آینه کاری مدرن روی دیوار برای دکوراسیونی پرنور و امروزی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

آینه کاری مدرن روی دیوار و سقف، چگونه از آینه کاری مدرن در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟ ایده‌های شیک و جدید برای آینه کاری مدرن روی دیوار

آینه کاری روی دیوار و سقف، یکی از ترندهای محبوب در دهه 1970 میلادی بود که مجددا در سال 2023 نیز بسیار محبوب و پرطرفدار شده و بسیاری از افراد تمایل دارند با استفاده از آینه کاری مدرن، زیبایی و جذابیت متفاوتی را برای فضای خانه یا محیط کار خود فراهم کنند.

از آینه‌های دیواری بزرگ برای اتاق نشیمن گرفته تا آینه‌های مدرن امروزی برای سرویس بهداشتی، طرح‌های آینه‌های مدرن در سبک‌ها و اشکال بسیار متنوع و زیبایی وجود دارند تا فضای داخلی شما را با انعکاس نور، بازتر و بزرگتر نشان دهند. در واقع، سطوح آینه‌ای بزرگ؛ اگر کاملا صحیح و مناسب در یک فضا مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند آن محیط را بسیار روشن و جذاب کنند.

در ادامه این بخش از بساز و بچین، جدیدترین نمونه‌ها از آینه کاری مدرن روی دیوار را آماده کردیم تا بتوانید ایده بهتری برای استفاده از آینه برای فضای داخلی منزل خود داشته باشید.

 

اینه کاری شیک روی دیوار

 

آینه کاری مدرن روی دیوار و سقف، ترند محبوب سال 2023

شاید شما نیز اینطور فکر کنید که آینه کاری روی دیوار یا سقف یک دکوراسیون قدیمی را ایجاد می‌کند، اما اگر این آینه کاری را با استفاده از مدل‌های جدید و مدرن از آینه انجام دهید، نه تنها زیبایی دکوراسیون داخلی چند برابر زیباتر خواهد شد بلکه سطوح آینه ای، مزایای متعددی را نیز ایجاد خواهند کرد:

 

  • اگر آینه کاری روی دیوار به صورت استراتژیک و برای وارد کردن نور به یک فضا انجام شود، می‌تواند یک اتاق را باز کنند و توهم فضای بیشتری را ایجاد کند و حتی می‌تواند سقف‌های کم ارتفاع را بلندتر نشان دهد.
  • استفاده از آینه کاری مدرن روی دیوار حمام و سرویس بهداشتی نیز نه تنها ظاهر مدرن و براق ایجاد می‌کند، بلکه باعث می‌شود حمام دو برابر اندازه به نظر برسد.

 

اینه کاری مدرن دیوار

 

  • از آنجایی که امروزه مدل‌های بسیار متنوع و خاصی از آینه طراحی و تولید شده است، استفاده از آینه کاری مدرن روی دیوار، می‌تواند به عنوان یک دکور پویا عمل کرده و زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر خاص‌تر و زیباتر نشان دهد.
  • سقف‌های آینه‌ای نیز یک نمای جدید و متفاوت را برای دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنند که ممکن است با هیچ چیز دیگری نتوان این ظاهر را ایجاد کرد.
  • استفاده از دیوارهای آینه‌ای می‌تواند بهترین ویژگی‌های فضا را با انعکاس یک منظره یا تقویت نوری که از پنجره‌ها جریان می‌یابد نشان دهد و حتی با بزرگ‌تر کردن فضای کوچک، برخی از ایرادات را بپوشاند.

 

اینه کاری مدرن و لوکس روی دیوار

 

چگونه از آینه کاری مدرن در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم؟

برای اینکه زیبایی و روشنایی را به فضای داخلی منزل یا محیط کار خود اضافه کنید، بهترین پیشنهاد این است که آینه کاری مدرن را در دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار خود بگنجانید. برای اینکه بدانید چگونه از آینه کاری در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، حتما این نکات را به خاطر بسپارید:

 

  • زیاده روی نکنید! اگر آینه کاری به صورت استراتژیک انجام شود، می‌توانند یک ویژگی را بالا ببرند، اما در صورتی که آینه کاری بیش از حد بوده و یا در محل مناسبی مورد استفاده قرار نگیرد، طراحی ممکن است قدیمی به نظر برسد، یا فاقد سلیقه باشد. 
  • سعی کنید آینه‌ها را حداکثر تا دو دیوار در یک اتاق نگه دارید، بیش از آن ممکن است آینه‌ها احساس ترسناکی ایجاد کنند.
  • می‌توانید آینه‌ای با قاب پیچیده‌ و خاص را برای یک فضای هنری ترکیب کنید یا سبک‌های گرد را با قاب‌های عکس مستطیلی خود ترکیب کنید و یک دیوار گالری با آینه و قاب عکس داشته باشید. برای اطمینان از دریافت بهترین نتیجه، ابتدا بزرگترین قاب خود را آویزان کنید و سپس فریم های کوچکتر را اضافه کنید.

 

اینه کاری مدرن و شیک

 

  • یک دیوار آینه ای ایجاد کنید. دیوار آینه یکی دیگر از پیچ و تاب‌های خلاقانه در دیوار گالری است. به جای آویزان کردن عکس‌های خانوادگی در اطراف آینه دیواری، می‌توانید یک گالری درخشان با سبک‌های مختلف آینه ایجاد کنید. با گنجاندن طیف وسیعی از اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های قاب آینه، می‌توانید دیوار خود را با یک صفحه نمایش خلاقانه پر کنید.
  • برای مدرن کردن آینه‌ها، به جای ایجاد یک فضای شیشه‌ای، سبکی را امتحان کنید که به اشکال هندسی تقسیم شده یا با ضخامت‌های مختلف ترسیم شده است تا جلوه‌ای شبیه پنجره به فضا بدهد.
  • آینه‌های ساده نیز تنها گزینه‌های ممکن برای آینه کاری نیستند. یک سطح آینه‌ کاری شده با شیشه‌های قدیمی یا جیوه‌ای، حس و حال پاریسی قدیمی را ایجاد می‌کند که جذاب و جاودانه است.

 

اینه کاری مدرن در وردی خانه

 

  • استفاده از آینه کاری مدرن روی سقف نیز می‌تواند زیبا و خوش سلیقه باشد. بهتر است این مدل از آینه کاری را در فضای نشیمن مور استفاده قرار دهید و از این طریق یک عنصر طراحی دراماتیک ایجاد کنید و از کلیشه بودن استفاده از آینه روی سقف در اتاق خواب اجتناب کنید.
  • آینه‌ها می‌توانند جذابیت معماری را در یک سقف یا دیوار چند برابر کنند یا در یک فضای باریک کوچک مانند یک راهروی ورودی قرار بگیرند تا اولین برداشت چشمگیر را ایجاد کنند.

 

به طور کلی، هنگامی که شروع به بررسی فضاهای مناسب برای آینه کاری مدرن روی دیوارها و سقف‌ها می‌کنید، خواهید دید که پتانسیل بسیار بیشتری برای استفاده از آینه‌ها وجود دارد تا بتوانید با استفاده از آن، دکوراسیون داخلی را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

خاص ترین نمونه از آینه کاری همراه با نورپردازی روی دیوار

 

پیشنهاد مطالعه: انواع مدل میز تلویزیون آینه ای (میز تلویزیون اینه کاری شده)

 

ایده‌های شیک و جدید برای آینه کاری مدرن روی دیوار

در دنیای امروزی، آینه‌ها چیزی فراتر از عملکرد هستند و آینه‌های دکوراتیو به سرعت به یکی از ترندهای محبوب در دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید از آینه کاری مدرن در خانه یا محل کار خود استفاده کنید و به دنبال ایده‌های شیک و جدید هستید، حتما نمونه‌هایی که در ادامه آماده کردیم را با دقت ببینید و مورد بررسی قرار دهید:

 

آینه های هندسی برای آینه کاری دیوار

آینه های هندسی

آینه‌های دیواری هندسی، جز منحصر به فردترین طرح‌های آینه مدرن هستند. آینه‌های هندسی شکل از ساختار خطی متنوعی از چهارگوش‌های پرآذین و آینه‌های شش ضلعی گرفته تا قاب‌های نامنظم 8 ضلعی دارند. این آینه‌ها دراماتیک و چشم نواز بوده و بیشتر برای فضاهای نشیمن مدرن و معاصر مناسب هستند و می‌توانید با تطبیق رنگ قاب با سایر وسایلی که در دکوراسیون داخلی منزل وجود دارند، یک طراحی منسجم و عالی ایجاد کنید.

 

آینه کاری مدرن با آینه های محدب

آینه های محدب

آینه‌های محدب و مقعر در دکوراسیون، چیزی بیشتر از عملکرد را به طراحی اضافه می‌کنند. این آینه‌ها، با نور بازی می‌کنند و نور را در اطراف اتاق می‌تابانند. برای ایجاد بهترین جلوه، بهتر است آینه‌های محدب تزئینی را با اندازه‌های مختلف و به صورت جفت یا سه تایی در کنار هم قرار دهید تا یک ویژگی منحصر به فرد و جالب برای یک دیوار خالی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب یک آینه منحنی محدب یا مقعر ،با همان رنگ قاب اثر هنری خود، آینه‌های خاص و متفاوتی را در دکوراسیون دیوار گالری خود استفاده کنید.

 

آینه های سبک پنجره در دکوراسیون مدرن

آینه های سبک پنجره

آینه های پنجره‌ای بسیار تزئینی هستند و می‌توان این مدل از آینه‌ها را طوری طراحی کرد که با شکل‌های قاب پنجره خانه نیز مطابقت داشته یا در تضاد باشند. در حالی که معمولا در خانه‌های مدرن‌تر و آپارتمان‌های شهری از پنجره‌های مربعی یا مستطیلی شکل استفاده می‌شود، در ملک‌های قدیمی‌تر، دارای پنجره‌های بزرگ با قوس‌ها و منحنی‌های چشمگیر هستند. بنابراین اگر به دنبال ایجاد یک ظاهر سنتی در یک ملک مدرن هستید، می‌توانید از آینه با سبک پنجره قوس‌دار برای ایجاد حس کلاسیک و قدیمی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. اما با این حال، آینه های سبک پنجره، به فرم‌های مستطیلی و کمانی محدود نمی شوند و می‌توانید مطابق با سلیقه خود و طرحی که برای برای دکوراسیون داخلی در نظر دارید، بهترین شکل و ظاهر از آینه سبک پنحره را سفارش دهید و در آینه کاری مدرن برای فضای داخلی منزل خود استفاده کنید.

 

آینه مدرن روی دیوار

آینه مدرن روی دیوار

در حالی که در طراحی برخی از آینه‌ها هدف خاصی وجود دارد، برخی دیگر از طرح‌های آینه مدرن، برای به حداکثر رساندن زیبایی در دکوراسیون استفاده می‌شوند. برخی از مدل‌هایی که برای آینه کاری مدرن روی دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ویژگی‌های فضایی و روشنایی شیشه آینه را با طراحی خلاقانه و انتزاعی جفت می‌کنند تا ظاهری کاملا مدرن و خاص را برای فضا ایجاد کنند. همچنین می‌توان از این مدل آینه‌ها برای جلب توجه به یک دیوار خاص استفاده کرد و آن را به نقطه کانونی یک فضا تبدیل کرد.

 

آینه کاری دیوار با آینه های سبک صنعتی

آینه های سبک صنعتی

آینه های صنعتی دارای طراحی چشمگیری هستند و اغلب از فلزاتی مانند آهن فرفورژه و فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. این آینه ها به زیبایی فضاهای سبک صنعتی مانند آپارتمان‌های شهری را تکمیل می‌کنند. اما با این حال، می توانند برای القای یک جوهره صنعتی در فضاهای زندگی معاصر نیز استفاده شوند. آینه‌های بزرگ فلزی و سیمی با شیشه‌های بزرگ پنجره‌ای، شبیه پنجره‌های قدرتمند ساختمان‌های صنعتی هستند و توهم یک خانه صنعتی را ایجاد می‌کنند. رنگ‌های برنزی و مسی روی آینه‌های دیواری صنعتی، نیز جلوه کلی را افزایش می‌دهند، به‌ویژه زمانی که با روکش‌های مخدوش اعمال می‌شوند تا ظاهری خام و تیره به دست دهند.

 

آینه های روستایی برای آینه کاری دیوار

آینه های روستایی

آینه های روستایی همه چیز در مورد ایجاد گرمای داخلی هستند. این قطعات مینیمالیستی که از طیف وسیعی از مواد طبیعی ساخته شده‌اند، بر روی بافت‌های چوبی گرم در طرح‌های متعادل و زیبایی که بیش از حد پیچیده نیستند، برجسته می‌شوند. آینه‌های روستایی معمولا از موادی مانند چوب خیزران و بامبو، ساخته می‌شوند و حسی ارگانیک و بوهمی ایجاد می‌کنند. به لطف سادگی این طرح های چوبی، بسیاری از آینه‌های روستایی معمولا در یک محیط به سبک اسکاندیناوی مورد استفاده قرار می‌گیرند اما باز هم می‌توانید از آن در هر فضایی که احساس می‌کنید مناسب هستند و زیبایی ویژه‌ای را به فضا ایجاد می‌کنند، استفاده کنید.

 

آینه کاری دیوار با آینه های قدیمی یا وینتیج

آینه های قدیمی یا وینتیج

اگر سبک دکوراسیون داخلی شما کاملاً قدیمی یا وینتیج است، پس به یک آینه قدیمی نیاز دارید که با طراحی داخلی شما همخوانی داشته باشد. آینه های سبک قدیمی در طیف وسیعی از اندازه ها و سبک ها وجود دارند. پرداخت‌های فرسوده و قاب‌های پریشان به این آینه‌ها شخصیتی کهنه می‌دهد که بازتاب زندگی گذشته است.

بنابراین اگر می‌خواهید به سمت طراحی دکوراسیون کلاسیک - وینتیج بروید، به دنبال آینه ای با قاب تزئین شده ساده باشید که ممکن است دارای طرح های تزئینی یا تاج گل باشد. برای یک رویکرد مدرن‌تر، یک آینه شیشه ای عتیقه را امتحان کنید.

 

آینه های پر نقش و نگار و آراسته

آینه های پر نقش و نگار و اراسته

آینه‌های پرآذین دارای قاب‌هایی هستند که به زیبایی با گل‌ها، طرح‌های پایانی و نقوشی که بازتاب سبک‌های دوران گذشته مانند باروک یا رنسانس فرانسه هستند، تزئین شده‌اند. این مدل از آینه علاوه بر عملکرد، به خوبی با انواع سبک های دکوراسیون ست می‌شوند و زیبایی فضا را چند برابر می‌کنند. به همین دلیل است که معمولا توصیه می‌شود از یک آینه دیواری تزئین شده و پر نقش و نگار، به عنوان بخشی از طرح سنتی یا کلاسیک استفاده کنید و از یا آن را در یک محیط مدرن‌تر قرار دهید تا ظرافت و جزئیات را به اتاق نشیمن معاصر اضافه کنید.

 

زیباترین مدل های آینه کاری روی دیوار

 

اینه کاری مدرن روی دیوار پشت کاناپه

 

اینه کاری شیک در فضاهای غذا خوری

 

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی

 

مدل آینه کاری مدرن و شیک روی دیوار

 

اینه کاری مدرن و لوکس

 

مدل آینه کاری مدرن و جذاب

 

اینه کاری شیک و ساده

 

اینه کاری خطی و مدرن روی دیوار

 

پیشنهاد مطالعه: اینه کنسول اسپرت جدید [انواع رنگ و مدل]

 

کلام آخر

آینه‌های تزئینی زیبا و کاربردی، یک ابزار دکوراتیو عالی برای هر اتاق هستند که نه تنها دیوارها را با زرق و برق مدرن تزئین می‌کنند، بلکه می‌توانند توهم فضای بیشتری را ایجاد کنند یا برای روشن کردن گوشه‌های تاریک استفاده شوند. خوشختانه امروزه گزینه‌ها و سبک‌های مختلفی از آینه وجود دارد که می‌توانید برای آینه کاری مدرن روی دیوارها و سقف مورد استفاده قرار دهید و به ساگی، یک دیوار خسته کننده را زنده کنید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید