راهنمای خرید تخت خواب + تخت خواب از کجا بخرم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید برای خرید تخت خواب اقدام کنید و به دنبال بورس خرید تخت خواب در تهران یا وب سایت های فروش تخت خواب هستید، همراه ما باشید.

خرید تخت خواب یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین خریدهایی است که در اتاق خواب شما قرار می‌گیرد. وجود سرویس خواب کامل در یک اتاق اهمیت چندانی ندارد، آن چه از همه مهم‌تر است، کیفیت تخت خوابی است که برای استراحت انتخاب می‌کنید. کیفیت بالای متریال تخت، بی صدا بودن تخت خواب، اتصالات مستحکم و ابعاد مناسب همگی از جمله موضوعات مهمی است که در پروسه خرید تخت خواب باید به آن توجه کنید. استراحت و کیفیت زندگی وابسته به ساعات خواب‌تان است. پس بدیهی است که باید برای خرید تخت خواب به اندازه کافی تحقیق کنید.

در این بخش از مقالات بساز و بچین به مهم‌ترین پارامترهای خرید تخت خواب اشاره می‌کنیم و وب سایت های مناسب برای خرید را در کنار مراکز خرید حضوری معرفی خواهیم کرد.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

راهنمای خرید تخت خواب

خرید تخت خواب طوسی

خرید تخت خواب یک تصمیم مهم است، زیرا آسایش و راحتی شما وابسته به همین انتخاب است. در واقع، تخت خواب کیفیت زندگی را مشخص می‌کند و ساعات استراحت و خواب شما را مدیریت خواهد کرد. پس بدیهی است که آگاهی از جزییات و راهنمای خرید تخت خواب به شما کمک می‌کند تا  انتخاب خوبی را رقم بزنید.

  1. اندازه تخت خواب: اندازه تخت خواب مهمترین پارامتری است که در زمان خرید تخت خواب باید به آن توجه کنید. شما باید ابتدا نیاز شخصی‌تان و محدودیت‌های فضا را سنجیده، سپس متناسب با همان پارامترها اندازه تخت را با دقت انتخاب کنید. اندازه‌های معمول شامل تخت یکنفره (سینگل)، تخت دونفره (دبل)، در ابعاد کینگ و کویین است!
  2. نوع تخت: تخت‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام متناسب با سلیقه طیفی از افراد تولید و عرضه می‌شوند. تخت در انواع باکسی، کلاسیک، مبلمان تخت خواب شو، تخت خواب دو طبقه، تخت خواب کینگ و کوئین و... از رایج‌ترین گزینه هایی است که می‌توانید انتخاب نمایید.
  3. جنس متریال: جنس متریال تخت خواب نقش مهمی در کیفیت و دوام آن ایفا می‌کند. متریال بر روی قیمت خرید نیز اثرگذاری مستقیمی دارد. تخت‌ها معمولاً از چوب، فلز، چرم، پارچه و مواد مختلف ساخته می‌شوند. شما می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه، متریال مختلفی را انتخاب نمایید.
  4. محدودیت فضا: این روزها که فضاهای آپارتمانی محدودیت زیادی پیدا کرده است، محصولات کم جا به شدت محبوب شده اند. خرید تخت کم جای دیواری یا مبلمان تختخواب شو از جمله گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید.
  5. تخت باکس دار: برخی تخت‌ها ارتفاع زیادتری دارند و در ناحیه زیرشان، طراحی باکسی شکل پیاده سازی شده است.  وجود فضای ذخیره‌سازی اضافی، به شما اجازه می‌دهد تا لوازم‌تان را سازمان دهی کنید. اگر فضای ذخیره‌سازی اضافی در اتاق خواب نیاز دارید، حتما به این گزینه فکر کنید.
  6. سبک طراحی: تخت خواب باید با سبک دکوراسیون اتاق خواب شما سازگاری داشته باشد. انتخاب رنگ‌ها و طرح‌های مناسب برای تخت اهمیت زیادی دارد. چرا که دکوراسیون فضای استراحت و خواب شما را مشخص می‌کند.
  7. راحتی: هر فرد نیازهای خاصی برای خواب دارد! شما باید تخت خواب را متناسب با نیازهای شخصی تهیه کنید.
  8. بودجه: مقدار بودجه‌ای که برای خرید تخت خواب در اختیار دارید، تعیین کننده است! شما باید با تحقیق و آگاهی کافی، بهترین تخت خواب در سطح بودجه شخصی‌تان را تهیه کنید.
  9. تضمین کیفیت: از محصولات تخت خواب با تضمین کیفیت و گارانتی مناسب اقدام به خرید کنید! این تخت خواب‌ها پشتوانه تولید مطلوبی دارند و در صورت بروز مشکل امکان پیگیری وجود دارد.
  10. مقایسه قیمت و برندها: قبل از خرید، قیمت‌ها و برندهای مختلف تخت خواب را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. سر زدن به بورس تخت خواب در تهران به شما کمک می‌کند تا اطلاعات زیادی در این زمینه کسب کنید.

پیشنهاد مطالعه: چیدمان تخت خواب یک نفره، مثل یک دیزاینر اتاق‌تان را بچینید!

 

معرفی مراکز خرید تخت خواب در تهران

خرید تخت خواب ساده و مدرن

با شناخت مراکز خرید تخت خواب در تهران، می‌توانید برنامه ریزی دقیقی انجام دهید و به هر کدام که مدنظرتان است، مراجعه نمایید. مشاهده حضوری، بررسی کیفیت و امکانات یا خدمات جانبی که برند مدنظرتان ارائه می‌کند، شما را در مسیر انتخاب بهترین تخت خواب یاری خواهد کرد. به همین دلیل در این بخش بهترین مراکز خرید تخت خواب در تهران را معرفی می‌کنیم تا بدانید تخت خواب از کجا بخرید!

 

1- مرکز خرید تخت خواب در یافت آباد

خرید تخت خواب در یافت آباد

بازار یافت آباد در تهران به عنوان یکی از مراکز معتبر برای خرید تخت خواب و سرویس خواب شناخته می‌شود. این بازار در جنوب غربی تهران واقع شده است.  تنوع بالای محصولات اصلی‌ترین ویژگی یافت آباد است.  انواع مختلفی از تخت‌های خواب، از جمله تخت‌های کلاسیک، اسپرت، ساده، لوکس، دونفره، یک نفره و حتی تخت‌های دو طبقه در این محدوده یافت می‌شود. برای دسترسی به انواع فروشگاه تخت‌های خواب در بازار یافت آباد تهران، به تقاطع بزرگراه آیت‌الله سعیدی و خیابان بازار مبل (چهار راه یافت آباد) بروید. در این محدوده پاساژهای بزرگ مبلمان و سرویس خواب نظرتان را جلب می‌کند. برای آگاهی از مدل‌ها و قیمت‌ها سری به این پاساژها بزنید اما عجله نکنید! چون در اطراف این محدوده نیز کارگاه‌ها و گاراژهای زیادی هستند که گاهی می‌توانید محصولات خوبی در آن‌ها پیدا کنید.  توجه داشته باشید که در این بازار تنوع قیمت‌ نیز وجود دارد و ممکن است با توجه به جنس مواد اولیه و ویژگی‌های تخت خواب، قیمت‌ها متغیر باشند.  اگر به دنبال تخت خواب با کیفیت و طراحی مناسب هستید، بازار یافت آباد یک گزینه مناسب برای خرید تخت‌های مختلف است. تنها کاری که قبل از خرید باید انجام دهید، بررسی، تحقیق و مطالعه نظرات کاربران در خصوص محصولاتی است که کاندید خرید شما هستند! به این ترتیب در مراجعه حضوری به راحتی امکان خرید دارید.

 

2- مرکز خرید تخت خواب در دلاوران

مرکز خرید تخت خواب در دلاوران

اگر حوالی شرق تهران هستید، بازار دلاوران گزینه خوبی برای خرید تخت خواب است.  بازار دلاوران با دارا بودن مغازه‌های متفاوت و فروشگاه‌های برند، انواع محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سبک کلاسیک تا اسپرت و مدرن در این فروشگاه ها وجود دارد. برای دسترسی به بازار مبل دلاوران کافی است خودتان را به اتوبان رسالت برسانید. میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر نیز ادامه مسیری است که باید دنبال کنید! در همین حوالی با نگاهی دقیق متوجه وجود مغازه‌های پشت سر هم خواهید شد! این مغازه‌ها پر از مبلمان، سرویس خواب و لوازم دکوراتیو چوبی است که می‌تواند گزینه خرید شما باشد.

در بازار دلاوران، به دلیل به‌روز بودن و تنوع موجود در انواع تخت‌های خواب، ممکن است قیمت‌ها نسبت به بازارهای دیگر مناسب‌تر باشند. اما به هر حال مقایسه قیمت و بررسی سوابق برندها موضوع مهمی است که باید پیش از مراجعه حضوری انجام داده باشید. در زمان انتخاب محصول از کیفیت متریال و نوع آن اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه: 10 ترند دکوراسیون اتاق خواب 2024 | آخرین مدهای دکوراسیونی

 

3- مرکز خرید تخت خواب در جاجرود

مرکز خرید تخت خواب در جاجرود

بازار فروش تخت خواب در جاجرود بسیار پر رونق است. مراجعه به بازار مبل جاجرود برای افرادی که سااکن شرق تهران هستند، کار آسانی است. جاجرود یک منطقه معروف برای تولید مبلمان و تخت‌خواب است. این بازار حدودا در جاده دماوند واقع شده و قبل از رودهن و بومهن آن را مشاهده می‌کنید. اگر به دنبال تخت خوابی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، ممکن است بازار جاجرود یک مقصد مناسب برای خرید باشد. باید توجه داشته باشید که تنوع محصولات، جنس‌ها، طراحی‌ها و ابعاد مختلف در این بازار دیده می‌شود. بنابراین می‌توانید تخت خوابی را پیدا کنید که به نیازها و سلیقه شما بپاسخد.

در این بازار، می‌توانید تخت‌های خواب با تنوع بالایی را مشاهده کنید. سرویس خواب‌های لوکس در سبک‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. قیمت این منطقه به دلیل نزدیکی به تولیدی‌ها، نسبتا مناسب است. تولید تخت‌های خواب و مبلمان در این منطقه به مرور زمان توسعه یافت و بازار محلی بزرگی را ایجاد کرده است. این تولیدی‌ها معمولاً به طور عمده مبلمان را تولید می‌کنند و محصولات به فروشگاه‌ها در تهران و دیگر مناطق عرضه می‌کنند. به همین دلیل شانس خرید ارزان تر را تجربه خواهید است.

 

4- مرکز خرید تخت خواب چهار دانگه

مرکز خرید تخت خواب چهار دانگه

یکی از بورس های خرید سرویس خواب در تهران، حوالی چهاردانگه است. این محدوده یکی از بزرگترین بازارهای لوازم خواب است و در مجاورت شهرک صنعتی چهار دانگه قرار گرفته است. شما می‌توانید انواع تخت خواب ها و سرویس‌های خواب چوبی را با مشخصات مختلف مانند رنگ، جنس، و ابعاد متفاوت در این بازار پیدا کنید. حضور برندها و شرکت‌های شناخته شده در حوزه تولید مبلمان و سرویس خواب در این محدوده، موجب شده است تا افراد با خیال آسوده تری دست به خرید بزنند. این بازار در منطقه شهرک صنعتی چهاردانگه واقع شده است. بسیاری از کارگاه ها در همین محدوده واقع شده است. همین موضوع هزینه نهایی را کاهش داده است و واسطه های فروش را ازبین برده! برای مشاهده محصولات این بازار، از ساعت 9 صبح تا 9 شب می‌توانید به آن مراجعه کنید. اگر شما به دنبال تخت خواب یا سرویس خواب چوبی با ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستید، بازار سرویس خواب چهاردانگه می‌تواند یکی از مقاصد خوب برای خریدتان باشد.

پیشنهاد مطالعه: نکات مهم خرید سرویس چوبی برای خانه؛ از میز ناهاری خوری تا تخت خواب

 

معرفی سایت‌های خرید تخت خواب

معرفی سایت‌های خرید تخت خواب

اگر قصد دارید برای خرید تخت خواب در تهران، به وب سایت‌ها مراجعه کنید وخرید آنلاین را انتخاب نمایید، قطعا استفاده از وب سایت‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم می‌تواند برای شما کاربردی باشد.

  • دیجی کالا: یکی از بزرگترین و معتبرترین وب‌سایت‌ خرید آنلاین در ایران است. شما می‌توانید با خیال آسوده و مطالعه نحوه مرجوعی و ضمانت کالا، اقدام به خرید محصول نمایید.
  • بلج: وب‌ سایت بلج نیز به عنوان یک فروشگاه آنلاین مطرح شناخته می‌شود. تنوع محصولات دکوراسیونی در وب سایت بلج بالا است و قیمت‌های متفاوتی به شما ارائه می‌شود. خرید از تولید کننده ویژگی مهم این وب سایت محسوب می‌شود که موجب جذب مشتریان متعددی شده است.
  • لایکو: لایکو یکی از وب سایت‌هایی است که در زمینه کالای خواب به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. عرضه محصولاتی مثل تخت خواب، تشک و ... در این وب سایت موجب شده است تا بتوانید یک پکیج کامل را انتخاب و خریداری نمایید.
  • ایران میز: فروشگاه اینترنتی ایران میز نیز محصولات خواب و مبلمان را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب محصولات متنوع در وب سایت خوگر، تجربه‌ای مطلوب از خرید اینترنتی تخت خواب داشته باشید.
  • آف دکور: به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های خرید آنلاین تخت خواب می‌توانید از آف دکور خرید نمایید. آف دکور نیز یک وب‌سایت خرید آنلاین است که محصولات متنوعی را عرضه می‌کند. با مشاهده منو محصولات قطعا می‌توانید مجموعه‌ای دلخواه را پیدا کنید.

 

آخرین نکته از خرید تخت خواب

برای خرید تخت خواب باید نکات مختلفی را بدانید. درک این نکات کمک می‌کند تا هوشمندانه انتخاب کنید و بهترین محصولات را برای استفاده از اتاق خواب‌تان تهیه کنید. با مشاهده راهنمای خرید تخت خواب، توانایی بررسی دقیق و انتخاب بهتر را کسب می‌کنید.

تجربه شما از خرید تخت خواب چگونه است؟ تجربه خرید حضوری و آنلاین خودتان را برای ما بنویسید.

 

برچسب ها:
تخت خواب
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید