مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون منزل چه رنگ‌هایی است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون چه رنگ‌هایی است و چگونه می‌توان بهترین ترکیب رنگ با طوسی را برای دکوراسیون منزل ایجاد کرد؟

وقتی صحبت از دکوراسیون یا رنگ آمیزی خانه می‌شود، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن شما می‌رسد این است که از چه رنگی استفاده کنید تا فضاهای مختلف خانه را زیبا جلوه دهید. سایه‌های روشن تا تیره رنگ طوسی، در طول سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و به گونه‌ای به یک جایگزین عالی برای رنگ‌های سفید و بژ تبدیل شده‌اند. همچنین از آنجایی که تطبیق پذیری رنگ طوسی بسیار عالی و شگفت انگیز است، می‌توان از این رنگ به عنوان رنگ پایه در دکوراسیون داخلی استفاده کرد و از سایر رنگهایی که به عنوان مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون شناخته می‌شوند در کنار این رنگ پایه استفاده کرده و یک دکوراسیون شیک و زیبا با رنگ طوسی ایجاد کنید.

اگر شما نیز قصد دارید از رنگ طوسی به عنوان رنگ پایه در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید و می‌خواهید بدانید که مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون چه رنگ‌هایی است و چگونه می‌توان بهترین ترکیب رنگ با طوسی را برای دکوراسیون منزل ایجاد کرد، در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید.

پیشنهاد مطالعه: رنگ خانه مدرن، کاتالوگ بهترین ترکیب رنگها برای طراحی داخلی خانه

 

آشنایی با ویژگی‌های رنگ طوسی در دکوراسیون

رنگ طوسی، به دلیل تطبیق پذیری و سایه‌های بی شماری که از این رنگ موجود است، به یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در طراحی داخلی تبدیل شده است. به طور کلی، رنگ طوسی کمی قوی‌تر از رنگ‌های خنثی‌ است، اما به قدری ملایم و شیک است که برای ایجاد فضای آرام، در تمام قسمت‌های خانه از اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب به نظر می‌رسد به شرطی که بدانید کدام رنگ‌ها در کنار رنگ طوسی عالی به نظر می‌رسند و با انتخاب بهترین ترکیب طوسی، دکوراسیون شیک و منحصر به فردی را برای تمام قسمت‌های خانه خود داشته باشید.

از آنجایی که رنگ‌های متنوع به خوبی با رنگ طوسی ترکیب می‌شوند، این رنگ می‌تواند یک گزینه ایده آل برای دیوارها، لوازم جانبی و مبلمان باشد.

 

در ادامه چند نمونه از بهترین مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون را معرفی کردیم.

 

ترکیب رنگ طوسی و صورتی 

ترکیب رنگ طوسی و صورتی در اتاق خواب 

ترکیب رنگ طوسی و صورتی در آشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و صورتی در نشمین

رنگ صورتی یکی از بهترین مکمل‌های رنگ طوسی است که کنتراست قابل توجهی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا این رنگها در کنار هم فوق العاده زیبا و شیک دیده شوند. شما می‌توانید سایه‌های مختلف از رنگ صورتی از صورتی روشن گرفته تا صورتی چرک و صورتی فوشیا را در کنار رنگ طوسی برای مبلمان، اتاق خواب و حتی سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار دهید و دکوراسیون شیک و زیبایی را با بهترین مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید.

 

ترکیب رنگ طوسی و سبز

ترکیب رنگ طوسی و سبز در اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و سبز در اشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و سبز در نشمین

رنگ سبز یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها به عنوان مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون است که به رنگ طوسی سرزندگی می‌بخشد و باعث می‌شود تا دکوراسیون شیک و زیبایی داشته باشید. شما می‌توانید برای انتخاب رنگ سبز به سراغ رنگ‌هایی مانند رنگ سبز زمردی، سبز زیتونی و حتی سایه‌های روشن‌تر سبز مانند سبز پاستلی، سبز نعنایی و سبز دریایی بروید و یک ترکیب عالی و شیک ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: 60 دکوراسیون منزل با رنگ سبز + تصاویر

 

ترکیب رنگ طوسی و آبی

ترکیب رنگ طوسی و آبی در اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و آبی در اشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و آبی در نشمین

آبی و طوسی، ترکیبی سنتی هستند که می‌توانید آن‌ها را در انواع طرح‌ها و چهارخانه‌ها پیدا کنید. سایه‌های مختلف آبی مانند آبی سرمه‌ای تا سایه‌های کم رنگ مانند آبی آسمانی را در نظر بگیرید و آن را با تمام سایه‌های رنگ طوسی ست کنید و یک ترکیب عالی و خیره کننده برای دکوراسیون داشته باشید.

اگر می‌خواهید یک دکوراسیون لوکس و خاص داشته باشید، می‌توانید رنگ آبی رویال یا سلطنتی را به عنوان مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد رنگ آبی در دکوراسیون داخلی را اینجا بخوانید

 

ترکیب رنگ طوسی و زرد

ترکیب رنگ طوسی و زرد در  اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و زرد در آشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و زرد در نشمین

زرد و خاکستری ممکن است ترکیبی بعید به نظر برسند، اما این رنگ‌ها در کنار هم تضاد زیبایی ایجاد می‌کنند که برای چشم دلپذیر است. از سایه‌های روشن خاکستری با رنگ‌های زرد تیره مانند خردلی برای ظاهری غیرمنتظره استفاده کنید و از ترکیب آن با سایه‌های ملایم و پاستلی زرد، یک ترکیب شیرین و دوست داشتنی داشته باشید.

 

ترکیب رنگ طوسی و قرمز

ترکیب رنگ طوسی و قرمز در اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و قرمز در اشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و قرمز در نشمین

تزریق رنگ قرمز به یک اتاق با رنگ طوسی، انرژی فوری به فضا اضافه می‌کند. قرمز و خاکستری یک جفت پیچیده هستند که می‌توانند مکمل بسیار خوبی در کنار هم باشند. اگر قرمز روشن را دوست ندارید، رنگ قرمز تیره بورگاندی یا زرشکی را امتحان کنید و یک ترکیب رنگ جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون مدرن با فرش قرمز، یکنواختی فضا را بشکنید

 

ترکیب رنگ طوسی و نارنجی

ترکیب رنگ طوسی و نارنجی در اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و نارنجی در اشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و نارنجی در نشمین

رنگ نارنجی نیز درست مانند رنگ قرمز، جز رنگ‌های بسیار شیک و زیبایی است که می‌توان از آن به عنوان مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون یاد کرد. اگر رنگ‌های روشن را دوست ندارید، از رنگ‌های سفالی یا نارنجی تیره برای ایجاد ظاهری زیباتر در دکوراسیون استفاده کنید و اگر چیزی دراماتیک‌تر می‌خواهید، رنگ طوسی تیره را با یک تناژ تند از رنگ نارنجی امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره دکوراسیون رنگ نارنجی + جدیدترین مدل ها

 

ترکیب رنگ طوسی و سفید

ترکیب رنگ طوسی و سفید درا تاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و سفید در اشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و سفید در نشمین

ترکیب رنگ طوسی و سفید، از جمله ترکیب رنگ‌هایی است که می‌تواند یک ترکیب رنگ ملایم و شیک را برای هر فضایی که می‌خواهید یک طرح رنگ واضح و تمیز داشته باشد، اایجاد کند. به طور کلی، رنگ سفید یک مکمل عالی برای رنگ طوسی است که می‌توانید از آن در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و اتاق نشمین استفاده کنید و ظاهری فوق العاده شیک و زیبا را برای این قسمت‌های خانه ایجاد نمایید. 

بیشتر بخوانید: دکوراسیون منزل با رنگ سفید + تصاویر

 

ترکیب رنگ طوسی و سایه‌های مختلف از رنگ طوسی

ترکیب رنگ طوسی و سایه‌های مختلف از رنگ طوسی در اتاق خواب

 

ترکیب رنگ طوسی و سایه‌های مختلف از رنگ طوسی در نشمین

استفاده از سایه‌های مختلف از رنگ طوسی در کنار هم نیز از جمله گزینه‌های خوبی است که می‌توانید برای دکوراسیون منزل از آن استفاده کنید. اگر دو رنگ خاکستری را دوست دارید اما نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام یک را بیشتر دوست دارید، بهتر است این دو را رنگ را به عنوان مکمل در کنار هم استفاده کنید و از زیبایی هر دو رنگ در کنار هم لذت ببرید. 

 

ترکیب رنگ طوسی و طلایی متالیک

ترکیب رنگ طوسی و طلایی متالیک در اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و طلایی متالیک در اشپزخانه

ترکیب رنگ طوسی و طلایی متالیک در نشمین

اگر به رنگ‌های متالیک و درخشان مانند رنگ طلایی علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این رنگ به عنوان بهترین مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون استفاده کنید و ظاهری فوق العاده لوکس را برای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. به طور کلی، رنگ طوسی روشن و طلایی متالیک در کنار هم عالی و لاکچری به نظر می‌رسند!

 

ترکیب رنگ طوسی و بنفش

ترکیب رنگ طوسی و بنفش در اتاق خواب

ترکیب رنگ طوسی و بنفش در نشمین

بنفش و طوسی، دو رنگ متفاوت از پالت رنگ هستند و زمانی که به عنوان مکمل استفاده شوند، ناگزیر کنتراست قابل توجهی ایجاد می‌کنند. در واقع ترکیب رنگ طوسی و بنفش، انتخابی با کلاس و مدرن است که بدون دردسر ظاهری سلطنتی دارد.

اگر عاشق رنگ کرم هستید، این دو مطلب را از دست ندهید:
ترکیب رنگ طوسی و کرم در دکوراسیون منزل، هم‌نشینی سرد و گرم
مکمل رنگ کرم در دکوراسیون منزل چه رنگ هایی است؟

 

کلام آخر

رنگ طوسی، یکی از رنگ‌های خنثی است که می‌توان از آن به عنوان یک رنگ پایه برای ایجاد شگفتی استفاده کنید. چرا که گزینه‌های بسیار متعدد و زیادی به عنوان مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود و طراحلی داخلی که برای منزل خود در نظر گرفته‌اید بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون با رتگ طوسی انتخاب کرده و یک چیدمان عالی با رنگ‌های زیبا و شیک داشته باشید. 

شما چه ترکیب رنگی را در کنار رنگ طوسی می‌پسندید؟

 

برچسب ها:
رنگ طوسی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
مهدی
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲

میشه برای رنگ های دیگه هم پیشنهاد بدید

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید