قیمت شیشه سکوریت + قیمت شیشه سکوریت مغازه و انواع آن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

برای انتخاب بهترین شیشه سکوریت مغازه و اطلاع از قیمت این محصول، به وب سایت گروه تولیدی-صنعتی آریا ساز و کار مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

شیشه سکوریت یکی از پرکاربرد ترین و کارآمد ترین شیشه هایی است که می توانید برای مغازه انتخاب کنید. این شیشه به دلیل ویژگی های خاصی مثل ضدضربه و نشکن بودن در سال های اخیر بازار انواع شیشه ها را به دست گرفته است. مدتی است که در بیشتر ساختمان ها شیشه های معمولی جای خود را به شیشه های سکوریت داده اند. یکی از کاربرد های این شیشه، استفاده برای در و ویترین مغازه است.
شما می توانید انواع شیشه های سکوریت را از فروشگاه اینترنتی ساز و کار تهیه کنید. آریا ساز و کار با داشتن سال ها سابقه در زمینه تأمین و توزیع شیشه سکوریت از بهترین برندها، در کنار شماست تا شیشه سکوریت مناسبی را برای مغازه خود انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین شیشه سکوریت مغازه و اطلاع از قیمت این محصول، به وب سایت گروه تولیدی-صنعتی آریا ساز و کار مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

قیمت شیشه سکوریت چقدر است؟

شیشه سکوریت شیشه ای است که برای مکان‌های متنوعی مثل مغازه، بالکن، دفاتر، اداره ها و ... به وفور استفاده می شود. بنابراین افراد زیادی هستند که می‌خواهند این شیشه را برای پروژه های ساختمانی خود بخرند. سوالی که ذهن اکثر مشتریان را مشغول می کند، قیمت این شیشه است. اگر بخواهیم رو راست باشیم، باید بگوییم که نمی توان نرخ مشخصی را برای این شیشه ها تعیین کرد. زیرا این قیمت بستگی به انتخاب و متراژ مورد نیاز شما دارد.
اگر شیشه های سکوریت با ضخامت بیشتر بخواهید، باید هزینه بیشتری بپردازید. مدل های طرح دار هم قیمت بالاتری دارند. در ضمن هرچه متراژ شیشه سکوریت مورد نیاز شما بیشتر باشد، قیمت شیشه بالاتر می رود. برای این که از قیمت دقیق این شیشه ها مطلع شوید، بهترین کار این است که به قسمت شیشه سکوریت در سایت آریا سازوکار مراجعه کنید تا با انتخاب برند و نوع شیشه سکوریت و همچنین با محاسبه مساحت شیشه مورد نیاز، اطلاعات دقیق تری را به دست آورید.

 

شیشه سکوریت 1

 

قیمت شیشه سکوریت مغازه

کیفیت شیشه سکوریت مغازه تاثیر زیادی در لوکس نشان دادن مغازه و حرفه ای نشان دادن شما به عنوان مغازه‌دار دارد. همچنین این شیشه به دلیل استحکام بالایی که دارد، می تواند امنیت زیادی را برای مغازه شما ایجاد کند. شیشه های سکوریت از مقاومت فیزیکی و حرارتی بسیار بالایی برخوردار هستند و تنها با ضربه های بسیار سنگین می شکنند. بزرگ ترین مزیت این شیشه ها این است که در صورت شکستن پودر می شوند و قطعات شیشه ای تیز و برنده به جا نمی گذارند.
قیمت شیشه سکوریت مغازه به نوع شیشه، ضخامت، متراژ و رنگ آن بستگی دارد. اگر مغازه شما ویترین بزرگی داشته باشد، قیمت شیشه بالاتر می رود. زیرا مغازه به متراژ بیشتری از این شیشه نیاز خواهد داشت. شیشه های سکوریت طرح دار هم قیمت تمام شده زیادتری دارند. اگر قصد خرید این نوع شیشه را دارید، ابتدا باید مساحت شیشه سکوریت مورد نیاز را برای مغازه خود تعیین و سپس نوع شیشه سکوریت و برند مد نظرتان را انتخاب کنید. مجموعه آریا ساز و کار بهترین شیشه های سکوریت را برای مغازه شما تأمین می‌کند.
 

شیشه سکوریت 2

 

انواع شیشه سکوریت

شیشه هایی که به عنوان شیشه سکوریت در مغازه و اداره ها به کار می روند، در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند. شیشه سکوریت در ضخامت ها، رنگ ها و طرح های مختلفی ساخته می شود. در ادامه می خواهیم انواع شیشه سکوریت هایی را که در فروشگاه اینترنتی آریا سازوکار موجود است، به شما معرفی کنیم:
•    شیشه مات
•    شیشه دودی
•    شیشه سکوریت رنگی
•    شیشه سکوریت سندبلاست
•    شیشه های سکوریت سفید
•    شیشه های سکوریت ساتینا
•    شیشه های سکوریت رفلکس
•    و ...
تمامی این شیشه ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب توسط گروه تولیدی-صنعتی آریا ساز و کار به مشتریان عزیز ارائه می شوند.
مجموعه آریا سازوکار با داشتن سال ها سابقه در زمینه فروش و توزیع انواع شیشه سکوریت مغازه در خدمت شماست. ساز و کار علاوه بر تولید تجهیزات مورد نیاز برای سازه های شیشه ای و فروش انواع شیشه سکوریت، کار اجرا و نصب شیشه سکوریت مغازه شما را نیز انجام خواهد داد. پس با خیال راحت سفارش خود را ثبت و بهترین کیفیت را تجربه کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید