معرفی فروشگاه دنیای فرش

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

در این مقاله با فروشگاه دنیای فرش آشنا میشوید که یکی از با سابقه‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌هایی است که به طور تخصصی در زمینه فروش فرش فعالیت می‌کند، پس همراه ما باشید.

در چیدمان دکوراسیون ایرانی فرش‌ها از دیرباز تا کنون یکی اساسی ترین وسایل و عناصر تزیینی در هر خانه‌ای هستند. هر خانه‌ای با بهترین، شیک‌ترین و مدرن‌ترین دکوراسیون تنها با پهن کردن فرش است که به تکامل می‌رسد.

خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که مهد نقوش زیبای ارزشمندترین فرش‌ها است. قالی ایرانی نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان مردم تمام دنیا از ارزش والایی برخوردار است.

 

دنیای فرش

 

امروزه خریداران فرش با تعداد بیشماری از فرش‌های دستباف و ماشینی مختلف در بازار رو به رو هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید فرش فروشگاهی معتبر، با سابقه و دارای کارشناسان خبره را انتخاب کنید تا فرشی با کیفیت و مناسب فضای خود را تهیه کنید.

فروشگاه دنیای فرش یکی از با سابقه‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌هایی است که به طور تخصصی در زمینه فروش فرش فعالیت می‌کند و فرش هایی با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل با این فروشگاه بزرگ آشنا شوید.

 

فروشگاه دنیای فرش

 

آشنایی با فروشگاه دنیای فرش

دنیای فرش اولین، مدرن‌ترین و بزرگترین هایپر مارکت تخصصی فرش (فرش ماشینی، تابلو فرش، فرش دستباف، فرش ایرانی و خارجی) در شرق تهران است. دنیای فرش با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در صنعت فرش از مهرماه سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده است تا زمینه‌ای فراهم گردد که مشتریان محترم و علاقمندان به هنر فرش در محیطی آرام و دلنشین بتوانند بهترین فرش‌ها را برای خانه‌های خود خریداری کنند.

همچنین این فروشگاه در صدد عرضه مستقیم و بدون واسطه با کیفیت‌ترین فرش‌ها و گرد آوری کلیه برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی در مجموعه خود به عنوان هایپر مارکت تخصصی فرش است.

 

دنیای فرش

 

خدمات و تسهیلات فروشگاه دنیای فرش

در این سال‌ها فروشگاه دنیای فرش همواره در شرایط اقتصادی متفاوت جامعه همراه و یاور مشتریان خود بوده و ضمن قدردانی از مشتریان عزیز خود تحت شرایط متفاوت زمینه‌ای برای خرید آسان و لذت‌بخش برای مشتریان را فراهم آورده است.

از جمله این زمینه‌ها می‌توان به خرید آنلاین و حضوری، عضویت در باشگاه مشتریان دنیای فرش، فروش اقساطی فرش، طرف قراردارد با سازمان‌ها، برگزاری جشنواره‌های دوره‌ای و ایاب ذهاب رایگان برای مشتریان نام برد که در ادامه شما را با هر یک از این امتیازات آشنا خواهیم کرد.

 

فروشگاه دنیای فرش

 

خرید آنلاین و حضوری

فروشگاه دنیای فرش واقع در جاجرود، بازار مبل کمرد، روبروی پمپ بنزین همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب میزبان مشتریان و بازدید کنندگان است. برای خرید آنلاین نیز شما می‌توانید وب سایت دنیای فرش را جستجو کرده و جدیدترین و بهترین فرش‌ها را خریداری نمایید، و به صورت آنلاین با پشتیبانان دنیای فرش در ارتباط باشید.

 

عضویت در باشگاه فرش دنیای فرش

با ثبت نام جهت عضویت یا خرید کردن از مجموعه ی دنیای فرش می توانید عضو باشگاه فرش شده و با شارژ کردن و استفاده از کارتی که به نام مشتری صادر می شود از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار شوید.

 

فروش اقساطی فرش

دنیای فرش با توجه به توانمندی هر خانواده ایرانی اقدام به فروش اقساطی بدون سود و کارمزد فرش در بازه های طولانی نموده است.

 

دنیای فرش

 

طرف قرارداد با سازمان‌ها

فروشگاه دنیای فرش برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، شاغلین و بازنشستگان اداره پست، دارندگان کارت عضویت خانه کارگر، دارندگان حواله وام دنیای فرش، کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های کل استان تهران، کارکنان ایران خودرو، کارکنان اداره پست مازندران تسهیلات ویژه ای جهت خرید فرش قائل شده است.

 

جشنواره‌های دنیای فرش

از سال 1396 که اولین جشنواره فروشگاه دنیای فرش با موفقیت به پایان رسید تا همین امروز همواره جشنواره‌های جذاب و ویژه‌ای برای مشتریان تدارک دیده می‌شود. از جمله جوایز اهدایی دنیای فرش در جشنواره های گذشته می توان به 9 دستگاه خودرو، لوازم خانگی، گوشی های هوشمند، وجه نقد و سکه ربع بهار آزادی اشاره کرد.

همچنین آخرین جشنواره دنیای فرش با نام 72 ربع سکه بهار آزادی با اطلاع قبلی به صورت زنده در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام این مجموعه قرعه کشی شده است.

 

فروشگاه دنیای فرش

 

ایاب ذهاب رایگان

یکی از خدمات ویژه ای که دنیای فرش برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است، اسنپ رایگان از مقصد مشتری تا فروشگاه دنیای فرش است.

 

معرفی محصولات دنیای فرش

محصولات دنیای فرش تنها محدود به فرش‌های دستباف و ماشینی نمی‌شود. دنیای فرش با محصولات متنوع سبد خرید اکثر مشتریان را به راحتی تکمیل می‌کند. این محصولات را می‌توان در سه دسته تقسیم بندی کرد که در ادامه تمام آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

محصولات دنیای فرش

 

محصولات دنیای فرش

این دسته شامل انواع فرش‌های ماشینی، فرش‌های دستباف، تابلو فرش، پالاز موکت و کالای خواب می‌باشد.
فروشگاه دنیای فرش گنجینه‌ای از زیباترین و با کیفیت‌ترین فرش‌های ماشینی با رنگ‌های متنوع و جدید است. شما می‌توانید برای خرید فرش انتخابی میان بیش از ۱۰ برند معتبر فرش ماشینی داشته باشید.

برای خرید موکت نیز این فروشگاه عرضه کننده محصولات یکی از برندهای معتبر ایران با بیش از ۲۰ مدل در رنگ‌های متنوع است.

 

تابلو فرش

 

محصولات دنیای خواب

در این بخش از دنیای فرش محصولات درجه یک اتاق خواب و حمام ارائه می شود که شامل سرویس لحاف، سرویس ملحفه، بالش، بالش طبی، کوسن و روتختی، ست حوله عروس، حوله استخری، تن پوش زنانه، مردانه و بچگانه، حوله دست و ... است.

رنگ و طرح روتختی‌های یک نفره و دونفره، طرح کوسن‌ها و مدل باشت‌ها متنوع بوده و جز‌ئیات آن‌ها در سایت فروشگاه دنیای فرش برای خرید آنلاین به روز است.

 

لوازم جانبی فرش

فروشگاه دنیای فرش به عنوان مرکز تخصصی ارائه دهنده بهترین فرش‌ها، برترین لوازم جانبی در جهت حفظ و نگهداری فرش‌های ماشینی و دستباف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این لوازم شامل انواع پاک کننده‌های فرش مانند اسپری لکه بر و شامپوی فرش، ترمز فرش برای لیز نخوردن و ثابت ماندن فرش روی انواع سطوح از جمله سرامیک و محافظ ریشه فرش جهت محافظت از پوسیدگی و تمیزی ریشه‌های فرش می‌شود.

 

حفظ و نگهداری فرش‌های ماشینی

 

• کلام آخر

امروزه خرید و فروش آنلاین محدود به کالای خاصی نمی‌شود. شما می‌توانید در هر شهری از ایران عزیز که هستید با خرید آنلاین از فروشگاه دنیای فرش تجربه خریدی دلچسب را داشته باشید و با بهترین فرش‌ها دکوراسیونی زیبا، مدرن و برازنده خانه‌ی خود طراحی کنید.

کارشناسان دنیای فرش همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب می‌توانند به سوالات شما پاسخ دهند و شما را برای انتخابی درست هدایت کنند.

 

خرید آنلاین از فروشگاه دنیای فرش

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید