میز تلویزیون لاکچری، کدام یکی به خانه لوکس شما می‌آید؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

انواع میز تلویزیون لاکچری، میز تلویزیون لاکچری ساده، میز تی وی لاکچری کلاسیک، میز تلویزیون لاکچری سلطنتی، راهنمای خرید میز تلویزیون لاکچری

در هر خانه‌ای یک میز تلویزیون وجود دارد. میز تلویزیون محصولی برای قرار دادن تلویزیون برروی آن بوده که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. امروزه به قدری استقبال از میز تلویزیون زیاد شده است که جزو لوازم ضروری محسوب می‌شود از این رو تصمیم گرفتیم در این بخش از سایت بساز و بچین به معرفی انواع میز تلویزیون لاکچری به همراه تصاویر دلربا بپردازیم. شاید این بار بخواهید میز تلویزیون جدیدی را برای خانه خود سفارش دهید.

 

میز تلویزیون

میز تلویزیون لاکچری

یکی از مهم‌ترین وسایل دکوری در خانه‌ها، میز تلویزیون است. میز تلویزیون‌ها به قدری متنوع طراحی شده‌اند که نمی‌توان از میان آن‌ها به راحتی یکی را برای منزل انتخاب کرد. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند علاوه بر اتاق نشیمن، در اتاق خواب نیز یک عدد میز تلویزیون داشته باشند.‌ جاسازی میز تلویزیون دلخواه بوده و قرار است خانه را زیباتر کند. روی میز تلویزیون علاوه بر تلویزیون می‌توان لوازم صوتی و متعلقات آن را جای داد. در کنار آن برای ایجاد جلوه بیشتر از اکسسوری استفاده می‌شود.

 

انواع میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری چیست؟ در قسمت‌های قبل گفته شد که میز تلویزیون‌ها از نظر طرح، مدل و رنگ متنوع هستند اما به کدام نوع آن‌ها لاکچری گفته می‌شود؟

در واقع نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد زیرا برخی میز تلویزیونی که ساده است را لاکچری می‌پندارند و برخی دیگر میز تلویزیونی که در آن از جزئیات استفاده شده است را لوکس می‌دانند. انواع میز‌های تلویزیون از نظر سبک عبارتند از:

  • میز تلویزیون ساده
  • میز تلویزیون کلاسیک
  • میز تلویزیون سلطنتی

که ممکن است هرکدام از این میزها دارای پایه بوده یا اینکه بر روی دیوار نصب شوند. به همین دلیل در ادامه تصاویری که مشاهده می‌کنید مجموعی از میزهای ساده، کلاسیک و لاکچری هستند.

میز تلویزیون لاکچری زیبا

میز تلویزیون لاکچری دیواری

میز تلویزیون لاکچری و لوکس

میز تلویزیون لاکچری طلایی

 

میز تلویزیون لاکچری سفید طلایی

میز تلویزیون لاکچری دیواری فلزی

میز تلویزیون لاکچری استخوانی

میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری سفید طلایی

میز تلویزیون لاکچری طوسی

میز تلویزیون لاکچری کلاسیک

میز تلویزیون لاکچری و لوکس

میز تلویزیون لاکچری مشکی

میز تلویزیون لاکچری مشکی

میز تلویزیون لاکچری قهوه ای

میز تلویزیون لاکچری سفید صدفی

میز تلویزیون لاکچری براق

میز تلویزیون لاکچری مینیمال

میز تلویزیون لاکچری چوبی

میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری طلایی تیره

نمایی از میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری چوبی

میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری کله غازی

میز تلویزیون لاکچری با نور

میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری چوبی مشکی

میز تلویزیون لاکچری مشکی طلایی

میز تلویزیون لاکچری چوبی طلایی

میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری سفید با پایه زیبا

میز تلویزیون لاکچری بدون پایه

میز تلویزیون لاکچری

 

آشنایی با میز تلویزیون لاکچری ساده

میز تلویزیون لاکچری مینیمال

سادگی یادآور سبک مینیمال است. در سبک مینیمال از خطوط ساده و به دور از پیچیدگی استفاده می‌شود که به دلیل سادگی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. میز تلویزیون ساده را می‌توان با سبک ساده و مدرن ست کرد که قابلیت نصب به دیوار را هم دارد. میز تلویزیون‌های مدرن یا با پایه ساده کوتاه یا بدون پایه هستند.

 

آشنایی با میز تلویزیون لاکچری کلاسیک

میز تلویزیون لاکچری کلاسیک

سبک کلاسیک میان دو سبک مدرن و سلطنتی قرار دارد که در آن از جزئیات و کنده‌کاری‌های قرینه استفاده شده است. در میز تلویزیون‌های کلاسیک از پایه‌های به نسبت بلند استفاده می‌شود که ممکن است صاف یا انحنا دار باشد. حتی ممکن است میز تلویزیون کلاسیک لاکچری فاقد پایه بوده و به جای آن از باکس استفاده شده باشد.

 

آشنایی با میز تلویزیون لاکچری سلطنتی

میز تلویزیون لاکچری سلطنتی

در میز تلویزیون‌های سلطنتی از نقش و نگارهای فراوان استفاده شده است که صلابت و شکوه سبک سلطنتی را به رخ می‌کشد. هرچقدر منبت کاری‌های ایجاد شده در پایه و بدنه میز تلویزیون سلطنتی بیشتر باشد، نشان دهنده بالاتر بودن هنر و مهارت سازنده است. به قدری به کیفیت و تمیزی کنده کاری‌ها اهمیت داده شده است که‌ چنین میزهایی در رده میز تلویزیون‌های گران قیمت قرار دارند.

 

میز تلویزیون لاکچری چوبی

میز تلویزیون لاکچری چوبی

محبوب‌ترین میز تلویزیون‌های لاکچری از چوب ساخته شده‌اند. رایج‌ترین درختانی که چوب آن‌ها در ساخت میز تلویزیون لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد عبارتند از:

  • گردو
  • توسکا
  • ماهون
  • راش
  • بلوط
  • افرا
  • گیلاس

البته ممکن است از فرآورده‌های چوبی مانند ام دی اف ساخته شده‌ باشند که در رده میز تلویزهای معمولی با قیمت مناسب‌تر قرار می‌گیرند. نوع دیگری از متریال‌ها مانند شیشه، فلز و ... نیز در ساخت میز تلویزیون کاربرد داشته که هرکدام طرفداران و مشتریان خاص خود را دارند.

 

حتما بخوانید:

 

راهنمای خرید میز تلویزیون لاکچری

خرید میز تلویزیون لاکچری

خرید میز تلویزیون لاکچری تنها رفتن به فروشگاه یا جستجو کردن میان مدل‌های متنوع در سایت‌ها و فضای مجازی نیست بلکه برای اینکه بتوان مناسب‌ترین نوع آن را خرید باید به نکاتی توجه کرد، از جمله:

 

سبک میز تلویزیون

انتخاب سبک مناسب در خرید میز تلویزیون مهم است. ناهماهنگی در سبک میز تلویزیون با سایر المان‌های منزل جلوه آن را از بین برده و نمای بدی به خانه می‌دهد. در سبک مدرن از میز تلویزهای لاکچری ساده، در سبک سلطنتی از میز تلویزیون کلاسیک یا سلطنتی و در سبک کلاسیک از میز تلویزیون‌های کلاسیک یا ساده استفاده می‌شود.

 

متریال

متریال مورد استفاده در ساخت میز تلویزیون لاکچری متناسب با سبک انتخاب می‌شود. به عنوان مثال هرگز در سبک سلطنتی از متریال ام دی اف استفاده نمی‌شود زیرا MDF قابلیت کنده کاری نداشته و نمی‌توان روی آن منبت کاری و جزئیات را اجرا کرد.

 

ابعاد و اندازه

تلویزیون‌های موجود در بازار از نظر اندازه و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. بهترین نوع میز تلویزیون، میزی است که از هر طرف ده سانتی متر به بالا بزرگتر از اندازه تلویزیون است. برای خرید میز مناسب باید تلویزیون را به همراه قاب آن اندازه گرفت زیرا اندازه قاب‌ها از برندی به برند دیگر متفاوت است.

 

ارتفاع پایه میز تلویزیون

عموما صفحه تلویزیون کمی پایین‌تر از چشم‌ قرار می‌گیرد تا به گردن آسیبی نرسد. تلویزیون‌هایی که به دیوار نصب می‌شوند کمی از این قاعده مستثنی بوده و باید یک دید کلی برای آن در نظر گرفت. ارتفاع پایه‌ها نیز در سبک مدرن با کلاسیک و سلطنتی متفاوت بوده که ممکن است صاف، خمیده رو به بیرون یا داخل باشد. مهم است پایه‌های میز مانع رفت و آمد نشوند.

 

رنگ میز تی وی

در خرید میز تلویزیون لاکچری توجه به رنگ مهم است. رنگ‌ میز تلویزیون بهتر است با المان‌های موجود در منزل همخوانی داشته باشد یا با آن‌ها در یک تناژ باشد. انتخاب میز تلویزیون با رنگ متفاوت مشکلی ندارد به این شرط که ناهماهنگی و تضاد ناجور به وجود نیاید.

 

پیشنهاد مطالعه:

 

میز تلویزیون لاکچری قیمت

قیمت میز تلویزیون لاکچری

قیمت میز تلویزیون لاکچری چند است؟ برای خرید یک میز تلویزیون لوکس چقدر باید هزینه کرد؟

از آنجایی که میز تلویزیون‌ها در انواع مختلف موجود هستند که از نظر متریال، سایز، کیفیت رنگ به کار رفته و ... با یکدیگر متفاوت هستند نمی‌توان قیمت یکسانی برای همه آن‌ها در نظر گرفت. با مراجعه به فروشگاه‌ها و جستجو در سایت‌ها می‌توانید قیمتی حدودی از میز تلویزیون مورد نظر خود به دست آورید.

 

خرید میز تلویزیون لاکچری با بساز و بچین

سایت بساز و بچین، سایتی فعال در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی بوده که همواره به نیازهای شما اندیشیده است. اگر خواهان خرید میز تلویزیون لاکچری هستید با ثبت درخواست و مشاوره با همکاران ما، بهترین فروشنده محصول مورد نظر را در شهر خود بیابید.

تا دیر نشده درخواستت رو ثبت کن...

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید