شیک ترین تخت های دو طبقه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۱
دسته ها:

در این مقاله به معرفی چند محصول جدید از جدیدترین و شیک ترین تخت های دو طبقه پرداخته ایم.

تخت های دو طبقه مزیت های بی شماری را برای شما فراهم می کند. در قدم اول می توانیم به مدرن بودن و جدید بودن این محصولات اشاره داشته باشیم؛ یعنی شما به سادگی بدون نیاز به صرف هزینه دیزاین اتاق خواب با استفاده از یک تخت خواب دو طبقه می توانید ایده پردازی اتاق فرزند خود را دنبال کنید. در قدم دوم بهره گیری از اتاق های کوچک با کمترین پارامترهای دکوری است. از همین رو از تخت خواب دو طبقهحتی در خانه های آپارتمانی خود می توانید استفاده کنید. امر دیگری که مزیت بارز این محصول به شمار می آید استفاده هم‌زمان یک اتاق خواب برای دو یا چهار فرزند شما است. این روزها دنیای مدرن و ماشینی دیگر این امکان را به شما نمی دهد که همانند گذشته به دلیل تغییر در سبک ساخت و ساز برای هر فرزند یک اتاق مجزا فراهم سازید. از همین رو با استفاده از تخت خواب های دو طبقه به سادگی می توانید به جدا سازی فضاهای خصوصی هر یک از بچه ها بپردازید. تم های رنگی که برای تخت خواب های دو طبقه در نظر گرفته شده است این امکان را برای شما فراهم می کند که بسته به سلیقه و نیاز فرزند خود دست به انتخاب بزنید. اگر شما دو پسر دارید و می خواهید یک اتاق مشترک را برای آن ها تعریف کنید انتخاب تم رنگی آبی تا سن پانزده سالگی یک محیط ایده ال را برای آن ها فراهم می سازد. رنگ صورتی هم مثل همیشه رنگ محبوب دختر خانم های خوش سلیقه به شمار می آید. حال اگر فرزندان شما دختر و پسر هستند و تمایل دارید به صورت مشترک اتاق خوابی را برای آن ها تهیه ببینید. انتخاب رنگ های مشترک مثل قهوه ای، طوسی و سفید پارامترهای است که در پیش روی شما قرار دارد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون تخت خواب های دو طبقه و معرفی چند محصول جدید مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید دستی به سرگوش خانه بکشید و فضا را قدری تغییر دهید به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

شیک ترین تخت های دو طبقه

 

تخت خواب دو طبقه دخترانه

تخت دو طبقه را می توانید برای اتاق خواب های دختران دلبند خود با سبک و سلیقه آن ها خریداری و سفارشی سازی کنید. همان طور که در طی تصویر پیش رو مطالعه می کنید تم رنگی این محصول صورتی است و سبک ساختار آن نیز به گونه ای است که برای اتاق خواب های دخترانه یک محصول ایده ال به شمار می آید. درست شبیه یک قصر کوچک تاج تخت تعبیه شده در قسمت بالا در نظر گرفته شده است و با استفاده از پنجره های طراحی شده در دو گوشه میانی کار می توانید یک خانه رویایی را برای فرزند خود به تصویر بکشید. از آنجایی که شلف ها و کشوهای تعبیه شده در این تخت خواب وجه زیبایی آن را از بین نبرده است. به جرئت می توانیم بگویم در کنار زیبایی نظم را در اتاق خواب فرزند شما نیز فراهم می کند. امنیت و ایمنی بالای طبقه دوم با استفاده از پله های که شبیه ستون تعبیه شده است و با استفاده از متریال مرغوب برای شما فراهم شده است. در قدم بعد می توانیم به فضای بسیار دل بازی که در طبقه بالا بدون اینکه ارتفاع خیلی زیادی داشته باشد اشاره کنیم. این را به یاد داشته باشید که در کنار تم رنگی سبک و ساختار این محصول بسیار برای اتاق خواب های دخترانه مناسب است. البته شما می توانید سایر طرح های دیگر را از طریق وب سایت مبل و میز که یک فروشگاه اینترنتی معتبر به شمار می آید مشاهده کنید.

 

تخت خواب دو طبقه دخترانه

 

تخت خواب دو طبقه پسرانه

تخت خواب پسرانه و غصه های افسانه ای ایده پردازی دیگری است که برای شما در نظر گرفته شده است. رنگ آبی اصلی ترین پایه رنگی است که برای دیزاین کردن اتاق خواب های پسرانه در نظر گرفته می شود. همان طور که در تصویر مشهود است در کنار تم رنگی سبک طراحی کشتی مانند تاج تخت و اکسسوری های اطراف تخت این مهم را به شکل جدی تری فراهم آورده است. یک تخت خواب در قسمت پایین و یک تخت خواب در طبقه دوم تعبیه شده است. کشوهای که به عنوان پله در نظر گرفته شده است نقش یک درآور را به خوبی برای نظم دادن به اتاق خواب فراهم آورده است. از سوی دیگر شما با استفاده از شلف های طبقه ای که در قسمت میانی کار در نظر گرفته شده است. می توانید روند چیدمان اسباب بازی و کتاب های فرزند دلبند خود را دنبال کنید. این را به یاد داشته باشیدکه ترکیب تم های رنگی سفید و ابی به عنوان نمونه در این کار برای شما در نظر گرفته شده است. شما می توانید متناسب با هارمونی رنگ فضای اتاق آقا پسر خود آیتم رنگی این محصول را تغییر دهید. خریداری کردن سایر پارامترهای دیگر مثل میز کار، کتابخانه مجزا و کمدهای بزرگ نیز انتخاب های است که برای سفارشی سازی کردن تخت خواب های دو طبقه شما با این وسایل برایتان فراهم است. این اتاق خواب با استفاده از چنین ایده پردازی تا سالیان سال برای دو پسر بچه پر جنب و جوش یک فضای بسیار ایده ال و بکر به شمار می آید. هارمونی رنگ، سبک و سیاق ساختاری و مساحتی که در منزل در اختیار دارید انتخاب های است که برای سفارشی سازی کردن تخت خواب دو طبقه در پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید از کف پوش و دیوار پوشی متضاد یا مشابه با این محصول برای دیزاین کردن بهتر اتاق خواب فرزند خود بهره بگیرید.

 

تخت خواب دو طبقه پسرانه

 

تخت خواب دو طبقه اسپرت

 اگر فرزندان شما به سن نوجوانی رسیده اند و دیگر خبری از سرویس خواب های کودکانه و سیسمونی شکل را لازم و ضروری نمی بینید. به شما توصیه می کنیم از سرویس خواب های اسپرت دیدن کنید. این محصولات با سبک و سیاق متفاوتی دیزاین شده است تا شما به راحتی بتوانید در سنین نوجوانی و جوانی با آیتم رنگی بسیار خاص و شکل طراحی متمایز از آن ها بهره بگیرید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید استفاده از تم رنگی قهوهای سفید و سبک طراحی بسیار ساده و لوکس این محصول را برای هر قشر سنی به یک کار ایده ال تبدیل کرده است. استفاده از کمد بزرگ و جا دار و یک میز تحریر بسیار لوکس در کنار این تخت خواب سبب زیبایی مضاعف فضا شده است. شلف های که در طبقه میانی جایگذاری شده است را می توانید برای دیزاین کردن یا به عنوان یک کتابخانه مد نظر قرار دهید و خود را از خرید کتابخانه بی نیاز کنید. از سوی دیگر اگر فضا به اندازه کافی برای جایگذاری کمد در اختیار شما قرار ندارد می توانید از دو کشو تعبیه شده در زیر تخت برای نظم دادن به اتاق خواب خود بهره بگیرید. رنگ ارائه شده برای این محصول در رده رنگ های پر طرفدار است که انتخاب را برای آقا پسرها و دختر خانم ها ساده کرده است. حال اگر شما به رنگ ارائه شده علاقه ای ندارید می توانید از آیتم های رنگی دیگر دیدن کنید. امنیت این کار به دلیل بهره گیری از متریال مرغوب تضمین شده است و با هر وزنی می توانید از طبقه دوم آن بهره بگیرید.

 

تخت خواب دو طبقه اسپرت

 

کلام آخر پیرامون تخت خواب های دو طبقه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید تخت خواب های دو طبقه با سبک های متمایز از یک دیگر طراحی و تولید می شوند. از همین رو شما به سادگی می توانید با توجه به مساحتی که در منزل در اختیار دارید در قدم اول به سفارشی ساز کردن این محصولات دست بزنید؛ یعنی می توانید تخت خواب خود را بدون کمد و کشو طراحی کنید یا اینکه همه پارامترها را برای اتاق خواب خود در نظر بگیرید. از سوی دیگر تخت خواب های دو طبقه را بسته به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید با متریال مرغوب تر برای طول عمر بیشتر سفارش دهید. امر دیگر تم های رنگی است که با توجه به سلیقه شما به لطف دستان توانمند تولید کنندگان در پیش روی شما قرار دارد. هر نوع ایده پردازی و هر نوع آیتم رنگی که در نظر شما باشد برایتان قابل سفارشی سازی است. برای این منظور کافی است از بخش تماس با ما با متخصصین بخش تولید ارتباط برقرار کرده و محصول ایده ال خود را سفارش دهید. مزیت های بی شمار تخت خواب های دو طبقه آن ها را در دنیای مدرن امروز به یک محصول کاربردی و بسیار ایده ال تبدیل کرده است. پس اگر می خواهید نظم را در فضای منزل خود حکم فرما کنید و سایر مصنوعات چوبی بلا استفاده را از اتاق خواب های کوچک خود دور کنید پیشنهاد ما به شما خرید و سفارشی سازی کردن یک تخت دو طبقه است. امید است مطالب پیش رو در جهت آشنایی بیشتر شما با تخت خواب های دو طبقه مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس با سبک و سیاق متفاوت تری دیزاین منزل خود را دنبال کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید