خانه کریستین رونالدو در عربستان به همراه جدیدترین تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر شما هم کنجکاو هستید که خانه کریستین رونالدو در عربستان را مشاهده کنید و جزییات آن را بدانید، همراه ما باشید.

از روزی که پای کریستین رونالدو به عربستان باز شد، جذابیت زندگی در خاورمیانه این بازیکن فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. این فوتبالیست مشهور همیشه با جورجینا و حواشی که ایجاد می‌کند، بیش از قبل دیده می‌شود. خانه رویایی این فوتبالیست مشهور در عربستان سر تیتر بسیاری از روزنامه‌ها و وب سایت‌های روز دنیا شده است. جذابیت بصری، لوکس بودن و زیبایی این فضا تا حدی چشم گیر است که بسیاری از افراد متعجب مانده‌اند. به دلیل تمرکز بر معماری و جذابیت فضای داخلی خانه کریستین رونالدو در عربستان، قصد داریم در این مقاله از بساز و بچین هر چیزی که باید از این موضوع بدانید را بررسی کنیم.

پس همراه ما باشید.

 

کریستین رونالدو ا بشناسید

کریستین رونالدو ا بشناسید

کریستیانو رونالدو، یکی از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال جهان است. او با پیوستن به تیم النصر در عربستان سعودی، زندگی جدیدی در این کشور آغاز کرده است و هر روز چالش‌های جالب‌تری برای این سوی خاورمیانه ایجاد می‌کند. او در هتل Four Seasons در برج پادشاهی ریاض اقامت دارد، جایی که همراه با خانواده‌اش زندگی می‌کند. زندگی در این هتل لوکس با امکانات بی‌نظیری همچون اتاق‌ها و سوئیت‌های لاکچری، استخر، سونا و باشگاه ورزشی موجب شده است تا عکس‌های زیادی از این لوکیشن جذاب در فضای مجازی منتشر شود.

رونالدو علاوه بر زندگی موقت در هتل، سرمایه گذاری  ۱۰ میلیون دلاری برای ساخت یک خانه لاکچری در ریاض انجام داده است. این خانه هنوز آماده نیست اما احتمالا پس از اتمام متوجه خواهید شد که این خانه یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین خانه‌های ریاض است. کریستین رونالدو به صورت موقت در هتل فور سیزن زندگی می‌کند. فراهم کردن یک زندگی لاکچری بخشی از تعهدات عربستان برای پیوستن این بازیکن شناخته شده به تیم فوتبال بوده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سطح ارائه خدمات به این فرد به شدت لوکس است و جورجینیا بیش از هر شخص دیگری عاشق این فضای لوکسی است که با سبک پوشش و رفتارهای خاص می‌تواند بیش از قبل دیده شود.

 

خانه رونالدو در سوئیت پادشاهی در برج پادشاهی

خانه رونالدو در سوئیت پادشاهی در برج پادشاهی

همانطور که در بالا اشاره شد، خانه اصلی رونالدو هنوز آماده نیست اما هم اکنون رونادرو در سویتی زندگی می‌کند که یکی از واحد های لاکچری هتل فور سیزن است. کریس رونالدو در هتل Four Seasons در برج پادشاهی ریاض اقامت دارد و یک واحد لوکس ۱۷ اتاقه را به خودش اختصاص داده است. شاید جالب باشد که بدانید هزینه اجاره این اقامتگاه ماهیانه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار است. به همین دلیل می‌تواند با آسودگی خیال فضای جذابی را در اختیار خانواده قرار دهد.  این هتل چهارفصل، یکی از بلندترین ساختمان‌های عربستان است و تجربه زندگی با امکانات فوق‌العاده در یک محیط مسکونی لوکس را فراهم می کند.

برج پادشاهی، یکی از نمادهای برجسته و جذاب شهر ریاض در عربستان سعودی است. این برج به عنوان یکی از بلندترین ساختمان‌های این کشور شناخته می‌شود. هتلی که رونالدو در آن سکونا دارد، واقع در قلب شهر ریاض است. این برج با ارتفاعی حدود ۳۰۲ متر و ۹۹ طبقه، بر فراز افق این شهر بلندترین سازه‌ای است که چشم اندازی فوق‌العاده را رقم می‌زند. برج پادشاهی که در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد، در مرکزیت خود دارای یک پل آسمانی به طول ۶۵ متر است که به نام "پل آسمان" شناخته می‌شود. این پل طراحی استثنایی و خاصی دارد. امکانات پرواز از بالای برج نیز فراهم است و فرود هواپیماهای شخصی یا هلی کوپتر فراهم است. برج پادشاهی شامل مراکز خرید، هتل‌ها، ادارات و آپارتمان‌های لوکس است. به همین دلیل بسیاری از افراد سرمایه دار در ریاض، همین لوکیشن را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

 

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

خانه کریستین رونالدو در عربستان واقع شده است. این سوئیت 380 متر مربعی از طبقات ۴۸ تا ۵۰ برج پادشاهی را به خودش اختصاص داده است.  این سویت دارای ویو فوق‌العاده به شهر ریاض است. شهر ریاض، پایتخت عربستان، به تازگی به محل زندگی کریس رونالدو تبدیل شده است. این شهر با دانشگاه ملک سعود و زیبایی‌های فراوان خود، محلی پر از جذابیت‌های فرهنگی و اقتصادی است.  این فضا با ویژگی‌های خاصی که دارد، به خوبی نیاز ساکنان خودش را برطرف می‌کند. وجود فضاهایی مثل اتاق نشیمن بزرگ با دیزاین لوکس، اتاق غذاخوری ۱۰ نفره، دفتر کار و اتاق رسانه، موفق شده است تا نیازهای این فوتبالیست مشهور و خانواده پر جمعیت او را پاسخ دهد.

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

نشیمن زیبای خانه کریستین رونالدو در عربستان با دیزاینی مدرن و چشم اندازی فوق العاده جذاب در هتل فور سیزن

 

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

شیک ترین آشپزخانه ساده و جمع و جور در خانه کریستین رونالدو در عربستان با فضایی مناسب بدون تجملات عجیب

 

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

فضای ناهارخوری 10 نفره در خانه کریستین رونالدو در عربستان با ویو جذاب و نور گیر بسیار زیاد در مجاورت نشیمن 

 

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

اتاق کار جذاب و مدرن خانه کریستین رونالدو در عربستان با تمامی امکانات و سازهای عربی و سنتی عربستان

 

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

لوکس ترین بخش خانه کریستین رونالدو در عربستان در حمام با آینه و روشویی همراه با وان دارای ویو جذاب

 

مشخصات خانه کریستین رونالدو در عربستان

فضای جذاب و شیک اتاق خواب در خانه کریستین رونالدو در عربستان با تلویزیون، اکسسوری های مورد نیاز، تخت خواب و مبلمان مخصوص همراه با ویو

 

خانه دائمی کریستین رونالدو در عربستان

خانه دائمی کریستین رونالدو در عربستان

خانه موقت کریستین رونالدو در هتل Four Seasons است اما خانه‌ای دائمی برای او در حال ساخت است. کریس رونالدو به عنوان یک سرمایه‌گذار در عربستان دست به کار شده است تا خانه‌ای خاص برای خود طراحی و پیاده سازی کند. او ۱۰ میلیون دلار به عنوان سرمایه‌گذاری برای یک خانه مجلل در ریاض سرمایه‌گذاری کرده است. این خانه پر از جزییات شگفت انگیزی است که می‌توانید تصور کنید. این خانه بخش‌های مختلفی دارد که تمام نیازهای یک خانواده لاکچری را پاسخ می‌دهد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از آن لذت ببرید.

 

کلام آخر

زندگی لوکس و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در عربستان، کریس رونالدو را به عنوان یکی از اهالی شهر ریاض معرفی کرده است. آینده درخشان این سبک سیاست‌ها در جذب سرمایه به شدت موثر است. خانه کریستین رونالدو در عربستان به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل می‌توانید با مشاهده تصاویر آن به کنجکاوی خودتان پاسخ دهید.

شما چه قسمت از خانه کریستین رونالدو در عربستان را میپسندید؟ برای ما بنویسید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید