بازسازی ظروف رستوران | سود 110 درصدی رستوران؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بازسازی ظروف یکی از بهترین راه‌ها است که هر چند وقت یک بار با توجه به نوع و تعداد استفاده ضروری بوده که هزینه آن به مراتب کمتر از خرید ظرف نو است. هر بار خرید ظرف نو هزینه بسیار زیادی دارد و اصلا گزینه خوبی نیست.

رستوران‌داران به خوبی می‌دانند که هرچند وقت نیاز است ظروف خود را مورد بررسی قرار دهند که اگر خراب شده باشد اقدام به بازسازی نمایند. از آنجایی که غذا در رستوران‌ها در حجم زیاد و به شیوه خاص پخته می‌شود طبیعی است که ظروف زیادی مورد استفاده قرار گیرند که با هر بار استفاده یک قدم به سمت کهنگی و آسیب دیدن نزدیک‌تر می‌شوند.‌
هر بار که ظروف آسیب بیشتری می‌بینند کار را برای رستوران‌داران و پرسنل سخت‌تر می‌کنند زیرا:
•    حالت چسبندگی پیدا کرده و ممکن است غذا در آن ته گرفته و بسوزد
•    ته گرفتن غذا در واقع به معنای هدر رفتن پول است زیرا دیگر قابل خوردن نیست
•    غذای ته گرفته شده به ظرف چسبیده و همین امر منجر به شستشوی سخت ظروف می‌شود که زمان و نیروی بیشتری لازم دارد
•    رسوبات وارد غذا شده که طعم ناخوشایندی به آن می‌دهد که ممکن است منجر به نارضایتی مشتریان شود
•    ....
تمامی این عوامل برای رستورانی که هدف آن جذب مشتری بیشتر و کسب رضایت است مهم بوده که باید به سالم بودن ظروف دقت کرد. 

 

بازسازی ظروف

بازسازی ظروف یکی از بهترین راه‌ها است که هر چند وقت یک بار با توجه به نوع و تعداد استفاده ضروری بوده که هزینه آن به مراتب کمتر از خرید ظرف نو است. هر بار خرید ظرف نو هزینه بسیار زیادی دارد و اصلا گزینه خوبی نیست.
تعمیر ظرف‌های آسیب دیده نظیر قابلمه، ماهیتابه و ... در مراکز بازسازی ظروف انجام می‌شود که توسط دستگاه و با استفاده از مواد ویژه انجام می‌شود در نیتجه باید به یک مرکز معتبر مراجعه کرد تا از مواد با کیفیت استفاده کرده و روند کار را به طور استاندارد انجام دهد. 

 

بازسازی ظروف رستوران

در رستوران‌ها از ظرف‌های مختلفی استفاده می‌شود که ممکن است مسی، آلومینیوم، استیل، چدن، سرامیک، گرانیت، تفلون و ... باشند. همه ظروف نام برده شده ممکن است در اثر استفاده زیاد یا حتی اتفاقات ناگهانی یا استفاده نادرست آسیب ببینند. هر کدام از این ظروف شکل، اندازه، سایز و رنگ‌های مختلفی دارند که با توجه به نیاز و فضای رستوران تهیه شده‌اند. بازسازی ظروف رستوران را که برای پخت و پز استفاده می‌شوند به هیچ عنوان نباید دست کم گرفت.

 

سفارش بازسازی عمده ظروف

سفارش بازسازی عمده ظروف رستورانی را به مرکزی مجاز و معتبر بسپارید که با هزینه معقولانه و گارانتی ظروف شما را تعمیر نماید. از آنجایی که تعداد ظروف در رستوران‌ها زیاد است سفارش بازسازی عمده گزینه‌ای به صرفه و عاقلانه خواهد بود.

 

 

آروین تفلون

نام آروین تفلون را  به خاطر بسپارید زیرا هر آنچه از یک یک مرکز بازسازی کننده ظروف انتظار دارید برآورده خواهد کرد. با آروین تفلون سود 110 درصدی رستوران را صاحب خواهید شد، زیرا قیمت‌های بازسازی بسیار مناسب بوده، قادر به سفارش آنلاین هستید و هزینه حمل رایگان است. در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر خواهید بود ظروف پخت و پز رستورانی خود را تحویل گرفته و از سالم و نو شدن آن لذت ببرید. 

 

ارتباط با آروین تفلون:

•    تلفن همراه: 09212285413 / 09121039813
•    تلفن ثابت: 0293332040
•    واتساپ: 989121039813+
•    اینستاگرام: arvinteflon
•    ایمیل: info@arvinteflon.ir 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید