راهنمای خرید سرویس قابلمه گرانیتی + معرفی بهترین برندها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۹
۴.۹

اگر می‌خواهید برای خرید سرویس قابلمه گرانیتی اقدام کنید، همراه ما باشید تا بهترین برندهای ایرانی و خارجی سرویس قابلمه گرانیتی را بررسی کنیم.

آیا شما هم برای خرید یک سرویس قابله، سوالات مختلفی در ذهن‌تان دارید؟

خرید سرویس قابلمه یک انتخاب چالش برانگیز در آشپزخانه است. معمولا بخش مهمی از آشپزی و کیفیت نهایی آن وابسته به ابزارآلاتی است که در این پروسه استفاده می‌شود. این روزها یکی از بهترین انواع قابلمه در پخت و پز، نوع گرانیتی آن است. سرویس قابلمه گرانیتی به خوبی می‌تواند نیاز شما را پاسخ دهد. با استفاده از قابلمه  گرانیتی، غذای شما به قابلمه نمی‌چسبد! پس با خیال آسوده می‌توانید انواع غذا را در آن پخته و از ظاهر بی نظیر آن لذت ببرید.

در این بخش از بساز و بچین، ضمن ارائه راهنمای خرید سرویس قابلمه گرانیتی، مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم. اگر شما هم در آستانه انتخاب بهترین برندهای ایرانی و خارجی سرویس قابلمه گرانیتی هستید، تا پایان همراه ما باشید.

 

چرا قابلمه گرانیتی انتخاب مطلوبی است؟

سرویس قابلمه گرانیتی مشکی

قابلمه‌های گرانیتی یک انتخاب عالی برای آشپزخانه‌ها است. این نوع قابله به دلیل ویژگی‌های متعددی که در اختیار قرار می‌دهد، به شدت می‌تواند کاربردی باشد. قابلمه‌های گرانیتی دارای سطح نچسب و خوبی هستند که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن غذاهای خوشمزه‌ای را طبخ کنید. غذاهای شما به راحتی از سطح قابلمه جدا می‌شوند و بدون چسبندگی می‌توانید از غذای خوشمزه خودتان لذت ببرید. از سوی دیگر همین عوامل موجب می‌شود تا بدون نگرانی از چسبندگی غذا، میزان کم‌تری روغن استفاده کنید که در سلامت‌تان اثرگذاری مثبتی خواهد داشت.  یادتان باشد که قابلمه‌های گرانیتی به خوبی حرارت را توزیع می‌کنند، همین عامل موجب می‌شود تا غذا ته نگیرد و دچار سوختن یا تغییر طعم نشود! این سبک طراحی و ساخت در قابلمه‌های گرانیتی، به تقسیم حرارت مطلوب در کف قابلمه کمک می‌کند. ظاهر این نوع قابلمه‌ها بسیار جذاب است و از نظر نظافت و تمیزی، قابل شست و شو هستند. پس با توجه به تمام این جزییات، لازم است تا هوشمندانه برای خرید سرویس قابلمه گرانیتی اقدام کنید.

 

 

معایب سرویس قابلمه گرانیتی

سرویس قابلمه گرانیتی طوسی

خرید سرویس قابلمه‌های گرانیتی با آگاهی کافی اهمیت زیادی دارد. شما به راحتی می‌توانید پس از اطلاع معایب سرویس قابلمه گرانیتی، اقدام به خرید آن کنید. این امر موجب می‌شود تا هوشمندانه دست به خرید بزنید و پس از آن دچار پشیمانی نشوید.

  • وزن بالا: سرویس قابلمه‌های گرانیتی به دلیل متریال مستحکم، وزن سنگینی دارند. لایه لایه بودن قابلمه گرانیتی موجب می‌شود تا پروسه تولید آن در نهایت منجر به ساخت یک وسیله سنگین وزن شود. سرویس قابلمه گرانیتی وزن بالایی دارد و همین امر موجب می‌شود تا برای جابجایی به شدت سنگین باشد. نکته مهم دیگر، حمل و نقل دشوار آن است. چرا که با وزن بالا، بلند کردن آن مضاف بر وزن غذا بسیار زیاد است.
  • قیمت بالا: قابلمه‌های گرانیتی معمولاً گزینه‌ای گران قیمت‌تر از انواع دیگر قابلمه محسوب می‌شوند. این نوع قابلمه با دارا بودن چندین لایه مختلف و متریال گران قیمت، به شدت سنگین هستند. به همین دلیل اگر دچار مشکل در حمل اجسام سنگین باشید، این مدل قابلمه انتخاب خوبی برای شما نیست!
  • ضرورت مراقبت و نگهداری: قابلمه‌های گرانیتی نیازمند مراقبت و نگهداری بیشتری هستند! به همین دلیل باید برای استفاده از آن ها از لوازم خاصی استفاده کنید. کفگیر، ملاقه و لوازم این‌چنینی با رویه مخصوص و چوبی می‌توانند لوازم مراقبت از سرویس قابلمه را فراهم کنند. برخی از این سرویس‌ها نمی‌توانند در ماشین ظرفشویی شسته شوند و برای نظافت آن‌ها باید مراقبت بیشتری انجام دهید. همچنین، برای حفظ پوشش ظروف گرانیتی، نیاز به ابزارهای مخصوصی دارید.

 

مزایای خرید سرویس قابلمه گرانیتی

سرویس قابلمه گرانیتی طوسی روشن

سرویس قابلمه‌های گرانیتی، از جمله کاربردی‌ترین لوازمی است که می‌توانید از آن برای پخت و پز استفاده نمایید. اطلاع از مزایای خرید سرویس قابلمه گرانیتی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید هوشمندانه انتخاب کنید. به این ترتیب در این بخش مزایای خرید سرویس قابلمه از جنس گرانیتی را بررسی می‌کنیم.

  • ضد چسبندگی: سطح داخلی قابلمه‌های گرانیتی دارای یک پوشش مناسب هستند که مانع از چسبیدن غذا بر روی سطح قابلمه می‌شود. خواص ضد چسبندگی در این قابلمه‌ها به شدت کاربردی است. چرا که اجازه می‌دهد تا غذاها بدون روغن و چربی زیاد طبخ شوند. به همین ترتیب می‌توانید با خیال آسوده از سرویس قابلمه استفاده کنید و پخت و پزی حرفه‌ای انجام دهید. 
  • حرارت یکنواخت در قابلمه: قابلمه‌های گرانیتی به دلیل ساختار خاصی که در سطح زیرین قابلمه دارند، قابلیت انتقال حرارت در سطح وسیع و یکنواخت دارا هستند. همین مزیت موجب می‌شود تا بتوانید به خوبی حرارت را منتقل کرده و آشپزی مطلوبی رقم بزنید. این قابلیت مانع از سوختن و ته گرفتن غذا می‌شود.
  • مقاومت بالا: قابلمه های گرانیتی سطحی بسیار محکم و مقاوم دارند. همین موضوع موجب می‌شود تا ریسکی بابت آسیب در آن‌ها وجود نداشته باشد. به این ترتیب می‌توانید با خیال آسوده و احتیاط لازم از سرویس قابلمه استفاده کنید و غذاهای خوشمزه بپزید.
  • طراحی زیبا: قابلمه‌های گرانیتی طراحی بسیار جذابی دارند. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از آن ها استفاده کنید. جذابیت قابلمه گرانیتی در آشپزخانه شما موجب می‌شود تا از آشپزی لذت ببرید.
  • مقاومت به حرارت: قابلمه‌های گرانیتی معمولاً مقاوم به حرارت هستند و می‌توانند در دماهای بالا مورد استفاده قرار گیرند! این نوع قابلمه به دلیل روکش خاص، قابلیت استفاده در حرارت بالا دارد.
  • دوام: دوام بالا یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب قابلمه‌های گرانیتی است! به همین دلیل هرچند خرید سرویس قابلمه گرانیکی بالا است، اما دوام مطلوب موجب می‌شود تا خریدتان باز هم به صرفه باشد.

 

راهنمای خرید سرویس قابلمه گرانیتی

سرویس قابلمه گرانیتی مشکی لوکس

همه ما تجربه پشیمانی پس از خرید یک کالا را دارید! به همین دلیل از تحقیق و بررسی دقیق پیش از خرید استفاده می‌کنیم. مطالعه راهنمای خرید سرویس قابلمه گرانیتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید. در این بخش از بساز و بچین جزییاتی در خصوص نحوه خرید موفق قابلمه گرانیتی را بررسی می‌کنیم.

  1. نیاز سنجی کنید: برای شروع پروسه انتخاب و خرید قابلمه گرانیتی، باید ابتدا مشخص کنید نیاز واقعی شما چیست! این که بدانید قابلمه گرانیتی برای شما چه کاربردی دارد؟ چه تعداد قابلمه نیاز دارید؟ چه رنگی از قابلمه برای شما مطلوب است؟ چه انتظاری از قابلمه گرانیتی دارید؟ با پاسخ به این جزییات می‌توانید نیازهای واقعی را درک کنید.
  2. تعیین بودجه: مشخص کردن بودجه سرویس قابلمه گرانیتی، اصلی‌ترین کاری است که پیش از خرید باید انجام دهید. شما باید بدانید که بودجه شما چقدر است؟ این بودجه در رنج خرید چه محصولاتی است؟ آیا سرویس قابلمه ایرانی قابل خرید است یا خارجی؟ با مشخص کردن این جزییات می‌توانید قابلمه گرانیتی مطابق با مشخصات دل‌خواه‌تان را پیدا کنید.
  3.  تحقیق در مورد سرویس قابلمه گرانیتی: همیشه تحقیق پیش از خرید به ما کمک می‌کند تا بتوانیم برای داشتن یک سرویس قابلمه کاربردی برنامه ریزی کنیم. جستجو در خصوص برندهای مختلف، اندازه‌ها و انواع قابلمه به شما آگاهی کافی می‌بخشد تا بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای را رقم بزنید. سعی کنید پیش از خریدتان در وب سایت‌های فروشگاه آنلاین جستجو نمایید و نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده‌ کرده‌اند را مطالعه کنید! به این ترتیب می‌توانید از کیفیت نهایی محصول آگاهی شوید.
  4. انتخاب نوع قابلمه: برای آگاهی بیشتر و اطمینان خاطر، باید حتما پیش از اقدام به خرید قابلمه، نوع محبوب‌تان را جستجو و کشف کنید. به این ترتیب می‌توانید آگاهانه انتخاب کنید. سرویس‌‌های قابلمه گرانیتی از دو نوع مواد ساخته می‌شوند. فولاد ضد زنگ و آلومینیوم دو ماده مهم در ساخت قابلمه‌های گرانیتی است. به این ترتیب اگر تصمیم به خرید این مدل قابلمه را داشته باشید، لازم است تا در خصوص انواع قابلمه تحقیق کنید و پس از آن انتخاب نمایید.
  5. بررسی کیفیت: کیفیت سرویس قابلمه گرانیتی موضوع مهمی است که باید در خصوص آن اطلاعات کسب کنید. خرید محصولات بی کیفیت منجر به صرف هزینه‌های تعمیر، نگهداری و خرید مجدد می‌شود. به همین دلیل باید حتما مطمئن شوید که سرویس قابلمه انتخابی شما کیفیت و طول عمر مناسبی دارد.
  6. برند و ضمانت: شناخت برندهای مختلف ایرانی و خارجی به شما کمک می‌کند تا متناسب با بودجه خودتان خرید کنید. برند و ضمانت نقش مهمی در انتخاب نهایی ایفا می‌کند. به همین دلیل می‌توانید با انتخاب سرویس قابلمه گرانیتی خارجی یا ایرانی از برندهاب با کیفیت و دارای ضمانت نامه، یک خرید موفقیت آمیز رقم بزنید.
  7. مقایسه قیمت‌ها: قطعا ارزیابی قیمت‌های مختلف برندهای ایرانی و خارجی، بخش مهم این راهنمای خرید است. به همین دلیل باید حتما در وب سایت‌های آنلاین و فروشگاه‌های مختلف قیمت کالاهای مدنظرتان را جویا شوید. مقایسه قیمت‌ها، برندها و خدمات فروشگاه به شما کمک می‌کند تا انتخاب کنید.
  8. تایید سفارش: قبل از نهایی کردن سفارش، از مشخصات محصول، قیمت، و شرایط تحویل مطمئن شوید.

 

برندهای خارجی سرویس قابلمه گرانیتی

سرویس قابلمه گرانیتی خارجی

بهترین برندهای خارجی که در ایران می‌توانید تهیه کنید، برندهایی است که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم. قابلمه‌های ترک مناسب‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. در این میان قابلمه گرانیتی ایتالیایی و انگلیسی نیز محبوب است! در این بخش به بررسی برندهای خارجی موجود در ایران می‌پردازیم.

  • سرویس قابلمه گرانیتی کرکماز (Korkmaz): این برند ترکیه‌ای بسیار معروف است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از این برند خرید کنید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.
  • سرویس قابلمه گرانیتی مارک نوا (Nava): برند ایتالیایی Nava نیز برای تولید سرویس‌های قابلمه گرانیتی با کیفیت بالا و طراحی زیبا انتخاب مطلوبی است.
  • سرویس قابلمه گرانیتی مارک لایف اسمایل (Lifestyle): این برند معروف به تولید محصولات متنوع در حوزه پخت و پز و آشپزی است.
  • سرویس قابلمه گرانیتی مارک جی فی نی (GSI Non-Stick): این برند معروف به سرویس‌های آشپزخانه با روکش گرانیتی است که به شدت کیفیت مطلوبی دارد.

 

برندهای ایرانی سرویس قابلمه گرانیتی

سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی

برندهای ایرانی نیز کیفیت مطلوبی در تولید سرویس قابلمه گرانیتی ارائه می‌کنند. به همین دلیل از بین برترین‌ها می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

  • مارک مُرسانا (Morsana): این برند ایرانی به تولید محصولات آشپزخانه از جمله قابلمه‌ها و سرویس‌های قابلمه گرانیتی شهرت دارد.
  • مارک کاندید (Candid): این برند نیز محصولات متنوعی در زمینه ظروف آشپزخانه ارائه می ‌کند.
  • مارک زرساب (Zarsaab): مارک زرساب نیز یکی از بهترین برندهای ایرانی است که به طور تخصصی قابلمه گرانیتی تولید می‌کند.
  • مارک ام جی اس (MGS): این برند ایرانی به تولید محصولات آشپزخانه از جمله قابلمه‌های گرانیتی مشهور است.
  • مارک دسینی (Desini): مارک دسینی نیز در زمینه محصولات قابلمه گرانیتی و ظروف آشپزخانه فعالیت دارد.
  • مارک عروس (Aroos): مارک عروس نیز در تولید محصولات آشپزخانه از جمله قابلمه‌های گرانیتی شناخته می‌شود.

 

خلاصه مطلب بهترین برند سرویس قابلمه گرانیتی

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی در خصوص سرویس قابلمه گرانیتی ارائه کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه دست به انتخاب بزنید و بهترین کالاها را برای پخت و پز استفاده کنید.

شما چه مارک سرویس قابلمه گرانیتی را انتخاب می‌کنید؟ نام آن را بنویسید.

 

برچسب ها:
لوازم خانگی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید