آینه کاری دیوار پشت تلویزیون، مدل‌های متنوع آینه کاری تی وی وال

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳

مدل های آینه کاری دیوار پشت تلویزیون، انواع اجرای آینه کاری روی تی وی وال، آینه دکوراتیو پشت تلویزیون، مزایای آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آیا از طرح‌های یکنواخت و تکراری برای پشت تلویزیون خسته شده‌اید؟ یکی از ایده‌های متفاوت برای پشت تلویزیون استفاده از آینه است. آینه کاری دیوار پشت تلویزیون به قدری جذاب است که دیوار با آن پوشانده شده و با انعکاس نور در آن خانه بزرگ‌تر دیده می‌شود. طراحان دکوراسیون داخلی به آینه توجه ویژه‌ای نشان داده اند و به همین دلیل است که امروزه در بسیاری از خانه‌ها شاهد استفاده از آینه در دیوار پشت تلویزیون و نقاط دیگر هستیم.

 

آینه دکوراتیو پشت تلویزیون

آینه دکوراتیو پشت تلویزیون

آینه دکوراتیو پشت تلویزیون

در گذشته‌های نه چندان دور برای زیباتر نشان دادن دکوراسیون به میز تلویزیون اهمیت زیادی داده می‌شد. در این حالت دیوار پشت تلویزیون ساده بوده و تلویزیون روی میز قرار گرفته بود. پس از مدتی تلویزیون‌هایی به بازار آمدند که صفحه صاف داشته که می‌شد آن‌ها را به دیوار نصب کرد. کمی بعد استفاده از شلف، کاغذ دیواری ساده یا سه بعدی و همچنین سنگ‌های آنتیک مد شد. امروزه آینه کاری دیوار پشت تلویزیون ترند شده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

یکی از زیباترین ایده‌ها برای زیباسازی فضای داخلی منزل استفاده از هنر آینه کاری است. آینه‌کاری از قدیم جزو هنرهای برجسته و شاخص به شمار می‌آمده است. آینه‌کاری در زمان گذشته به عنوان تزئینات کلاسیک و سنتی نمایان می‌شد به همین دلیل در بنای کاخ‌ها و خانه‌های لوکس از آن استفاده می‌شد اما امروزه سبک جدیدی از آینه کاری به وجود آمده است که باعث شده هنر آینه‌کاری در سبک مدرن نیز دیده شود. انعکاس نور و درخشش آن زیبایی فوق‌العاده‌ای به بیننده منتقل کرده که می‌توان از آن در پشت تلویزیون استفاده کرد.

 

آینه‌ کردن دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن

آینه‌ کردن دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن

آینه‌ کردن دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن

تلویزیون وسیله‌ای سرگرم کننده بوده که هر فردی بخشی از ساعات روز خود را به تماشای آن اختصاص می‌دهد. از آنجایی که هر فردی برای تماشای تلویزیون به صفحه آن خیره می‌شود چه بهتر که نمای پشت آن نیز زیبا و دلنشین باشد. آینه کاری دیوار پشت تلویزیون نمای بسیار زیبایی به وجود آورده و به خانه جلوه‌ای کاملا متفاوت می‌بخشد.

با گسترش آپارتمان نشینی و کوچک‌تر شدن خانه‌ها نسبت به قبل از ترفند آینه کاری استفاده می‌شود. آینه‌ها راهکاری برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا بوده که استفاده نوآورانه از آن‌ها یک فضای بسیار شیک و جذاب به وجود می‌آورد. از آنجاییکه دیوار پشت تلویزیون حالت مرکزیت دار اتاق نشیمن به شمار می‌رود نقطه کانونی محسوب می‌شود در نتیجه بهترین دید را در منزل دارد.  

 

انواع آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

این روزها که استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی رواج زیادی پیدا کرده است از آینه‌های مختلفی می‌توان برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کرد. به عنوان مثال:

 

آینه سراسری

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه کردن سراسری دیوار پشت تلویزیون جالب است اما باید توجه داشت که بهتر است تلویزیون به دیوار بسیار نزدیک باشد تا سیم و پشت تلویزیون در اثر انعکاس آینه دیده نشود.‌ آینه سراسری می‌تواند کاملا ساده بوده یا اینکه به صورت تکه تکه باشد. آینه‌های تکه‌ای در طرح‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند به هم چسبیده بوده یا اینکه با فاصله از یکدیگر نصب شوند. ایده دیگر استفاده از آینه‌های مات است که در نوع خود جذاب و جالب هستند.

 

آینه کردن قسمتی از دیوار

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون می‌تواند به صورت نصفه انجام شود. در این حالت تمام دیوار با آینه پوشانده نشده است بلکه تنها بخشی از دیوار آینه کاری می‌شود. آینه کاری قسمتی از دیوار پشت تلویزیون در نوع خود جذاب بوده که از آن می‌توان در خانه‌های کوچک و بزرگ استفاده کرد.

 

حتما بخوانید:

 

مزایای آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

چرا اینقدر به به آینه کاری در پشت تلویزیون توصیه می‌شود؟ مزیت‌های نصب آینه در دیوار پشت تلویزیون چست؟

  • بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دادن فضا
  • روشن‌تر شدن فضای منزل
  • صرفه جویی در مصرف انرژی با انعکاس نور
  • ایجاد یک فضای حرفه‌ای
  • مخفی کردن ایرادات دیوار پشت تلویزیون
  • فنگ شویی
  • استفاده به عنوان پارتیشن
  • هنری و خاص نشان دادن فضای اتاق
  • ایجاد حس خوب و آرام بخش

 

به نظر شما آینه کاری دیوار پشت تلویزیون چه مزیت های دیگری دارد؟

 

کدام بخش‌های منزل را می‌توان آینه کاری کرد؟

آینه کاری

آینه کاری

آینه کاری دیوار پشت تلویزیون در نوع خود جذاب است که در صورت تمایل می‌توان در بخش‌های دیگری هم از آینه استفاده کرد، از جمله:

  • ستون: ستون‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای آینه کاری هستند که می‌توان سرتاسر آن را آینه کاری کرده یا فقط بخشی از ستون را به آینه اختصاص داد.
  • راهروهای ورودی: راهروی ورودی منزل اولین قسمتی است که در ابتدای به ورود به منزل به چشم می‌آید.
  • آشپزخانه: یکی از بهترین مکان‌های آینه کاری در آشپزخانه در دیوار بین کابینت بالا و پایین است.
  • دیوار اتاق خواب: آینه کاری یک از دیوارهای اتاق خواب به قدری جذاب است که به زیبایی اتاق می‌افزاید.
  • سقف: سقف نیز یکی از مکان‌های جالب برای آینه کاری است که می‌تواند سقف اتاق خواب، سالن ناهارخوری یا پذیرایی باشد.

خانه آینه کاری شده می‌تواند به شکل سنتی بوده یا اینکه تابع قوانین سبک مدرن باشد. آینه کاری دیوارها به قدری زیباست که گاهی به دلیل فراهم نبودن شرایط روش‌های دیگری مانند استفاده از جلومبلی آینه‌ای و یا آینه کاری درب کمدها استفاده می‌شود.

 

شما چه ایده‌ای برای استفاده از آینه دارید؟

 

هزینه آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

هزینه آینه کاری دیوار پشت تلویزیون

قیمت آینه کاری پشت تلویزیون

قیمت آینه کاری پشت تلویزیون به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ آینه‌ها، نوع، رنگ، ضخامت، تراشکاری، مدل نصب و... جزو مواردی هستند که روی قیمت نهایی کار تاثیر می‌گذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از فروشندگان و مجریان تیم بساز و بچین کمک بگیرید تا آینه مناسب و ایده‌آلی را برای پشت تلویزیون خود انتخاب کنید.

برای اجرای آینه‌کاری دیوار پشت تلویزیون یا هر جای دیگه از فضای خانه یا کارتان، با ثبت درخواست در بساز و بچین، ما شرکت‌های حرفه‌ای را متناسب با نیازتان به شما معرفی خواهیم کرد.

برچسب ها:
آینه کاری
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید