کامل ترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب یک فروشگاه اینترنتی عالی برای خرید کاغذ دیواری کار آسانی نیست. برای یافتن بهترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری این مطلب را بخوانید.

کاغذ دیواری نوعی متریال پوششی تزئینی برای ساختمان‌هاست که در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر حسب نوع جنس، نوع طرح و نوع مکانی که از آن استفاده می‌شود به انواع مختلف تقسیم می‌گردد. کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری آشپزخانه و... از جمله کاغذ دیواری‌هایی هستند که بر حسب کاربرد تقسیم بندی شده‌اند.

کاغذ دیواری‌هایی همچون وینیل، کاغذی، نانو و... بر حسب جنس نامگذاری شده و در نهایت کاغذ دیواری‌هایی با طرح ساده، سه بعدی، مدرن و... بر حسب طرح دسته بندی می‌گردند. این کاغذ دیواری‌ها با نوعی چسب مخصوص به شکل عمودی بر روی دیوارها چسبانده می‌شوند و به شکل متری و یا رولی توسط فروشگاه‌های معتبری همچون ویکی دکو عرضه می‌گردند و یکی دکو یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواریست که تنوع بالایی از طرح، رنگ و جنس را در میان کاغذ دیواری‌های قابل عرضه خود دارد به طوری که هر سلیقه و بودجه‌ای را به راحتی تحت پوشش قرار می‌دهد.

تمامی کاغذ دیواری‌های موجود در فروشگاه اینترنتی ویکی دکو از بهترین کیفیت و مقاوم‌ترین جنس ساخته شده‌اند و از بهترین برندها تهیه گشته‌اند. مقاومت و ماندگاری کاغذ دیواری‌های ویکی دکو بسیار بالا بوده و به مدت طولانی می‌توان از آنها به عنوان دیوار پوش استفاده کرد. از طرفی قیمت این کاغذ دیواری‌ها نسبت به نوع مشابه آن در فروشگاه‌های دیگر بسیار ارزان‌تر بوده و این امر موجب صرفه جویی در هزینه می‌شود. برای مشاهده تمامی مدل‌های خرید کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب و ... به این سایت مراجعه کنید.

در ادامه ضمن معرفی انواع کاغذ دیواری و برخی مزایای آنها، نکاتی که در هنگام خرید این کاغذ دیواری‌ها باید در نظر داشته باشید را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

کاغذ دیواری بر حسب جنس

  • کاغذ دیواری پی وی سی (وینیل): نوعی کاغذ دیواری با روکش وینیل اکریلیک یا PVC می‌باشد، قابل شستشو بوده و مناسب‌ترین گزینه برای دیوار آشپزخانه هستند. به دلیل استفاده از مواد شیمیایی ممکن است آلرژی زا باشند به همین دلیل برای دیوار اتاق کودک پیشنهاد نمی‌شوند. این نوع کاغد دیواری خود به کاغذ دیواری وینیل فابریک بک، وینیلی نون وون، روکش وینیل جامد تقسیم می‌شوند.
  • کاغذ دیواری منسوج نبافته( با روکش نان وون): این نوع کاغذ دیواری از فیبر سلولزی بلند و الیاف نساجی ساخته شده‌اند و توسط مواد اکریلیک تقویت می‌گردند. به کمک رطوبت بر روی سطح دیوار چسبیده و نصب آن بسیار آسان است. به راحتی قابل جدا شدن بوده و مجددا نصب می‌گردند.
  • کاغذ دیواری ساده(کاغذی): در کاغذ دیواری ساده هیچ نوع لایه محافظتی استفاده نمی‌شود و طرح مستقیماً بر روی کاغذ چاپ می‌گردد. تنها جنبه تزئینی داشته و از طول عمر کوتاهی برخوردار است.
  • کاغذ دیواری ضد زلزله: از رشته‌های شیشه‌ای تولید شده‌اند. این رشته‌ها ارتجاعی و محکم بوده و در اثر لرزش و زلزله باعث نگه داشتن دیوار می‌گردند. این کاغذ دیواری انرژی را در چهار جهت مختلف پخش می‌کند تا انرژی روی قسمت خاصی از دیوار متمرکز گردد.
  • کاغذ دیواری نانو: بسیار مستحکم بوده و قابل شستشو هستند هیچ نوع حساسیت و آلرژی ایجاد نمی‌کنند.عایق مناسبی برای صدا، رطوبت و حرارت هستند. گزینه‌ای مناسب به عنوان کاغذ دیواری اتاق خواب کودک محسوب می‌شوند.
  • کاغذ دیواری بافت دار: در این کاغذ دیواری الیاف مخملی از جنس مخمل پارچه‌ای و یا پلاستیکی استفاده شده است و زمینه آن از جنس پی وی سی و یا پارچه است. این نوع کاغذ دیواری قابلیت شستشو نداشته اما به دلیل شیک بودن گزینه ای مناسبی به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی هستند.

 

کاغذ دیواری بر حسب طرح

  • کاغذ دیواری سه بعدی: طرح و تصاویر سه بعدی در کاغذ دیواری سه بعدی موجب می‌شود تا شما تجسم فضایی واقعی از طبیعت را در خانه خود داشته باشید. این نوع از کاغذ دیواری‌ها قابلیت شستشو داشته و به کمک تکنیک‌های مختلف نور پردازی در فاصله سه متری برجسته و واقعی جلوه می‌دهند.
  • کاغذ دیواری مدرن: که شامل منحنی و خطوط شکسته و همچنین اشکال بی‌قاعده می‌باشد.
  • کاغذ دیواری مدل فانتزی: از پرطرفدارترین طرح‌های موجود در بازار است که و برای هر نوع مکانی کاربرد دارد.
  • کاغذ دیواری کلاسیک: با ترکیب طرح‌ها و رنگ‌های مختلف کاغذ دیواری در کنار یکدیگر، طرح‌های جالب و منحصر به فردی را می‌توان خلق کرد که به آن کاغذ دیواری کلاسیک می‌گویند. این کاغذ دیواری‌ها معمولاً شامل طرح‌های گلدار، راه راه و چهار خانه‌ای هستند.

 

کاغذ دیواری بر حسب کاربرد

کاغذ دیواری‌ها بر حسب کاربرد و نوع مکانی که در آن نصب می‌شوند به انواع کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری اتاق کودک، کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری آشپزخانه، کاغذ دیواری مخصوص پشت تلویزیون و... تقسیم می‌شوند. به طور مثال برای اتاق کودک از کاغذ دیواری‌های قابل شستشو با طرح‌های کودکانه استفاده می‌شود و یا برای دیوار پذیرایی از کاغذ دیواری‌های مدرن و کلاسیک که با طرح و رنگ مبلمان همخوانی دارد استفاده می‌گردد. کاغذ دیواری پشت تلویزیون معمولاً از نوع سه بعدی بوده و کاغذ دیواری آشپزخانه از جنس کاغذ دیواری با روکش وینیل یا نانو ساخته می‌شوند.

نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر داشته باشید!

قبل از خرید کاغذ دیواری حتماً هدف خود از نصب کاغذ دیواری و مکان مورد نظرتان را مشخص کنید. اندازه‌های دیوار مورد نظر را با دقت بررسی کنید. در هنگام خرید حتما یک رول بیشتر از کاغذ دیواری منتخب را خریداری کنید تا در گذر زمان بتوانید از رول های خریده شده جهت ترمیم استفاده کنید.

 

سلیقه تمامی افرادی که در خانه یا محل کار شما حضور همیشگی دارند را مد نظر داشته باشید. برای اتاق کودک از کاغذ دیواری‌های نازک، با رنگ‌های تیره و غیرقابل شستشو استفاده نکنید. طرح‌ها و تصاویر هر اتاق متناسب با روحیه صاحب آن اتاق باشد؛ مثلاً طرح و رنگ کاغذ دیواری اتاق دختر با پسر فرق می‌کند یا طرح و رنگ اتاق کودک با بزرگ‌سال متفاوت است. همچنین کاغذ دیواری اتاق خواب را در بیشتر مواقع نمی‌توان به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی استفاده کرد جز این‌که دارای طرح و رنگی ساده باشند. سعی کنید کاغذ دیواری‌هایی با قابلیت شستشو خریداری کنید که به راحتی در مواقع لزوم آن را تمیز نمایید.

فروشگاه اینترنتی ویکی دکو به عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری ایران برای رفاه حال مشتریان خود به جهت انتخابی سریع‌تر و دقیق‌تر، کلیه کاغذ دیواری‌های روز دنیا را با طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متفاوت و با کیفیتی عالی در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است. تا شما عزیزان بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی فقط به کمک تلفن همراه خود کاغذ دیواری مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و با قیمتی بسیار به صرفه خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید و در صورت لزوم از راهنمایی مشاورین ویکی دکو نیز بهرمند شوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید