چیدمان دکوراسیون منزل با ظروف مسی، این رزگلد جذاب!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

ظروف مسی در دکوراسیون آشپزخانه، ظروف مسی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، ظروف مسی در دکوراسیون اتاق نشیمن، ظروف مسی در دکوراسیون اتاق خواب

عنصری در جدول تناوبی با عدد اتمی 9 وجود دارد که فلزی بوده و در موارد مختلف مانند دکوراسیون و طراحی داخلی کاربرد دارد. ظروف مسی در دکوراسیون جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا زیبایی خاصی داشته و شکل و شمایلی متفاوت از سایر متریال‌ها دارد. مس جزو قدیمی­‌ترین فلزهای مورداستفاده در دکوراسیون بوده که از گذشته‌های دور تا به امروز مورداستفاده قرار گرفته است.

 

ظروف مسی در دکوراسیون

زیباترین ظروف مسی در دکوراسیون

دکوراسیون‌ها بر اساس سبک مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و سلطنتی به وجود می‌آیند که در هر کدام نیاز است از متریال­‌های خاصی استفاده شود. شاید ظروف مسی را بتوان مناسب سبک­‌های سنتی دانست اما با طراحی‌های ویژه و خاص لوازم مسی طوری ساخته شده‌اند که از آن در همه انواع سبک‌ها بتوان استفاده کرد. به همین دلیل است که انواع و اقسام وسایل و ظروف با مس ساخته شده‌اند که علاوه بر زیبایی، مزایا و خاصیت‌های منحصربه‌فرد دارند که می‌توان منزل را با ظروف مسی در دکوراسیون آراست.

مس ظاهری جذاب و متالیک دارد که ترکیبی از رنگ‌های نارنجی، قرمز، صورتی و بژ بوده که رز گلد (Rose gold) نامیده می‌شود تا با زیبایی هر چه تمام در فضا جلوه کند. مس قابلیت پرداخت داشته، از این رو نگرانی بابت کثیف و کدر شدن آن وجود نخواهد داشت.

 

بخوانیدتزیین میز شب یلدا با ظروف مسی

 

در کدام قسمت‌های دکوراسیون خانه می‌توان از ظروف مسی استفاده کرد؟

بهترین ظروف مسی در دکوراسیون

استفاده از ظروف مسی در دکوراسیون به قدری متنوع است که شاید تاکنون به برخی از آن‌ها توجه نکرده باشید یا از وجود آن مطلع نبوده‌اید. در ادامه به انواع ظروف مسی که از آن‌ها در چیدمان و دکوراسیون استفاده می‌شود، اشاره خواهد شد:

 

ظروف مسی در دکوراسیون آشپزخانه

جذاب ترین ظروف مسی در دکوراسیون

ظروف مسی در دکوراسیون آشپزخانه جایگاه ویژه‌ای دارند که می‌توان به شکل‌های مختلف از آن استفاده کرد. مس را می‌توان در آشپزخانه به شکل انواع ظروف مورد استفاده قرار داد یا از آن به عنوان وسیله تزئینی استفاده کرد:

 

بخوانیدبازسازی ظروف رستوران | سود 110 درصدی رستوران؟

 

ظروف پخت و پز مسی

قشنگ ترین ظروف مسی در دکوراسیون

ظروف پخت و پز به قدری متنوع هستند که می‌توان از مس در ساخت آن‌ها استفاده کرد. قابلمه، ماهیتابه و حتی سینی، بشقاب، کفگیر، لیوان، آبکش، کاسه، سماور، قوری، قاشق، چنگال و ... از ظروفی هستند که با مس ساخته می‌شوند. ظروف مسی در دکوراسیون آشپزخانه نمایی زیبا به وجود آورده و به دلیل آزاد کردن یون مانع از کمخونی شده و به بهبود سلامت پوست و مو کمک می‌کند.

 

سایر اجزای آشپزخانه از جنس مس

طراحی منحصر به فرد ظروف مسی در دکوراسیون

در سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده برای بازاریابی بیشتر و احترام به سلیقه و نیاز مشتری از ورقه‌های مس در وسایلی مانند توستر، قهوه ساز، چای ساز و ... استفاده کرده‌اند. کاربرد مس در دکوراسیون آشپزخانه تنها محدود به ظروف نیست بلکه از آن فراتر رفته که در ساخت دستگیره درب کابینت، هود اجاق گاز، کانتر، صندلی بار آشپزخانه، شیرآلات و سینک نیز استفاده می‌شود که ظروف مسی در دکوراسیون علاوه بر کاربردی بودن جنبه تزئینی هم دارند.

 

ظروف مسی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

جذابیت ظروف مسی در دکوراسیون

ظروف مسی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی انتخابی فوق العاده جسورانه و خاص هستند که حس گرما ایجاد می‌کنند. در حمام و سرویس بهداشتی باید ظرف یا نگهدارنده‌ای وجود داشته باشد که از آن برای جاسازی وسایل مانند مسواک، شانه، صابون و ... استفاده کرد. پیاله‌های مسی را می‌توان به عنوان زیر صابونی، لیوان‌های مسی به عنوان نگهدارنده مسواک، جا شمعی برای چیدن شمع در آن و ایجاد روشنایی، تشت و لگن، آفتابه و ... استفاده کرد.

مس را نه تنها به عنوان ظروف در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی می‌توان استفاده کرد بلکه از آن می‌توان به عنوان قاب آینه، رگه‌هایی در سنگ مرمر، دوش و شیرآلات، سینک و ... استفاده کرد که نمایی زیبا به وجود می‌آورند.

 

ظروف مسی در دکوراسیون اتاق نشیمن

کاربرد بی نظیر ظروف مسی در دکوراسیون

گلدان پر از گل بخشی از ظروف مسی در دکوراسیون

در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی می‌توان از انواع ظروف استفاده کرد. ظروف مسی در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی بسیار کاربردی هستند و جلوه‌ای خاص به وجود می‌آورند. ظروف مسی را می‌توان روی میز قرار داد و درون آن میوه، شیرینی و خوراکی چید. گلدان مسی در ایجاد زیبایی نقش مهمی داشته که در مدل و سایزهای مختلف موجود هستند. بشقاب، چنگال و حتی لیوان برای چای یا قهوه از سایر ظروفی هستند که در فضای نشیمن می‌توان از آن استفاده کرد.

پریز برق، میز عسلی، میز جلو مبلی، اکسسوری‌های شومینه، مجسمه، ساعت، لوستر، چلچراغ و غیره جزو وسایلی هستند که در اتاق نشیمن و پذیرایی وجود داشته که می‌توان برای ایجاد هماهنگی بیشتر با ظروف مسی در دکوراسیون آن‌ها را از جنس مس سفارش داد و خرید. پایه‌های مبلمان، تاج مبل و همچنین دسته‌های مبل را نیز می‌توان  از جنس مس سفارش داد که در انواع مدل‌های مدرن و سنتی موجود هستند.

 

بخوانیددکوراسیون راهرو باریک منزل با ایده‌هایی متفاوت

 

ظروف مسی در دکوراسیون اتاق خواب

بهترین ظروف مسی در دکوراسیون

ظروف مسی در دکوراسیون اتاق خواب نیز کاربرد دارند. بسیاری از زوجین شب‌ها به هنگام خواب حلقه را درآورده و دنبال جایی برای قرار دادن آن هستند یا اینکه برای جلوگیری از پخش شدن وسایل نظیر ساعت، گلسر، گردنبند و ... نیاز است از وسیله‌ای مخصوص استفاده شود. ظروف مسی در شکل‌های مختلف همچون جعبه وجود دارند که از آن برای قرار دادن زیورآلات و اکسسوری‌ها استفاده می‌شود.

شمعدان، آویز گردنبند، گلدان، جا لوازم آرایشی، لوستر، دستگیره درب کمدها، پایه‌های صندلی، قاب آینه، قاب عکس، ساعت، دکوری، میل پرده و ... سایر مواردی هستند که می‌توان از مس در ساخت آن‌ها استفاده کرد و در اتاق خواب به کار برد.

 

کلام آخر

مس ماده ایده‌آل برای طراحی داخلی و ایجاد سبک مدرن در دکوراسیون بوده که مزیت‌هایی برای چیدمان ارائه می‌دهد. چیدمان ظروف مسی در خانه سنت دیرینه داشته که زیبایی‌ بصری به وجود می‌آورد. ظروف مسی را می‌توان در هر کجای خانه استفاده کرد و با نورپردازی جلوه فوق‌العاده‌ای از آن را به نمایش گذاشت. در چنین حالتی سبک منزل اصیل و ترکیبی از سنتی و مدرن به نظر خواهد رسید که حس بی‌نظیری را برای بیننده به ارمغان می‌آورد.

هنگامی که نیاز به استفاده از ظروف مسی باشد می‌توان آن را برداشته و در پخت و پز، سرو انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها و همچنین دکوری از آن استفاده کرد. مس قابلیت بازیافت داشته و بسیار بادوام است در نتیجه استفاده از آن با محیط زیست سازگاری دارد. مس به خانه، تجمل و نوآوری داده و طراحی منحصر به فردی را به وجود می‌آورد که تاثیر بسیار خاصی بر دکوراسیون منزل می‌گذارد.

 

برچسب ها:
ظروف مسی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله