بهترین نوع کابینت چیست؟ - معرفی بهترین نوع کابینت برای شما

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر شما نیز به دنبال خرید بهترین نوع کابینت برای آشپزخانه خود هستید در این مقاله همراه ما باشید تا برخی از بهترین نوع آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

کابینت‌ها علاوه بر اینکه تاثیر مستقیم بر روی دکوراسیون آشپزخانه دارند نقش مهمی را در نظم و قرار گرفتن وسایل آشپزخانه ایفا می‌کنند. برای تصمیم گرفتن درباره چیدمان کابینت و دکور در آشپزخانه، فرم کلی فضای آشپزخانه و سبکی که علاقه به اجرای آن را دارید نیز جز نکات مهم و تاثیر گذار در اجرای نهایی خواهند بود. 

برای نصب جدیدترین مدل‌‌های کابینت آشپزخانه متریال‌های گوناگون با رنگ‌ها و سبک‌های متفاوت و خاص در بازار موجود است که در این مقاله پر فروش‌ ترین‌های آن‌ها را باهم مقایسه خواهیم کرد. تا انتهای مطلب همراه بسازوبچین باشید تا در نهایت بهترین نوع کابینت را بسته به علاقه، بودجه و محیط آشپزخانه خود تهیه کنید.

 

بهترین نوع کابینت

شاید تا سال‌ها پیش در بسیاری از خانه‌ها این کابینتٰ‌های فلزی بودند که بیشتر نیاز آشپزخانه را برطرف می‌کردند و به دلیل قیمت ارزان و دوام بالایی که داشتند اولین انتخاب هر خانواده‌ای به حساب می‌‌آمدند. اما به مرور با اهمیت دکوراسیون آشپزخانه در زیبایی و نمای خانه مدل‌های متفاوتی از جنس چوب‌های مقاوم و با کیفیت راهی بازار شدند. در این مقاله به بررسی محبوب‌ترین و مناسب‌ترین مدل‌های کابینت خواهیم پرداخت.

 

کابینت‌های چوبی

کابینت‌های چوبی با کیفیتی فوق العاده یکی از گزینه‌های مناسب جایگزین کابینت‌های فلزی هستند که برای تهیه آن‌ها هزینه بسیار بالاتری باید بپردازید. دو نوع کابینت چوبی در بازار موجود است که به دو دسته تقسیم می‌شود. اولی کابینتی تمام چوب که هم مغز آن از چوب تهیه شده هم روکش چوبی دارد، دسته دوم شامل کابینت‌هایی میشود که مغز آن‌ها از ام دی اف یا نئوپان ساخته شده است و تنها روکش چوبی دارند. کابینت‌های چوبی معمولا از چوب درخت کاج، بامبو، بلوط، گیلاس و ... ساخته می‌شوند.

 

کابینت‌های ام دی اف

نصب کابینت یکی از هزینه بردارترین دکور خانه است، ام دی اف را می‌توان یکی از متریال‌های قیمت مناسب در نظر گرفت. برای انتخاب رنگ کابینت ام دی اف دست شما باز است و به راحتی می‌توانید به آشپزخانه‌ی رویایی که در ذهن خود دارید رنگ واقعیت ببخشید.

کابینت‌های ام دی اف به راحتی تمیز می‌شوند و در برابر رطوبت هوا و گرما مقاوم هستند. می‌توان از بهترین مارک ام دی اف موجود در بازار به نوین چوب، آرین سینا، ایزوفام و ... اشاره کرد. در ادامه تعدادی از مدل‌های جدید کابینت‌های ام دی اف را می‌توانید تماشا کنید.

 

کابینت چی خوبه

مدل کابینت ام دی اف شیک و جدید برای آشپزخانه

 

بهترین نوع کابینت 

طرح کابینت آشپزخانه لوکس و جدید 2020

 

بهترین مارک ام دی اف

کابینت ام دی اف ساده و شیک آشپزخانه

 

بهترین مارک کابینت های گلاس

کابینت ام دی اف سفید و شیک برای آشپزخانه

 

کابینت استوک چیست

مدل کابینت و شلف ام دی اف آشپزخانه

 

قیمت انواع کابینت های گلاس

دکوراسیون و چیدمان شیک و مدرن آشپزخانه

 

جدیدترین نوع کابینت چیست

کابینت مناسب آشپزخانه‌های مدرن

 

کابینت لترون

بهترین کابینت ام دی اف شیک و مدرن

 

قیمت انواع کابینت های گلاس

مدل کابینت ام دی اف کاربردی و جادار

 

جدیدترین نوع کابینت چیست

مدل انواع کابینت ام دی اف برای آشپزخانه شیک و لاکچری

 

کابینت های گلاس

اگر به فکر دکوراسیون آشپزخانه مدرن و لاکچری هستید بهترین کابینت‌های های گلاس جلوه‌ای چشم گیر به آشپزخانه شما می‌بخشد. این کابینت‌ها به دلیل براق بودن در هر رنگ و اندازه ای زیبا و شیک خواهند شد. از طرفی اگر آشپزخانه کوچکی دارید کابینت های گلاس به دلیل براق بودن نمایی بزرگ‌تر به آشپزخانه شما می‌بخشد.

اما در برابر سوالی که برای اکثر افراد پیش می‌آید که کابینت های گلاس بهتره یا ام دی اف؟ میتوان گفت قیمت انواع کابینت های گلاس مقداری بیشتر از کابینت‌های ام دی اف است، این تفاوت قیمت به دلیل روکش پلی گلاس براقی است که باعث تفاوت این کابینت‌ها شده است. به دلیل سطح صاف و صیقلی که این کابینت‌ها دارند ممکن است رد دست یا لکه روی آن باقی بماند، اما با یک دستمال ساده خیلی زود پاک خواهند شد. در ادامه تعدادی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین چیدمان‌های آشپزخانه را که کابینت های گلاس به آن جلو‌ی دیگری بخشیده است را خواهیم دید.

 

حتما بخوانید: کابینت های گلاس سفید قهوه ای

انواع کابینت mdf

کابینت های گلاس مدرن و شیک آشپزخانه

 

بهترین مارک ام دی اف

کابینت های گلاس براق و درخشان برای آشپزخانه‌های مدرن

 

بهترین شرکت ام دی اف ایرانی

مدل کابینت های گلاس جدید 2020

 

کابینت پلی گلاس

روکش کابینت های گلاس سفید

 

کابینت اچ پی ال

کابینت های گلاس مدل مشکی و سفید

 

بهترین شرکت ام دی اف ایرانی

کابینت های گلاس در دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

کابینت اچ پی ال

کابینت های گلاس مدرن و لاکچری برای نصب در آشپزخانه

 

قیمت ورق ام دی اف ترک

مدرن‌ترین کابینت‌های آشپزخانه 2020

 

راهنمای خرید کابینت mdf

کابینت های گلاس مناسب آشپزخانه بزرگ

 

بهترین مارک ام دی اف

مدل کابینت های گلاس برای آشپزخانه کوچک

 

کابینت لترون

نوعی دیگر از کابینت‌هایی که امروز به آن می‌پردازیم جز کابینت‌های ارزان قیمت‌تر از ام دی اف و های گلاس هستند. این کابینت‌ها از خرده چوب‌های درشت‌تری نسبت به ام دی اف ساخته می‌شوند و معمولا مقاومت آنها در برابر رطوبت کم است. بنابراین توصیه می‌کنیم از این کابینت‌ها برای استفاده زیر سینک ظرفشویی و مکان‌های دیگر که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده نفرمایید. اما اگر به فکر نصب کابینتی مقرون به صرفه هستید کابینت لترون گزینه مناسبی برای شما است، در غیر این صورت برای داشتن کابینتی شیک و با دوام‌تر کابینت‌های ام دی اف و های گلاس را پیشنهاد می‌دهیم. 

 

کابینت های گلاس بهتره یا ام دی اف

مدرن‌ترین طرح‌های کابینت آشپزخانه

 

کابینت اچ پی ال

طراحی کابینت های گلاس برای آشپزخانه‌های مدرن

 

راهنمای خرید کابینت mdf

راهنمای خرید کابینت های گلاس

 

کابینت اچ پی ال

کابینت‌ اچ پی ال در واقع همان کابینت ام دی اف خام هستند که با روکشی به نام اچ پی ال ساخته می‌شوند. این روکش‌ها جنس مرغوبی دارند و نسبت به رطوبت و گرما مقاوم هستند، ضد خش هستند و در رنگبندی جذاب و گوناگونی قابلیت نصب دارند. همچنین این کابینت‌ها قابل شستشو هستند و به راحتی عین روز اول تمیز می‌شوند و به طور کلی جز یکی از بهترین روکش‌‌های کابینت به شمار می‌روند.

کابینت پلی گلاس

کابینت‌‌ پلی گلاس یکی از مرغوب‌ترین نوع کابینت های گلاس است. در ساخت این کابینت‌ها بر روی سطح ام دی اف لایه‌ای از ملامین بر دو سمت آن کشیده می‌شود و یک لایه پلی استر بر روی این ملامین نیز به کار می‌رود که مقاومت و کیفیت این کابینت‌ها را چند برابر می‌کند. مزایای فراوان روکش پلی گلاس مشابه کابینت‌ های گلاس است. در آخر نیز تعدادی از این کابینت‌های زیبا را می‌توانید مشاهده فرمایید.

 

معایب کابینت سفید

کابینت با روکش پلی گلاس دوام و کیفیت بالایی دارد

 

جدیدترین روکش کابینت

جدیدترین روکش کابینت آشپزخانه

 

بهترین نوع کابینت

مدل بهترین نوع کابینت آشپزخانه

 

جدیدترین نوع کابینت چیست

مدل‌های جدید کابینت آشپزخانه مدرن

 

• کلام آخر

آشپزخانه چه کوچک باشد چه بزرگ، یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون آن کابینت‌ها هستند. در انتخاب کابینت برای آشپزخانه خود از کسانی که تخصص در زمینه ساخت و نصب کابینت دارند حتما سوالاتی درباره جنس کابینت، میزان مقاوت در برابر رطوبت و ضربه کابینت‌ها را بپرسید تا بعد از نصب کابینت‌ها دچار مشکل نشوید. 

اگر تجربه استفاده از مدل‌های کابینتی که در این مقاله ذکر کردیم را دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید