کلوزت و کابینت‌های خاص با استفاده از پروفیل درب شیشه‌ای

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

هدف از طراحی کلوزت و کابینت های خاص، ایجاد نظم و انضباط بیشتر در نگهداری از  لباس ها، کیف، کفش ، روسری و دیگر پوشاک می باشد.

تعریفی درباره کلوزت و کابینت خاص

کلوزت و کابینت خاص، برای کسانی که خواهان نظم بیشتری در زندگی هستند مناسب است. هدف از طراحی این محیط ها ایجاد نظم و انضباط بیشتر در نگهداری از  لباس ها، کیف، کفش ، روسری و دیگر پوشاک می باشد. لباس ها با قرار گرفتن در کلوزت روم ضمن طبقه بندی صحیح، چروک نشده و از گرد وغبار در امان خواهند ماند. مهم‌تر این که اگر این فضاها با پروفیل درب شیشه ای کابینت تجهیز شده باشند، دسترسی به البسه بسیار آسان و دلپذیر توصیف خواهند شد. این نوع کمدها شیشه ای، در شمار نوین ترین مدل های کمد دیواری در سال های اخیر هستند. در بیشتر خانه هایی که به سبک مدرن ساخته شده اند، این نوع کابینت ها به چشم می خورند.

کلوزت و کابینت خاص البسه، ضمن این که لباس ها را به خوبی طبقه بندی کرده و در رگال جای می دهد، یک نوع اکسسوری نیز به شمار می رود. فضای داخلی خانه با این نوع کابینت های مدرن بسیار چشمگیر می شود. شایان ذکر است، کمدهای مدرنی که در کلوزت روم نصب می شوند، مستلزم دارا بودن یک بخش مهم به نام پروفیل می باشند. این پروفیل ها سرتاسر کمد را در برگرفته و مکانی است که شیشه در داخل آن نصب می شود.

خوشبختانه کلوزت و کابینت خاص لباس و کیف و کفش ها، در طرح ها و اندازه های متنوعی ساخته می شوند و دارای جزئیات فنی بسیاری نیز می باشند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود هر یک از این عناصر سازنده کلوزت روم را انتخاب و سفارش دهید. به عنوان مثال در زمینه پروفیل درب شیشه می توان از انواع ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و ... استفاده کرد. در بدنه این نوع کلوزت ها و کابینت های خاص نیز لوازمی استفاده می شود که می تواند مورد توجه قرار گیرد مانند دستگیره ها، نوع نور پردازی و ...

 

کلوزت روم

کلوزت روم

 

کلوزت و کابینت خاص از چه ساختاری تشکیل شده است؟

در ادامه مبحث کلوزت و کابینت خاص پوشاک و البسه به ساختار آن می پردازیم. این نوع کابینت های مدرن همانطور که در متن فوق نیز گذشت؛ از شیشه، پروفیل، چوب، دستگیره ، درب، کشو، لامپ و ... ساخته شده اند. در  کلوزت ها اولین نکته ای که به چشم می خورد، درب آن است. این درب ها می توانند از جنس چوب یا فراورده های چوبی مانند ام دی اف و ...باشند. اما در کابینت های مدرن می توان درب را از جنس شیشه انتخاب کرد. این شیشه ها را نیز می توان از نوع معمولی یا نشکن انتخاب کرد. رنگ بندی شیشه این نوع کابینت ها نیز متنوع ارزیابی شده است. سفید، دودی، برنزی، طلایی، مات و .... از جمله این نوع رنگبندی ها می باشند. قابل ذکر است این که کمدی که شما انتخاب می کنید، از چه نوع شیشه و دربی انتخاب شده باشد و شیشه ها از چه نوع رنگی برخوردار باشند، می تواند در قیمت نهایی محصول تاثیر بگذارد.

کلوزت و کابینت خاص البسه و پوشاک حتی می تواند تماما از جنس شیشه باشد. اما در بیشتر موارد می توان چوب و شیشه را با هم ترکیب کرد که اتفاقا بسیار مشتری پسند می باشد. بدنه کابینت یکی دیگر از اجزاء سازنده این نوع محصولات است که آن را از جنس ام دی اف و دیگر روکش ها انتخاب کرد. انتخاب ام دی اف نیز بسته به نظر و سلیقه مشتری و میزان بودجه ای که در اختیار سازنده قرار می دهد، متفاوت ارزیابی می شود. بهترین نوع ام دی اف که مرغوبیت آن مورد تایید است، دارای ضخامت هجده میلیمتر می باشد. گاه در صورت نیاز می توان از روکش چوب طبیعی نیز برای بدنه کابینت استفاده کرد. یکی دیگر از مهمترین اجزاء سازنده کابینت های مدرن، لامپ ها و منبع نوری است که برای آن انتخاب می کنیم. در ادامه به صورت مجزا به توضیح آن می پردازیم.

 

چراغ های هوشمند داخل کمد

چراغ های هوشمند داخل کمد

 

چراغ داخل کمد و سیستم روشنایی هوشمند کمد

چراغ هایی که برای کلوزت و کابینت خاص البسه و پوشاک در نظر گرفته می شود، یکی از مهمترین المان های سازنده این نوع محصول می باشد. چراغ داخل کمد و سیستم روشنایی هوشمند کمد می تواند به بهترین شکل ممکن محتویات داخل کمد را به نمایش گذاشته و دسترسی به آن ها را سریع نماید. ضمن این که این نوع لامپ ها اتفاقا هوشمند نیز می باشند، در مصرف برق بسیار صرفه جویی نیز می کنند. این لامپ ها از یک نوع حسگر برخوردار هستند که در زمان باز و بسته کردن درب واکنش مناسب نشان می دهند. در لامپ های مورد نظر، یک نوع حسگر چشمی تعبیه شده است که لنز آن کروی می باشد که به آن حسگرها پی آی آر می گویند

 

نورپردازی کلوزت انواع مختلفی دارد

نورپردازی کلوزت انواع مختلفی دارد

 

فروشگاه ایما یراق

فروشگاه ایما یراق عرضه کننده کلوزت و کابینت خاص می باشد. این مجموعه با معرفی و ارائه انواع مختلف یراق‌آلات در خدمت همشهریان عزیز تهرانی و هم وطنان گرامی در جای جای ایران عزیز می باشد. خوشبختانه با اتکا تجربه موفق در زمینه فروش و عرضه انواع مختلف یراق آلات کابینت، کمد و ... ایما یراق به یک برند شناخته‌شده و مورداطمینان بدل شده است. شما می توانید به دو شکل حضوری و مجازی از این شرکت خرید کرده و از کیفیت محصولات خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشید. محصولاتی که شما سفارش داده اید، در اسرع وقت و با بهترین شکل بسته بندی، به نشانی شما فرستاده می شود. شما می توانید در صورت لزوم برای کسب آگاهی بیشتر درباره هر یک از محصولات این مجموعه، با همکاران ما در بخش فروش ارتباط بگیرید. شماره تماس ها و راه های ارتباطی با کارشناسان فروش این سایت، در ذیل همین پست آمده است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید