دکتر تامین در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر قصد ساخت و ساز دارید نگران هیچ چیز نباشید . دکتر تامین از صفر تا صد ساخت و دکوراسیون پروژه های عمرانی را به عهده میگیرد.

محصول اصل یا تقلبی، افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها، اخلاق‌های خوب و بد فروشندگان مصالح ، تکمیل نبودن جنس فروشگاه‌های مختلف، هزینه‌های زیاد حمل و نقل مصالح، نداشتن اطلاعات کافی در مورد برند‌های مختلف و سردرگمی در بین صدها محصول مشابه،  این‌ها احتمالا تفکراتی هست که هنگام ساخت یک پروژه عمرانی به سراغ شما می‌آید. دکتر تامین دقیقا برای از بین بردن این نوع از تفکرات در هنگام ساخت پروژه، متولد شده است.

 و

دغدغه‌های خود را در هنگام ساخت پروژه کاهش دهید

ما در دکتر تامین برای اولین بار تمام مراحل ساخت‌ را به صورت شماتیک طراحی کردیم از اخذ مجوزات قانونی و تجهیز کارگاه گرفته تا اجرای دکوراسیون داخلی و تجهیزات تکمیلی که مراحل آخر ساخت یک پروژه عمرانی به حساب می‌آید. تمام شرایط مهیا شده است به منظور این که از ابتدا تا انتهای پروژه همراه شما باشیم.

 

اهمیت کیفیت و قیمت بر کسی پوشیده نیست

تصور کنید وارد یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی می‌شوید علاوه بر این که مطمئن هستید جنس اصل از فروشگاه خریداری می‌کنید، احتمالا از تخفیف‌های فروشگاه هم استفاده می‌کنید و با وجود برندهای متنوع و تکمیل، یک خرید لذتبخش را تجربه خواهید کرد. وجود چنین فروشگاهی در هنگام ساخت یک پروژه عمرانی نیازی بود که به شدت در کشور احساس می‌شد. دکتر تامین پس از گذشت 4 سال از تاسیس خود توانسته نماینده مستقیم بسیاری از برند‌های مهم صنعت ساخت و ساز شود و با توجه به ارتباط مستقیم با برند‌ها همزمان خیال شما را از اصل بودن جنس‌ها و خرید با قیمت مناسب راحت کند.

 

در نهایت بهترین برند کدام است؟

یکی از دغدغه‌های دیگر موقع ساخت و ساز بدون شک انتخاب بهترین برند تجهیزات یا مصالح مورد نیاز برای پروژه هست. واقعیت این سوال شما، جواب مشخصی ندارد و خیلی وابسته به شرایط اختصاصی پروژه شما می‌باشد. در دکتر تامین به هنگام خرید به طور مستقیم با یک کارشناس اختصاصی در ارتباط هستید.  با توضیح شرایط پروژه و نسبت به هزینه‌ای که می‌توانید متقبل شوید مناسب‌ترین و به روزترین انتخاب‌های موجود برای پروژه به شما توسط کارشناس معرفی شده و شما انتخاب نهایی را انجام می‌دهید. همچنین کارشناس اختصاصی در تمام مراحل خرید، از قبل از سفارش حتی تا بعد از تحویل کالا به عنوان پشتیبان در کنار شما حضور دارد  تا مطمئن شود در هنگام خرید هیچ دغدغه و نگرانی متوجه شما نباشد.

 

تامین مصالح در سراسر ایران با بیشترین سرعت

قطعا یکی دیگر از دغدغه‌های سازندگان، تجمیع تمام تجهیزات و مصالح ساختمانی در شهر‌ تهران و مدت زمان ارسال آن‌ها به جای جای ایران می‌باشد. جهت رفع این دغدغه دکتر تامین سعی کرد خدمات خود را  از شمال تا جنوب ایران با بیشترین سرعت انجام دهد. به همین دلیل علاوه بر دفتر مرکزی خود در تهران، 7 شعبه دیگر نیز در استان‌های خراسان رضوی، گیلان، همدان،کرمانشاه، اصفهان، فارس و خوزستان تاسیس نمود تا در سریعترین زمان ممکن تجهیزات و مصالح ساختمانی را به دست شما عزیزان برساند.

 

قبل از خرید به سایت دکتر تامین سر بزنید

این روز‌ها قبل از خرید وسایلی مانند کامپیوتر یا گوشی تلفن حتما داخل اینترنت در رابطه با کالای مورد نظر خود شروع به جست و جو می‌کنید. برای تحقیق در مورد ویژگی‌های خاص هر محصول ساختمانی چطور؟ آیا مرجعی ‌را می‌شناسید که با دسته بندی منظم، اطلاعات مربوط به کالا و محصول را  به طور جامع و خوانا نوشته باشد؟ در سایت دکتر تامین حداقل 20 هزار محصول مرتبط با حوزه صنعت ساخت و ساز همراه با توضیحات کامل وجود دارد که تا به امروز جامع‌ترین سایت ایرانی در این زمینه به شمار می‌رود. 

 

دکتر تامین در نمایشگاه صنعت ساختمان

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در شرایط خاص کنونی با تمهیدات ویژه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا  در تاریخ 22 تا 25 شهریور برگزار می‌شود.

حذف تمام واسطه‌ها و تامین بی دردسر مصالح و تجهیزات ساختمانی در پروژه‌های عمرانی که منجر به افزایش بهره‌وری در ساخت و ساز می‌شود هدفیست که دکتر تامین بر اساس آن شکل گرفته است و چه مکانی مناسب‌تر از نمایشگاه صنعت ساختمان تا بدون واسطه و به طور مستقیم با دکتر تامین و امکانات آن آشنا شوید همچنین برای استقبال گرم از شما پیشنهاد‌های ویژه‌ای مختص ایام نمایشگاه تدارک دیده‌ایم. دکتر تامین در سالن 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران منتظر شماست.

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید