کاشت ابروی دائمی با مدرن‌ترین روش‌های روز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله به بررسی کاشت ابروی دائمی با مدرن‌ترین روش‌های روز پرداخته‌ایم.

کاشت ابروی دائمی با مدرن‌ترین روش‌های روز در مقایسه با روش‌های دیگر همچون تاتو کردن یا هاشور گزینه‌ی بسیار مناسب‌تری خواهد بود. دلیل اصلی آن نیز این است که در روش‌های دیگر ابروها دائمی نیستند ولی استفاده از کاشت ابروی دائمی زیبایی همیشگی را به شما هدیه می‌دهند. زیبایی مخصوص انسان است و طبیعتاً انسان‌ها به دنبال زیبایی صورت هستند. بنابراین کاشت ابرو فقط مخصوص خانم‌ها نیست و برای آقایان نیز انجام می‌شود. در این مقاله ضمن اشاره به کاشت ابروی دائمی با مدرن‌ترین روش‌های روز به مزایا و قیمت آن نیز می‌پردازیم.

 

کاشت ابرو، هدیه متخصصین برای زیبایی صورت شما

استرس به همراه ژنتیک، سبک غذای فست فودی و آلودگی هوا چندین عامل اصلی برای ریزش موی سر و ابرو در افراد است. شاید تصور کنید که ریزش ابرو فقط در بزرگ‌سالان به وجود می‌آید، درحالی‌که ممکن است افراد جوان نیز با این مشکل مواجه شوند. کاشت ابرو بهترین گزینه برای افرادی است که دچار ریزش یا کم‌پشت شدن ابروهای خود شده‌اند.

اما سوالی که ممکن است برای ما پیش آید این است که چه افرادی نیاز به کاشت ابرو دارند. در ادامه به بررسی مواردی که افراد نیاز به کاشت ابرو دارند می‌پردازیم:

  • افرادی که ابروهای کم‌پشت دارند.
  • افرادی که از ضخامت و پهنی ابروهای خود رضایت ندارند.
  • افرادی که در اثر استرس زیاد و یا بیماری‌های ژنتیکی دچار ریزش ابرو شده‌اند.
  • افرادی که در ناحیه ابروی خود جای زخم دارند و این زیبایی صورتشان را گرفته است.

 

مهم‌ترین مزیت‌های کاشت ابروی دائمی

مزایای کاشت ابروی دائمی عبارت است از:

  1. زیبایی طبیعی: برای کاشت ابرو با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های موجود از موهای سر و یا اطراف گوش استفاده می‌شود و آن را در محل ابرو می‌کارند. به دلیل اینکه برای کاشت ابرو از موهای فرد موردنظر استفاده می‌کنند این روش کاملاً طبیعی است و تقریباً مهم‌ترین مزیت این روش نیز همین است.
  2. کاشت در کمترین زمان: کاشت ابرو زمان زیادی از افراد نمی‌گیرد. با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، امروزه کاشت ابرو فقط در یک جلسه‌ی چندساعته انجام می‌شود. بنابراین افرادی که به دنبال کاشت ابرو هستند از این لحاظ نگرانی‌ای ندارند.
  3. امکان قرینه‌سازی: اندام‌های طبیعی انسان به‌خودی‌خود قرینه‌ی کامل نیستند. حتماً شما هم دیده‌اید افرادی را که نوع رویش ابروهای سمت چپ و راستشان شبیه هم نیست. با کاشت ابروی دائمی این مشکل حل می‌شود و ابروها کاملاً قرینه می‌شوند و این باعث زیبایی افراد نیز خواهد شد.
  4. ماندگاری زیاد: اگر به دنبال کاشت ابرو هستید ولی از ماندگاری آن اطلاعاتی ندارید باید به شما بگوییم که کاشت ابروی دائمی با مدرن‌ترین روش‌های روز بالاترین ماندگاری را دارند. به‌طوری‌که فردی که کاشت ابرو انجام می‌دهد کاملاً خیالش از آن راحت خواهد بود.

 

کاشت ابروی دائمی

 

مدرن‌ترین روش‌های روز کاشت ابرو

امروزه با پیشرفت علم پزشکی، روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو و پرپشت کردن آن وجود دارد. افرادی که به دنبال کاشت ابرو هستند بهتر است که با این روش‌ها آشنا شده و مزایا و معایب آن را بشناسند. در جدول زیر به بررسی جزییات این روش‌ها، به همراه مزایای آن می‌پردازیم.

ردیف روش نحوه کاشت مزایا
1 FIT از موهای پشت گوش به‌عنوان بانک مو استفاده می‌شود و فولیکول‌های مو با دستگاه‌های مخصوصی و با استفاده از میکروسکوپ مخصوص استخراج می‌شود. در ناحیه ابرو در نیز شکاف‌های کوچکی ایجاد شده و فولیکول‌های استخراج شده پیوند زده می‌شود. این روش محبوب‌ترین روش کاشت ابرو است که طرفداران زیادی دارد. این روش زخم و جراحتی ندارد و چون بیمار در حین اجرا دردی ندارد یکی از بهترین روش‌های موجود می‌باشد. رشد موها نیز در این روش کاملاً طبیعی است.
2 MFIT

با ایجاد سوراخ‌هایی فولیکول‌ها استخراج می‌شود و جهت جلوگیری از فولیکول‌ها آن را در محلول مخصوصی نگهداری می‌کنند. سپس فولیکول‌ها با ابزارهای مخصوص پیوند داده می‌شود. در روش MFIT قسمت بانک مو بی حس می شود.

این روش زخم و جراحتی ندارد. دوران نقاهت کوتاه و احتمال عفونت خیلی کم است.
3 SUT در این روش برش‌های خفیفی در ناحیه بانک مو زده می‌شود و فولیکول‌ها برداشت می‌شود و سپس در ناحیه ابرو کاشته می‌شود. به ناحیه بانک مو نیز بی‌حسی اعمال می‌شود. در این روش نیاز به تراشیدن مو نیست و زخم و جراحتی نیز ایجاد نمی‌شود. در این روش تراکم ابروها قابل‌قبول است.

 

هزینه کاشت ابرو

نوع ابروها و پرپشت بودن آن‌ها مهم‌ترین عامل در زیبایی صورت افراد است. بنابراین افرادی که ابروهای کم‌پشت دارند و یا دچار ریزش ابرو شده‌اند بهتر است که کاشت ابرو انجام دهند. هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی این هزینه ارزش صرف کردن را دارد چراکه سبب ایجاد زیبایی و اعتمادبه‌نفس در افراد می‌شود.

شاید در نگاه اول تصور کنید که هزینه کاشت ابرو در مقایسه با روش‌هایی همچون تاتو و یا میکرو بلیدینگ بیشتر باشد اما ماندگاری و مزایای زیادی کاشت ابرو باعث شده است تا ارزش صرف چنین هزینه‌ای را داشته باشد. هزینه‌ی کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل روش کاشت، تعداد گراف‌های استفاده‌شده، کلینیک کاشت ابرو، مدل ابروی فرد و پزشک متخصص می‌باشد. کلینیک ساعی کلینیک تخصصی کاشت ابرو است که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین متخصصان استفاده می‌کند و مشتریان بسیار زیادی دارد. کلینیک ساعی سابقه 12 ساله در کاشت ابرو دارد و به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال کاشت ابرو هستید به این کلینیک مراجعه نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید