خانه سلبریتی‌ها، گران‌ترین خانه‌ها متعلق به چه کسانی است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر عاشق خانه سلبریتی ها هستید، همراه ما باشید تا خانه‌های ۱۴ سلبریتی مشهور که جزو گران ترین خانه ها هستند را بررسی کنیم.

اکثر ما تصور جالبی از خانه‌های گران قیمت سلبریتی‌ها داریم. این افراد همیشه در تمام سطوح جامعه خودشان را به شکلی متمایز نشان داده‌اند و به دلیل درآمدهای میلیون دلاری، امکان خرید هر چیزی را دارا هستند.  برای بسیاری از افراد، بهترین و جذاب‌ترین خریدی که برای آن سرمایه زیادی را صرف می‌کنند، خانه است. خانه‌ها فضایی برای آرامش هستند که قطعا امکانات بیشتر آن‌ها موجب می‌شود تا آسایش بیشتری را تجربه کنند. سلبریتی‌ها برای خانه‌های خودشان سرمایه زیادی را خرج می‌کنند تا در سطح جدیدی از رفاه زندگی کنند. خانه سلبریتی ها در ابعاد بزرگ و ارزش‌های متنوعی وجود دارد. لوکیشن‌های خاصی که این خانه‌های گران قیمت واقع شده‌ است، می تواند برای اکثر ما جالب توجه باشد. به همین دلیل در این مقاله از بساز و بچین قصد داریم به معرفی 15 سلبریتی‌ که خانه‌های گران قیمتی دارند و رکورد دار هستند را بررسی کنیم. این خانه‌ها  از زوریخ تا لس‌آنجلس وجود دارد و استایل هرکدام به شدت خاص و ویژه است.

اگر شما نیز به اندازه ما کنجکاو هستید که گران ترین خانه سلبریتی ها را مشاهده کنید، همراه ما باشید.

 

1- خانه سلبریتی Mark Wahlberg

MARK WAHLBERG

 خانه سلبریتی Mark Wahlberg به سبک فرانسوی

یکی از گران قیمت‌ترین خانه‌ سلبریتی ها واقع در بورلی هیلز، مربوط به مارک والبرگ یک بازیگر و تهیه‌کننده مشهور هالیوود است. صاحب این خانه  به عنوان یک ستاره در تلویزیون و سینما شناخته می‌شود. این خانه لاکچری در سال 2014 ساخته شده است. قطعا برای شما هم جالب است که بدانید ارزش این ملک به طور تخمینی حدود  87.5 میلیون دلار است. از مشخصات این خانه باید گفت که  دارای 12 اتاق خواب و 20 حمام است. وجود یک یک استخر بزرگ همراه با یک زمین ورزشی با ابعاد کامل می‌تواند نیاز هر فردی را برای تحرک، شنا و تفریح پاسخ دهد.

جزییات این خانه سلبریتی نشان می‌دهد که با یک فضای کاملا خاص و لاکچری مواجه هستیم.

 

2- خانه سلبریتی Tina Turner

TINA TURNER

خانه سلبریتی Tina Turner

به عنوان دومین خانه لاکچری گران قیمت در لیست امروز ما، خانه تینا ترنر را بررسی می‌کنیم. ملکه موسیقی راک با خرید یک ملک  رویایی در اطراف دریاچه‌ای حوالی زوریخ سوییس، خانه‌ای خاص و جذاب را به مالکیت خود در آورد. این ملک با ارزشی معادل 76 میلیون دلار موفق به کسب رتبه دوم از گران قیمت‌ترین خانه ها شده است.  جالب است بدانید که خانه تینا ترنر دسترسی به ساحل این دریاچه دارد و چه چیزی از این جذاب‌تر؟

 

3- خانه سلبریتی Adele

ADELE

خانه بورلی هیلز ادل

قطعا ادل به عنوان یک خواننده مشهور برای شما آشنا است. خواننده‌ای که یک ملک مسکونی در بورلی هیلز خریداری کرده است. قیمت این ملک به بیش از 58 میلیون دلار تخمین زده شده است. جالب است بدانید که سومین خانه گران قیمت دارای یک استخر بسیار وسیع، زمین گلف حرفه‌ای و فضای بزرگی به عنوان محل اقامت مهمانان است. وسعت این خانه به شکلی است که می‌توانند ساعت‌ها در آن قدم بزنند. پس ادل نیز ساکن یکی از گران قیمت ترین خانه سلبریتی های دنیا است.

پیشنهاد مطالعه: دکوراسیون خانه بازیگران و خوانندگان هالیوود + تصاویر

 

4- خانه سلبریتی ELON MUSK

ELON MUSK

خانه سلبریتی ELON MUSK

ایلان ماسک یکی از شناخته شده‌ترین افرادی است که این روزها به واسطه اسپیس ایکس اسمش را می‌شنوید! گاهی نیز طرفداران بازار مالی با نام توئیتر و دوج کوین او را می‌شناسند. ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین افرادی است که خانه ای لوکس و شخصی در سان فرانسیسکو دارد. این خانه با 16 هزار فوت مربع معادل 1486 متر مربع دارای ارزشی معادل 32 میلیون دلار است. این خانه یک طبقه با ده حمام و هفت اتاق خواب، لوکیشن جذابی به نظر میرسد.

شاید تصور کنید که ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل تسلا تا چه اندازه در رفاه است! اما لازم است بدانید که او اصلا در این خانه زندگی نمی‌کند و در یک کانکس کوچک نزدیک به دفتر کارش شب و روز خود را می گذراند و به ندرت در این خانه پیدایش می‌شود.

 

5- خانه سلبریتی JEFF BEZOS

JEFF BEZOS

خانه سلبریتی JEFF BEZOS

اگر عاشق خرید آنلاین باشید، قطعا جف بزوس مدیر عامل و بنیان گذار آمازون را به خوبی می‌شناسید. او ملکی گران قیمت با ارزش  78 میلیون دلار خریداری کرده است. خانه مدیر عامل آمازون با مساحت 4،500 فوت مربع یا همان 418 متر مربع، دارای یک ساختمان بسیار بزرگ است که در مجاورت ساحلی خصوصی قرار دارد. برای آب تنی و دورهمی یک استخر به مساحت 700 فوت یا 65 متر مربع وجود دارد که محلی برای گذراندن اوقات خوش با مهمانان جف بزوس است.  فضای باز دیزاین شده و آشپزخانه و باربیکیو فضای باز همگی از جمله امکانات این ملک در جزیره ماوی است.

 

6- خانه سلبریتی The Weeknd

THE WEEKND

خانه سلبریتی The Weeknd

ششمین خانه گران قیمت توسط د ویکند خواننده پاپ مشهور در آمریکا خریداری شده است. این خانه با ارزشی معادل 70 میلیون دلار خریداری شده است. این ملک مسکونی در منطقه بل‌ایر واقع شده است و مساحتی حدود 33،000 فوت معادل 3065 متر مربع دارد. این خواننده پاپ 33 ساله در این ملک گران قیمت با 9 اتاق خواب، استخر شخصی داخلی و استخر در فضای باز، پذیرای مهمانان زیادی است. جالب است بدانید که در فضای این خانه یک سینمای خانگی و استودیوی ضبط شخصی وجود دارد تا د ویکند هیچ نگرانی بابت رسیدگی به کارهای روزانه و تخصصی خود نداشته باشد.

 

7- خانه سلبریتی GEORGE CLOONEY

GEORGE CLOONEY

خانه سلبریتی GEORGE CLOONEY

اگر همچنان کنجکاو باشید، بهتر است بدانید که در لیست تاپ تن گران قیمت ترین خانه سلبریتی‌ها، خانه جرج کلونی قرار دارد. او به عنوان یکی از مشهورترین بازیگرهای سینما شناخته می‌شود که فیلم‌های زیادی از او دیده‌اید. خانه لوکس او در ایتالیا و شهر لالیو واقع شده است. این خانه با ارزش 100 میلیون دلاری یکی از ویلاهای گران قیمت ایتالیا است. جالب است بدانید که این روزها شایعه‌هایی مبنی بر فروش این خانه لوکس شنیده می‌شود که هنوز از صحت آن اطلاعی نداریم.

بیشتر از سلبریتی‌ها بخوانید: نگاهی به 9 خانه لوکس تیلور سوییفت با ارزش 150 میلیون دلار

 

8- خانه سلبریتی HOWARD STERN

HOWARD STERN

خانه سلبریتی HOWARD STERN

حوالی سال 2017 بود که هاوارد استرن به عنوان یک تاجر مشهور و شناخته شده، اقدام به خرید ملکی گران قیمت در فلوریدا آمریکا کرد. این ملک با ارزش 52 میلیون دلار یکی از گران قیمت‌ترین خانه‌هایی است که در این لیست 15 تایی بررسی می‌کنیم. خانه  هاوارد استرن با 5 اتاق خواب مجزا و مستر یکی از جذاب‌ترین باشگاه‌های این کشور را به صورت شخصی در خود جای داده است. این ملک در پالم بیچ فلوریدا آمریکا واقع شده است.

 

9- خانه سلبریتی DEMI MOORE

DEMI MOORE

خانه سلبریتی DEMI MOORE

ملک فوق العاده لوکس دمی مور در نیویورک واقع شده است. این ملک بسیار بزرگ با ارزشی معادل 45 میلیون دلار محاسبه شده است. ویو بی نظیر آن به مرکز پارک سنترال یکی از اصلی‌ترین دلایل مورد توجه بودن این ملک است. پنت هاوس دمی مور با امکانات کامل یکی از برترین ملک‌های نیویورک محسوب می‌شود که به گفته مشاوران املاک، مثل تاجی در بین ملک‌های دیگر می‌درخشد.

 

10- خانه سلبریتی BRAD PITT & ANGELINA JOLIE

BRAD PITT & ANGELINA JOLIE

خانه سلبریتی BRAD PITT & ANGELINA JOLIE

احتمالا اخبار سلبریتی‌ها و جدایی آن‌ها به گوش‌تان رسیده است. آنجلینا جولی و برد پیت با وجود جدایی و اتمام زندگی مشترکشان، یک خانه مشترک در فرانسه دارند. این خانه بزرگ و وسیع به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین خانه‌های این کشور شناخته می‌شود. ارزش حدودی این ملک 80 میلیون دلار تخمین زده شده است. شاید جالب باشد که بدانید این خانه 30 اتاق خواب دارد و یک استخر وسیع در آن چشم نوازی می‌کند. خانه مشترک آن‌ها یک تئاتر و سینمای خانگی را در خود جای داده است و ویژگی‌های جذاب دیگری دارد که آن را تبدیل به یک گزینه لاکچری کرده است.

 

11- خانه سلبریتی  GEORGE LUCAS

GEORGE LUCAS

خانه سلبریتی  GEORGE LUCAS

یکی دیگر از لوکس‌ترین خانه سلبریتی ها، مربوط به جورج لوکاس است. این خانه لاکچری در سال 1978 کلنگ خورد و حدود 100 میلیون دلار ارزش دارد. جالب است بدانید که این خانه یک مزرعه واقعی را در خودش جای داده است. وجود یک دریاچه زیبا به نام ایووک در محوطه این خانه گران قیمت، یکی از نقاط قوتی است که ارزشم چند صد میلیاردی آن را رقم می‌زند.

 

12- خانه سلبریتی JAY-Z & BEYONCÉ

JAY-Z & BEYONCÉ

خانه سلبریتی JAY-Z & BEYONCÉ

اگر همچنان پیگیر کشف خانه‌های میلیون دلاری سلبریتی ها باشید، قطعا خانه بیانسه و جی زی یکی از آن ها است. این خانه در منطفه بل ایر واقع شده است و دارای امکانات لوکس و به روزی است که همه را شگفت زده می‌کند. این ملک با داشتن ظرفیت 15 پارکینگ مخصوص برای انواع اتومبیل‌ها، یک فضای محبوب برای آقایان ایجاد می‌کند. دارا بودن مرکز آبگرم و یک مرکز بداشتی و زیبایی، از دیگر مزایای این ملک محسوب می‌شود. ارزش این ملک حدود 88 میلیون دلار رقم خورده است.

 

13- خانه سلبریتی OPRAH WINFREY

OPRAH WINFREY

خانه سلبریتی OPRAH WINFREY

خانه اوپر وینفری به عنوان یکی از خانه های لیست گران ترین ملک‌های سلبریتی ها شناخته می‌شود. این ملک مسکونی در منطقه مونتی‌سیتو واقع شده است. ارزش ملک چیزی حدود 101 میلیون دلار تخمین زده شده است. این ملک یک عمارت لوکس به مساحت 5،000 فوت مربع یا 464 متر مربع دارد که با محوطه‌ای دیزاین شده از چمن و گل‌های مختلف در کنار باغ میوه خودش را نمایش می‌دهد. نکته قابل توجه وجود اسب‌هایی است که در این خانه دیده می‌شود. در واقع یک محیطی مناسب برای اسب سواری و آمادگی مسابقه وجود دارد.

 

14- خانه سلبریتی WILL SMITH & JADA PINKETT-SMITH

WILL SMITH & JADA PINKETT-SMITH

 خانه سلبریتی WILL SMITH & JADA PINKETT-SMITH

یکی از لوکس‌ترین خانه‌ها متعلق به ویل اسمیت و همسرش پینکت اسمیت است! این دو بازیگر مشهور و ستاره هالیوودی با ملکی به ارزش  50 میلیون دلار در کالاباساس، محیطی لوکس برای خودشان فراهم کرده‌اند. این خانه با دارا بودن 9 حمام و اتاق بازی با میز و اکسسوری‌های مورد نیاز می‌تواند نیازهای سرگرمی این افراد و مهمانان‌شان را پاسخ دهد. وجود استودیوی صبط موسیقی در این ملک یک ارزش افزوده مهم است.

شاید این مطلب از دنیای هالیوود هم برایتان جذاب باشد: دکوراسیون خانه رویایی باربی در فیلم پر سر و صدای Barbie 2023

 

کلام آخر

با بررسی خانه سلبریتی ها احتمالا متوجه ویژگی‌های مشترک این خانه‌ها شده‌اید. وجود امکانات رفاهی هر خانه متناسب با نیازهای اعضای آن درنظر گرفته شده است. از سوی دیگر، توجه به زیبایی بصری خانه و محوطه آن از جمله موارد دیگری است که به شدت مدنظر قرار می‌گیرد.

شما خانه کدام سلبریتی را می پسندید؟ حتما اسم آن را برای ما بنویسید.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید