شرکت بازسازی خانه، ویژگی‌های یک گروه بازسازی حرفه‌ای + معرفی بهترین‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

آشنایی با ویژگی های یک شرکت بازسازی خانه حرفه ای و معرفی بهترین شرکت های بازسازی منزل در تهران

چه بخواهید ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش دهید، خانه خود را به مکانی زیباتر برای زندگی تبدیل کنید و یا بخواهید ظاهری کاملا جدید برای خانه خود ایجاد کنید، در هر صورت همکاری با یک شرکت بازسازی خانه، می‌تواند دیدگاه شما را به واقعیت تبدیل کند. برای اینکه مطمئن شوید که کار بازسازی خانه با بالاترین کیفیت انجام می‌شود و مهمتر از همه اینکه این فرآیند به موقع و با توجه به بودجه‌ای که برای بازسازی خانه در نظر گرفته‌اید انجام می‌شود، مهم است که چندین فاکتور را قبل از انتخاب یک شرکت بازسازی خانه در نظر بگیرید.

در ادامه این بخش از بساز و بچین، به چند فاکتور مهم برای انتخاب بهترین شرکت بازسازی خانه اشاره کردیم و همچنین چند شرکت بازسازی منزل که دارای سابقه درخشان در این زمینه هستند را معرفی کردیم تا بتوانید بهترین شرکت را برای بازسازی خانه خود و دستیابی به اهدافی که دارید، انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بازسازی آپارتمان کوچک، بی‌گدار به آب نزنید!

 

شرکت بازسازی خانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

به طور کلی، یک شرکت بازسازی منزل، دارای تیم حرفه‌ای و متخصص است و تمام کارهای مربوط به یک پروژه نوسازی از طراحی تا مهندسی، طراحی معماری و ساخت و ساز را زیر نظر این تیم حرفه‌ای انجام می‌دهد تا به نتیجه مطلوب دست یابند. در واقع، ادغام تمام مجموعه مهارت‌های مورد نیاز برای یک پروژه بازسازی موفق در یک تیم واحد، به طور تصاعدی ارزش بیشتری تولید می‌کند. زیرا هیچ طرحی روی کاغذ و هیچ طرحی بدون بررسی و تایید هر یک از اعضای تیم نهایی نمی‌شود و زمانی که یک طرح، مورد تایید تیم بازسازی قرار می‌گیرد، یعنی به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد و هیچ مشکلی در طول فرآیند بازسازی ایجاد نمی‌شود.

در ادامه به چند فاکتور مهم که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت بازسازی خانه در نظر بگیرید اشاره کریدم تا بتوانید از این طریق، با یک تیم حرفه‌ای و متخصص برای بازسازی منزل خود همکاری کنید.

 

تخصص

جای تعجب نیست که تخصص در صدر لیست ویژگی‌های اصلی برای یک شرکت بازسازی خانه خوب است. در واقع تیمی از پیمانکاران که در شرکت بازسازی فعالیت می‌کنند نباید فقط در کار خود مهارت داشته باشند، بلکه باید در آن متخصص باشند.

به طور کلی، یک شرکت بازسازی خانه متخصص و حرفه‌ای به تیم‌هایی با سه جز اصلی یعنی یک معمار، یک طراح داخلی و یک سازنده نیاز دارد. هر سه دارای مجموعه مهارت‌های فردی و در عین حال مکمل هستند که زمینه‌های تخصصی را قادر می‌سازد تا در هر مرحله از پروژه وارد عمل شوند و خطرات، سوء تفاهم‌ها، گام‌های اشتباه، تاخیرها و هزینه‌های بیش از حد را کاهش دهند.

یک معمار دارای سال‌ها تجربه در طراحی بیرونی، آیین نامه‌های ساختمانی محلی، و آیتم‌های با تصویر بزرگ داست، طراحان داخلی تمایل دارند در گرایش های طراحی، طرح‌های رنگی، کفپوش، تکمیل، مبلمان و سایر عناصر داخلی هوشمندتر باشند و برای بازسازی یا نوسازی موفق خانه به هر دو نیاز خواهید داشت. یک سازنده، نیز، می‌داند که چگونه بسازد و با همکاری معمار و طراح، قادر خواهد بود در زمینه امکان سنجی ساخت و ساز و ارائه پیشنهاداتی که می‌تواند در زمان، هزینه و مصالح صرفه جویی کند، پیشنهادات خوبی را در زمینه بازسازی خانه ارائه دهد.

بنابراین تیم‌هایی که در زمینه بازسازی خانه فعالیت دارند، پس از سال‌ها تجربه و انجام پروژه‌های متعدد، در این زمینه متخصص می‌شوند. بنابراین در نظر گرفتن افراد متخصص در بازسازی خانه، شاید قوی‌ترین ابزار بازاریابی است که یک شرکت می‌تواند به دست آورد و ابزاری است که باعث ایجاد شهرت عالی برای آن شرکت می‌شود.

 

شرکت بازسازی خانه

 

تجربه

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، یک شرکت بازسازی خانه با کیفیت بالا، با سال‌ها تجربه در زمینه کاری خود متخصص می‌شود. بنابراین در هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین شرکت بازسازی، مطمئن شوید با شرکتی همکاری ‌می‌کنید که متشکل از یک تیم با سالها تجربه هستند که همه چیز را دیده‌اند و تجربه خوبی در بازسازی خانه دارند.

افراد باتجربه در زمینه بازسازی خانه قادر خواهند بود دامنه کاری را که باید انجام شود و همچنین مقدار زمان، نیروی کار و منابعی که نیاز دارد را از قبل ارزیابی کنند. بنابراین شما از همان ابتدای کار می‌دانید که چه مدت زمانی را باید برای بازسازی خانه خود در نظر بگیرید و اینکار چقدر برایتان هزینه به همراه خواهد داشت.

 

انسجام

از آنجا که همه اعضای تیم یک حرفه‌ای واقعی هستند و به یک هدف متعهد هستند، انسجام خاصی در بین اعضای تیم وجود دارد که در همه چیز نفوذ می‌کند. توصیه‌ها عقلانی هستند و برای آنچه می‌خواهند انجام دهند مناسب هستند. هر مرحله از پروژه به طور یکپارچه و کارآمد به مرحله بعدی منتقل می‌شود، بدون سردرگمی یا سوء تفاهم در مورد آنچه قرار است اتفاق بیفتد. همه چیز همانطور که باید با هم هماهنگ می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا در هنگام همکاری با این شرکت، احساس رضایت خیلی خوبی داشته باشید.

 

پیشهاد مطالعه: بازسازی خانه 40 متری، ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون منزل کوچک

 

صداقت و شفافیت

همکاری با یک شرکت یا پیمانکار بازسازی خانه می‌تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید. ممکن است سوالات و پیشنهادات متعددی در رابطه با پروژه داشته باشید و تنها یک پیمانکار صادق می‌تواند کارها را به گونه‌ای پیش ببرد که مورد رضایت شما قرار گیرد. همچنین لازم است به دنبال شفافیت در نحوه برنامه ریزی پروژه خود باشید و بر این اساس پیمانکار خود را انتخاب کنید.

زمانی که برای پروژه خود به آنها مراجعه می‌کنید، یک پیمانکار صادق خدمات مشاوره کافی را ارائه می‌دهد و همچنین برآوردی از تمام الزامات و قیمت کلی به شما ارائه خواهند داد.

بنابراین بسیار مهم است که شرکت بازسازی درستکاری را انتخاب کنید که برای مشتریان خود ارزش قائل باشند و از درگیر شدن در شیوه‌های تجاری ناعادلانه خودداری کنند.

 

توجه به جزئیات

دانستن هر جنبه‌ای از پروژه بازسازی، وظیفه پیمانکار است. آنها باید بدانند که هدف از بازسازی خانه چیست، چه موادی استفاده می‌شود، چقدر هزینه دارد و چقدر طول می‌کشد تا تکمیل شود. بنابراین توجه جزئیات از مهم‌ترین ویژگی های یک شرکت بازسازی است.

 

نمونه کارها

یکی از بهترین راه‌ها برای ارزیابی تجربه و کیفیت کار یک شرکت بازسازی خانه، نگاهی به برخی از پروژه‌هایی است که در گذشته انجام داده‌اند. شرکت یا تیمی که در زمینه بازسازی خانه فعالیت دارد، باید مجموعه گسترده‌ای داشته باشند که کارهای گذشته خود را به نمایش بگذارد و شما را به توانایی آنها در ارائه کار با کیفیت مشابه به خانه خود مطمئن کند.

 

قبل و بعد از بازسازی خانه

 

شهرت و اعتبار

شهرت و اعتبار، از دیگر ویژگی‌های مهم برای هر صنعت و شرکت است. مهم نیست که یک شرکت در وب‌سایت‌ها، تبلیغات یا آگهی‌های بازرگانی خود چه می‌گوید، بلکه آنچه دیگران درباره شرکت و محصولشان می‌گویند بسیار مهم‌تر است. این روزها بسیار آسان است که بفهمیم دیگران در مورد یک تجارت و کار آن چه می‌گویند. فقط کافیست در اینترنت جستجو کنید و یا در وب سایت شرکت بازسازی، نظرات کاربران را بخوانید و یا با افرادی که با شرکت مورد نظر شما همکاری داشته‌اند گفتگو کنید و نظرات واقعی انها را از تجربه همکاری با این شرکت بپرسید.

 

برندهای مورد استفاده توسط شرکت بازسازی

به طور طبیعی، بهترین شرکت‌های بازسازی خانه منحصراً با محصولات و برندهایی که به دلیل کیفیت بالا شناخته شده هستند، کار می‌کنند و معمولا کمتر به سراغ مارک‌های ناشناخته ارزان‌تر که کیفیت پایینی دارند، می‌روند. بنابراین یک شرکت بازسازی که مارک‌های محصولات، مواد و لوازمی را که با آنها کار می‌کند را فهرست می‌کند، نشان دهنده این موضوع است که به کیفیت آنها اطمینان دارند و به کاری که انجام می‌دهند نیز افتخار می‌کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: بازسازی نمای ساختمان قدیمی، راهنمای کامل + عکس قبل و بعد

 

معرفی بهترین شرکت های بازسازی خانه در تهران

در ادامه چند مورد از بهترین شرکت های بازسازی خانه در تهران را معرفی کردیم که می توانید با تحقیق و پرس و جوی دقیق تر در رابطه با هر کدام از این شرکت ها، با بهترین شرکت برای پروژه بازسازی خود همکاری کنید:

 

1. گروه معماری اشکان اذانی

گروه معماری اشکان اذانی با تیم مهندسین مجرب و با 15سال سابقه در طراحى و اجراى پروژه هاى ساختمانى، مسکونى، اداری، تجارى، سالن ورزشی و باشگاه، سالن زیبایی، آژانس هواپیمایی، مهد کودک، مطب پزشکان با بالاترین کیفیت می‌باشد.
از جمله خدماتی که می‌توانید از این شرکت معماری دریافت نمایید عبارتند از:

  • مشاوره و بازدید رایگان
  • بازسازی و نوسازی بناهای قدیمی
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، خارجی
  • معماری داخلی، چیدمان، فنگ شویی
  • اجرای سیستم‌های مدرن آشپزخانه
  • اجرای سیستم‌های هوشمند ساختمان BMS

 

2. گروه معماری محمدرضا اطمینان مهر

برند معماری اطمینان مهر با تجربه 10ساله در زمینه طراحی و اجرا به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت است از فعالیت این گروه می توان به طراحی بیش از 12هزار متر مربع در زمینه معماری اشاره کرد. شما می توانی با همکاری این گروه معماری تمامی اقدامات مربوط به طراحی و دکوراسیون داخلی، نما، روف گاردن، محوطه و بازسازی خانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

3. شرکت ساختمان سازی، ویلا سازی، طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی رنویت آرک

مجموعه ساختمان سازی و بازسازی رنویت آرک به مدیریت خانم زهره حسنی صاحب امتیاز شرکت فنی و مهندسی آویژه گستران آدرین به شماره ثبت500313 از سال1387 در زمینه ساختمان سازی مشغول به فعالیت می‌باشد.
این مجموعه همواره سعی داشته است تا خدمات خود را به صورت انحصاری و بر مبنای درخواست مشتریان محترم ارائه نماید.

از ویژگی های اصلی این شرکت ساختمان سازی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مشاوره آنلاین و تلفنی بدون هزینه (برای فالوررها)
  • قراردادهای بالای 100میلیون دستمزد، طراحی 3D بدون هزینه 
  • در قراردادهای بازسازی 3تا همراهی خرید (مجموعاً 6ساعت)
  • برنامه زمانبندی خیلی دقیق (پیوست قرارداد می‌شود)

 

4. کلینیک ساختمانی راشین

گروه فنی مهندسی راشین مفتخر است از سال 1385 با توکل به خدا و بهره‌مندی از توان پرسنل حرفه‌ای و کار آزموده خود در زمینه بازسازی و نوسازی انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و ورزشی شروع به فعالیت نموده است.

 

بازسازی خانه

 

5. گلوری دکور: مشاوره;طراحی و اجرا;بازسازی

مجموعه مهندسی گلوری دکور از سال ۱۳۸۲ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و طیف گسترده ای از خدمات ساختمانی در زمینه طراحی و اجرای پروژه های مسکونی ، اداری، تجاری و ویلایی اعم از بازسازی ، دیزاین داخلی ، نما، چیدمان و سازه های چوب، ام دی اف ،شیشه ، سنگ و فلز ، به درخواست کنندگان این حرفه ارائه نموده است. گروه معماری گلوری دکور همواره تلاش کرده با تکیه بر دانش معماری، خلاقیت، بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده ،و همچنین توجه به بودجه پروژه بهترین خروجی را داشته باشد. هدف این مجموعه بهینه نمودن و زیباسازی محیط پیرامون ، در جهت آرامش و راحتی کاربران محترم با توجه به سبک، مد و سلیقه ، میباشد

 

6. گروه معماری الهه عقیلی

گروه معماری الهه عقیلی با بیش از ۹ سال سابقه درخشان در زمینه معماری و طراحی نوین ساختمان از صفر تا صد پروژه شما همراهتان خواهد بود. این گروه با گوش دادن به نیازهای شما به رویاهایتان زندگی می‌بخشند و با طراحی فضاها کیفیت زندگی شما را افزایش می‌دهند. 

 

7. گروه معماری ARE

استودیو معماری ARE با سابقه 15ساله در زمینه ساختمان شامل: طراحی، مدیریت پروژه و ساخت می‌باشد که با کادری مجرب به طراحی، اجرا و تجهیز فضاهای مختلف مسکونی، اداری، خدماتی، ورزشی، درمانی با استفاده از متدها و متریال‌های روز و در نظر گرفتن نقطه نظرات کارفرمایان محترم به ایجاد فضاهای خاص و تاثیر گذار پرداخته است.

 

8. نقشینه تندیس آمود (طراحی نظارت اجرا)

گروه طراحی و معماری نقشینه تندیس آمود با هشت دپارتمان اصلی: طراحی معماری داخلی و خارجی، اخذ پروانه تخریب و نوسازی، پایانکار، عدم خلاف، تهیه نقشه های برق مکانیک، بهینه سازی سازه، طراحی شهری از سال 1391 فعالیت خود را اغاز نموده است.

عمده فعالیت های شرکت در زمینه‌های زیر است:

  • اخذ جواز ساختمانی و پیگیری کامل پرونده از شهرداری و دفتر خدمات و تسریع در انجام کارها
  • طراحی ویلا به سبک مدرن، کلاسیک، مینیمال به همراه نظارت و اجرای پروژه بصورت مدیریت پیمان و هوشمند سازی و سناریو نویسی برای فضا‌های داخلی و ارائه نقشه‌های اجرایی و سازه
  • طراحی پلان معماری مسکونی تجاری اداری (با ضوابط شهرداری + نقشه های اجرایی) با متد به روز نقشه کشی و نرم افزار‌های به روز دنیا
  • بازسازی با متد‌های روز دنیا به همراه نظارت و اجرای پروژه
  • نوسازی ساختمان و اخذ جواز در اسرع وقت با بهترین پلان ها و تامین پارکینگ
  • طراحی دکوراسیون داخلی ( مسکونی، تجاری، اداری، درمانی، رستوران، کافه ) به همراه نظارت و اجرای پروژه
  • طراحی نما در تمامی مناطق 22گانه تهران به همراه اخذ تاییدیه نما از شهرداری و حضور طراح در جلسه‌های کمیته نما و ارائه نقشه‌های فاز2 نما جهت اجرا در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت
  • طراحی منظر و محوطه سازی و روف گاردن + نظارت و اجرا
  • طراحی شهری ( تفکیک زمین و آماده سازی زمین )
  • تهیه نقشه‌های ازبیلت
  • نقشه برداری و مهر رسمی دادگستری
  • تست ژئو تکنیک خاک
  • تست جوش و بتن
  • ارائه برگ های مهندسین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

 

پیشنهاد مطالعه: بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد، هم خواندنی هم دیدنی!

 

کلام آخر

اگر به فکر بازسازی خانه خود هستید و می‌خواهید تمام اقدامات مربوط به این کار به بهترین شکل ممکن پیش رود و یک بازسازی کاملا حرفه‌ای و اصولی داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که با یک شرکت بازسازی خانه که به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد همکاری کنید تا بتوانید از تجربه و تخصص تیم بازسازی موجود در این شرکت‌ها بهره مند شده و یک تجربه عالی از بازسازی منزل داشته باشید.

به نظر شما یک شرکت بازسازی عالی چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟ آیا تجربه همکاری با شرکت بازسازی منزل داشته‌اید؟ تجربیات خود را با ما و همراهان بساز و بچین در قسمت کامنت در میان بگذارید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید