کاشی بین کابینتی چیست؟ + راهنمای خرید و قیمت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر دنبال کاشی بین کابینتی جذاب و خیره کننده هستید که فضای آشپزخانه تان را عوض کند کلیک کنید.

تایل بین کابینتی یا کاشی بین کابینتی یکی از جدیدترین پوشش ها برای تزیین دکوراسیون آشپزخانه و مخصوصا فضای بین کابینت است. کاشی بین کابینت در طرح های جدید و متنوع، قیمت مناسب، و با بهترین کیفیت تولید می شود و با استفاده از آن ها می توانید فضای آشپزخانه را جذاب و دلنشین کنید. در فروشگاه اینترنتی منزل می توانید جدیدترین مدل ها و قیمت کاشی بین کابینتی را به راحتی مشاهده و به صورت اینترنتی خرید کنید.

دانش دکوراسیون داخلی می‌کوشد که هر روز زیبایی منازل ما را بیشتر کند و کاری کند که در منزل خود احساس آرامش و راحتی داشته باشیم. یکی از نقاط مهم منزل که بخش قابل توجهی از فعالیت‌های خانه در آن انجام می‌شود، آشپزخانه است. معمولاً اعضای خانواده خصوصاً بانوان بیشتر در این فضا حضور دارند و به همین خاطر اگر می‌خواهید خانواده‌ای بانشاط و سرحال داشته باشید، باید به دکوراسیون و فضای آشپزخانه اهمیت بدهید. یکی از محصولات عالی که به زیبایی و جذابیت آشپزخانه و کل منزل شما کمک می‌کند، کاشی بین کابینتی است که به آن تایل بین کابینتی هم گفته می‌شود.

در این صفحه تصمیم داریم در مورد کاشی بین کابینتی توضیح دهیم و مزایای این محصول را بیان کنیم. در صورتی که شما هم می‌خواهید فضای منزل خود را متحول کنید و منزلی پر از شادی، آرامش و صمیمیت داشته باشید، تا پایان توضیحات با ما همراه شوید.

کاشی بین کابینتی یا تایل بین کابینتی چیست؟

کاشی بین کابینتی دیگر به تعریف و معرفی احتیاجی ندارد. همین اسم، گویای همه چیز است. این نوع کاشی، در فضای بین کابینت‌های هوایی و زمینی آشپزخانه قرار می‌گیرد و علاوه بر محافظت از دیوار آشپزخانه در برابر آلودگی، چربی و رطوبت، به شما کمک می‌کند که آشپزخانه‌ای زیبا، جذاب و آرامش‌بخش داشته باشید.

البته باید در انتخاب کاشی بین کابینت دقت کنید تا بتوانید آشپزخانه‌ای دلباز و شیک داشته باشید. انتخاب تایل بین کابینتی به کمی دقت نیاز دارد. به عنوان مثال اگر آشپزخانه‌ و منزل شما کوچک است، نباید از رنگ‌های تیره برای کابینت و کاشی بین کابینتی استفاده کنید؛ چون این کار باعث می‌شود که منزل شما کوچک‌تر به نظر برسد.

کاشی بین کابینتی چه مزایای خاصی دارد؟

چرا باید از کاشی بین کابینتی استفاده کرد؟ مگر استفاده از کاشی بین کابینت چه مزایایی دارد که متخصصان دکوراسیون داخلی تا این حد روی استفاده از آن تأکید دارند؟ در ادامه به چند مورد از مزایا و ویژگی‌های این محصول اشاره خواهیم کرد:

  • تنوع در طرح، نقش و رنگ

    اولین خصوصیت کاشی بین کابینتی این است که هیچ محدودیتی در طرح، نقش و رنگ آن وجود ندارد و به همین خاطر هر طرح که مد نظرتان باشد در بازار وجود دارد. البته این تنوع در طرح و رنگ باعث تنوع بالا در قیمت این محصول هم شده است. در صورتی که تمایل به خرید کاشی بین کابینتی داشته باشید، طیف وسیعی از این محصول پیش روی شما قرار خواهد داشت.
  • محافظت از دیوار بین کابینت های هوایی و زمینی

    وقتی کابینت‌های زمینی و هوایی نصب می‌شود، دیوار بین آن‌ها در معرض حرارت، رطوبت، گرما، سرما، آلودگی و چربی قرار می‌گیرد و به همین خاطر باید با استفاده از محصولات مقاوم از این فضا محافظت کرد. تایل بین کابینتی این فرصت و امکان را به شما می‌دهد که از فضای بین کابینت‌ها به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.
  • سهولت در شستشو و نظافت بین کابینت ها

    یکی دیگر از دلایل استفاده از کاشی بین کابینتی این است که به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت و با خیال آسوده فضای بین کابینت‌ها را شستشو و نظافت کنید. برخی از متقاضیان تایل بین کابینتی سؤال می‌کنند که آیا می‌شود روی این محصول آب ریخت؟ آیا آب به دیوار پشت کاشی نفوذ نمی‌کند؟ پاسخ این است که این محصول ضدآب است و به گونه‌ای ساخته می‌شود که غیرمتخلخل باشد و آب در آن نفوذ نکند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید روی این محصول آب بریزید و آن را بشویید و تمیز کنید.

برای اطلاعات بیشتر، خرید و قیمت کاشی بین کابینتی یا تایل بین کابینتی  بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.manzel.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA%DB%8C/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید