سینک گوشه ای ظرفشویی چیست؟ + مدل های جدید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

سینک ظرف شویی گوشه ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک است. در این مقاله شیک‌ترین سینک‌های گوشه ای را با هم می‌بینیم.

فهرست موضوعات

برای شستشوی ظروف، میوه‌ها و وسایل دیگر در خانه چه چیزی بهتر از یک سینک مناسب در قلب خانه یعنی آشپزخانه است! اگر آشپزخانه کوچکی دارید و به فکر بهترین دکوراسیون برای آن هستید، حتما به فکر تهیه یک سینک ظرفشویی جادار و مناسب هستید. نصب سینک‌های گوشه ای برای آشپزخانه‌ها یکی از راهکارهای مفید است که علاوه بر فضای کمی که اشغال می‌کنند کاربرد مفید و مثبتی برای صاحب خانه دارند.

در این مقاله زیباترین و مدرن‌ترین مدل‌های سینک‌ ظرف شویی کنجی را خواهیم دید که تصور شما را از سینک‌های معمولی و تکراری عوض خواهد کرد! تا ادامه مطلب همراه بسازوبچین باشید.

 

انواع سینک گوشه ای

در آشپزخانه‌های کوچک استفاده از هر سانتی متر می‌تواند کمک ویژه ای به زیبایی چیدمان آشپزخانه کند. استفاده از سینک‌های گوشه ای یا کنجی مکانی راحت و دنج را برای شستشو و ایستادن ایجاد می‌کند. سینک‌ها معمولا بین اجاق گاز و یخچال نصب می‌شوند بنابراین دسترسی سینک‌های گوشه ای به وسایل دیگر آشپزخانه نه تنها سخت نیست بلکه آسان‌تر نیز می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید سینک ظرفشویی توجه به ابعاد و فرم کلی آشپزخانه است. سینک‌ها انواع گوناگونی دارند و می‌توانیم آن‌ها را از نظر اندازه، جنس و نوع نصب طبقه بندی کنیم. در ادامه مطلب تعدادی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین سینک‌های گوشه ‌ای را خواهیم دید و با خصوصیات هر یک بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

سینک گوشه اخوان

سینک کوچک تک لنگه مناسب آشپزخانه‌های کوچک

 

قیمت سینک گوشه ای

سینک گوشه ای مدرن و زیبا برای آشپزخانه‌های کوچک

 

انواع سینک گوشه ای

سینک گوشه‌ ای مناسب برای آشپزخانه‌های دارای فضای کم

 

سینک گوشه روکار

سینک کنجی کوچک برای دکوراسیون لاکچری و مدرن آشپزخانه

 

سینک ظرفشویی

جدیدترین سینک‌ گوشه ای کوچک برای آشپزخانه‌های مدرن

 

سینک اخوان

مدل سینک ال شکل برای نصب در آشپزخانه‌های کوچک

 

سینک ظرفشویی کنجی

هماهنگی رنگ سینک ظرفشویی با صفحه و کابینت‌های کناری

 

آبچکان گوشه ای

انتخاب سینک ظرفشویی ضد زنگ و با کیفیت برای آشپزخانه

 

دکور مغازه سینک گاز هود

سینک ظرفشویی کنجی نمایی شیک و خاص به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشد

 

صافی سینک کوچک

مدل سینک ظرف شویی گوشه‌ ای با جنس گرانیتی

 

سینک‌های ظرف شویی از نظر ابعاد معمولا به سینک یک لنگه و سینک دو لنگه تقسیم می‌شوند. ما به سراغ سینک‌های یک لنگه می‌رویم زیرا سینک‌های دو لنگه معمولا مناسب آشپزخانه‌های بزرگ‌تر هستند. اما سینک‌های تک لنگه برای فضای گوشه در آشپزخانه مناسب هستند. در ادامه عکس‌های بیشتری از سینک‌های کنجی خواهیم دید.

 

حتما بخوانید: تعمیر شیرآلات اهرمی

معایب سینک گرانیتی

سینک تک لنگه کوچک مدرن و مناسب برای آشپزخانه کوچک

 

صافی سینک کوچک

مدل سینک ظرف شویی کنجی رنگ تیره

 

شلف آشپزخانه کوچک

مدرن ترین سینک گوشه ‌ای با کیفیت برای آشپزخانه کوچک

 

گرانترین سینک ظرفشویی

مدل سینک دو لنگه کنج برای آشپزخانه کوچک

 

سینک ۸۰ استیل البرز

مدل سینک و شیرآلات مدرن برای آشپزخانه مدرن و لاکچری

 

و اما می‌رسیم به جنس سینک‌های مختلف که شامل سینک‌های استیل، سینک‌های شیشه‌ای و سینک‌های گرانیتی هستند. معمولا به صرفه‌ترین سینک استیل است که از نظر قیمت و کارایی دوام بالایی دارند. سینک‌های استیل به راحتی تمیز می‌شوند و برق میافتند و معمولا در اکثر دکوراسیون‌ها ترکیب مناسبی را ایجاد می‌کنند.

در مقابل مدل سینک ظرف شویی شیشه ای دوام بالای سینک‌های استیل را ندارند و بیشتر جنبه فانتزی و دکوراتیو دارند. و سینک‌ گرانیتی نیز از گرانیت و رزین تولید می‌شود و از دوام بالایی برخوردار است. این سینک‌ها جلوه لاکچری و متفاوتی به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشند. در ادامه با مدل‌های بیشتر سینک گوشه ای همراه ما باشید.

 

گاز رومیزی کنجی

سینک ظرفشویی کنجی مدرن چند ضلعی که به نمای آشپزخانه جلوه متفاوت می‌بخشد

 

مدل سینک و شیرآلات

جدیدترین مدل‌های سینک ال برای آشپرخانه کم جا

 

سینک ۸۰ استیل البرز

سینک ظرفشویی مناسب گوشه آشپزخانه

 

گاز رومیزی کنجی

مدل گاز رو میزی کنجی برای آشپزخانه‌های کوچک

 

 

 

انواع سینک گوشه‌ ای مانند دیگر سینک‌های ظرفشویی در دو مدل روکار و تو کار قابل نصب هستند. سینک‌های رو کار روی کابینت نصب می‌شوند و سینک‌های تو کار درون کابینتها نصب می‌شوند. سینک‌های توکار از نظر ظاهری شکیل‌تر از سینک‌های رو کار هستند اما به دلیل ریختن آب به دوروبر خود امکان آسیب رساندن به کابینت‌ها را ایجاد می‌کنند. 

تا اینجای مقاله به بررسی مدل، جنس و کیفیت سینک‌های گوشه‌ ای پرداختیم. اما همه ما می‌دانیم که سینک ظرفشویی به تنهایی کمکی به حال صاحب خانه نخواهد کرد! بلکه نصب یک آبچکان مناسب و کاربردی نیز جز یکی از واجب‌ترین وسایل آشپزخانه است. از آنجایی که امروز برای آشپزخانه‌های نقلی سینک گوشه‌ ای یا کنجی گردآوری کرده‌ایم، به سراغ آبچکان‌ گوشه ای مناسب این سینک‌ها و به طور کلی مناسب آشپزخانه‌های کم جا می‌رویم. همراه ما باشید.

 

قیمت سینک ظرفشویی odex

مدل آبچکان گوشه ای برای آشپزخانه‌های کوچک

 

قیمت سینک ماشین ظرفشویی دار

مدل آبچکان جدید و شیک برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

گرانترین سینک ظرفشویی

آبچکان کنجی مناسب ظرفشویی های کوچک

 

بازار سینک ظرفشویی تهران

مدل آبچکان رو میزی کوچک

 

سینک کن

مدل آبچکان ظرفشویی کنجی و مدرن برای آشپزخانه‌های کوچک

 

در آشپزخانه‌های کوچک طبیعتا به خاطر محدود بودن فضا همه چیز در ابعاد کوچک‌تر قرار دارند. اما در همین محیط نیز می‌شود با کمی خلاقیت طوری وسایل را چیدمان کرد که در عین منظم بودن آشپزخانه، همه چیز دم دست باشد و کار کردن روزانه در آشپزخانه را برای ما لذت بخش کند. 

اگر سینک گوشه‌ ای شما زیر پنجره قرار دارد و یا دیوار پشت آن طوری است که نمی‌شود یک آبچکان با ابعاد قابل قبول روی آن نصب کرد، یکی از بهترین گزینه‌های کاربردی برای شما آبچکان‌های رو میزی که در تصاویر بالا مشاهده کردید است. اما با کمی خلاقیت می‌توانید ذهن خود را از نصب آبچکان‌های همیشگی دور کنید و از نصب قفسه و شلف‌های مدرن برای خشک کردن ظروف استفاده نمایید. 

در بازار مدل‌های زیادی برای شلف آشپزخانه کوچک موجود است که با نصب روی دیوار آشپزخانه علاوه بر ظروف وسایل دیگر مانند مواد خوراکی و ... را نیز می‌توانید روی آن قرار دهید. و یا اگر هنوز در مرحله طراحی دکوراسیون هستید یکی از انواع باکس کابینت آشپزخانه را در دو طرف سینک ظرفشویی خود تعبیه کنید تا بهترین دسترسی را برای گذاشتن ظروف و دیگر وسایل داشته باشید. 

در ادامه آبچکان‌های مناسب گوشه آشپزخانه و آشپزخانه کوچک را خواهیم دید.

 

سینک ۸۰ استیل البرز

نصب آبچکان مدرن و کاربردی برای آشپزخانه‌های کوچک

 

مدل سینک و شیرآلات

مدل آبچکان جدید برای آشپزخانه کوچک

 

سینک ۸۰ استیل البرز

مدل آبچکان کوچک و جدید

 

نحوه ساخت کابینت گوشه

مدل آبچکان رو میزی کوچک برای آشپزخانه کم جا

 

• سخن آخر

در آشپزخانه‌های کوچک، همه چیز خیلی زود خود را نمایان خواهند کرد. سینک‌های گوشه ای به خاطر نحوه قرار گرفتن در فضایی که شاید هیچ استفاده‌ای از آن در حالت معمولی نمی‌شود، نظر مخاطب را در مرحله اول جذب می‌کند. امروزه سینک‌های کنجی در رنگ‌ها، مدل‌ها و ابعاد متفاوتی در بازار موجود هستند که با انتخاب هر یک از آن‌ها دکوراسیونی مدرن و موثر در آشپزخانه را می‌توانید ایجاد کنید.

اگر شما تجربه استفاده از سینک یا آبچکان گوشه ای را دارید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید