کامل ترین معرفی شیرآلات راسان در سال 1401 در شیرسان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

از پرکاربردترین شیرآلات در هر خانه ای شیر ظرفشویی که با عباراتی نظیر شیر آشپزخانه، شیر سینک نیز شناخته می شوند می باشد.راسان در این دسته نیز پیشرو بوده و مدرن ترین و بهترین شیرهای ظرفشویی را در تنوعی بی نظیر روانه بازار کرده است.

شیرسان سایت رسمی فروش شیرآلات راسان کامل ترین مجموعه شیرآلات ساختمانی است که سابقه حضورش در این عرصه بیش از فروشگاه های دیگر است و این موضوع توسط خود شرکت تایید شده است. در ادامه به معرفی شیرآلاتی پرداختیم که می توان از این مجموعه با بهترین قیمت و تضمین خریداری نمود.

 

شیرظرفشویی راسان

از پرکاربردترین شیرآلات در هر خانه ای شیر ظرفشویی که با عباراتی نظیر شیر آشپزخانه، شیر سینک نیز شناخته می شوند می باشد.راسان در این دسته نیز پیشرو بوده و مدرن ترین و بهترین شیرهای ظرفشویی را در تنوعی بی نظیر روانه بازار کرده است.
شیر ظرفشویی راسان در چهار مدل ثابت، شاوری و تصفیه دار، جزیره در رنگ های متنوعی ارائه شده است. این محصول در بین سایر شیرآلات بسیار محبوب بوده و از فروش بالایی برخوردار است.

 

شیر ظرفشویی

 

شیر توکار راسان

شیرآلات توکار نسل جدید شیرآلات ساختمانی است که نمایانگر فضای لوکس در محیط شماست. شیر توکار راسان مانند سایر سبد کالایی راسان از تنوع در مدل رو رنگ بندی جذابی برخوردار بوده و کیفیت قطعات کارشده باعث شده است تا بالاترین امتیاز را به این شیر اعطا کند. شیرهای توکار راسان در مدل های توالت، روشویی، حمام در دسترس می باشند.
 

شیر ظرفشویی

 


شیرآلات طلایی راسان یکی از بهترین و پرفروش ترین شیرها در بازار بوده که عواملی همچون آبکاری pvd  با میکرون بالا، طراحی متنوع و زیبا، بدنه برنجی و مستحکم و کارتریج سرامیکی بادوام تاثیر گذاری آن را برای خرید بیشتر کرده است. شیرآلات طلایی در فضای دکوراسیون های جدید به شدت خواهان پیدا کرده و شرکت های تولید کننده شیرآلات نیز در همین راستا حرکت کرده اند. محبوب ترین شیرآلات طلایی راسان مدل های زیر است که به آن می پردازیم.

 

مدل آتیس راسان

آتیس راسان یکی از زیباترین و خوش فروش ترین محصولات این شرکت بوده که در سه رنگ سفید کروم و طلامات عرضه گردیده است. این دسته شامل شیر توالت، روشویی، حمام ، روشویی پایه بلند و ظرفشویی ثابت می باشد.
 

شیر ظرفشویی 2

 

مدل آلیس راسان

الیس علی رغم اسم ظریفش دارای تنه سنگین و شکل هندسی مکعب فلت بوده که در دسته شیرآلات اهرمی راسان قرار می گیرد. البته مدل آلیس در رنگ های دیگر نیز تولید شده اما در مدل طلایی به ظاهر براق می باشد و از مهمترین مزایای آن بهره مندی از شیر ظرفشویی فنری یا جزیره است.
 

شیر ظرفشویی

 

مدل النا راسان

النا نمای فلت داشته و در سه رنگ طلایی، کروم، رزگلد موجود شده است. البته این شیر مورد استقبال زیادی قرار نگرفت و تقریبا به صورت سفارشی و بنا به درخواست مشتریان عرضه می شود.
 

شیر ظرفشویی 4

 

مدل اکتاو راسان

اکتاو سنبل یک شیر با طراحی زیبا و هارمونی منحصر به فرد است. زیبایی این شیر به قدری زیاد است که اگر در ویترین فروشگاه تمام مدل های راسان را در کنار اسن شیر قرار گیرد بی شک این مدل انتخاب اول و آخر خریداران خواهد بود. این شیر با بدنه برنجی و کارتریج سرامیکی در سه رنگ شیری طلایی، کروم و طلایی براق در دسترس است.
 
 

شیر ظرفشویی 5

 

مدل پریمو راسان

پریمو نیز یک شیر با طراحی خاص و مفهومی از برند راسان است که مانند سایر شیرهای راسان در چند رنگ تولید شده است. این دسته دارای شیر توالت، حمام، روشویی و ظرفشویی شاوری(شیلنگدار) می باشد که البته در دسته شیرهای تنه سنگین این برند است.
 
 

شیر ظرفشویی 6

مدل الیزه راسان

الیزه نماد کلاسیک همانند پادشاهان می درخشد.طراحی تخصصی با سبک مشخص با رنگ بندی خاص مات که در که رنگ های طلامات، کروم مات، رزگلد مات ارائه گردیده و در چهار کاربرد توالت،روشویی، حمام و ظرفشویی ثابت عرضه شده است. البته این شیر بیشتر نمای بصری داشته تا کاربردی و عمدتا برای فضاهای اداری و تجاری کاربرد دارد تا مصارف خانگی.
 
 

شیر ظرفشویی 7

 

مدل هیپو راسان

هیپو طراحی متفاوت با هارمونی خاص و مفهومی از دیگر مدل های راسان است که اهرم یا دسته شیر بیش از هر قسمت دیگر به چشم می آید. این شیر اهرمی برنجی دارای قیمت مناسب و طراحی متفاوت بوده و گزینه ای خوبی برای افرادی است که به دنبال شیر خاص می گردند.
 

شیر ظرفشویی 8

 

مدل ویولت راسان

ویولت یک شیر با ساده و خودمانی است که کمتر خریداری نسبت به آن حس بدی پیدا می کند. طراحی مینیمال با قرارگیری اهرم ها به صورت روبه رو و با دسته بلند باعث سهولت کار در استفاده از این شیر خواهد شد. البته ویولت دارای یک نمای دو رنگی سفید و طلایی است که آن هم به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک کرده است.
 

شیر ظرفشویی 9

 

مدل پالادیوم راسان

پالادیوم را شاید باید به عنوان ساده ترین و مرسوم ترین مدل برند راسان معرفی کرد چرا که در این مدل جز اولین مدل ها بوده و بعد از ورود سری های جدید کاملا به حاشیه رانده شد. البته برای خرید این شیر باید بیش از سایر مدل ها حساسیت به خرج دهید.
 

شیر ظرفشویی 10

 

سایر تجهیزات راسان

راسان یک مجموعه کامل در تولید محصولات بهداشتی بوده و سعی کرده تمامی نیازهای مصرف کنندگان را در این حوزه تامین و تجهیز کند. این برند علاوه بر تولید تخصصی شیرآلات، شامل انواع علم دوش حمام، فلاش تانک، شیرهای پیسوال و حیاطی می باشد که از این حیث نسبت به سایر رقبا بی نظیر عمل کرده است.

 

خرید شیر فقط از نمایندگی راسان

خوب حالا به نکته اصلی رسیدیم... از کجا شیر راسان بخریم؟ این نکته در واقع اصلی ترین جز در این مقاله است. خرید شیر راسان از نمایندگی باعث می شود تا مزایایی از قبیل اصالت محصول، گارانتی فعال، قیمت مناسب تر، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم خواست محصول، و ارسال سریع و بی واسطه را نصیب خریدار کند ولی این در برابر سایر روش های دیگر نظیر خرید از فروشگاه های اینترنتی و حضوری که فاقد عنوان نمایندگی می باشند باعث می شود تا تجربه خرید بدی را برای مشتریان حاصل کند. از این رو شرکت شیرآلات راسان فروشگاه اینترنتی خود را با عنوان شیرسان به مشتریانش با آدرس اینترنتی https://shirssan.com واقع در بورس شیرآلات ایران در خیابان بنی هاشم دایر گردیده است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید