واقع شده است و کف این فضا از چوب پوشیده شده. حس و حال این فضا کاملا رویایی است و دیزاین روستیک با طراحی مینیمال و مدرن در آمیخته شده است.

 

7. پاسیو عمارت رویایی جنیفر لوپز

پاسیو عمارت رویایی جنیفر لوپز

به این فضای شیشه ای که دسترسی داخل و خارج را فراهم می‌کند، پاسیو گفته می‌شود. در این فضا همه چیز برای یک دور همی ساده همراه با باربیکیو آماده است. شما به راحتی می‌توانید در این فضا مبلمان مخصوص در کنار آتش دان را تجربه کنید. وجود صندلی های متعدد و سایه درختان محیطی بی نظیر برای یک تجربه دوست داشتنی در کنار طبیعت را فراهم می‌کند. این محیط هر چیزی که برای یک روز خوب در کنار طبیعت نیاز دارید به شما عطا می‌کند.

 

8. حیاط پشتی عمارت رویایی جنیفر لوپز

حیاط پشتی عمارت رویایی جنیفر لوپز

 حیاط پشتی عمارت رویایی جنیفر لوپر و بن افلک، فضایی برای استخر و جکوزی است که محیطی امن برای یک روز آفتابی و حمام آفتاب را فراهم می‌کند. سکوی طراحی شده برای آفتاب گرفتن یا استراحت در کنار جکوزی و پله هایی با کاشی آبی  جهت دسترسی به استخر، همگی از زیبایی‌هایی هستند که کیفیت طراحی این ملک را نمایش می‌دهند.

 

کلام آخر

شاید شما هم به حس و حال زندگی در این عمارت غبطه بخورید! اما یادتان باشد که هرکس تجربه‌ای منحصر به فرد در زندگی دارد و مشکلات زندگی این سبک افراد کم نیست! پس بدون حسرت خوردن یا افسوس از این همه امکانات در یک فضای خاص، از زیبایی های بصری این فضا لذت ببرید و سبک ساده و روستیک آن برای یک زوج ثروتمند و مشهور را مشاهده کنید.

شما کدام یکی از این فضاها را بیشتر دوست داشتید؟ نظرتان را برای ما بنویسید.

 

منابع:
Jennifer Lopez's Bel-Air Home Just Sold for $34 Million (housebeautiful.com)

Jennifer Lopez loves luxury houses: J.Lo's amazing property portfolio will blow you away | loveproperty.com

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید