پالت چوبی در دکوراسیون منزل، ایده‌هایی که هرجا ندیده‌اید!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر تمایل دارید با ایده‌های دکوراسیونی با پالت چوبی بیشتر آشنا شوید و کاربردهای پالت چوبی در دکوراسیون منزل را ببینید، با ما همراه باشید.

در حال حاضر، هیچ محدودیتی در دکوراسیون منزل یا فضای اداری وجود ندارد و شما می‌توانید با هر چیزی که احساس کنید که می‌تواند به یک وسیله کاربردی و حتی زیبا دردکوراسیون منزل تبدیل شود، یک دکوراسیون شیک و متفاوت ایجاد نمایید. به عنوان نمونه، پالت چوبی، یکی از این وسایل است که ممکن است در سایز و اندازه‌های مختلف در انباری شما نیز وجود داشته باشد! اما با کمی خلاقیت، می‌توانید پالت چوبی را به عنوان یک عنصر زیبا و شیک در دکوراسیون منزل یا محل کار خود استفاده کنید.

اگر تمایل دارید با ایده‌های دکوراسیونی با پالت چوبی بیشتر آشنا شوید، در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید و از این ایده‌های زیبا و ارزان قیمت برای ایجاد زیبایی بیشتر در دکوراسیون استفاده کنید.

 

چگونه از پالت چوبی در دکوراسیون استفاده کنیم؟

امروزه، بسیاری از افراد، متوجه شدند که یک پروژه دستساز، مانند کانالی است که از طریق آن می توانند خود را بیان کنند. به عنوان نمونه، استفاده از پالت چوبی و ایجاد یک وسیله کاربردی و حتی تزیینی، می‌تواند خلاقیت و شخصیت آنها را آزاد کند. بنابراین اگر شما نیز تمایل دارید یک یا چند وسیله کاربردی و تزیینی با استفاده از پالت چوبی را به دکوراسیون منزل یا محیط کار خود اضافه کنید، می‌توانید با استفاده از ایده های دکوراسیونی با پالت چوبی که در ادامه آماده کردیم، پالت های چوبی را به بهترین شکل ممکن تغییر داده و در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار دهید:

 

شلف دیواری با پالت چوبی

شلف دیواری با پالت چوبی

شلف دیواری با پالت چوبی

برای درست کردن این شلف دیواری با پالت چوبی، به یک پالت، مداد، اره، چکش، میخ، کاغذ سنباده، دریل و پیچ نیاز دارید. اولین قدم در این پروژه، این است که دیدگاه خود را بیان کنید و تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید پالت را برش دهید. ایده‌ای که در این تصویر وجود دارد، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید یک شلف دیواری را به این شکل بسازید و از ان برای به نمایش گذاشتن وسایل دکوری و یا به عنوان فضایی برای قرار دادن وسایل کاربردی استفاده کنید.

 

تخت تابی با پالت چوبی

تخت تابی با پالت چوبی

این ایده خاص که با استفاده از پالت چوبی درست شده، کاملاً جذاب است. این تصویر شگفت انگیزی از طبیعت را القا می کند که در آن می‌توانید با استفاده از یک تخت تاب دار با پالت چوبی را در وسط باغ خود که توسط درختان احاطه شده است، نصب کنید و ساعات خوشی را سپری کنید. کل فرآیند ساخت این تخت تابی، فقط به چند پالت چوبی محکم و تعدادی طناب مخصوص تاب نیاز دارد. اما این ایده می تواند تا جایی که تخیل شما اجازه می دهد گسترش یابد. برای راحتی خود، یک تشک یا کوسن اضافه کنید و چرت های بعد از ظهر خود را در خوشایندترین شرایط انجام دهید.

 

ساخت گلدان برای بالکن و تراس با پالت چوبی

ساخت گلدان برای بالکن و تراس با پالت چوبی

ساخت گلدان برای بالکن و تراس با پالت چوبی

با استفاده از پالت چوبی، می‌توانید گلدان دیواری برای فضای بالکن و تراس درست کنید و گیاهان گلدار و سرسبز را به یباترین شکل ممکن در این فضا قرار داده و بالکن و یا تراس را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید. 

پیشنهاد مطالعه: چگونه حیاط خانه را زیبا کنیم؟ ایده‌های ساخت یک حیاط رویایی

 

جعبه چوبی با پالت

جعبه چوبی با پالت

از دیگر ایده‌هایی که می‌توانید با استفاده از پالت چوبی اجرا کنید، درست کردن این جعبه چوبی ساده و کاربردی است. از این جعبه می‌توانید به عنوان فضایی برای نگهداری کتاب و مجلات، DVD ها و یا مرتب کردن وسایل بازی بچه ها استفاده کنید.

 

میز جلو مبلی با پالت چوبی

میز جلو مبلی با پالت چوبی

میز جلو مبلی با پالت چوبی

میز جلو مبلی با پالت چوبی

با استفاده از پالت چوبی، می‌توانید چیزی درست کنید که هم خودتان و هم مهمانانتان از آن لذت خواهند برد! با درست کردن یک میز جلومبلی با استفاده از پالت چوبی، می‌توانید حال و هوایی روستیک و منحصر به فرد را برای اتاق نشیمن خود ایجاد کنید و یک وسیله کاربردی و خاص نیز در این فضا داشته باشید.

 

ساخت قاب تخت با پالت چوبی

ساخت قاب تخت با پالت چوبی

ساخت قاب تخت با پالت چوبی

ساخت قاب تخت با پالت چوبی

پالت های چوبی یک پلت فرم پایدار و کامل را برای تختخواب ایجاد می‌کنند و می‌توانید اندازه ان را متناسب با اندازه تشک و یا فضای اتاق خواب خود انتخاب کنید و یک قاب تخت عالی و شیک به سبک ژاپنی داشته باشید. فقط مطمئن شوید که از قطعات چوب پوسیده استفاده نکنید تا یک قاب تخت کاملا محکم و عالی داشته باشید. هر تخته چوبی باقی مانده از پالت چوب را نیز می‌توانید به عنوان یک عنصر تزیینی در قسمت سر و بالای تشک و تختخواب استفاده کنید. همچنین از لامپ های ریسه‌ای برای ایجاد یک جلوه درخشان گرم استفاده کنید که باعث می‌شود، فضای اتاق خوابتان فوق العاده رمانتیک و خاص شود.

بیشتر بخوانید: تخت خواب دو نفره، از نکات مهم خرید تا معرفی مدل‌های جدید

 

ساخت میز آشپزخانه با پالت چوبی

ساخت میز آشپزخانه با پالت چوبی

ساخت میز آشپزخانه با پالت چوبی

میز ناهارخوری یک نقطه کانونی برای آشپزخانه است، اما اگر قرار است به صورت روزانه از آن استفاده شود، باید کاملا محکم و غیر تزیینی باشد. این میز ساخته شده با پالت چوبی، فوق العاده محکم بوده، دارای سطوح بادوام است و زمانی که از آن برای صرف غذا استفاده نمی‌کنید می‌تواند به عنوان فضایی برای نگهداری از ظروف تخت باشد. علاوه بر این باید به خاطر داشته باشید که برای ساخت میز آشپزخانه با پالت چوبی، حتما از پالت‌هایی استفاده کنید که عمدتاً برای حمل و نقل استفاده می‌شوند؛ زیرا این پالت ها معمولا محکم‌تر و بادوام‌تر هستند.

 

میز کار با پالت چوبی

میز کار با پالت چوبی

میز کار با پالت چوبی

با این میز کار یا میز تحریر که با استفاده پالت چوبی ساخته شده است، می‌توانید شخصیت منحصر به فردی را به اتاق کار خود اضافه کنید. با قرار دادن چند پالت چوبی به شکا کامل، می‌توانید فضای مخصوصی را به شکل قفسه برای نگهداری کتاب‌ها و سایر وسایل کاربردی و مورد نیاز خود در حین کار کردن و یا درس خواندن ایجاد کنید. اگر کمی زمان بیشتری دارید، می‌توانید پالت‌های چوبی را رنگ آمیزی کنید تا یک میز کار فوق العاده زیبا و خاص داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: تزیین میز کار اداری، ایده‌هایی برای افزایش بهره‌وری در محیط کار

 

ساخت تی وی وال با استفاده از پالت چوبی

ساخت تی وی وال با استفاده از پالت چوبی

این یک پروژه ایده آل برای مبتدیان یا افرادی است که نمی‌خواهند زمان زیادی را صرف طراحی خانه کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با میخ یا پیچ به دیوار بچسبانید و یک تی وی وال خاص و زیبا با پالت چوبی داشته باشید. نکته مهم در مورد این طراحی این است که می‌توانید ایده‌های مبلمان بیشتری را با پالت چوبی برای تکمیل تم ایجاد کنید.

 

تزیین آشپزخانه با پالت چوبی

تزیین آشپزخانه با پالت چوبی

این پروژه دکوراسیون آشپزخانه فوق العاده شلوغ و خاص است. برخی از پالتهای چوبی در جهات مختلف کار شده‌اند و هر بخش به طور جداگانه ساخته شده است. قطعه سقف دارای لامپ‌های قدیمی است که از جعبه‌ها بیرون می‌آیند و قسمت پشتی آن پر از محفظه است و همه چیز با یک نیمکت آشپزخانه و میز و صندلی‌های همسان که با پالت چوبی ساخته شده‌اند، کامل می‌شود. این ایده خاص که برای طراحی و تزیین آشپزخانه اجرا شده می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای کافی شاپ باشد!

 

ساخت نگهدارنده لیوان با پالت چوبی

ساخت نگهدارنده لیوان با پالت چوبی

ساده‌ترین چیزی که می‌توانید با استفاده از پالت چوبی درست کنید، این نگهدارنده لیوان است!  مهمترین بخش ساخت این هولدر ماگ، یافتن بهترین پالت چوبی است. سپس چند آویز فلزی که برای نگهداری لیوان مناسب هستند را در طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و به راحتی با چیپ به پالت چوبی وصل کنید. سپس این نگهدارنده لیوان را روی دیوار نصب کنید و یک فضای شیک و زیبا برای نگهداری لیوان‌ها و ماگ‌ها داشته باشید. 

 

مبل سکشنال محکم با پالت چوبی

مبل سکشنال محکم با پالت چوبی

مبل سکشنال محکم با پالت چوبی

این ایده برای ساخت مبل ال شکل یا سکشنال با پالت چوبی، یک راه عالی برای جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی برای یک اتاق نشیمن اضافی یا بخشی از خانه شما است که نیاز به مبل دارد. پالت‌های چوبی را می‌توان به هر ارتفاعی که می‌خواهید روی هم چید، اما دو ردیف پالت چوبی سطح بسیار خوبی را برای نشمین ایجاد می‌کند. پالت‌های چوبی را در صورت تمایل رنگ کنید و با چیدمان دلخواه در کنار هم قرار دهید و با اتصال‌های محکم به هم وصل کنید و سپس با قرار دادن تشک مناسب و کوسن، یک مبل عالی و شیک برای فضای نشمین داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: تغییر دکوراسیون منزل کوچک، ایده‌های کمجا اما موثر!

 

ساخت آویز لباس با پالت چوبی

ساخت آویز لباس با پالت چوبی

این ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین ایده‌ای است که می‌توانید با استفاده از پالت چوبی درست کنید. فقط کافیست چند تخته از پالت چوبی را با رنگ دلخواه، رنگ آمیزی کنید، به شکل افقی و با فاصله در کنار هم قرار دهید و سپس این قطعات را با نگهدارنده چوبی عمودی که در پشت پالت های رنگ شده قرار می‌گیرد به یکدیگر متصل کنید. سپس چند آویز لباس فلزی را روی تخته‌های افقی نصب کرده و ان را در ورودی خانه قرار دهید تا یک فضای زیبا و شیک برای آویز لباس‌ها داشته باشید.

بیشتر بخوانید: جالباسی ورودی منزل، فانتزی و کمجا یا کمدی و جاگیر؟

 

میز صبحانه دو نفره برای تختخواب با پالت چوبی

میز تختخواب دو نفره با پالت چوبی

طراحی خانه نباید دشوار باشد. فقط به این میز صبحانه تختخواب دو نفره زیبا نگاه کنید. این ایده زیبا که با استفاده از پالت چوبی ساخته شده است، می‌تواند کاربردی‌تر میز برای شما باشد! برای درست کردن این میز تختخواب، فقط کافیست لایه رویی یک پالت چوبی را جدا کنید و در صورت تمایل آن را رنگ آمیزی کنید تا ظاهر زیباتری داشته باشد، سپس پایه‌های کوتاهی به چهار گوشه میز متصل کنید. 

 

کلام آخر

اگر به ساخت وسایل مختلف علاقه‌مند هستید، می‌توانید از ایده های دکوراسیونی با پالت چوبی استفاده کنید و وسایل کاربردی و تزیینی متنوع و زیبایی را برای دکوراسیون خانه یا محل کار خود درست کنید و از این طریق خلاقیت و استعداد خود را به چالش بکشید.

شما چه ایده های دکوراسیونی با پالت چوبی دارید؟ نظرات و ایده های خود را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.

 

برچسب ها:
پالت چوبی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید